nicu_v85

Membru
  • Content count

    98
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by nicu_v85


  1. <br />sal .incearca asta si vezi daca merge<br /><br />intra in masina,activeaza alarma ,asteapta 30 pina la 60 sec si apoi deschide usa de la maner fara sa o dezarmezi si vezi daca iti porneste alarma<br />
    <br /><br /><br />

    am incercat si nu merge!


  2. Pe langa problemele cu butoanele de pe volan mi-am dat seama ca nici alarma nu functioneaza sau nu este activa!? Dupa inchiderea masinii nu apare nici un led rosu care sa palpaie cum ar fi normal! nici butonul din interir de dezactivare a senzorului nu are nici o reactie, la apasare nu se aprinde (dezactiveaza) ce este interesant este ca daca apas triunghiul rosu de pe telecomanda alarma incepe sa sune!

    Sa fie oare din cauza ca am scos sigurantele pentru a le verifica? sau pt ca am scos borna bateriei (standard pe poz2)?

    Cum as putea sa o activez dinou


  3. Am verificat cu un prieten toate sigurantele, si mufele, am dat cu Spray contact, dar degeaba. si am mai facut o boacana, in timp ce mergea motorul am scos mufele (firele care vin de la tabloul cu sigurante) sa vad daca isi fac treaba, mi-a ramas catalizatorul si triunghil galben in board. Noroc ca am invatat de aici de la voi cum sa resetez boardul. Mi-a mai aparut inca un msg care s-a resetat dupa a doua incercare! Sa nu incercati si voi ca patiti la fel! Are cineva o schema electrica cu ce se intampla dupa butoanele de pe volan? intentionez sa il desfac (daca nu risc prea mult), ce pareri aveti?


  4. ceau

    Deci capacul acela o sa tina ca orcum se scapa presiune pe la radiator  si cred ca sti cu cine vorbesti

    Presiunea pe instalatie de a crapat capacul acela a fost foarte mare spargandu-l  si capacul si multe altele precum radiatorul de interior si radiatorul de racire motor, plus de asta 80 % sti ce poate fi fumul acela din toba ( alb ), garnitura de chiuloasa sau chiuloasa fisurata..... ce face coxul    =  ;D  presiuni foarte mari pe instalatie ce au urmari grave.

    Termocupla nu porneste daca apa in radiator nu depaseste un anumit punct termic sau mai e vorba de un modul ce controleaza termocupla ....sincer imi prin urechile la electric..

    da, stiu cu cine vorbesc, a mai scos putin dupa ce am plecat si dupaia nu a mai scos asa mult...

    sper sa nu fie chiuloasa.... :-\


  5. Bogdan G, am inteles ACUM despre CoolFan, am intrebat doar  pentru ca eram in dubii dupa cele spuse mai jos ??? credeam ca are vre-o legatura... (

    termostatul nu e amplasat pe radiator.Uita-te dupa un furtun gros care iese din radiator, atentie!!!! din radiator, nu din intercooler(furtunul iese din radiator si intra undeva in partea de sus a motorului).kiar la intrarea in motor are un loc special unde e amplasat termostatul, iti dai seama de el, nu stiu bine cum sa iti descriu, dar este ceva ca un suport de metal pe care intra furtunul si acolo este termostatul.