raser V460

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About raser V460

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 03/15/1968

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  1. Caut Avocat

    avocat experienta 15 ani 0720802623
  2. Accident imbecil, cine-i de vina

    Maurice, fa-i contestatie ca merita. Oricum pe durata judecarii procesului sotia ta ramane cu carnet. Si judecatorii inteleg legea si circumstantele, in general, mai mult decat politistii.
  3. Te dai secret, k17? Vezi ca nici Mazda nu e.
  4. Permis conducere suspendat

    Salut, Ateo, Gaseste-ti un avocat care sa-ti faca o plangere impotriva procesului-verbal de contraventie, depune-o la Judecatoria Oradea si obtine un certificat de grefa. In baza aluia, cei de la rutiera o sa-ti dea inapoi permisul pana la judecarea definitiva a procesului (adica peste 4-5 luni). Cu putin noroc la amanari cat mai multe, faci vara cu permis. Spilul e ca plangerea suspenda executarea pedepsei (adica a suspendarii permisului. In final, daca iti respinge plangerea si in recurs, abia dupa aia ramai fara permis 3 luni (adica pe la toamna). Amenda platestes-o daca n-ai platit-o inca, ca oricum, dupa aia, platesti dublu (dupa 48 de ore de la comunicare). Bafta!!!
  5. Demontare electromotor V460

    Salut din nou, Dane, M-ar interesa ptr. un 460 din 1995, urmatoarele: - furtun subtire (retur) dintre radiator racire apa si vasul de expansiune; - stop stanga spate (fara placa cu becuri, doar partea exterioara, daca se poate); - far stanga (doar geamul), dar asta nu e o urgenta, ma mai gandesc in functie de pret; - placa din plastic de deasupra radiatoarelor, cum deschizi capota, in fata; - stergatoare faruri (lamelele, ca bratele le am). Fa-mi te rog un pret la fiecare, te sun si vorbim. Multumesc.
  6. Demontare electromotor V460

    Dane, s-a rezolvat-demontat asa cum ai zis tu, multumesc mult. Era crapat platoul care tine carbunii, asa ca l-am scihmbat, impreuna cu carbunii si bucsa de la bendix (rulmentul din spate pe ace nu l-am gasit, dar se prezenta ok)> Acum masina pleaca "la sfert" si se pare ca si bateria o duce mai bine. Multumesc inca o data si o sa te caut pentru niste piese.
  7. Volvo 460, 1,8 din 1995, probleme aparute din martie 2007 pana in prezent: 1) releu incarcare - schimbat; 2) radiator racire apa - reparat (degeaba  ) apoi schimbat; 3) electromotor - schimbat platou carbuni (crapat), carbuni si bucsa bendix. In rest, toate bune.
  8. Demontare electromotor V460

    Danielle, Multumesc pentru sfaturi. Cel care s-a bagat sub masina (eu nu prea incap ridicata doar pe cric  ) spunea ca nu vede cum se demonteaza aparatoarea. Problema e ca la contact pe demaror se aude doar un clanc, iar curentul la bord nu scade. Bateria e buna. Ma gandesc ca s-ar putea sa fie carbunii.
  9. Demontare electromotor V460

    Salut, Am o problema referitoare la modul in care se scoate de pe masina electromotorul la un Volvo 460 din 1995. Aparent, suruburile se desfac pe deasupra, dar pe acolo nu ai acces sa scoti si electromotorul afara (este acoperit de o tabla fixa si oricum nu ai cum ajunge la corpul lui). Pe dedesubt, alta dandana: este fixat deasupra planetarei dreapta si sub galeria de evacuare; practic, singura modalitate de a-l da afara e sa scoti planetara  \ . Daca are cineva idei mai bune si mai practice, astept cu nerabdare propuneri. Multumesc anticipat.
  10. Intrunirea anuala 21-23 Septembrie

    Mai e un loc superb la Obarsia Lotrului, in varful muntelui, cu drum de acces bun si inconjurat de brazi. Am fost toamna trecuta pe acolo si chiar merita....
  11. Salut, de 3 saptamani am un 460, motor 1,8 benzina, fabricatie 1995, sunt super-multumit si fericit, descoperind incet-incet ceea ce inseamna de fapt VOLVO. Singura problema ar fi un bec buclucas de la bord, cel ce indica incarcarea bateriei. Dupa un drum lung si o spalare exetrioara a a masinii, a doua zi dimineata becul a ramas aprins chir si dupa ce motorul pornise. Ceea ce era interesant, becul se aprindea mai puternic atat atunci cand porneam diversi consumatori (ventilatie, faruri), cat si atunci camd turam motorul. Prin deosebita amabilitate a lui midnight, cu care vorbeam prima data in viata, dar care si-a rapit vre-o 2 ore din timpul sau pentru a veni de hac ciudatei defectiuni, am aflat ca de vina e "releul" de inarcare de pe alternator, de fapt un regulator electronic. Concret, acest regulator nu mai "taia" din plusul de tensiune generat de alternator la supra-turarea motorului si riscam ca, in timp, sa imi fiarba bateria, deoarece la 2000 turatii/min curentul de incarcare se ducea spre 14,8 V (precizez ca bateria era noua - de 2 luni). Am schimbat regulatorul, curentul maxim de incarcare a ajuns la 14,2 V, iar cu consumatori porniti undeva pe la 13,8. Cu toate acestea, becul de bord se comporta la fel. Midnight mi-a sugerat ca ar putea fi circuitul de incarcare, pe care urmeaza sa-l verific atunci cand voi avea mai mult timp (cu toate ca nu prea stiu exact cum, voi incerca sa aflu. Pana atunci, va urez la toti drumuri bune, placute si fara probleme cu super-masinile pe care le aveti si sa ne bucuram impreuna de VOLVO.
  12. SERVICE-ul Nostru

    Super idee. Astept continuarea si va doresc succes. Dupa cate am aflat pe aici despre service-ul autorizat nu pot decat sa imi doresc un service bun, rezonabil si cu oameni care stiu ce fac. Bafta !!!