Brava

Sa renunt la catalizator ?

43 posts in this topic

Din pacate mi-a crapat ceramica si zdrangane , mai si miroase grav de tot a benzina in spate :mad:

Ma gandesc sa-l scot de tot dar cred ca o sa se auda "racing" masina , deh intermediara este in catalizator si in nici un caz nu vreau asta . Ma gandesc sa-l scot si sa pun o toba intermediara si catalizator sport , asa sper sa nu se auda urat .

Ce parere aveti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca te opreste RAR-ul si-ti baga teava ce faci ? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, dacă-şi pune alt catalizator, dar sport, ce au de comentat RAR-ul?

Vadime, totul depinde de bani, din punctul meu de vedere. În locul tău, aş proceda la manevra pe care ai descris-o, bani să am!

În plus, catalizatorul ăla vechi l-ai putea vinde. Este pe-aici cineva care cumpără. Cică ar face dinţi din ele. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai sonda lambda si dupa catalizator o sa-i dea cu virgula calculatorului daca-l scoti de tot. Cea mai buna solutie catalizator sport si o toba intermediara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina este Euro 2 , trecuta in acte non euro , deci mi se rupe de RAR ... ( era sa am un accident frumos cu o masina rar acum 2 ore .. mi-a taiat calea in giratoriu )

Lambda dupa catalizator n-am ... :D deci iar un + . Eventual ma bate un gand sa-i pun doar o toba intermediara fara catalizator .

O sa caut zilele astea SH sa vad daca gasesc pe undeva , daca nu asta e .. trec la poluare :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ii asa pune toba numai

respira mai bine motorul (nu dai bani pe catalizator):lol:

oricum cu RAR nu ai probleme:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu intentionez sa-mi iau un golf 3 si sa trag 1m de teava de 5 :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e sa nu turuie ca nu suport .. totusi este o masina Business :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu intentionez sa-mi iau un golf 3 si sa trag 1m de teava de 5 :)))

la 244 am teava fara tobe de 60 diametru(de la turbina pina -n spate) + iesiri duble :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diesel ? :lol:

turbo diesel cu intercooler d24tic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa asa .. lauda-te sa ma simt si mai prost :))

nu ma laud dau idei numai:lol:

atat am modificat +jenti al +sirocol +dvd si sub + xenon (si motorul schimbat din d24 in tic)+cutie 5 trepte fara overdrive:rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa si ce ai de gand sa faci cu ea?

Cand o sa gasesc vreo 4000 de euro pe jos, o sa-mi iau un gof 3(desi as fi vrut un 960 sau 740), un roll cage, frane, roti, suspensie si ma bag la raliu amatori.

Gata ca ii auburim topicul lui Vadim.

On topic: Eu i-as da catalizatorul jos sa vad cum se aude evacuarea. Daca e ok, I l-as vinde lu' ala de face dinti din el.

E non-euro, mai castigi si ceva putere....Hell do it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vr6 la golf dar ii mare motorul

da prima data sa-l auda cun suna si dupa sa se hotareasca ; asa ii cel mai bine nu cred ca ar schimba sunetul fara cat. numai cu toba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa-mi imaginez cum se aude Diesel fara tobe :lol:

Sa se mai imbunatateasca vremea si ma apuc de demontat , taiat sudat bla bla bla :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa-mi imaginez cum se aude Diesel fara tobe :lol:

Sa se mai imbunatateasca vremea si ma apuc de demontat , taiat sudat bla bla bla :lol:

crede-ma multi se chinuiesc cu tobe sport sa scoate maraitul ala gros din motoare

d24 tic ul ii silentios am pornit pe pamant inainte sa-l montez fara esapament si puteai vorbi linga linistit is 6 pistoane dar mici de golf 1,6 diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa ma duc cu 244 la nationala sa-l auziti si mai vb.

daca traim anul asta:lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu puneti evacuari prea mari la turbo mici ca mai rau faceti !

la o turbina mica , o evacuare mare (60-70) face mai mult rau decit bine si respiratia in loc sa fie mai buna e mai proasta decit cu o evacuare mai mica (45). nu mai aveti curgere laminara , ci vortexuri cit cuprinde !

o turbina care face 0.8 bari la admisie trebuie sa aiba 0.2 bari contrapresiune la evacuare, care dispare la evacuari de diametru prea mare, si o sa aveti 1.2 bari la admisie si zero la evacuare, asta insemnind o supraincalzire rapida a turbinei, chiar si la ralanti.....

on topic : daca n-ai probleme cu rar-ul out cu catalizatotrul, insa nu si cu intermediara.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu puneti evacuari prea mari la turbo mici ca mai rau faceti !

la o turbina mica , o evacuare mare (60-70) face mai mult rau decit bine si respiratia in loc sa fie mai buna e mai proasta decit cu o evacuare mai mica (45). nu mai aveti curgere laminara , ci vortexuri cit cuprinde !

o turbina care face 0.8 bari la admisie trebuie sa aiba 0.2 bari contrapresiune la evacuare, care dispare la evacuari de diametru prea mare, si o sa aveti 1.2 bari la admisie si zero la evacuare, asta insemnind o supraincalzire rapida a turbinei, chiar si la ralanti.....

on topic : daca n-ai probleme cu rar-ul out cu catalizatotrul, insa nu si cu intermediara.

mai mult de 0,7 nu scoate turbina nici inainte de modificare nici dupa , am ceas de boost

ii modelul ala de turbina unde nu reglezi absolut nimic are supapa care se descchide ,inchide in functie de presiune

acum am facut si itp si gazele o iesit pe bune am fost de fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

la evacuare prea mare , in spatele turbinei se creeaza vid care suge gazele arse fierbinti inapoi in turbina si o incing de o ia dracu '.

normal, turbina are in fata 700 grd si in spate 500 grd. la evacuare mare are in spate 600 grd....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha am inteles fenomenul gazele ies cu viteza din turbina la accelerari dupa la decelerare nimic nu franeaza gazele si din cauza asta ramine un gol:lol:

pana merge ii bine

ii turbina din 87 nu o fost facut niciodata are un joc de te soeri de cand l-am ous dar ulei la 12000 cam 1l papa care nu ma deranjeaza

va multumesc ca mi-ati atras atentia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am catalizatorul schimbat cu unul sport, dar fara intermediara, si face ceva galagie.

Iti recomand sa pui intermediara. Si eu am de gand, pentru ca a inceput sa ma calce pe nervi. :) Cand ai chef de talpa insa, parca suna bine.

De RAR treci fara probleme chiar si daca e inscrisa Euro2.

Catalizatorul la mine este JETEX luat de pe partsforvolvos.com. Intermediara cred ca o sa o i-au tot de la ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha am inteles fenomenul gazele ies cu viteza din turbina la accelerari dupa la decelerare nimic nu franeaza gazele si din cauza asta ramine un gol:lol:

pana merge ii bine

ii turbina din 87 nu o fost facut niciodata are un joc de te soeri de cand l-am ous dar ulei la 12000 cam 1l papa care nu ma deranjeaza

va multumesc ca mi-ati atras atentia

detenta, asa se numeste fenomenul.....si e unul dintre cei mai mari dusmani ai evacuarilor mari. se raceste emisia de gaze la 280-350 grd dupa care , din cauza vidului format de diferenta de temperatura gazele se intorc inapoi la turbina. poate e greu de crezut insa asa e....

la fortari mari si lungi ale turbinei iei foc.

orice evacuare DIRECTA in atmosfera produce acest efect si masina ia foc.

nu e nici o legatura cu decelerarea. atunci e bine pentru turbina.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si masinile de raliu de ce au flacari la evacuare si nu iau foc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now