Romica2

Membru
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Romica2

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Cielo
  • Fabricatie 2005

Recent Profile Visitors

783 profile views
  1. Salutare, dragilor ! Unde aveti dreptate..aveti dreptate. Poate ce m-a tinut in loc este nenorocitul de impozit catre statul roman, nu agreez ideea asta. Partea mea de vina este recunoscuta si asumata privind neachizionarea ei, insa, pe de cealalta parte, masina este nevanduta tot de atunci, desi se prezinta intr-o stare foarte buna....Concluziile le trageti voi. Va salut si va urez toate cele bune, un week-end insorit, ''Volvo_luind'' in viteza catre mare/munte ! Cu respect !
  2. Salutari din nou ! Inca sunt in studiul achizitionarii acelei masini S 80 2.4i 140 cai 181.500 Km an 2004. Din ce am vazut: - raportul capacitate/putere este, pana acum cel mai scazut la un motor mare pe benzina de generatie cat de cat noua; Se confirma, nu? Mai este si Mercedes E class cu motorul ala de 2.6 benzina 177 cai...putere mica, insa la Volvo zice ca daca te duci inspre plaja lui de cuplu (3.750-4.000 rpm), se simte ca ar trage....; - tot vis-a-vis de punctul anterior, ar exista undeva in Romania sansa sa se faca remaparea aia la 170 cai? Reprezentanta, cineva? A nu se supara Bogdan G., nu vreau sa fac concurenta, da' daca el nu poate.... Merci frumos ! Drumuri bune ! Adica nu are harta, nu ca nu ar sti sa faca, a nu ma intelege gresit.
  3. Domnul Bogdan G, au mai cresut (intre timp) sansele de a face o ''remapare'' de la 140 hp la 170 hp pentru 2.4 i? Cu multumiri !
  4. S60 2.4t GPL

    Felicitari, domnu' Stefan pentru initierea acestui topic...Sunt si eu in perspectiva achizitiei unui S80, 2.4 !40 cp - stiu, cel mai mic raport capacitate/putere. AM rog, ma intereseaza GPL (pana acum am avut 2 dacii si un Cielo tot pe GPL - a devenit microb/necesitate, nu stiu...)...Stiu ca modelul asta de S80 a fost si cu GPL din fabrica..Din pacate se pare ca doar BRC face instalatii pentru 5 cilindri, insa costa undeva la 5.000 RON /(cu tot cu montaj cred)...Cam scump, nu?..Felicitari pentru vechimea masinii, kilometri actuali ai tai si cat ai de gand sa o mai ti - esti un exemplu si pentru mine, insa noi am devenit raritati - parca mereu ''societatea'' iti da peste nas sa iti iei logan nou, din 2014, ca trebe sa fie lucru nou si sa il ti 5 ani, domne', nu vezi ca asta-i trendu'?..Iar eu nu sunt de acord cu asta...
  5. Dragilor, pe langa rugamintea raspunderii la intrebarile de mai sus...va rog sa imi spuneti si ce sanse ar fi sa gasesc un receptor de telefon (cel pentru pasagerii spate cica ar fi, ala din consola centrala - partea dreapta )..La acest S80 de care ma interesez eu de atata timp..lipseste..cum oare ar fi putut ''disparea'' de acolo?..Hmmm....Multam' anticipat !
  6. Bogdan G., imi spui te rog frumos care sunt sansele sa poti pune mana pe o harta de P2, ca sa poata fi dus la 170 hp? Totodata, cat ar costa? Ma orientam si de GPL...Se pare ca BRC este singurul distribuitor de intalatii GPL 5 pentru 5 cilindri..sau singurul mai accesibil...da tot e pe la 5.000 RON, fata de 2.000-2.5000 RON pentru 4 I. Corect? Multumiri anticipate,
  7. Insa de ce anume ai vandut-o?..Nu ai tinut-o foarte mult...
  8. Baieti, daca am ajuns tinta vreunor glume..sa stiti ca aveti dreptate ! Sunt prea chitibusar si renunt greu la unele chestii...Adica, sa ma intelegeti...prefer sa dau, daca as avea 5-6.000 EUR pe un Volvo complet/beton, decat sa dau 4.500 EUR si apoi sa mai bag eu cu taraita:)...Dar..asa e..pana acum e varianta optima...Totusi, spuneti ca 180.000 Km nu sunt foarte multi? Stiu ca masina mai duce poate inca p'atat...da' am eu ceva pasarici pe creier....Care dintre voi a mai luat o masina la Km astia...si cum s-a comportat dupa? A meritat? Multam' !
  9. Merci frumos, zack !...primul anunt il stiu...e cam vechi..al 2-lea e cam vechi si cam scump...al 3-le a e lovit la usa dreapta fata..nu are linie...am ezitat foarte mult cu masina si probabil rezultatul va fi 1 defavorabil..nu o mai iau cred...ba chiar proprietarul m-a anuntat ca mai am termen pana maine sa ma decid..dupa care o da la o reprezentanta Weltauto din Ardeal la vanzare..cred ca am fost singurul lui client, desi omu' a fost foarte bine intentionat....nu cred ca mai gasesc masina la anul ala, fara sa fie nevoie de timbru de mediu si asa servisata, insa motorul de 2.4 140 cai si kilometri (180.000) ma cam dau inapoi...Probabil ca gresesc insa e ceva care ''nu ma impaca''...si vreau, daca tot dau 900 lei impozit/an, vreau sa am oleaca de putere....Nu stiu...merci frumos !
  10. Merci, baieti...sugestiva poza..sa zic parca ca S 80 - ul in cauza are izolatia desprinsa pe o suprafata mai mare...dar exact in acelasi fel..daca ne poate spune Bogdan cum a ajuns a lui sa se desprinda, ma mai calmez si eu:)...Parerile sunt impartite, cum era de asteptat, insa ma ajutati sa imi conturez o imagine ! Multam' !
  11. Salutare din nou, baieti ! in ipostaza reanalizarii (inca) a achizitionarii prezentului S 80 de care va vorbeam, va cer un sfat - despre care am uitat sa mentionez. La vizionare, am constatat faptul ca ''izolatia'' aceia de burete/piele care face trecerea dintre compartimentul motor spre habitaclu (zic eu ca in vederea izolarii caldurii la motor dar nu numai) era rupta si lipsa mare parte. Posesorii stiu despre ce anume spatiu vorbesc, chiar daca nu m-am exprimat eu bine. Lipsea pe toata inaltimea ei..pana jos, la baia de ulei...intrebarea mea..ce anume ''lucrari'' ar fi putut duce la deteriorarea acestei izolatii, care sa ma puna pe mine pe ganduri? Ce motiv sa se umble pe acolo? Multumesc frumos si astept cu interes opiniile voastre !
  12. Salut ! Multumesc frumos pentru informatii....daca mi-ai lasa niste date de contact (daca e permis pe forum, bineinteles), mi-ar fi utile. Daca nu, ma intereseaza: - Kilometrii masinii tale: - de cati ani o ai, si daca o mai ti; - consumul la drum intins - 120 Km/h; - la cati km/daca a fost schimbat ambreiajul; - ce alte probleme a avut/parti sensibile ! Merci frumos ! Bogda, spune-mi te rog daca mai e valabila posibilitatea schimbarii limbii meniului din ''nemteasca'' in engleza...si ''la ce bani'' ! Merci ! Merci frumos ! Bogdan, spune-mi te rog daca mai e valabila posibilitatea schimbarii limbii meniului din ''nemteasca'' in engleza...si ''la ce bani'' ! Merci ! scuze...imi posteaza tot in rapsunsul colegului cu S80 2.4....
  13. Merci baieti..fiindca ma ajutati sa imi conturez o impresie cat mai completa despre aceasta masina...Doar ce am terminat de citit (cap-coada) manualul lui S80 din 2004...181 pagini, multe poze, adevarat, insa are din ce am vazut un meniu foarte complex, pa partea de audio, telefon etc...
  14. Merci, Bogdan, partea proasta e ca nu imi place deloc caroseria noului S 80...ultima varianta a lui P2 (2006) este foarte pe gustul meu, nemaipomenind de bani...nu mi-as permite unul tip nou....
  15. Merci furmos, baieti ! si lui Bogdan G., si lui Roberto, ale carui ''punctari'' mi-au placut foarte mult...Asa gandesc si eu vis-a-vis de fiabilitate, costuri etc...Eu nu merg prin oras, va fi o masina de concedii, Bucuresti-ul nu e un oras in care sa te bucuri de condus, cel putin nu ziua si nu uzual ! Evident nu iau in calcul sa il revand, S 80 nu e o masina cu care sa faci afacere, ci una care ''trebuie sa vrei sa o ai'', cum apunea alt pasionat pe un forum....E o masina ''pentru sufletul tau''...Financiar problema tine exclusiv de impozit, momentan !...Multam' inca odata !