eugeniu

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About eugeniu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie R. Moldova
  • Auto Volvo 850
  • Fabricatie 1992
  • Fabricatie 2 0
  1. Salutare tuturor, Detin un Volvo 850 din 1992 cu motorul B5204FS nr. de serie 31045. Acum 7 ani a fost nevoie de schimbam motorul (se fisurase blocul), am gasit un bloc de 2.5 B5254FS 25292, peste el am pus chiuloasa de la motorul original, blocul "nou" fost camasuit, pistoane, segmenti, cuzineti noi; chiuloasa verificata. A fost schimbata si distribuitia doar ca nu stiu exact ce piese s-au folosit si daca s-au folosit cele corecte.  A venit momentul sa fac din nou distributia, ce curea si pompa trebuie sa pun, 21mm sau 23mm? Nu stiu din ce an era masina de pe care s-a luat blocul de schimb. Din ce am vazut pe site-uri de piese Volvo gen Skandix, pana la nr motor 131154 e de 21 mm cureaua, nr motorului meu e din 5 cifre nu din 6 cum apare pe site, asta inseamna ca ma incadrez la cea pana in 131154 de 21mm?
  2. Nu porneste cand afara ploua.

    UPDATE: am observat ca la ignition coil mai erau 2 fire conectate, cred ca erau de la computerul gpl, le-am scos si masina a pornit din prima.
  3. Nu porneste cand afara ploua.

    Am scos mufa de la computerul gpl, restul nu am avut posibilitatea să verific( presiunea in rampă și scânteia la bujii); am încercat să o pornesc azi dimineață, din nou a pornit greu, miros de benzină (cred că o scuipa pe țeava de eșapament) și scoate un sunet ciudat cand îi dau prima cheie( gen chhh, care ține 1 secundă).
  4. Nu porneste cand afara ploua.

    Îmi  pare că nu e moartă complet, a fost scos rezervorul, reductorul și furtunurile, restul a rămas pe mașină. O fi asta problema, computerul gpl?
  5. Nu porneste cand afara ploua.

    Mașina a avut instalație gpl de tip mai vechi, am scos cam tot ce ținea de gpl și am blocat cu acel șurub+furtun orificiul prin care venea gpl-ul printr-un furtun de la reductorul de gaz la clapeta de accelerație.
  6. Nu porneste cand afara ploua.

    Mulțumesc pentru ajutor, sper să-i dau de capăt. PS: am găsit această "maioneză" într-un furtun de la vacuum(cred) când am scos furtunul dintre  cutia filtrului de aer și clapeta de accelerație.
  7. Nu porneste cand afara ploua.

    Cristian Scutaru, multumesc pentru sfat, am sa incerc azi sau maine, desi pompa se aude (bîzîe) cand pun cheia in pozitia 2 si apoi se opreste, adica cum ar trebui normal sa functioneze. Uneori simteam miros de benzina, ca o fi iesit pe teava de esapament sau prin alt loc nu-s sigur( ma duce cu gandul la amestec bogat si distributie sarita)
  8. Salutare, este vorba de un Volvo 850 GLT 2.0 1992. La inceput nu voia sa porneasca doar cand ploua afara, apoi problema a devenit permanenta. Daca sta peste noapte (chiar si in garaj) nu mai porneste dimineata decat dupa vreo 10 minute de dat la cheie. Cand porneste nu scoate fum negru, motorul functioneaza normal dar porneste foarte greu. Au fost schimbate bujiile in iulie, senzorul de temperatura a apei in septembrie, senzor camshaft acum 2 saptamani deoarece imi dadea eroare 324 pe A6, reparat mufa senzor crankshaft. O fi vreun releu sau un fir rupt pe undeva ca nu da nici un cod de eroare pe A2 si A6 (111). Imi lipseste membrana de cauciuc de la distributor (cea din imagine).