Gabriell

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About Gabriell

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Egipt
  • Auto Volvo S40 1,6 Benzina
  • Fabricatie 2003
  1. Problema VVT VALVE

    Am rezolvat-o!!! Am ramas si cu cei 750 RON cat costa un VVT Solenoid nou! Am scos piesa, am spalat-o cu benzina si am verificat-o cu o baterie. Era perfect functionala. Era intrerupt doar firul de masa. Am legat un alt fir la unul dintre suruburile motorului si acum motorul meu toarce perfect. HA HA!
  2. Problema VVT VALVE

    Pun si eu o intrebare despre VVT solenoid, poate doreste cineva sa ma ajute. Piesa se poate repara? Am schimbat distributia (se auzea un zgomot din partea aia si cam era timpul). Dupa schimbarea curelelor, mecanicul mi-a spus ca am VVT valve defecta. Se aude un zgomot intermitent, ca un carait, cum este descris la inceputul topicului, la interval de 2 secunde. Daca scot mufa VVT, zgomotul inceteaza. Masina parca nu are putere si se si opreste din cand in cand, in mers. Am lansat o cerere pentru o piesa second hand pe un site de piese din dezmembrari si am primit oferte pentru piesa noua, cu preturi intre 720-750 RON. Ce m-a frapat a fost ca toti care mi-au dat ofertele pentru piesa noua imi cer piesa veche la schimb, de unde am dedus ca aceasta se poate repara. Dupa ce am vazut schita piesei pe undeva pe net, am vazut ca in interior e un mecanism simplu, o tija actionata de un electromagnet, care inchide si deschide o valva intre cele 3 orificii pentru control hidraulic. E posibil ca defectiunea sa fie doar de la strapungerea garniturii care etanseaza piesa si cele 3 orificii ? Pot sa o desfac eu ca sa o curat si etansez, eventual sa-i schimb garnitura care costa doar 7 Euro? E legata cumva de rola regulatoare actionata de cureaua de transmisie sau e doar o valva, deasupra? Nu vreau sa stric, dar ma bag, e facuta tot de mana omului ! Sper sa nu fie necesara scoaterea curelei de transmisie si alte complicatii.
  3. Nici nu am pretentia asta! Si pentru mine ar fi foarte complicat sa le primesc aici prin curier. Totul se opreste in vama, e puricat la maxim, se completeaza o gramada de acte, se dau bacsisuri enorme, fara de care nu se face nimic. Arabii nu ofera strainilor conditii si avantaje asa cum le ofera europenii tuturor, la ei strainul e un sac cu bani care trebuie muls, furat, pacalit. Le cumpar din Bucuresti, ori zilele urmatoare printr-un prieten, ori in iulie, cand vin eu acasa. Vreau sa stiu ce caut, cat costa, cam ce-mi mai trebuie, ca nu gasesc aici si nici nu am la indemana magazine ca sa iau in fiecare zi ce-mi lipseste la Volvo. La fel, am nevoie de parerea unui specialist, ca sa stiu la ce sa ma astept si ce trebuie sa fac. Pentru asta am scris pe forum! Stiu ca prin corespondenta nu se poate face mare lucru, dar ma ajuta. Merci!
  4. Merci mult de raspunsul rapid. Sa inteleg ca imi trebuie acest tampon lateral dreapta-fata la distributie? Piesa se cumpara separat de kit-ul de distributie? Cat mai pot merge cu masina, avand in vedere ca pana la vara nu pot schimba distributia? Oricum, nu merg cu ea mai mult de 500 km pe luna, dar traficul aici e infernal, mai mult se sta decat se merge (sa nu va plangeti de traficul din tara, ca nu va cred). Am vazut ca sunt mai multe modele de kit de distributie. Care este cel care se potriveste la masina mea? Am sa te contactez si pe PM pt piese. Mi-ar trebui si un manual de reparatii cu fotografii mai clare (am unul copiat dar pozele sunt aproape negre), ca sa pot sa le arat la arabi ce sa faca si unde. Ma bag si eu la chestii marunte, dar lucrarea e complexa si daca nu-mi iese stiu ca stric masina. Oricum, am sa stau langa ei sa nu faca prostii. Ei nu pronunta "P", ci "B" si daca le spun sa schimbe pompa, s-ar putea sa schimbe bomba. Am reala nevoie de indicatiile voastre, aici nu pot avea incredere in mecanici.
  5. Salut! Viata m-a adus sa lucrez in Egipt. Am cumparat un Volvo S40 1,6 benzina din 2003 de la un rus, acum un an, ca sa am cu ce sa ma misc. El il luase nou, din Emirate. Acum masina are 136.000 km. Modelul este foarte rar aici si din pacate nu pot aduce masina pentru a face service in RO. Ma gandesc ca ar trebui sa-i schimb distributia, sa nu am surprize. Kit-ul am sa-l cumpar din tara, vara asta. Egiptenii sunt foarte indiferenti cu masinile si nu stiu mai nimic despre Volvo. Au reprezentanta, dar nu se compara cu standardele europene. Ei abia daca se gandesc vreodata in viata masinilor sa le schimbe uleiul si sa le mai lege cu sarma pe ici – pe colo, ca sa nu se imprastie in mers. Am cautat pe siteurile de vanzari de piese si am vazut ca sunt mai multe modele de curele, cu 142 sau 148 de dinti. Nu stiu ce sa cumpar. Serie VIN YV1VS10KX3F974684, motor 2940128. In afara de distributie, pe care ma gandesc sa o schimb, mai am o problema cu masina, care ma ingrijoreaza. In treaptele de viteza a intaia si a doua, cand accelerez si motorul este rece, se aude un huruit/vibratie din dreapta-fata. Dupa primii km, nu se mai manifesta toata ziua. Aici benzina e ff proasta, cifra octanica maxima 95, dar nu se gaseste permanent si mai pun si 92, cu octane booster. Puteti sa-mi dati o idee ce sa spun mecanicului egiptean sa verifice? Multumesc foarte mult!