edyxc70

Membru
  • Content count

    50
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by edyxc70


  1. Am ajuns la 242300 km si aici aventura noastra se va opri deoarece m-am hotarat sa o vand! A avut dreptate Bogdan, era nevoie de o masina mai mare pe care deja am cumparat-o, asa ca ofer la vanzare Volvo!

    Consider ca este o oferta excelenta pentru un om onest ce doreste o masina buna cu kilometri reali, fara defecte ascunse, fara batai de cap sau alergaturi pe la RAR sau ANAF

    Pretul este 4750 euro discutabil in limita bunului simt si mai multe detalii puteti citi aici:

    Multumesc


  2. iata ca am implinit 20000 km de cand suntem impreuna; intr-un exces de zel am montat saptamanile trecute instalatie de gaz Zenit Pro cu injectoare Hana si consumul a devenit o gluma pentru mastodont, am o medie de 6% tradus in benzina (adica consum de 1.9 diesel) ; De o saptamana, doar la relanti, are mici intreruperi, la inceput rare apoi din ce in ce mai des, mai ales cand pornesc clima; Nu afecteaza functionalitate, sunt putin perceptibile dar deranjante la un moment dat (doar la relanti la fel si pe benzina si pe gaz). Bujiile sunt noi ma gandesc sa nu fie caseta de aprindere sau corpul clapeta din nou. O sa trec pe la Bogdan pentru diagnoza si va tin la curent!


  3. Am gasit jenti de tabla originale XC70 la Prietenul nostru din Suceava cu dezmembrarile la un pret foarte rezonabil si am profitat sa comand si o tripla pe stanga sus care era crapata si ciobita (bine, era intreaga dar...na...nu dadea bine)

    Am schimbat tripla si am pus deja jentile (dupa ce le-am curatat, grunduit si vopsit) cu cauciucurile de iarna! Cum vi se pare?!

    post-5507-0-77076700-1381478766_thumb.jp

    post-5507-0-89200900-1381478781_thumb.jp

    1 person likes this

  4. Nu am mai scris demult, in mare si din cauza ca nu am avut mare lucru ce sa mai scriu despre masina! Am facut lunile astea cam 6000 de km, concedii si alte plimbari, masina s-a comportat impecabil, zero probleme, merge perfect!

    Sunt foarte multumit de confortul pe care-l ofera si senzatia de securitate este mereu la cote inalte, consumul mediu a fost in limite decente, undeva intre 10 si 12% si creste un pic, cred ca cu un litru, in oras.

    Am cumparat un set de cauciucuri foarte bune, mai au 6-7 mm, Good year pentru iarna cu dot 2010, dimensiunea pentru masina 215/65/16 si am platit 600 de lei pentru ele, un pret foarte decent avand in vedere cat de scumpe sunt cauciucurile noi la aceasta dimensiune

    Caut un set de jenti de tabla Volvo pe 16 cu latimea de minim 7, 7,5 sa poata incape cauciucul de iarna fara probleme. Ma poate ajuta cineva?

    1 person likes this

  5. Ah, mersi frumos pentru grija; in termeni de exterior ar fi 2-3 elemente de revopsit din cauza zgarieturilor dar nu cere interventie imediat. O s-o fac odata pe toata dar mai astept un pic. Mersi pentru grija de ocupatie dar sa stii ca nu stau; daca am terminat cu Volvo acum m-am apucat de o Honda, mai precis de un VF750 Interceptor din 1983 pe care o sa-l termin saptamana viitoare de restaurat si o sa-l inaugurez pe Transalpina la sfarsitul lunii!

    post-5507-0-85115300-1373289956_thumb.jp

    post-5507-0-83691600-1373289957_thumb.jp

    1 person likes this

  6. Da, poza era inainte de operatie. 55 de lei a costat copierea cheii; Cristian stia ca cipul este de sticla si a desfacut cheia veche cu mare grija. La Bricostore au tinut coada sus, nu au vrut sa copieze nimic; pierderea lor, asa l-am gasit pe Cristian si am foarte multumit de colaborare. Cine vrea numarul de telefon sa ma contacteze pe privat sau sa se duca direct la centru de copiere chei in incinta Real Vitan.


  7. Am reusit sa schimb si cheia de contact. Carcasa am cumparat-o de la Bogdan iar cheia am facut-o la un atelier specializat pentru copiere chei. Au fost foarte amabili si a costat foarte putin. Cei de la Bricostore nici nu au vrut sa auda sa faca cheia ca cica ar fi fost impotriva politicii lor de vanzari sa copieze alte chei decat cele vandute de ei. Mai bine ca nu m-am complicat sa insist, l-am gasit pe Cristian si a rezolvat problema imediat. Cine doreste relatia poate sa ma contacteze pe privat ca sa nu para ca fac reclama, diferenta este extraordinara!

    post-5507-0-46733100-1370439875_thumb.jp

    1 person likes this

  8. Da, functioneaza tot perfect pe masina; familia este multumita ca pentru o iesire la padure a incaput tot calabalicul in ea, eu sunt multumit ca pentru ca tancul consuma putin; de exemplu pentru ultimii 250 de km facuti 80% oras a consumat benzina de 160 de lei, adica 27.5 litri (aprox 11%). Ce pot sa-i mai cer, saraca, cred ca abia astepta sa functioneze si ea cum trebuie!


  9. Pentru confort - urmeaza sa plecam in vacanta - am decis sa inchid la culoare geamurile din spate cu folie autorizata Llumar. A costat 70 de euro dar merita cu prisosinta pentru ca deja, cu masina in soare, se simte mai racoare in masina! Tariful este unul dintre cele mai bune de pe piata, cine mai doreste poate sa-mi dea mesaj pe privat si dau adresa si numarul de telefon.

    In plus de asta am schimbat si covorasele din masina; cele originale erau putrezite - uzate peste masura - si se cereau afara. Am gasit la un magazin specializat presuri facute de un producator german dupa cele originale, au costat doar 30 de euro.

    Azi schimb in sfarsit si cheia de contact si telecomanda originala a masinii la Bogdan cu una tip briceag. Este necesar pentru ca telecomanda este deteriorata si e singura pe care o am iar cheia este destul de degradata. Nu stiu cat costa dar voi reveni cu detalii!

    post-5507-0-37568000-1369198302_thumb.jp


  10. Salutare

    Am revenit după o pauza de 3 săptămâni timp care a trecut mai mult fără folos pentru ca după ce am constatat ca am nevoie de 5 simeringuri de a schimba la unghiular in loc de cele 3 comandate si am așteptat după ele cam 1,5 săptămâni am constatat ca bucșa de otel ce asigura transmisia de la cutie la unghiular era uzata destul de tare si trebuia schimbata. Piesa costa 150 de euro si a venit in alte 1,5 săptămâni Intre timp am desfacut unghiularul pentru "fund"ățare si bine am făcut pentru ca uleiul era marmelada înauntru si negru tăciune = "fund"ățat si sigilat montat tot la loc. A intrat cca 850ml ulei in unghiular si am schimbat si uleiul in cutia de viteze unde au intrat 1900ml. Filtrul de benzina schimbat, cel vechi avea noroi in el! Am schimbat si bucsile la bascule la un service cu presa si s-a potrivit tot ca si uns. Am mai schimbat si garniturile conductei de retur a uleiului din turbina in baia de ulei, amavut acces la el abia dupa ce am dat unghiularul jos!

    In sfarsit masina este gata pentru folosinta, totul functioneaza perfect si nu mai astept alte cheltuieli majore cel putin 2-.3 ani.

    Am depasit bugetul de investitie initiala - cel de 1500 de euro - cu cca 350 de euro dar au fost numai piese foarte importante si ZERO manopera - asta a fost ambitia mea initiala!

    Iata si poze cu produsul finit!

    Ne vedem laintalnirea de joi si de vineri!post-5507-0-36359400-1368989007_thumb.jppost-5507-0-79392400-1368989005_thumb.jppost-5507-0-89057600-1368989008_thumb.jppost-5507-0-59812800-1368989010_thumb.jppost-5507-0-19814200-1368989012_thumb.jppost-5507-0-64719400-1368989013_thumb.jppost-5507-0-29899900-1368989015_thumb.jppost-5507-0-91394100-1368989016_thumb.jppost-5507-0-05271300-1368989019_thumb.jppost-5507-0-69732800-1368989020_thumb.jp

    3 people like this

  11. si tu te pricepi, sa nu-mi spui ca nu stii sa schimbi o bujie, sa schimbi un ulei si un filtru, sau sa schimbi un set de placute de frana. Este exact acelasi procedeu la orice masina! de ce sa dai la un service specializat 2-300 lei pentru asta pentru ca nu-ti trebuie decat cateva scule normale si ...un pic de initiativa! Bine, eu am un garaj unde fac asta, nu in mijlocul strazii, insa asta nu inseamna ca nu pot schimba niste bujii in fata blocului. Uleiul uzat trebuie neaparat strans si dus la un centru de colectare, eu de obicei il pun in recipientele golite si cand se strang mai multe le duc.


  12. Evident, dupa batalie rasar si vitejii! :laughing7: Glumesc, evident

    Din fericire am curatat sorbul pe pozitie, nu l-am demontat ca sa ajung la garnitura cu pompa, deci este in continuare neatinsa. Nu am avut treaba cu pompa de ulei, treaba mea a fost etanseizarea baii pentru ca scapa ulei.

    Oricum, daca mai sunt ceva ponturi de care trebuie sa tin cont le primesc cu drag INAINTE sa ma apuc de treburi, nu dupa! :))

    Azi demontam unghilarul fata pentru curatare si etanseizare+simeringuri+ulei, schimb ulei grup spate+ schimb ulei cutie manuala, multumesc in avans pentru orice pont!

    Fac asta nu numai ca am depasit bugetul alocat pentru reparatii a masinii initial ci pentru ca am fost pe la diverse service-uri unde mi s-a cerut in jur de 300 de euro pentru manopera de mai sus doar pentru ca este Volvo si are "particularitati" si prezinta "riscuri"; sigur la reprezentanta ar fi costat in jur de 500 de euro, dar nu ma incalzeste asta cu nimic atunci cand fluiera vantul prin buzunare. Daca vorbeam de dacie, probabil aceeasi manopera ar fi costat sub 150 de euro....dar asa este la romani.

    Imi pare rau ca Bogdan si-a luat cateva zile de concediu pentru ca sigur m-ar fi ajutat, dar din moment ce m-am pornit de unul singur si numai ieri in 5 ore am facut peste jumatate din treaba...nu ma mai opresc acum.


  13. Mersi Alex pentru piese, deja m-am apucat de unul singur sa le schimb. Avand in vedere multe dintre piese nu sunt greu de schimbat iar bugetul pentru reparatii s-a terminat, m-am gandit ca ar fi bine sa ma apuc sa le schimb chiar eu. Cum la garaj am tot ce-mi trebuie, am inceput prin schimbul de bujii si a tamponului anticuplu de sus apoi m-am bagat sub masina si am schimbat si tamponul de jos. Am scos uleiul si filtrul, demontat racitorul de ulei de pe baie si am dat baia de ulei jos, lasat la inmuiat in 5 litri de motorina apoi am dus-o la o spalatorie langa mine unde am degresat-o si am spalat-o la presiune cu apa. Lasat la urcat, suflat cu aer comprimat la vulcanizare, aplicat pasta speciala la imbinare, prindere la loc cu insurubare in spirala, filtru ulei schimbat, montat racitor la loc, prindere joja, turnat 6 litri de ulei in motor. Pornit masina si mers cativa km intors inapoi si verificat = nici o pata de ulei. Treaba bine facuta!

    Pentru maine mai am de dat unghiular jos pentru curatat si resigilat, schimbat simeringuri, schimbat ulei in unghiular si grupul spate, schimb ulei in cutie si gata. Pentru asta nu ma mai descurc singur dar am chemat un prieten fost mecanic la Subaru.

    Bucsile de la bascule raman pentru o prima ocazie cand voi mai ajunge intr-un service cu scule mai adecvate pentru ca ne trebuie o presa.

    Ati vazut vreodata vreun motor pe dedesupt cum arata fara baia de ulei? Iata!

    post-5507-0-63338900-1366303834_thumb.jp

    1 person likes this

  14. Revenim

    Dupa ce am dat jos motorasele de la faruri si le-am montat pe cele noi am observat ca acestea nu erau arse ci problema era de la cablaje ce erau intrerupte. Le-am reparat si pe acestea si am ramas cu un set de motorase functionale de rezerva!

    De vineri pana azi am avut masina in service la electrica: Masina a refuzat joi seara sa mai porneasca, problema evidenta de la electromotor asa ca am dus piesa la reparat. Problema era de la starter, restul pieselor erau inca bune dar ca sa nu-l mai desfac alta data am schimbat si periile si bucsile. Cu tot cu manopera a costat 95 de euro

    Daca tot era masina pe dreapta am dat jos si alternatorul pentru verificare si bine am facut. El mergea bine si incarca insa fulia era aproape terminata, surpriza insa nu a fost asta ci faptul ca nu stiam ca fulia de la alternator este recomandabil chiar de producator sa fie schimbata la fiecare 60000km si la pariu aceasta fulie schimbata acum era cea originala a masinii din fabricatie! Mare atentie la aceasta piesa care se schimba la fel ca o distributie! Deci am fost inspirat cu alternatorul si am schimbat fulia, colectorul si rulmentii, cu tot cu manopera a costat 120 de euro.

    Tot statea masina degeaba: am demontat volanul si am schimbat pielea deteriorata de pe el, cost = 70 de euro. Va jur, pe cuvantul meu, toti pielarii sunt vorbiti intre ei. Cum aud ca e volan de Volvo costul este de 350 de ron, daca e Dacie costa 150-200. Cu greu am convins o cunostinta sa-mi faca lucrarea la 70 de euro...incredibil!

    Tot cu ocazia parcarii prelungite am instalat si niste senzori de parcare buni la un cost total de 80 de euro. La o masina asa de lunga sunt cam necesari, mai ales daca o sa conduca si nevasta-mea.

    Iar la modernizari am adaugat si becuri Osram Night braker care cu tot cu reglaj faruri au fost 30 de euro

    Total cheltuiti pana acum: 395 euro, cu tot cu Update-ul ECM ETM am cheltuit fix suma ramasa din bugetul alocat pentru reparatii la aceasta masina. Tot ce a mai ramas de cheltuiala peste aceasta suma ar fi manopera instalarii tuturor pieselor comandate la Alex Midnight Caller si a schimbului de uleiuri.

    In concluzie, am reusit sa obtin o masina perfect functionala intr-un buget de 6000 de euro cu o mica depasire estimativa pentru manopera de cca 100 de euro. Unele chestii chiar nu erau absolut necesare dar am considerat ca ar fi bine sa le fac de la inceput asa pentru ca urmatorii 2-3 ani nu mai doresc sa mai bag decat benzina in aceasta masina!

    1 person likes this