packard

Membru
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by packard


  1. Salutare dragi colegi,

    Acum vad si eu ca exista acest topic si as vrea sa adaug si eu niste cuvinte.

    In primul rand ma adresez domnului alexandrubog si as dori sa il intreb daca in afara pretului care a fost sau i s-a parut dumnealui mare a mai "beneficiat" si de alte tratamente rele la noi in service care sa il determine sa ne potretizeze cum a binevoit in primul post? Sunt convins ca la momentul respectiv a primit si o explicatie pentru pretul estimat dar se pare ca aceasta explicatie s-a pierdut pe parcurs. Masina ta vad ca e din 1996 si sunt sigur ca si acest lucru a cantarit in momentul in care ti-am dat pretul dar din acest punct si pana la a ne face nesimtiti cred eu ca mai e cale lunga. Daca ne-am fi apucat de ceva si ti-am fi spus la final ca te costa 400 de ron atunci puteai sa ne dai si foc la pravalie dar asa sa te superi pe noi dintr-o situatie ipotetica e putin cam mult nu crezi? Plus de asta pana sa scrii pe forum puteai sa imi zici mie " marele patron care pastoreste service-ul" ca nu iti convine pretul si atunci poate situatia ar fi fost alta.

    Ca si infromare sunt multi colegi care vin si fie isi repara masinile fie cumpara piese de aici si sunt multumiti zic eu din moment ce mai revin si mai aduc si alti prieteni / cunostinte.

    In alta oridinde de idei noi nu avem o experienta atat de mare pe masinile volvo mai ales pe modele ceva mai vechi pentru ca focusul nostru principal il constituie grupul VAG. Asta nu inseamna ca un Volvo nu este binevenit La Service ci doar ca e posibil ca o estimare data initial sa fie mai mare sau dupa caz mai mica decat pretul final al operatiunii. au fost colegi de pe forum care au platit mai mult la final sau care au primit banii inapoi sau nu au fost taxati in cazul in care reparatia a esuat sau nu a avut rezultatul scontat.

    Sper sa nu mai fiti asa de axati pe scris pe forum si daca aveti ceva de spus sa stiti ca personal incurajez comunicarea face to face :)


  2. nu am mai intrat de mult pe aici si e urat ca lucrurile au fost "explicate" foarte diferit de realitate.

    Ca sa ne lamurim putin, uleiul nu cursese dintr-o rola. TOT kitul de distributie era plin de ulei pentru ca simeringurile sau simeringul de la axa cu came nu fusese montat corect si pe acolo pierdea foarte mult ulei. Acum daca e sa ne luam dupa cei care produc curelele de distributie nu ca ei ar sti mai multe decat noi ar trebui sa le schimbam in cazul in care ajung sa fie contaminate cu substante gen ulei de motor spre exemplu.

    Referitor la masina lui Betty, bravo ei ca si-a reparat-o singura. Noi am incercat sa o ajutam, nu am reusit si drept urmare nu a platit nimic pentru asta.

    Referitor la cei doi care si-au facut masina la mine in service si care nu au zis nimic despre asta nu mai zic nimic, desi as vrea sa imi dai dea ei un singur exemplu de service care te lasa sa iti faci masina moca la ei in hala ba chiar iti mai dau si scule, dar asta e alta discutie.

    Din experienta stiu ca e bine sa stii ceva cu certitudine inainte sa afirmi ;)

    Si scuze pentru reply-urile de pana acum, am avut pe cineva aici care tb sa se ocupe de forumuri si mai tare a incurcat lucrurile.


  3. Am avut un medic stomatolog care a bagat orice la el intr-o mazda 3. Substanta respectiva e un dezinfectant nu o substanta antibacteriana facuta special pentru bacteriile care se dezvolta in instalatia de AC. El e facut sa omoare ceea ce ai gasi in mod normal in 99% din salile de operatii. Mai e un lucru, aceasta substanata bagata sub forma de aburi in masina nu cred ca va face foarte bine. Odata aburul ala va umfla tot ce inseamna plastic si tot ce inseamna material, se va imbiba in tapiteria masinii si in mod sigur va ramane un miros de spital care va dainui mult timp plus ca e posibil sa afecteze si culorile tapiteriei sau poate chiar plasticul in sine pentru ca mai mult ca sigur ca trebuie utilizata "cu grija"

    eu personal va urez success dar nu as face asa ceva la mine in masina. Plus de asta , tot acel abur bagat in toata instalatia de AC va condensa ulterior, va curge prin masina, poate va afecta si motorul aerotermei....

    si ar mai fi si lipsa efectului pe termen lung - ca daca ar avea efect pe termn lung nu ar igieniza astia sala de operatie de fiecare data nu ;)