C30nick

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by C30nick


  1. Am avut si eu aceeasi problema de doua ori. Prima oara am reusit doar cu cateva ciocanituri mai tari in axul de la directie, a doua oara am desfacut bordul de sub volan si am ciocanit direct in imobilizator. Acest filmulet mi-a arata toti pasi unde pot gasi imobilizatorul. Ma bucur ca nu a trebuit sa desfac si imobilizatorul pentru ca este un nit acolo, care in filmulet il arata ca fiind surub care trebuie defacut si nu cred ca merge. Poate doar pilit pe mijloc si cu o surubelnita dreapta.

     

     


  2. Vreau sa va spun ca am avut si eu probleme cu clima, si multumita lui Midnight Caller si a baietilor de la Gieuroservice am rezolvat problema. (Radiator clima - 650 lei + manopera si incarcare cu freon si igienizare instlatie - 300 lei).

    Sunt foarte multumit de baietii de la Gieuroservice, si ii recomand pt orice problema intampinata la Volvo, pt ca baietii de acolo au avut la mana destule masini ca ale noastre.

    Deocamdata imi merge foarte bine clima, sper sa nu imi mai scape freon pe undeva. Va salut :hello:


  3. Orice ati spune, S40-ul nu se va putea compara niciodată cu un logan. Cu toate că mașina mea a stat în târg, are km reali, confirmați de Bogdan, și înafară de o revizie periodică, și o distribuție schimbată, nu trebuie să-i mai fac nimic :headbang: . Cine vrea să o vadă, să se convingă, voi fi săptămâna viitoare la întâlnire la penny (joia asta nu pot că e meciu).


  4. Tre' sa-ti schimbi nick name-ul in S40nick. Sa o stapanesti sanatos desi jumatate de masina este aceasi iar cealalta jumatate doar banala. Nothing special :smile:

    Nu vreau sa supar pe nimeni dar am cativa prieteni cu S40 in Galati si am auzit o vorba mare din gura lor. S40-ul este noul logan in devenire. :smile:)

    Sunt perfect de acord cu alexpopeystar68. Să nu exagerăm. Nu cred că există termen de comparație între S40 și logan, din orice punct de vedere.


  5. „Frați întru Volvo” am trecut de "fund"ând de la modelul C30 1.6D la S40 1.6 benzină. Vă spun cu mâna pe inimă că a fost cea mai bună decizie pe care am putut să o fac. Deși motorul pe benzină are performanțe mai mici față de cel diesel (100CP față de 109CP), mașina s-a comportat mai mult decât mulțumitor, și cu un consum decent (distanța București-Buzău, 7.4l/100km).

    Un sfat pentru toți șoferii care fac pe an mai puțin de 20.000 km, luați-vă mașini pe benzină! Consumul mic nu compensează întreținerea foarte mare a motoarelor diesel (stați departe de motorul 1.6D, e tare păcătos :female: ).

    Am să revin și cu alte postări după ce voi mai parcurge ceva km cu noua achiziție.

    P.S. Mulțumesc Bogdan pentru diagnoza la achiziție :salut::77:

    post-4571-0-04504900-1361958084_thumb.jp

    post-4571-0-96803800-1361958084_thumb.jp

    post-4571-0-45800900-1361958088_thumb.jp

    post-4571-0-50900400-1361958089_thumb.jp


  6. Și eu am probleme cu DPF-ul. Mașina are 100.000 și are DPF-ul blocat (constatare făcută cu VIDA), deci nu mai merge nici regenerarea forțată. Șă îl schimb m-ar costa prea mult. Am găsit pe acești baieți http://www.filtreparticule.ro/regenerarea-filtru-particule, care se ocupă de curățarea filtrelor de particule. Credeți că e mai bine să încerc să-l curăț sau să-l anulez, precum lazvio?


  7. Și eu am aceeași problemă. La Primus, schimbarea limbii costă 1000 ron. Am înțeles că acum 4 ani costa doar 200, însă cererile multe i-au determinat să urce prețul. Recomand ca atunci când îți apare vreun mesaj mai straniu să apelezi la google.translate. Și, de asemeni, să citești cu atenție cartea mașinii în limba engleză să vezi despre ce mesaj ar putea fi vorba. Eu deja m-am obișnuit. Până nu găsesc vreo ofertă mai rezonabilă, am să mă chinui așa.


  8. Sunt de aceeasi parere cu Adi. O distributie schimbata nu mai are calitatea celei originale. Iar daca cea originala e facuta sa reziste pana la 240 mii km, unde e logica sa schimb distributia la 100 mii km? In conditiile in care masina a fost rulata in Olanda si Belgia, iar reviziile au fost facute la timp.


  9. Bun venit pe forum si felicitari pentru achizitie.

    Raspunsul la intrebare - parerea mea - Pai...o schimbi.Fiind atat de nasolae urmarile, cred ca nu prea e bine sa risti. Distributia este influentata de foarte multi factori, nu numai de nr. de km reali. Este vorba de regimul de rulare (autostrazi, oras, mod de condus etc.). In Romania pe la 90.000 se schimba. Cat despre inspectia vizuala - nu prea te ajuta.

    PS - daca adaugi si date privind motorizarea, o sa poti capata chiar mai mult ajutor pe aici :smile:. In plus, daca dai search, o sa gasesti mai multe informatii in legatura cu acest aspect.

    Multumesc pentru sfat. Masina a fost rulata in Belgia. Din acest motiv, nu doresc sa ma grabesc sa schimb distributia acum, ma gandeam sa o mai tin pana la 120 mii de km. Motorizarea este 1.6 D, 109 CP, 80kW.