bulgaru

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About bulgaru

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday January 01

Profile Information

  • Locatie chitila
  • Auto volvo s40
  • Fabricatie 2002
  1. Am trecut acum si in profil: Chitila
  2. Erau doua fise (3 si 4) inversate,mecanicul le-a notat gresit la demontare,din fericire mi-am dat seama ca fisa 1 merge cu 4 si fisa 2 cu 3.Dupa ce le-am inversat a pornit la sfert. Prima data,la sfatul unui mecanic "priceput", pusesem fanta in sus,dar nu era bine,motorul nu avea compresie deloc,altul mi-a zis ca trebuie in jos..... Dupa ce am facut cercetari este 100% asa: admisia in sus, evacuarea in jos,si nu numai pe motorul asta ci pe foarte multe, la volvo cel putin. Dispozitivul artizanal din poze pentru alinierea axelor e excelent, cu conditia sa fie executat corect.Eu l-am facut din niste bucati de platbanda sudata.Sta la dispozitia oricui.Pentru blocarea vibrochenului, am folosit o bucata de teava cu diametrul exterior de aprox.15mm, prin care am bagat un bolt de aprox.10mm.Deci nu va impiedicati de teoriile despre cat de important e sa folosesti numai dispozitive omologate. Succesuri.
  3. Eu centrez eu dau cu capul: In partea opusa distributiei se dau jos capacul de la axa cu came a evacuarii si senzorul de pe axa admisiei.Se face o scula ca aici: si se aliniaza axele ca aici: evacuare si admisie.Pe pinionul vibrochenului sunt doi dinti poansonati la capatul dinspre motor.Se pozitioneaza semnul de pe bloc intre cei doi dinti.In ferestra de zavorare se introduce ceva asemanator cu asta:,se invarte fulia invers acelor de ceasornic pana se blocheaza vibrochenul.Se pune cureaua de distributie,se regleaza intinderea,samd. Acum, problema mea e ca motorul da sa o ia,da niste rateuri, da n-o ia. Intrebare:poate fi ceva din calculator,trebuie sters vreun mesaj de eroare?Pare a fi o problema de aprindere....
  4. Cu calele ma descurc eu, daca stii spune-mi cum trebuie aliniate axele cu came si vibrochenul. Un mecanic mi-a spus ca ar fi motor de Laguna si ca axele se aliniaza pe orizontala (vazute din capatul opus distributiei) cu fanta in jos,ca sa zic asa, iar la vibrochen,cu pistonul 1 sus, sa caut locasul de zavorare.Problema e ca nu am gasit gaura din contragreutate sau pe unde o fi..Am pus si vibrochenul la semnul de pe pinion, dar acolo pare sa nu aiba compresie, pistoanele fiind aliniate la mijloc in punctul ala. Daca are cineva informatii....
  5. A trebuit sa schimb motorul si am cumparat unul sh fara fulia variabila (nu stiu exact cum ii spune),prin urmare nu mai e (sau nu e sigur ca ar fi) pus la punct. Caut pe cineva care stie si poate sa-l puna. I
  6. Are cineva de vanzare o pompa sevo SH pentru S40 1.8 benzina?
  7. Cand am demontat pompa ca sa-i schimb fulia am si desfacut-o.Nu avea probleme la ax si inauntru arata ok.Mai mult decat atat,cu lichidul asta am mers trei zile fara sa faca figuri...
  8. Daca lichidul n-a fost bun e posibil sa se fi intamplat ceva grav cu pompa?
  9. Pentosin?Unde gasesc asa ceva?
  10. Un sir nefericit de evenimente m-au adus cu nervii la pamant... 1)Dintr-un motiv care-mi scapa,copresorul AC s-a blocat (bineinteles ca asta a dus  in primul rand la arderea electromagnetului care cupleaza AC),ceea ce a dus la ruperea curelei,ceea ce a dus la spargerea fuliei pompei servo. 2)Am cumparat la SH un compresor si o pompa servo.Am inlocuit (doar) electromagnetul compresorului AC (nu stiam ca se blocase compresorul) si pentru ca pompa servo era alt model am incercat sa schimb doar fulia.Dupa ce m-am chinuit o gramada,ce sa vezi,diametrul  axului pompei de pe masina era mai mic decat al pompei pe care am cumparat-o.M-am dus la un strungar sa-mi faca o bucsa...Strungarul mi-a facut o bucsa care bate... (nu foarte tare, dar bate) 3)Cand am cuplat AC-ul a inceput sa iasa fum din curea (asa am aflat ca era compresorul blocat).Am zis lasa, ca pana o rezolv cu AC-ul ,fiindca nu-l cuplez  o sa pot sa merg  cu masina asa.Am mers trei zile.Aseara am inceput sa simt vibratii la virajul pe loc.Azi cand m-am uitat,la virare,pompa se blocheaza si isi da drumul cu greu dupa o secunda-doua,pe urma iar se blocheaza si tot asa... Lichid am in rezervor (am pus AC DELCO - o fi bun?),chiar am completat peste nivel si cand face blocajele de care am povestit da pe afara. Orice sugestie e bine venita.
  11. Salutari,sunt nou pe aici,caut un pic de ajutor.Dupa cum spune si titlul,am patit-o cu compresorul de la AC.Treaba asta mi-a rupt cureaua si mi-a fisurat fulia de la pompa servo.Cum se poate umbla la fulie?Banuiesc c-ar fi vorba despre cuplaj...