lucianmarius

Membru
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by lucianmarius


  1. Singurul contact al masinii cu asfaltul sunt anvelopele deci...ar trebui sa fie cele mai importante dintr-o masina nu?

    Eu am avut un accident dauna totala cu S40 din cauza anvelopelor de proasta calitate. Noroc ca am fost in volvo ca altfel nu stiu ce se intampla.

    Acum am luat pe masina actuala Continental ContiWinterContact TS 830 225/55/R17 777 lei bucata. Nu le-am testat inca pe zapada dar sunt foarte moi si confortabile. Pe asfalt se misca exemplar.

    Intr-adevar condusul prudent este cel mai bun. La mine s-a intamplat o situatie limita. Noapte, pod, ploaie, trafic,viraj 90 grade, o masina de pe contrasens a intrat in depasire la limita, soferul masinii din fata mea s-a speriat si s-a infipt in frana, oprindu-se de tot. Vizibilitatea in curba~ 15 metri. In situatii din astea mi-as fi dorit sa am anvelope premium si nu saraciile de Hankook de 4 ani cu care am luat masina. Am zis ca e februarie , ca iau la anul altele mai bune, si tot asa. Nu a mai apucat masina anul. Bine ca am apucat eu.

    1 person likes this

  2. Foarte tare post-ul. Am mai vazut un post pe un forum 'bag masina pe liber ridic piciorul de pe ambreiaj si masina merge in spate" . Din exterior suna amuzant tare. @Vlad209, nu te supara pe mine , bafta la rezolvat problema dar chiar a fost tare. Mi-ai facut seara!


  3. Deoarece e prima hidramata ce o am, la plecarea de pe loc, in momentul in care stau pe D cu frana pusa, apoi calc foarte rapid acceleratia, este normal sa nu creasca liniar turatia? Comportamentul este urmatorul, urca pana la 1300 rpm, sta aprox 0.5 secunde fara sa accelereze, apoi continua cresterea turatiei, apoi schimba in jur de 1800 rpm in a 2-a. Daca apas S-ul de pe cutie nu se reproduce acest comportament. Daca accelerez liniar si nu calc pedala brusc, nu se reproduce.

    Daca nu accelerez brusc in 2 secunde dupa ce am luat piciorul de pe frana, nu se reproduce (daca masina a inceput sa mearga)

    Asta e comportament normal de hidramata?


  4. Buna seara!

    Rugaminte mare daca ma puteti ajuta. Am incercat si pe forum al Citroen dar nu prea sunt profesionisti ca si aici!

    Pe C5 2.0hdi am cutie Aisin AW TF 80 SC - 6 trepte. Din ce vad, este aceeasi cutie cu cea de pe Volvo XC90. In carte scrie clar, nu se face revizia. Masina are 110.000 km la bord dar e importata, ceea ce nu cred ca i s-a facut revizie la cutie. parerea voastra, sa schimb sau nu uleiul in ea? A schimbat cineva uleiul la cutie si avut dupa probleme? Daca operatiunea se face bine, exista sanse ca doar din motive mecanice sa fie mai rau? Dar mai bine?

    p.s. masina merge bine, schimba in regula doar ca vreau sa utilizez mai des pe sport si de asta ma gandeam sa ii schimb uleiul inainte!

    Multumesc de intelegere si imi pare rau ca postez aici dar nu am momentan alta solutie.


  5. Idea ca pica piesa x si y nu m-ar ingrijora! Am avut pana acum 3 masini sh le-am verificat bine dar la fiecare era cate o probelma sau mai multe nedetectabile la cumparare. Cine vinde auto nu mai o intretine perfect in ultima perioada!

    Eu am avut c4 2009 sh 1.6hdi cu filtru infundat, cost remediere 350 eur(eliminare) - cu lexia si pe drum nu s-a vazut nimic la test!

    Volvo s40 2.0d 2007 pb cu pornirea(bateria) discuri si placute frana, posibil ambreiaj sau volanta! De astea stiam, a fost targ bun 8400 eur anul trecut!

    C5 2009 pb cu regulator presiune macara geam radiator clima! Rezolvate cu 700 eur toate!

    Experienta mea mi-a zis ca la masina sh sa ai de-oparte 500-1000 eur pt eventuale chestii.

    Sfatul meu, fa niste test drive-uri cu masini si vezi ce iti place! Recomand mondeo, superb si c5 hydractiv3+!

    Le gasesti bine la 10-12 mii iti raman si bani de o mazlina!

    C class e misto 2008, sau e class dar te incadrezi la modelul anterior! 318d iarasi ar merge neaparat 2009+ dar nimic spectaculos!

    Ar mai fi a6 dar nu stiu nimic de el!


  6. Auto are 136 cp, exact cum am avut pe volvo s40 2.0d.

    Pe forum la peugeot m-am uitat dar am scris aici dintr-un singur motiv! Pe forum la peugeot nu conteaza ce rau merge masina , tot buna e ca e peugeot, imi plac parerile obiective.

    Pe s40 nu aveam dpf si rupea motorul, asta merge la fel de bine dar cand se activeaza filtrul imi vine sa o arunc!


  7. Salutari tuturor!

    Deoarece este o problema de interes comun si nu am gasit un forum concentrat pe asta, propun sa ne scrie aici persoanele ce au anulat DPF (fizic si din soft) ce au parcurs cel putin 10.000 km dupa operatie.

    Pareri, probleme ulterioare, recomandari de service-uri de eliminare, etc.

    Multumesc anticipat!


  8. @Thor, pai ce sa comparam ? S40-ul este mai rapid pe circuit la acelasi motor, asta ce inseamna ? Sau altfel, Mondeo 4 este mai rapid pe circuit si tot 2.0 HDI are.

    Mondeo vs C5 .

    Iar ca sa facem o comparatie corecta punem un S80 care e de aceiasi talie cu C5 si vedem ce iese . La un test intre S80 cu 4C si C5 cu hidropupu, citronelu iese pe locul 4.

    Pai de unde...C5 pret lista 30.000 eur, s80, 50.000 sau mai mult la aceleasi dotari.

    Eu am facut o comparatie normala ca pret, s40, citroen c5.

    Important e un lucru. Ai 9000-10.000 eur, vrei compacta, IA-TI S40 2.0d

    Eu n-am gasit o complacta mai potrivita in banii astia!

    Asta e opinia mea!


  9. Nu am inteles prea bine, in final care este mai stabila? Perna de aer? PS eu stiu ca citroen foloseste o suspensie regrabila hidraulica care penru a regla cantitatea de ulei din amortizoare foloseste niste mici rezervoare cu aer/azot de inalta presiune, de aici si pana la perne de aer mai este mult, perna de aer implica si un compresor de aer, ai asa ceva?

    este mai stabila dar o simti cand lucreaza.


  10. Am avut, 2007, model summum, l-am accident, s-a vandut epava, s-a reparat.

    Dupa ce s-a reparat, detinatorul s-a hotarat sa o pastreze pt familia sa!

    revin cu pareri dupa un trimestru de condus alta masina, sunt puncte de care mi-e dor de s40 dar si puncte ce le avea slabe.

    Daca cauti masina buna si gasesti 2.0D ia-l cu incredere. Am trecut pe Citroen C5 hydractiv3+ automat 2.0d (acelasi motor).

    Eu nu am gasit ca as fi luat alt volvo.

    Actualul c5:

    Masina are in plus:

    2 ani mai tanara

    mai mult spatiu

    mai stabila in curbe cand dezactivez pernele de aer

    mai confortabila cand activez pernele de aer

    mai bine inchegata si antifonata la interior

    combinatia dintre cutie automata, suspensia autoreglabila, senzori de ploaie si lumini fac masina foarte usor de condus si confortabila

    masina are in minus

    cate-odata vrei o suspensie clasica asa stabila ca pe volvo

    cate-odata vrei o masina mai mica si mai agila (are 300 kg mai mult ca volvo)

    scaunele desi mai mari nu se compara cu cele de pe volvo la drum lung

    consumul cu 2 L/100km mai mult in oras

    Una peste alta Volvo S40 ramane o masina imbatabila entry premium pentru pretul ce il cere dar minim 2l Diesel. As cumpara-o oricand din nou!

    Toate cele bune detinatorilor de Volvo


  11. Imi pare rau sa citesc asta - ca forumul a fost cam degeaba pentru tine. Aici sint o gramada de informatii importante, pretioase, etc.

    Cind ai o masina veche - forumul e nepretuit, orice parere poate ajuta - nu zice nimeni sa te repezi sa faci exact ca acea parere, dar e macar un punct de plecare, un ajutor primit.

    Cind ai o masina noua, la ce-ti trebuie ajutor de la un forum ? Doar sa te intilnesti cu pasionati si sa pui fotografii/filme cu masina ta. In rest, la reprezentante sau mecanici.

    Sa te bucuri de masina ta cit mai mult !

    P.s. "ma duc la mecanic si punct."

    Considera-te un om fericit in romanica, daca ai gasit asa ceva. Eu nu am gasit acel mecanic - in afara de mine, dupa care sa pun punct cu mina pe inima: fara sa ma uit dupa umar sa vad ce face, la ce cuplu strange, cum trage de ceva ca nu iese ca la carte, ce ciocan foloseste pe undeva de nervi, cum se face ca nu observa si alte chestii ce-ti sar in ochi odata pusa masina pe rampa...si lista poate continua la nesfarsit.

    Probabil nici nu am rabdarea si cunostintele necesare sa separ informatiile reale de pareri.

    Despre mecanic, am mers pe o recomandare a fratelui meu, un mecanic ce a lucrat la VW ce si-a facut echipa si service personal recrutat unul de la Peugeot, unul de la nu stiu unde, ideea e ca baietii lucreaza bine, cu documentatie.

    Ex: am fost la reprezentanta la Citroen sa schimb burdufe planetara si mi-au zis ca se schimba cu pivot+rulment si ca va curge ulei din cutie, si altele si altele pe cand la mecanicul meu nu s-a intamplat nimic din asta dar a fost manopera mai mare cu 30 ron.

    Cred ca sunt mecanici buni si la noi in tara dar sunt scumi si sunt doar cei ce lucreaza pentru ei, pentru businessul lor si nu cei angajati ce lucreaza pentru altii.


  12. Mie mi se pare ca o parte din cei ce au comentat aici il acuza de frauda.Cei ce acuza nu sunt judecatori ,procurori,nu s-a dat o sentinta nu sunt probe impotriva lui .Asa ca fiti politicosi si vedeti-va de treaba in continuare,nu mai aruncati cu piatra deoarece nu aveti nici un drept!!! Poate se atrage si atentia moderatorilor pentru astfel de subiecte si acuze indirecte ..Numai lucruri urate am vazut pe acest forum si ma refer la atacuri la persoana,cu toate ca nu ne-am deranjat cu ceva si nu ne cunoastem facem acuze sa ne aflam in treaba ...In rest mergeti cu grija si incheiati-va polite RCA ca si cum ar fi pt. voi cu revers.

    Cand am avut Citroen C4 nu am stat pe forum, cand am avut volvo am vizitat un an forumul si a fost cam degeaba pentru mine. Acum cu noua masina la fiecare problema ma duc la mecanic si punct. Parerile valoreaza 0 lei, informatiile sunt importante.


  13. Pacat, de curiozitate ce valoarea ti-a fost platita de asigurator? Chiar sunt curios. Problema e ca daca asiguratorul intra putin pe google si gasea forumul si mai vedea ca ai topicuri deschise de upgrade auto si tot felul de intrebari legate de schimbatul masinii din luna octombrie 2012 pana anul asta puteai fi banuit de frauda. Mai ales ca din ceea ce se vede vina a fost a ta din nerespectarea distantei regulamentare fata de masina din fata tu intrand in spatele acelui jeep.

    Ar fi iesit fiind un accident aproape superficial. Probabil ca valoarea reparatiei si a pieselor era mai mare ori aproape egala cu valoarea asiguarii si atunci au preferat sa plateasca pentru dauna totala un procent plus epava. Asa am patit si eu la un vw cand am avut accident. Pentru o bara fata, vasul stropgel, compresorul Ac, aripa ,airbag-uri fata, plansa bord, si centurile de siguranta cu capsele pirotehnice au declarat masina dauna totala desi valoarea reparatiilor se ridica la aproape 4000 euro. Cele mai scumpe fiind evident piesele de interior si bord-ul.

    Nu are nici o legatura forumul cu asigurarea.

    Daca ai o masina asigurata casco nu ai voie sa iti doresti una mai buna?

    Chiar e putin amuzanta discutia ca poate cineva gandi asa. Cine incearca sa fraudeze asigurarile ajunge fie la parnaie fie la popa deci sa lasam discutia asa...

    Bine ca sunteti teferi! Ai ramas cu epava?

    Epava s-a vandut contra sumei de 3.300 euro.

    Partea buna este ca sunteti nevatamati si ca ti-ai recuperat banii de la firma de asigurare!

    Nu trebuie sa parasesti forumul daca nu mai ai volvo!!! Esti binevenit cu orice masina la intalniri :hello: !

    Bafta!

    Multumesc frumos de binevenire in continuare:P

    Era o masina foarte frumoasa. Ma doare inima cand o vad asa...

    Important e ca nu ati patit nimic. Cum spunea si Florin, fierul se repara/cumpara.

    Sper ca urmatoarea achizitie sa fie tot Volvo :smile:

    Cam ce viteza aveati la impact?

    Imi este greu sa estimez ca aveam in jur de 70kmh cand am intrat in curba, era noapte, contrasensul full de masini si faruri, pod si umed, deci cred ca am "aterizat" in jur de 20-30 kmh sub jeep in plina franare.

    Ce sa mai recupereze, oameni buni ? A primit despagubirea pe CASCO, deci astia sunt banii. Epava, cel mai probabil e a asiguratorului si va ajunge la Remat. La cum arata masina cand nu era busita, cred ca a incasat destui bani de un avans la una noua. Oricum ar fi, bine ca au scapat teferi ocupantii.

    Asta trebuie sa apreciem la masinile noastre, ca ne protejeaza cat se poate de mult. Si nu e putin lucru. E esential.

    CORECT!!! Putini se gandesc sa plateasca pentru siguranta si la un moment dat chiar platesc pentru ea dar nu cu bani din pacate pentru unii. Aici tot respectul Volvo, ne-a protejat formidabil, masina varza noi nimic.


  14. Buna seara!

    Va anunt cu regret ca am parasit grupul posesoril de Volvo!

    Am avut un accident, din fericire Volvo s-a descurcat onorabil.

    Accidentul a fost in spate cu un Jeep, nu mi-am zgariat nici o unghie nici eu nici cei 2 pasageri.

    Pentru cine se intreaba inca daca volvo e sigur, ii confirm.

    Masina a fost declarata dauna totala si am recuperat banii de la asigurare.

    Am sa pun poze cu inlocuitoarea.

    Toate cele bune si drumuri bune!!!

    Si poze cu frumoasa!

    Prietena inca nu s-a acomodat cu inlocuitoarea, tot de volvo imi zice!

    post-4050-0-90226400-1363565287_thumb.jp

    post-4050-0-44353600-1363565499_thumb.pn

    post-4050-0-56119500-1363565501_thumb.pn

    post-4050-0-83547700-1363565503_thumb.pn

    post-4050-0-10012800-1363565507_thumb.pn

    post-4050-0-90192800-1363565509_thumb.jp

    post-4050-0-47357500-1363565513_thumb.jp

    post-4050-0-33941300-1363565516_thumb.jp

    post-4050-0-41940800-1363565521_thumb.jp


  15. in 10k euro nu cred ca o gasesti cu hydractive 3

    Am gasit 2, saptamana asta sper sa reusesc sa iau una daca sunt in stare buna

    http://www.autovit.ro/citroen-c5-C27810036.html

    http://www.autovit.ro/citroen-c5-C27637109.html

    asta a 2-a a fost masina de corp diplomat deci nu stiu dar cred ca astia conduc ok...

    Eu am testat manuala pana acum, daca automata imi place pe C5 si e si ok masina cred ca o iau.

    Pentru BogdanG pun poze cu ea ca e Toma Necredinciosu:P

    Mergi cu un Volvo adevarat din ala cu motor in 5 cilindrii dupa care mai vorbim.

    S80-ul testat era 2.0 in 2012 noiembrie, de la repr Volvo de la Unirii, deci cred ca cel in 5 cilindrii.

    Masina era foarte misto doar ca nesimtit de scumpa, fara TVA cu reducere era 40.000 euro.

    La sh am gasit pe la 12.000 doar ca am simulat casco si m-a dat pe spate.

    8500 ron pe an pe numele lui taica-miu (54 ani) si 14.400 ron pe firma mea, deci am cam renuntat la acei 5 cilindrii cat de faini or fi ei.