Guest socratestanculescu

SERVICE-ul Nostru

39 posts in this topic

      De ce nune-am face sevice-ul nostru si ,astfel ne "rezolvanm" intre noi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti fi mai explicit? te referi la un service - garaj sau la o sectiune al acestui forum?

scopul acestui forum este tocmai acela de a ne ajuta intre noi, atat cat putem si cat stim. ideea cu un service Volvo nu-mi este indiferenta (ma gandesc de ceva timp) dar din pacate ca Volvo sa te recunoasca ca service agreat implica muuuulte chestii, inclusiv muulti bani pentru locatie, diferite aparate si suport pentru training in suedia.

poate intr-o viata ulterioara :D

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

        De ce "te duci" asa departe cu ideea? M-am gandit la o suprafata de 5m/3-4m pe care s-o acoperim si unde sa ne "rezolvam" belelele.Eu sunt inginer mecanic,midnight caller e inginer electronist,scule am sa-mi pun si-n cap,el are laptop(diagnoza,scheme,etc).Sau,mai bine,"ne descurcam"fiecare pe unde poate(prin fata blocului sau pe marginea strazii),pe parale?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Eu nu sunt din Bucuresti, dar ideea cu service-ul mi se pare superba!!!  Cred ca merita, numai sa se implice volvo-istii. As vrea sa am la mine in oras asa multi si interesati volvo-isti ca in Bucuresti.  Mult succes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

         De ce "te duci" asa departe cu ideea? M-am gandit la o suprafata de 5m/3-4m pe care s-o acoperim si unde sa ne "rezolvam" belelele.Eu sunt inginer mecanic,midnight caller e inginer electronist,scule am sa-mi pun si-n cap,el are laptop(diagnoza,scheme,etc).Sau,mai bine,"ne descurcam"fiecare pe unde poate(prin fata blocului sau pe marginea strazii),pe parale?

Salutate la  toti,

Chestia cu un "service-ul nostru" cred ca este super, eu as putea pune la baiate terenul. Am o casa veche in curs de renovare in cartierul Straulesti unde s-ar putea, cred, organiza un mic service. Cu alte cuvinte, pun la bataie locatia, inclusiv gratarul pt. mici, asa, sa nu ne plictisim...

Sunt de curand posesorul unui V40, model 2002, 1,6cmc, 104.000 km, pe care l-am adus personal din Suedia  acum 2 luni (unde am un prieten f. bun), si am ajuns  in faza in care trebuie sa-i fac schimbul de ulei, filtre etc., chestii pe care mi le fac singur de 14 ani. Dar, cu cat suntem mai multi, cu atat mai bine.

Astept un semn de la voi, poate pana la urma iese ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Socrate, tu esti cu sculele :)

Eu vin cu electronica ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si pleci cu shuruburile ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

      Salut Laurentiu,

  "Subsemnatul"Socrate Stanculescu,cu care ai vorbit la telefon si care te-a "vizitat"intr-un sfarsit de saptamana la servici(revista"Bilant"-Pta Dorobanti) te deranjeaza.

  Am cautat,cu DISPERARE,numarul tau de telefon sa te contactez,in eventualitatea unei intalniri-daca esti disponibil-si ,eventual sa vedem si "locatia"viitorului nostru"service".

  Te rog,fii amabil si transmite-mi,sub orice "forma"iti este la indemana,telefoanele tale(fixe,respectiv mobilul),pentru ca,spre RUSINEA mea,am ratacit biletul pe care le aveam trecute.

    Cu multumiri anticipate,al tau coleg de"suferinta"Socrate Stanculescu(Volvo 240).

  P.S.

    socratestanculescu@yahoo.com;3176751-acasa;0744652675-evident,mobilul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere lipsa de raspundere si de orgoliu profesional ce predomina la noi(caracterizate de lozinca... las' ca merge si-asa)... ideea cu service-ul mi se pare demna de luat in seama. Mai ales ca tinem atat de mult la masinile noastre. In service-urile noastre... te incarca cu ore(pentru lucrari "necesare" pe care nu ti le fac) si iti mai si strica cate ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chestia cu service-ul e misto dar din propia experienta stiu ca e greu de organizat, nu imposibil dar greu. Eu incerc de 3 ani sa pun pe roate un service unde lucrez si deabea deabea daca imi iese cate ceva. E bataie de cap si pe urma mai e si partea cu clientela care de la noi in romania e cam nasoala. Dar oricum merita subiectul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin shi eu in sprijinul vostru.... Pentru service...... Cunoscu pe un individ din Chisinau(Rp. Moldova) < de acolo am venit in Romania asta mare>, individ care a facut un servis Volvo autorizat shi din cate stiu eu ii merge destul de bine, adevarul este ca in Molda microbul Volvo este mult mai accentuat decat aici. Am email-ul lui nr. de telefon etc.... deci poate fi contactat shi interogat ;) cu privire la anumite probleme organiatorice si chiar si celor care vin din partea pacientilor.

Ideia este excelenta atata timp cat o sa fie cineva priceput si care o sa stie exact ce defect pate avea pacientul, clienti permanenti o sa fie cei din Bucuresti (presupun ca pe aici o sa fie) shi din imprejurimi iar restul, zic eu, o sa fie cu probleme grave.

Deci daca sunti interesati de email-ul (telefon adresa)baiatului asta din Chisinau nu trebue decat sa ma contactati

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele mai importante lucruri pe care le-ai putea alfa de la el, ar fi :

1. Dimensiunea service-ului

2. Numarul de angajati,

3. Numarul rampelor sau gropilor

4. Numarul de masini servisate pe luna (media)

5. Raport new Volvo/old Volvo masini intrate in service

6. Investitia initiala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele mai importante lucruri pe care le-ai putea alfa de la el, ar fi :

1. Dimensiunea service-ului

2. Numarul de angajati,

3. Numarul rampelor sau gropilor

4. Numarul de masini servisate pe luna (media)

5. Raport new Volvo/old Volvo masini intrate in service

6. Investitia initiala

Dap..... de maini incep sa'l descant de date sper sa colaboreze deshi nu vad de ce nu ar face-o ca doar nu-i facem concurenta ;). Mai acentuez inca o dat ca in Rp Moldova este un numar destul de ridicat de automobile Volvo shi deci si mai multe service-uri specializate pe marca asta, ba mai mult chiar pe anumite modele. Majoritatea service-urilor au inceput din dezmembrari, Aduc masini lovite din Germania UK Franta si acolo le desfac si monteaza piesa direct pe mashina clentului..... fara comanda de piese (stiti voi asta ia timp). La ala la care mergeam eu avea cam urmatorul personal....

3 Mecanici (dintre care 1 mai shtia sa sudeze)

1 Electrician (foarte priceput)

1 Patron (care era bun la toate)

Dimensiune service..... un garaj dublu (atentie toti asa au inceput, ghiar si asta care acum detine reprezentanta)

Dar o sa'l intreb si pe baiatul cu reprezentanta sa vedem ce zice. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimensiune service..... un garaj dublu (atentie toti asa au inceput, ghiar si asta care acum detine reprezentanta)

Dar o sa'l intreb si pe baiatul cu reprezentanta sa vedem ce zice. ;D

La ce te referi cand spui reprezentanta, adica vinde Volvo sau e doar service autorizat.

Te intreb deoarece ma gandeam sa sarim peste etapa de garaj si sa trecem la stadiul de service. Apoi in timp ne autorizam.

Asa ca m-ar interesa mai mult, daca se poate, sa ne raspunda in principal la cele 6 intrebari dar pentru service nu pentru garaj, ca sa ne facem o ideea cam ce-ar insemna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate baiatul asta nu a vrut sa colaboreze >:( dar am trimis o persoana de in credere in misiune de spionaj ;D si am aflat urmatoarele:

1. Dimensiunea service-ului aproximativ 25m latime 45m lungime (curte) 15m latime 20m lungime (cladire)

2. Numarul de angajati ~10 (7 mecanici 3 electricieni)

3. Numarul rampelor sau gropilor 4 gropi in curte (unde se lucreaza vara) si 3 elevatoare in cladire

4. Numarul de masini servisate pe luna (media) nu shtiu......

5. Raport new Volvo/old Volvo masini intrate in service ~5 new si 7 old pe zi.

6. Investitia initiala nu stiu

Daca mai sunt intrebari voi incerca sa va ajut. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super idee.

Astept continuarea si va doresc succes.

Dupa cate am aflat pe aici despre service-ul autorizat nu pot decat sa imi doresc un service bun, rezonabil si cu oameni care stiu ce fac.

Bafta !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit acest post si recunosc ca e o idee foarte buna, indrazneata chiar. Eu as incepe prin a gasi o locatie minima - un garaj dublu, cu groapa in el. Apoi truse si chei (aduse,donate sau cumparate de citiva pasionati),un ScanTool OBDII (il am eu), Vadis-ul montat pe un laptop...un banc ptr. reparatii electrice-electronice (pistol de lipit, aparat de masura, etc).Cu piesele de schimb ajuta Midnight Caller, chiar si eu...Putem incepe oricand.Se pot face o multime de reparatii curente - pe cele majore sau complicate le putem lasa deocamdata service-urilor mancatoare de bani. Putem vorbi problemele ivite la masinutze pe forum, ne intalnim in weekend-uri citiva pasionati si doritori sa ajute...Cu timpul, tot acest start se poate dezvolta. fireste daca se doreste implicare mai multa.Insa aici - cum am spus-putem rezolva destule operatii,gasit diverse rezolvari (macar ne facem o idee asupra defectului,mai multe opinii asemanatoare ajuta mereu ptr.un dignostic)...Ultima data cind m-am intalnit cu Midnight Caller, ne-am chinuit IN STRADA sa ajutam un amic sa-si schimbe ceva la masina (omul luase piesa si trebuia sa se duca intr-un service, sa-i ia aia banii pe manopera,eventual sa-i  mai si strice la demontare-montare ceva, din lipsa de interes...).Haideti sa gasim un loc, sa ne ajutam intre noi ca Oamenii la ce se poate ajuta si o sa vedeti ca putem face multe impreuna, cu satisfactie, cu pasiune. Incet, incet se va duce vestea despre noi si dezvoltarea acestui "service" va fi urmatoare mutare, totul in pasi mici.

Daca am gandit ceva nerealizabil sau utopic, imi cer scuze...

Numai bine !

P.s. Citi dintre voi v-ati dus la service ptr. un banal schimb de ulei - sa le dati alora banii ? Hmmm...cam multi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, dar nu stiu cum rezolvam problema locatiei, asta este cea mai arzatoare treaba, sa aiba si gaura, sa fie si destul de maricel garajul ala, ceva curent tras, sa te invarti pe langa...apropo eu imi schimb uleiul singur.... ;D , Eu am o problema cu service-urile chiar ma gandeam sa dau motorul jos sa imi schimb rulmentul de presiune dar cand m-am uitat la el....am zis ca este o idee proasta, nu cred ca este chiar coplicat dar nu prea am curaj sa fac asta, asa ca incerc sa gasesc un mecanic care sa il puna la loc cum era. Sper sa nu intre in treapta 1 si sa nimeresc a 3-a dupa ce o sa il dea ''Nea din vale"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca a-r exista un Volvo service doar cu angajati inca nepriceputi dar cu interes si vointa de  repara anumite probleme la masina .........cu trecerea timpului s-ar specializa oricum si practica e ajutorul cel mai mare...........ei daca a-r exista asa ceva,facut  de voi...de noi.....eu nu a-s mai sta pe ganduri unde sa i-mi duc masina la revizii.....deci ideea mi se pare foarte OK......BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reactivez subiectul asta... chiar ma intereseaza si pe mine treaba. Vreau un service unde masina mea sa beneficieze de atentie, nu doar de schimbat piese sau diagnoze de genul "daca nu e asta, e aia". Asta pot face si eu, imi scot de la naftalina diploma de mecanic auto, cumpar cu maxim 2 milioane un set de chei uzuale si ma apuc de treaba. Mai rau ca la service nu poate fi... si daca o pecesc macar o fac cu mana mea... numai ca pentru asta imi trebuie un garaj.

In dreptul meu e grava situatia, ma gandesc chiar sa renunt la masina. Nu mai vad luminita de la capatul tunelului.

Asa ca daca se lucreaza la treaba asta, dati si voi un semn.

Salutari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D ;D Un pic de research si eu pe net ca la asta ma pricep  ;D, Vadis LEGAL costa aprox 50 de dolari, si VIDA Legal doar soft-ul costa in jur de 300$, cel scump de peste 3000$ e pachetul complet ce contine si interfata VCT2000 care se poate lua si din alte parti, nu e obligatoriu sa fie luat pachet complet de la Volvo, toate acestea au actualizari pe viata.

Cu noul VIDA se poate face absolut ORICE pt ca e conectat la reteaua de service-uri\baze de date Volvo din toate lumea, singurul lucru necesar pt interventii pe masina e interfata VCT2000.

Nu cred ca e obligatoriu sa fie achizitinate direct de la Volvo pentru a deveni autorizati nu ?

In orice caz ceea ce am vrut sa spun e ca echipamentul daca se sapa bine se poate lua si mai ieftin daca va fi cazul, dar ma rog

Daca proiectul va fi pus in practica putem si noi restu de volvisti din alte parti sa contribuim cu donatii macar, parerea mea.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now