Lucian36

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Lucian36


  1. Salut si mersi frumos pentru raspuns !

    Dupa inlocuirea garniturilor pompei, am amorsat-o, am pus lichid in bazin si am lasat sa "picure" noul lichid dupa care am strans conductele fata/spate de pe pompa, am amorsat si pompa de ambreiaj si am lasat toate aerisitoarele de la etrieri slabe, sa curga in cele 4 borcane sa nu dau ca nebunul la pedale.

    Am achizitionat 1L de lichid frana Ate si l-am folosit pe tot, am tot completat in bazin sa ma asigur ca nu mai am aer in instalatie, la fel am luat si placute/discuri, totul este ATE iar aerisirea s-a facut exact cum ai spus tu , cu niste furtune transparente puse pe aerisitoare cu un capat si capatul celalat in niste borcane, am garaj cu canal si mi a fost destul de usor sa fac asta.

    Stiu de perioada necesara "rodajului", ideea e ca nu-si revine deloc pedala de frana ,este "moale" am facut totusi vreo 500km iar daca o calc cu motorul pornit se duce pana la podea ca si cum ar trece lichidul "peste" garniturile pompei, imi da senzatia ca nu face presiune pompa sau daca face, o pierde.

    Acest aspect nu mi se pare normal, la asta ma refeream cand am spus eficienta, ca nu am eficienta pe franare, probabil nu m-am exprimat corect, trebuia sa mentionez ca nu am frane aproape deloc si trebuie sa fac "pedala succesiva" sa pot opri masina in conditii de siguranta, ceea ce nu mi se pare deloc in regula, mai ales ca am pus consumabile noi si cred ca au fost printre cele mai scumpe sperand la o calitate excelenta.

    Multumesc


  2. Salutare,

    Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cu privire la o problema intampinata in urma unor schimbari pe care le am facut recent.

    In urma cu doua saptamani am decis sa inlocuiesc discurile si placutele pt ca franarea nu mai era ferma si am dat vina pe uzura componentelor.

    Am inlocuit discuri + placute fata/spate, pe spate am gasit pe langa burdufurile de la pistonase urme de lichid de frana, vazand asta, am cumparat kit-uri de garnituri varianta fara piston, le-am inlocuit , am aerisit si am zis sa schimb si lichidul de frana pt ca in revervorul de pe pompa de frana aveam depuneri si tot ce era inauntru era foarte murdar, lichidul era spre culoarea neagra.

    M-am gandit ca odata ce inlocuiesc lichidul va trebui sa inlocuiesc si garniturile pompei , din experienta spun asta, ca o paranteza, la vechiul S40 din 98 am inlocuit lichidul si ulterior au cedat garniturile pompei...

    Nu am gasit kit garnituri pompa centrala  Volvo V50 si am luat pt Ford dar aceleasi specificatii (am luat cotele de pe pompa pt asta), am curatat, am inlocuit garnituri si lichid de frana, am aerisit tot de la inceput si surpriza mare la final, nu mai franeaza , pedala de frana se duce la podea cu motorul pornit , este moale la apasare si nu mai are deloc eficienta.

    Din cauza conformatiei bazinului de lichid de pe pompa nu imi pot da seama daca revine lichid in vas in urma apasarii pedalei de frana (sa treaca lichidul pe langa garnituri, in principiu sa nu faca presiune).

    Fata franeaza la a doua apasare a pedalei, daca apas consecutiv, spatele aproape deloc si indiferent de cate ori as apasa frana se duce la podea.

    Mentionez ca nu pierde lichid pe nicaieri, spatele este in regula acum, nu are scurgeri dar frana de mana nu mai "tine" ca inainte , inainte aveam cursa scurta, trageam putin, cateva click-uri si nu se misca gram masina , acum trebuie sa trag pana aproape de maxim sa ramana pe loc...

    Ce as putea face in aceasta situatie? Pompa noua de frana ? V-ati mai lovit de ceva asemenator?

    Masina in cauza este un Volvo V50, 03.2012, motorizare 1,6 D2.

    Multumesc,

    Lucian


  3. Salutare,

    Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cu privire la o problema intampinata in urma unor schimbari pe care le am facut recent.

    In urma cu doua saptamani am decis sa inlocuiesc discurile si placutele pt ca franarea nu mai era ferma si am dat vina pe uzura componentelor.

    Am inlocuit discuri + placute fata/spate, pe spate am gasit pe langa burdufurile de la pistonase urme de lichid de frana, vazand asta, am cumparat kit-uri de garnituri varianta fara piston, le-am inlocuit , am aerisit si am zis sa schimb si lichidul de frana pt ca in revervorul de pe pompa de frana aveam depuneri si tot ce era inauntru era foarte murdar, lichidul era spre culoarea neagra.

    M-am gandit ca odata ce inlocuiesc lichidul va trebui sa inlocuiesc si garniturile pompei , din experienta spun asta, ca o paranteza, la vechiul S40 din 98 am inlocuit lichidul si ulterior au cedat garniturile pompei...

    Nu am gasit kit garnituri pompa centrala  Volvo V50 si am luat pt Ford dar aceleasi specificatii (am luat cotele de pe pompa pt asta), am curatat, am inlocuit garnituri si lichid de frana, am aerisit tot de la inceput si surpriza mare la final, nu mai franeaza , pedala de frana se duce la podea cu motorul pornit , este moale la apasare si nu mai are deloc eficienta.

    Din cauza conformatiei bazinului de lichid de pe pompa nu imi pot da seama daca revine lichid in vas in urma apasarii pedalei de frana (sa treaca lichidul pe langa garnituri, in principiu sa nu faca presiune).

    Fata franeaza la a doua apasare a pedalei, daca apas consecutiv, spatele aproape deloc si indiferent de cate ori as apasa frana se duce la podea.

    Mentionez ca nu pierde lichid pe nicaieri, spatele este in regula acum, nu are scurgeri dar frana de mana nu mai "tine" ca inainte , inainte aveam cursa scurta, trageam putin, cateva click-uri si nu se misca gram masina , acum trebuie sa trag pana aproape de maxim sa ramana pe loc...

    Ce as putea face in aceasta situatie? Pompa noua de frana ? V-ati mai lovit de ceva asemenator?

    Masina in cauza este un Volvo V50, 03.2012, motorizare 1,6 D2.

    Multumesc,

    Lucian


  4. Ok, am luat bujii noi, le-am schimbat si-n 2 zile le-a ars. Am luat alte bujii si releu de la Cipilik, acum ma duc sa le montez. Intr-adevar pe 2 din bujii, pe 2 si pe 4 aveam o tensiune de 13,9V in loc de 11V, probabil asta e motivul pt care s-au ars, din cauza releului, mai poate fi si "impulsul" de la ECU care comanda cat timp sa le tina alimentate, in ideea in care a ramas alimentarea "agatata" dar exclud asta in prima parte.

    "supapa control presiune" fiind mai exact? ca si pozitie, cum o identific? trebuie sa fie ceva electronic...deci are mufa de alimentare si se schimba, ai idee care ar fi aceasta supapa?


  5. SAlutare,

    datorita faptului ca actuala masina nu are inchidere cu telecomanda,ma gandeam sa i montez una.Am cumparat un sistem universapost-312-0-23324900-1410645025_thumb.jpgl.Acuma,daca stie cineva,sa mi spuna si mie unde ar trebui legate armarea si dezarmarea,ar fi excelent :smile:.Deoarece pe internet am gasit ceva,dar nu prea se pupa cu ce am eu!Spune ca se leaga la vgla,firul maro-gri,maro-verde,dar eu nu am gasit culorile astea.

    Modulul cumparat de mine,are o schema,unde spune ca:

    -firul portocaliu,alb,galben,portocalanegru,albnegru si galbennegru se vor conecta la inchiderea centralizata

    -rosu la plus

    -negru la masa

    -rosu mic comanda geamuri

    -rosunegru deschidere portbagaj

    -maro pozitia/semnalizare

    Are cineva vreo schema cu VGLa ul asta?

    Am pus si eu o inchidere universala "peste" cea a masinii care nu mai functiona...o sa desfac sa ma uit la culorile firelor si-ti spun cum am procedat la mine.

    Am avut decat un aparat de masura si vreo 2 ore la dispozitie sa-i dau de cap...

    Numai bine !


  6. Problema rezolvata, eroare releu bujii, stearsa din tester, porneste la sfert acum dupa ce am curatat fizic contactii la releu.

    Acum am alta problema sau probleme sa le spun asa...aveam o scurgere la pompa de injectie, am remediat-o la un service prin inlocuirea oringului de la capul hidraulic al pompei, s-a rezolvat cu scurgerea dar acum la relanti se tureaza pana in 2500-3000 de ture fara sa fac nimic, fara sa accelerez, cu o bataie de injectie.

    La primul "sprit" in scurt isi revine pt cateva minute apoi procesul se repeta, vreo idee? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc !


  7. Salut,

    Acum cateva zile am observat ca la pornire imi da putin fum si porneste in 3. Intrand in week-end am testat bujiile si am gasit una faultata. Am avut de rezerva bujie, am schimbat-o, astfel masina pornind la sfert.

    Acum problema care o intampin este alta, cum pun contactul,martorul de la bujii nu-mi sta aprins nici macar o secunda si odata cu el se opreste si solenoidul(electrovalva de pe pompa de injectie), nu mai "tacane". Abia dupa 5-6 ori de dat la automat reusesc s-o pornesc, cu mers in 3, cu foarte mult fum...Acum sincer eu nu gasesc explicatia, daca ma poate ajuta cineva, care a patit la fel, macar cu o idee, as fi foarte recunoscator. Ce as putea sa verific, releul de bujii? ECU? Banuiesc ca e vb de o temporizare, nu se mai coreleaza ceva.

    Momentan timpul "activ" al bujiilor este aproape nul, de aici rezultand si pornirea greoaie.Ce ar putea fi?

    Multumesc anticipat si Paste Fericit tuturor !


  8. Salutare colegi,

    Am si eu o problema cu inchiderea centralizata si poate reuseste cineva sa ma lamureasca sau mai bine zis sa-mi dea o idee ca s-o pot repara!

    Am plecat cu masina la cumparaturi si odata ajuns in parcare, cand sa incui, n-a mai functionat telecomanda, i-am scos bateriile, chiar am cumparat si baterii noi, n-a mai vrut deloc. Nu m-am impacientat pt ca aveam acasa cheia de rezerva cu telecomanda nr 2. Odata ajuns acasa si am zis sa incerc si cu cheia de rezerva, insa nu am avut noroc.

    Am verificat cabluri, mufe, (scos - introdus la loc), sigurante, absolut tot, nici o telecomanda nu mai face serviciu, acum trebuie sa descui cu cheia si sincer este f greu pana te obisnuiesti si chiar nu as vrea asta :)). Tind sa cred ca problema nu ar fi de la telecomenzi, ci de la "box-ul" de sub bord.

    O idee, la ce solutie as putea sa mai recurg, inafara de a lua alta inchidere ?

    Multumesc anticipat !


  9. Salut,

    Asa am patit si eu cu masina mea : aveam ulei, praf, nisip in zona egr-ului si m-am hotarat sa dau jos galeria sa curat tot, admisie, evacuare, egr. Am curat, am montat inapoi si la primul test masina urca foarte greu in ture, nu mai tragea deloc, nu puteai face o depasire. Am luat toate furtunurile la verificat sa nu fie vreunul fisurat sau infundat cu vreo gunoaie, nu am gasit nimic pe ele.

    Apoi am pus pe tatal meu sa accelereze si am actionat tija de la turbina manual (este actionata de plosca de vacuum), bineinteles ca rezultatul a fost satisfacator si actionarea acelei tije era problema.

    Era ciudat ca functionase inainte de a curata zona respectiva si dupa montare n-a mai vrut deloc sa functioneze in parametrii.

    Am pus totul la loc, cum a fost initial, apoi am dat jos pompa de vacuum, in poza de mai sus este notata cu "supapa1", am curatat-o, am suflat-o si am pus-o la loc.

    Poate am avut decat noroc dar cert este ca acum functioneaza fara probleme.

    Bafta !

    1 person likes this

  10. N-am gasit nici asa nimic in vadis dar am rezolvat. Am reusit sa scot simeringul de la pinionul satelit (fara sa-l stric) care antreneaza planetara din partea dreapta. Sub el era o piulita mare, am facut o cheie de 50 si am reusit sa dau jos tot ce ma interesa.

    Merci de ajutor.


  11. Salut,

    Ma poate ajuta cineva cu o plansa, o schema, din care sa vad cum se demonteaza cutia de viteze de pe masina mea, mai exact cum pot scoate diferentialul din carcasa?

    Am ramas fara ulei si cand am demontat cutia de pe masina, am constatat ca am capacul de la trenul fix sudat(pe la acea sudura a curs tot uleiul) si as vrea sa dau carcasa rulmentului jos sa-l inlocuiesc cu unul nou, eventual sa curat acea sudura si s-o duc la un meserias s-o sudeze din nou dar nu pot pana nu dau jos diferentialul.

    Motor 1870 cm , diesel, cod D4192T - 66KW - 90 CP.

    Atasat gasiti o poza din care reiese exact ce ma intereseaza sa dau jos.

    Multumesc anticipat,

    post-499-0-24951700-1368454418_thumb.jpg


  12. Cam asa au iesit la mine

    Si esti multumit de volumul de lumina oferit? Folosesti halogen sau xenon? Eu am achizitionat un set de lupe 2GA cu bec H7 xenon de 35w 6000k.

    Am facut modificarile si am gaurit oglinda farului sa le montez, le-am pozitionat,lipit, etc si le-am pus inapoi pe masina.

    Aspectuase erau dar la capitolul lumina omoram lumea pe strada :D.

    Am facut upgrade la xenon 55w si 4300K si nici asa nu sunt multumit :(, mai multa lumina era sincer, cand aveam decat doar halogen.

    Acum daca doresc sa revin la original, ceea ce inseamna lumina mai multa trebuie sa ma gandesc la alte faruri si alte costuri.

    post-499-0-25371100-1360176678_thumb.jpg


  13. cheia sa sti ca este intr-o stare destul de jalnica...deci este foarte probabil ca din cauza ei sa imi apara x-ul acela din cauza ei... alta cheie nu am... vroiam sa te intreb este posibil ca din cauza cheii sa am problemele astea cu pornirea ? .. .adika crezi ca daca as face o cheie cu un alt cip sau ceva de genul sa mearga treaba ?

    Asa-i ca ai facut contul asta asa cum instalezi si jocurile ? ,...next-next-next-finish grin.gif

    E foarte probabil sa fie si din cauza cheii, de aceea te-am intrebat daca ai 2 chei, dar fumul alb si turatiile care nu trec de 3000 sunt din cauza pompei. Sa faci alta cheie implica multe resurse, cheia fizica se poate face in oricare centru specializat iar cipul din cate stiu numai la reprezentanta se poate scrie si costa destul de mult.Oricum eu n-as putea garanta daca este 100% din cauza cheii.Mai asteapta si tu alte pareri de pe forum...


  14. Salutare... am si eu un volvo v40 TD din '98 si am cam aceeasi problema de care vorbiti voi... La inceput imi aparea in bord o eroare cu o masina cu un X pe ea... care nu stiam ce inseamna dar cum masina mergea foarte bine nu prea ma deranja semnul... De la o vreme a inceput sa isi piarda relantiul dupa care a inceput sa numai porneasca dimineata decat la a-3-a sau a-4-a cheie si cand pornea scotea foarte mult fum alb. Am fost la tester cu ea si mi-a zis ca e supapa de debit care tine avansul in poma... (ceva de genul). am schimbat-o si aceeasi problema dar una peste alta acum masina numai trage mai deloc... nu urca peste 3000 de turatii si nu porneste turbina.... Va rog daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns ca nu prea stiu ce sa ii mai fac...

    Salut,

    Iti apare semnul cu X in bord adica imobilizatorul si din cauza cheilor pt ca au un cip in ele fara de care masina nu mai porneste, asa ca atentie mare sa nu le tii pe langa televizoare, aparate electrocasnice deoarece sunt sensibile la campuri electromagnetice si n-o sa le mai poti folosi.Daca ai 2 chei incearca o pornire si cu cealalalta sa vezi daca te mai deranjeaza imobilizatorul iar cu pornirea sa-ti spun cum am facut la mine: curgea pompa si am dus-o la un meserias la reparat sa-mi inlocuiasca garniturile.Am dus-o prima data am pus-o pe masina si dupa 1 zi a inceput sa curga din nou. I-am dus-o a doua oara si a zis ca e ok, mi-a probat-o si pe banc pt pompe,etc. Am pus-o iar pe masina, am pus distributia, a pornit, cu greu pana s-a amorsat...Am plecat la drum cu ea dupa 200 de metri a cedat, s-a oprit motorul si n-a mai pornit. Am remorcat-o pana acasa, am incercat s-o pornesc si functiona foarte urat. Am gasit o pompa la dezmembrari si am pus-o pe masina nestiind ca trebuie sa-i iau electrovalva de pe cea veche deoarece n-o recunostea ECU. Am scos de pe cea veche protectia care vine peste electrovalva, e prinsa in 4 nituri si se gaseste exact pe capul hidraulic unde se formeaza presiunea, e cea care are 3 fire, o mufa cu 3 fire.Am reusit si am pus-o pe pompa luata de la dezmembrari, am montat toate cele la loc, am amorsat-o bine, m-am chinuit juma de ora pana a pornit motorul, dar a meritat efortul pt ca acum trage mult mai bine ca inainte si porneste la sfert de cheie.App pompa veche, cea originala a masinii scoatea si span.Daca nu se intampla sa-mi curga oricum viata multa nu mai avea, putea sa-mi distruga si injectoarele si ajungeam la o suma imensa pt a o repara.Sper sa te ajute cu ceva ceea ce ti-am scris. Spor la reparat !!!


  15. Am rezolvat problema cu pompa de injectie, am cumparat alta de la dezmembrari, avea eticheta de germania pe ea, am desfacut solenoidul de la cea veche, care am avut-o pe masina si am pus-o pe cea ''noua''.Functioneaza fara probleme acum , am aproape 1000 de km de cand am pus-o si acum are si vlaga in ea, cand apas acceleratia se cunoaste, nu mai e asa puturoasa ca inainte si nici probleme la pornire nu-mi mai face.Solenoidul (electrovalva) l-am lipit cu loctite, solutie cum este poxipolul si s-a intarit ca piatra, nu mai da o lacrima pe acolo.