Guest socratestanculescu

SERVICE-ul Nostru

39 posts in this topic

      De ce nune-am face sevice-ul nostru si ,astfel ne "rezolvanm" intre noi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti fi mai explicit? te referi la un service - garaj sau la o sectiune al acestui forum?

scopul acestui forum este tocmai acela de a ne ajuta intre noi, atat cat putem si cat stim. ideea cu un service Volvo nu-mi este indiferenta (ma gandesc de ceva timp) dar din pacate ca Volvo sa te recunoasca ca service agreat implica muuuulte chestii, inclusiv muulti bani pentru locatie, diferite aparate si suport pentru training in suedia.

poate intr-o viata ulterioara :D

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

        De ce "te duci" asa departe cu ideea? M-am gandit la o suprafata de 5m/3-4m pe care s-o acoperim si unde sa ne "rezolvam" belelele.Eu sunt inginer mecanic,midnight caller e inginer electronist,scule am sa-mi pun si-n cap,el are laptop(diagnoza,scheme,etc).Sau,mai bine,"ne descurcam"fiecare pe unde poate(prin fata blocului sau pe marginea strazii),pe parale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Eu nu sunt din Bucuresti, dar ideea cu service-ul mi se pare superba!!!  Cred ca merita, numai sa se implice volvo-istii. As vrea sa am la mine in oras asa multi si interesati volvo-isti ca in Bucuresti.  Mult succes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

         De ce "te duci" asa departe cu ideea? M-am gandit la o suprafata de 5m/3-4m pe care s-o acoperim si unde sa ne "rezolvam" belelele.Eu sunt inginer mecanic,midnight caller e inginer electronist,scule am sa-mi pun si-n cap,el are laptop(diagnoza,scheme,etc).Sau,mai bine,"ne descurcam"fiecare pe unde poate(prin fata blocului sau pe marginea strazii),pe parale?

Salutate la  toti,