sfc

Membru
  • Content count

    394
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sfc


  1. O sa redeschid acest topic;sincer n-am cautat raspuns la intrebarea pe care o pun :

    -Se poate inlocui bara de 17mm cu cea de 19mm ?

    Eu am bara de 17mm ,am schimbat o gramada de bucsi, unele dupa doar "o groapa".Dupa atatea schimburi mecanicul a pus bucsi de 19mm pe bara de 17mm cu o improvizatie...si a trecut un an,doar pe  o parte improvizatia a cedat.Bucsile pentru bara de17mm sunt de aluminiu si sunt slabe pentru soselele noastre. Sa nu mai zic de pret....Cele de 19mm sunt mai rezistente(si mult mai ieftine) .Ma gandesc ca, daca barile de stabilizare sunt la fel,  sa o schimb cu una de 19mm. Daca cineva,cu precadere cei care dezmembreaza acest model,ne pot da niste pareri,sau dimensiuni ar fi interesant. 


  2. Filtru de benzina cum e?Ce benzina folosesti?Si nu uita, motorul tau e de 1,6,iar masina are cca 1,8 tone goala!

    Despre benzina:Cand am luat masina si eu am patit la fel cu o benzina de la lukoil.Pur si simplu intr-o depasire , cu pedala la podea,abia s-a turat.Incearca o benzina mai buna de la alta firma.Dupa experienta aceea ,am incercat ce a fost mai scump,si diferenta a fost extrema!


  3. La viraje, mai ales cand le faci pe loc, la finalul cursei volanului, se aude un zgomot infundat. Si e posibil sa simti si la mana, Dar zgomote pot aparea si de la capetele de bara de la bieleta de la bara stabilizatoare.Suna a naibii de tare, si nu poti crede ca zgomotul e de acolo. Am patit-o si eu.Avea joc capul ala de bara, dar zgomotul parca era de la un baros......

    Ridica masina pe cric, si vezi daca la rece poti observa de unde vine zgomotul.


  4. SE PARE CA VOI INCA N-ATI INTELES inca, CA PAREREA VOASTRA NU CONTEAZA!!!.Altfel, cum crezi ca se accepta toate porcariile venite de la americani.America nu mai este demult o democratie.Este cel mai elocvent simbol al totalitarismului. Insa oamenii sunt prostiti si manipulati, pur si simplu nu vad cum li se iau drepturile pentru care au murit inaintasii lor. Cu scuze de genul "sa preintampinam un 9/11", s-a dus naibii libertatea. Cei avizi de putere, au vazut ca nu mai sunt "invidiati" pentru bani, si cauta alte cai pentru a arata cat sunt de puternici. Crezi ca si astia de la noi din tara doar de dragul banilor fac ce fac? Nu .Au vazut ca sunt apreciati cei care au muncit pentru bani,nu ei care au reusit sa fure si incearca sa ne arate ca au putere, pentru genul asta de oameni, banii nu mai reprezinta succesul, ci modul cum umilesc oameni,sa-si arate puterea ;daca stau sa ma gandesc bine, filmele cu cei impotriva mondializarii, cu fiecare zi care trece, ma face sa cred ca au dreptate.Nu mai sunt oameni cu caracter, Ai mai auzit de o personalitate , pe plan mondial, care sa reprezinte omul simplu? Cinstea si adevarul?.....Ma indoiesc. Banul, a cumparat demnitatea, si noi, cei simpli, am inceput sa apreciem ,nu acest lucru, ci ce ne ofera el............

    Revenind la Acta, pana nu a existat internetul cum a fost? Vezi cum devenim sclavii unora, doar de dragul comfortului?

    Atunci cand vor vedea ca pierd financiar,pentru ca se va produce o ruptura in IT, va fi o concurenta asa de acerba intre informaticieni, incat vor invinge...hackerii... programele cautate vor fi cele de criptare, oamenii vor face retele gen intranet,numarul utilizatorilor va scadea, afecerile online la fel, si uite asa......singuri vor renunta la acest acord.Doar ca acum, si pe plan mondial sunt oameni fara minte.Sunt isterici, nu mai au stiu cum sa fie bagati in seama, oamenii,sunt delasatori, nu se uita in jurul lor, si asa, cei care au putere,fac ceea ce vor.

    Sa nu uit. parca mesajele de la telefoanele Blackberry, nu pot fi interceptate...Sa fie o noua revolutie informatica? O sa apara statii de emisie- receptie pentru calculatoare?Genul celor de pe camioane, dar adaptate la evolutia actuala, care sa evite traficul de pe net?Atunci cand ti-e amenintata intimitatea, cu siguranta vei cauta, si vei gasi o cale sa te aperi.Deocamdata, noi, oamenii, cel putin noi romanii, suntem asemeni celui din povestea drobului de sare, stam si ne uitam si ne plangem fara sa facem nimic.........


  5. Daca circuli mult in oras sau cu motorul subturat, se imbacseste sonda, si poate da erori.

    Pana una alta , baga niste benzina cu cifra octanica mare, si ia masina un pic la "pedala". tine motorul turat, undeva peste 3000rot/min, pe distanta mai mare, chiar si niste accelerari lungi,sa atingi turatii inalte. Daca nu se stinge dupa asta , vezi si o diagnoza.


  6. Roberto, ai dreptate, ma apuc sa invat morse, sa strang fan....sa facem focuri...... :blob8:... sa trimitem semnale... :bgsok:

    Gasim noi romanii si pentru asta o solutie....uite, ne scoatem certificate , ca suntem dusi de acasa :angel12: si nu mai au ce sa ne faca, ca nu stim ce facem... :nana: si asa suntem considerati "tampiti" de tatuca :cyclops: . Mergem si ii cerem si tidula, sa avem docoment la mana. da' sa ne grabim , ca poate pleaca mai repede :happy12: .

    1 person likes this

  7. Cu putina rabdare, o sa gasesti pe sectiunea cu modelul care te intereseaza multe informatii. Sunt ceva probleme cu suspensia, de la drumurile noastre. Motorul e simplu, robust; "buba"specifica e VVT. Se aude ca un carait ,ceva de genul crrr-clac.Este un pic "gurmand",in oras sau daca ai piciorul mare. Ulei -este rubrica dedicata. In general Castrol 10w40.Dar poti folosi orice ulei de calitate.

    Sau, mai sigur , vad ca esti din Bucuresti; vezi ce zic colegii la o intalnire cu ei ! :glasses9:


  8. Daca esti sigur ca traiesti in Romania...o sa fiu sarcastic ; cred ca o sa inghiti in sec, bineinteles dupa injuraturile de rigoare :evil6: .....Toti iti vor spune ca te lupti cu morile de vant.Nu o sa afli cine raspunde de drum... :confused1: Au murit oameni si n-a interesat pe nimeni. Cunosc un caz identic cu deces. In timp ce se facea constatarea accidentului, groapa a fost asfaltata.....si mortul a fost de vina!

    Asta in caz ca nu ai CASCO. Daca ai, e simplu..... :glasses9::evil5:


  9. Uleiul de transformator stiu ca a fost folosit de cateva cunostinte, dar pe Saviem, rabe si alte motoare vechi.Vascozitatea lui,la cald e aproape ca a motorinei. Uleiul alimentar, l-a folosit un tip de langa Baia Mare,la tractoare, dar din ce am inteles, si-a terminat motoarele,nu cunosc amanunte.(a fost si la tv prezentat)Pe motoare din astea noi, n-am auzit sa le fi incercat, doar din ce s-a scris pe forum , despre folosirea uleiului de motoare in 2 timpi, ca "lubrifiant"in motorina.


  10. Renault-ul-Fabricatie 2000.Am fost singur in masina,pe un sens si 2 persoane pe retur, si e drept, aproape ca m-am plimbat pe ruta Baia -Mare- Cluj.Rar am atins 90 pe ora....Asta a fost consumul aratat la bord. Sunt surprins ca 200cmc in plus la un motor, fac diferenta asa mare la consum. Repet,pe masina mea, cel mai putin am scos 7,5l/100km, oricat de "fin" am incercat sa o conduc :blush: .SUnt dezamagit, nu ca ma laud :tongue3: . Posibil ca si cauciucurile conteaza, la fel si benzina.Totusi , n-am putut sa nu sesizez diferenta enorma la demaraj, renaultul pare sa sara de sub tine, pe cand masina mea, o ia batraneste :rolleyes2: sau cel putin am eu impresia,probabil de asta am impresia ca e mai grea masina mea decat renault-ul.... Diferenta se simte la viteze mai mari, unde renaultul merge mult mai turat comparativ cu volvo-ul la aceeasi viteza. Am mai condus si o laguna, si aia consum sub 5,5!dar mers mult mai alert.


  11. Roberto, tuica aia trebuie sa aiba ceva grade...si aia e scumpa rau :D .

    Adi 2727, ai grija , daca folosesti multa vreme ulei, si, in special la rece, ai toate sansele sa cocsezi injectoarele.De asemenea poti gripa pompa de injectie.Nu exagera cu uleiul.ca un mic experiment, daca o sa lasi uleiul alimentar, intins pe o bucata de tabla, o sa vezi ca se va intari.La fel si in motor...Daca o sa cauti pe net, o sa vezi ca au mai incercat si altii, si concluzia a fost de a porni uleiul cand motorul era cald, iar inainte de oprirea lui , sa se treaca pe motorina, pentru a nu sta uleiul in pompa si injectoare.Acum nu stiu cat ulei ai bagat tu, dar ai grija!