wam

Membru
  • Content count

    175
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by wam


  1. Acum 6 minute, sizan a spus:

     

     

    Citat

    @BogdanG: Interesant ce zici despre injector., nu stiam.

    Dar da, am schimbat si motoras si injector la el, insa acum vreo 4 ani. Oricum, in 8 ani de cand e masina, eu zic ca e OK. Insa il curat in fiecare an , deja e ritual, pentru ca se strange foarte multa murdarie in el, de la motorina de "calitate", curat sensor de flacara, verific cat de bine sunt stranse suruburile, etc. Si ( bat in lemn ), pana acum e OK, nu am probleme.

     

    Salut, 

    Eu am masina de 7 ani si nu am umblat niciodata la soba. Si merge de capul ei in fiecare iarna fara probleme. Sper sa nu o deochi cu ocazia asta. Si eu sunt de parere ca trebuie umblat atunci cand face probleme doar.

    Succes


  2. Acum 2 ore, Cristi Muresan a spus:

    In principiu pompa de la spalatoarele de faruri are atasat un furtun mai gros si duce spre bara masinii (unde se distribuie la cele 2 spalatoare) daca ai s40-v50 trebuie desfacut plasticul de sub aripa pe partea dr a masinii . 

    Multam.


  3. Acum 2 ore, Cristi Muresan a spus:

    Ideea este ca ele se ridica prin presiunea generata de pompa (apa , forta hidrodinamica) deci nu prea are ce sa se strice decat atunci cand rugineste motorasul pompitei, asa ca folosestele intens / pune lichid scump. 

    Cu toate ca la diferenta de pret intre lichide , personal il folosesc pe cel mai ieftin si prefer sa schimb motorasul cand rugineste.

     

    Hai ca ma bag si eu in seama. Mie nu imi mai merg spalatoarele de faruri. Si nu e din cauza sigurantei. Care e pompa pentru spalatorul de faruri ?  Cea de sub rezervorul de lichid sau cea din lateral ? NU de alta, dar la cat sunt de uscate garniturile nu as vrea sa o scot pe cea de parbriz si sa nu mai reusesc sa o pun la loc.

    10x


  4. La 08.09.2016 at 9:34 AM, pedala a spus:

    Incarcatoarele cu functie de desulfatare, doar previn acest fenomen... adica incearca sa sparga depunerile mici de cristale de pe placi.

    Poti incerca sa dai niste socuri la baterie (aplicand o tensiune de 16-18v si cam 2 x amperajul bateriei / 10, pentru cateva secunde), dar mai mult ca sigur te vei alege cu o baterie scurtcircuitata deoarece cristalele vor cadea pe fundul bateriei.

     Da si nu. Din ce am studiat pina acum, socurile trebuie controlate. Nu sunt suficiente cateva socuri si gata. Frecventa este foarte importanta , voltajul controlat iar procesul este de durata. Un incarcator normal nu o sa dea pulsul suficient de puternic incat sa faca ceva. Unul care chiar are aceasta functie costa .  Nu intru in detalii. O sa incerc sa imi fac eu unul in saptamanile urmatoare.

    La 07.09.2016 at 10:23 PM, paunionutz a spus:

    O baterie sulfatata este buna de aruncat. Asta cu desulfatarea este o poveste frumoasa. La fel ca ais cu magnetii pe conductele de benzina, care iti scad consumul. :))

     Nu am spus ca vreau sa resuscitez o baterie dusa de tot care nu mai are pic de viata in ea. Sa zicem ca vreau pentru o mentinere in stare buna a unei baterii ok. Serios, studiaza mai aprofundat. Procesul poate dura saptamani si multi spun ca da rezultate. Am citit pe forumuri externe despre desufatarea unor acumulatori industriali (cost de nou 3500-4500 EUR) la costuri de 500-600 eur. Clientii pareau multumiti. NU se ajunge la pretul de nou, nici nu tine ca una noua, dar amana investitia. Poveste lunga. Nu stau sa detaliez. E netul plin de pareri,solutii, etc


  5. Acum 19 minute, ionutz_lup a spus:

    Nu prea le gasesc in stare buna dar am sa ma uit poate am vreounul mai bun .

    Eu am o taietura in pielea crem de la levierul franei de mana. Cablul de reglaj lombar poate gasesti la un scaun facut praf de tot ( sau tot mecanismul de reglaj - nu sunt sigur ca se poate schimba doar cablul). Vazusem xc70 ala de mai sus si asa mi-am adus aminte. La prima vedere par identice scaunele.

    Multumesc


  6. Hop si eu. La inceput de ianuarie, dupa revenirea lui Alex din concediu , am dus fieratania la reparat. Probleme: filtru de particule cu regenerari dese, swirl rupt, schimb de distributie, curatare egr. Alex si Vadim au remediat totul cu profesionalismul obisnuit. Schimbarea swirl-ului exemplara (cu poze de la Alex), curatarea egr idem, distributia schimbata si marele DPF-OFF ok (cel putin pentru moment). NU am iesit cu ea din oras, dar urmeaza. Sunt 99,9% sigur ca la cum merge prin oras o sa mearga perfect si prin afara lui. Inca nu am info despre consum, dar sunt optimist. Revin cu info  despre consum in perioada urmatoare. Multumesc baieti. 

    1 person likes this

  7. Deţinătorul unui Volvo din 1966 a intrat în Cartea recordurilor după ce a parcurs cu maşina sa peste 4,8 milioane de kilometri, scrie BBC.

    Deţinătorul unui Volvo din 1966 a intrat în Cartea recordurilor după ce a parcurs cu maşina sa peste 4,8 milioane de kilometri, scrie BBC.

    Ive Gordon a cumpărat Volvo-ul roşu P1800 în urmă cu 47 de ani şi a condus-o de atunci.

    “Prima zi în care am cumpărat maşina am început să merg cu ea în jurul oraşului şi să o arăt prietenilor. Până să îmi dau seama, am ajuns până în New Jersey şi Connecticut, iar pe urmă înapoi la colegiul din Massachusetts”, a declarat Gordon.

    Bărbatul susţine că a căutat de la maşină nişte caracteristici simple: fiabilitate şi rezistenţă.

    “Am fost foarte fericit când am realizat că am cumpărat o maşină foarte fiabilă, pe care drept urmare, o conduc şi astăzi”, a adăugat Gordon.

    Pe 27 martie 2002, bărbatul a înregistrat recordul pentru cea mai mare distanţă înregistrată vreodată de deţinătorului unui singur autovehicul, când a atins 3,2 milioane de kilometri parcurşi. În numai 11 ani, Gordon a adăugat încă 1,6 milioane de kilometri la recordul său.

    Ive a atins noul record în timp ce străbătea Alaska.

    sursa: ZF - http://www.zf.ro/auto/masina-care-a-stabilit-noul-record-guinness-aproape-5-milioane-de-km-parcursi-cu-un-singur-autovehicul-11373938


  8. Salutari tuturor impatimitilor auto si in special celor care au intrebari si solicita servicii si produse PlastiDip.

    Vopseaua cauciucata Plastidip pe care o avem pe stoc incepand cu 1 August este:

    Black Matte

    White Matte

    Red Matte

    Orange Blaze

    Blue Matte

    Green Matte

    Yellow Matte

    Clear Matte

    Blaze Blue

    Yellow Blaze

    Cu aceste produse putem vopsi integral un autoturism de marime medie, la un tarif similar cu cel de colantarea, avantajele fiind net superioare vopselei PlastiDip.

    In ceea ce priveste vopsirea jantelor, si aici, pretul este mai mic decat cel al vopselei permanente.

    De asemenea, puteti cumpara pentru do-it-yourself aceste produse, direct de la noi in cantitati mai mari (nu doar spray - calitate scazuta dupa aplicare).

    Pentru discutii generale va rog sa folosim forumul. Pentru detalii, preturi, etc > PM.

    E 1 august. Poti sa oferi un pret pentru vopsirea unui s60 negru ??


  9. pina la cat ar trebui sa mearga astfel incat gradele la stanga sa fie egale cu cele la dreapta ? ma refer la o masina "perfecta". Media pot sa o calculez si eu, dar ma refer la valoare de fabrica.

    Nu stiu care e diferenta intre filetele de la bielete. O sa verific cu prima ocazie.

    PS: prefer sa stiu ca am directia reglata aproape perfect si spira defecta, decat sa ma duc sa cumpar spira noua si sa vad ca eroarea persista.


  10. NU am retinut codul de eroare. oricum, e de SAS. NU era demontata coloana. Ideea e ca nu cred sa fie spira dusa, ci mai degraba un fir sa aibe o problema. Impreuna cu aceasta eroarte mai apare una de genul "comunicarea dintre BCM si SAS.........." in sensul ca se intrerupe. Nu stiu exact cum ar trebui sa se manifeste o spira cu senzorul dus. Nu ar trebui sa dea mesaj indiferent de cum misti volanul ? La mine apare doar pe maxim stanga. Cand am luat masina nu am avut aceasta problema. E posibil sa fie de la o directie reglata aiurea ? Ma gandesc la varianta cu un contact imperfect (fir intrerupt) deoarece o perioada de timp am mers cu volanul usor slabit (avea joc in ax - sper sa intelegi la ce ma refer). Era slabita piulita de la volan. Apropos, masina e cu DSTC