Robby Mocan

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Robby Mocan

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Canterbury - Uk
  • Auto Volvo s40 2.0D SE
  • Fabricatie 2004
  1. pierdere putere in mers

    Intrucat aveam nevoie de un rasp si o rezolvare rapida, nefiind capabil sa ma comut cu masina in alte localitati pt a beneficia de ajutorul colegilor de forum, am apelat la reprezentanta volvo cluj. In urma mai multor teste, inclusiv un test drive cu tester-ul pe masina, s-a identificat unitatea clapete admisie ca fiind defecta, impreuna cu un senzor de temperatura din galeria de admisie. Senzorul respectiv, dupa cum mi-au explicat baietii nu avea nici o legatura cu problema mai sus mentionata de mine, insa era responsabil pentru consumul marit de carburant pe care il observasem de o vreme. Nu stiu exact ce si cum, insa baiatul care a venit cu mine in test drive mi-a zis sa ii dau tare cu laptopul conectat sa vad daca mai face la fel, si intr-adevar masina a fost foarte capabila, exact ca inainte, mergand pt cateva minute chiar si cu 150 fara nici o problema. A zis ca in momentul in care deconecteaza testerul, masina va avea exact aceleasi simptome pana cand respectiva piesa mentionata mai sus va fi inlocuita. Daca poate explica cineva mai tehnic exact ce si cum a facut baiatul respectiv ar fi perfect, poate se mai confrunta si altii cu o problema similara!! O voi re-testa pe autostrada de indata ce piesa va fi montata pe masina si voi reveni cu detalii! Multumesc tuturor
  2. pierdere putere in mers

    Multumesc tuturor pt raspunsuri! Il voi contacta pe baiat si sper sa pot rezolva problema...@Bogdan, senzorul respectiv este cumva cel de sub tubulatura in forma de y? off: am incercat sa iau legatura cu volvo244 xD insa am gasit doar userul volvo240 - el este baiatul de care vorbeai sau ...?
  3. Salut, acum cateva zile am plecat cu masina din anglia spre romania. toate ok, am mers 2000km fara absolut nici o problema. cu 100km inainte de granita cu Romania, am observat (mergand cu 100-110) ca parca nu mai are vlaga masina in viteza a5a...usor usor a pierdut puterea treptat pana cand nu mai avea vlaga nici in vitezele inferioare. intr-un final am reusit sa ajung cu ea la niste prieteni din apropierea granitei. A2a zi cand am pornit, totul pare ok, plec la drum dar din nou, raman pe dreapta dupa nici 100km. Chem platforma, o trimit la service la Oradea, schimba omul nu stiu ce valva electro-magnetica dupa cum mi-a explicat, toate bune, masina trage din nou. Plec, dupa inca ceva zeci de km, aceiasi poveste. De data asta, din nou platforma, trimisa insa la Cluj. Intrucat sunt foarte satul de aruncat bani aiurea fara ca problema mea sa se rezolve si sa vad 5 boi 'experti' cum se uita la ea ca la felul 10 cu testerul in mana, as ruga daca este vreun coleg de pe forum prin cluj care ar putea sa ma ajute sau cel putin sa ma indrume catre un service decent... pe scurt: masina se tureaza ok la relanti, nu fluctueaza, motorul merge foarte rotund si frumos, nu scoate fum negru cum vedem la majoritatea motoarelor diesel cand demareaza (decat foarte putin sesizabil), insa in mers dupa un timp imi apare mesajul de avertizare 'engine system service required', iar apoi masina intr-un limp mode foarte nasol, care se accentueaza in timp, nemaifiind in stare nici sa plec cu masina de pe loc decat foarte foarte greu si chinuit...astazi sper sa o mai pun pe un tester la un service si eventual sa dau mai multe detalii pe forum. Va multumesc si imi cer scuze pentru povestea cam lunga!
  4. Salut, poate sunt putin off-topic, insa mi s-a parut adecvat sa postez aici. Acum cateva zile m-am lovit si eu de 'comuna problema' (din cateva am inteles citind pe forum) a S40ului 2.0d si poate nu numai in care apare mesajul acela cu brake system fail, urmat de bordul luminat ca un pom de craciun plus o sumedenie de alte mesaje (immobilizer activated, anti-skid something etc), timp in care bineinteles nu am putut misca masina din loc. Ziua urmatoare in speranta de a fi o problema minora (gen mufa iesita de la denivelari) am scos acel panou de sigurante din partea stanga (CEM? daca nu ma insel) si am presat fiecare mufa pe rand, insa nu am remarcat sa fi fost vreuna miscata. Surpriza a fost ca dupa ce am am pus panoul inapoi a pornit fara probleme la prima cheie... insa de atunci (sau sa fi fost si inainte si sa nu fi observat eu?!) am observat ca la apasarea pedalei de frana se aprinde stopul pe spate+luneta..fara a avea cheia in contact, insa nu ramane aprins, decat in momentul apasarii pedalei. Intrebarea mea e, este normal asa ceva? Daca nu, de unde as putea incepe? Se poate sa fie legat de problema mai sus mentionata? oricum, am decis ca zilele astea voi merge la reprezentanta pt o diagnoza si un update de soft. Intrucat problema mea cu bordul nu a persistat (s-a intamplat acum o sapt, iar de atunci nu sunt probleme), ma gandeam sa nu fi fost o alta problema decat de natura electrica, intrucat (mai rar, dar se intampla) se blocheaza cd-playerul/radioul masinii, in sensul ca nu mai pot controla volumul nici de pe volan nici din consola (iar daca e pe 0 cum mi se intampla deseori evident raman fara audio in masina xD), iar ulterior la oprirea/pornirea masinii isi revine o.O. Imi cer scuze pt povestea poate un pic cam lunga xD
  5. Senzori Parcare

    Salut, aparent am si eu exact aceiasi problema xD Si exact aceiasi poveste: fostul proprietar mi-a spus ca doar unul din senzori trebuie inlocuit, intr-adevar cand am luat-o mergeau cand si cand , in prezent nemergand sub nici o forma. Intrucat nu m-a interesat prea mult subiectul senzorilor la momentul respectiv, observ ca sunt destul de ieftini in magazin si vazand acest post ma gandesc sa ii inlocuiesc cu totul ca sa evit nervii in depistarea problemei (or fi senzorii, o fi cablajul defectuos etc). Intrebarea mea e a mai schimbat/reparat cineva senzori la masina asta? daca da, as vrea sa stiu eventual in mare cam ce presupune procesul si unde este localizata mai exact acea...cutie ca nu stiu cum altfel sa ii zic (cea care emite semnalul auditiv). Cristian, intre timp daca gasesti totusi o rezolvare la problema ta, fi bun si continua sa updatezi postul xD Numa' Bine!
  6. Placute frana.

    Multumesc mult, nu stiam daca Ate se refera doar la producator sau si la sistemul de franare in sine, insa acum m-am lamurit. Voi mai cauta in continuare si voi lua si legatura cu Danyx.
  7. Placute frana.

    Salut, vreau si eu sa imi schimb placutele la al meu volvo si citind topicul am decis sa merg pe ATE. Problema e ca nu am gasit producator ate, ci doar 'Pagid' iar in paranteza la descriere zice TEVES/ATE System. Am push si un link mai jos ca referinta, poate cineva sa imi confirme ca acelea sunt placutele respective ATE sau nu? iar in caz contrar eventual un link catre un set de placute ATE. http://www.ebay.co.uk/itm/Pagid-T1489-Rear-Brake-Pads-Teves-ATE-System-VOLVO-S40-1-6-D-2-0-D-04-12-/331044980139?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2004%7CCar+Make%3AVolvo%7CModel%3AS40&hash=item4d13d185ab Precizez ca eu locuiesc in Anglia, deci si masina este cu volanul pe dreapta, iar acces la magazinele romanesti de piese nu am. In linkul de pe ebay este exact ceea ce se vinde in magazin recomandat pt acest tip de masina, insa vreau doar o confirmare daca intr-adevar sunt acele ATE despre care ati vorbit sau sunt altceva. Multumesc anticipat!