omulcuvolvo

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by omulcuvolvo


  1. E gata... cum scrie la carte si fara vreo interventie non-volvo. Mai merge usor inca 25 de ani, pana la urmatoarea interventie ( de intretinere majora). 

    Greu ( infernal) cu cauciucaraia de exterior : perii geamuri laterale, chedere, trim-uri. Am adus in conditii onorabile chederele si trim-urile. In urmatorii 10 ani caut periile exterioare de geam lateral .

    3 people like this

  2. Am inceput, prin forte proprii, un hard detailing la batranul meu volvo 240 din '92, ultimul ramas din colectie. Epopeea se intinde pe vreo 5 saptamani de munca "in salturi" dar cu aplecare la detaliu. Am luat fir cu fir instalatia electrica (chiar papuc cu papuc), s-a spalat profesional tubulatura si grilele de aerisire, toate aparatele electrice (din bord, inclusiv ceasurile) desprafuite, desfacute si verificate. A urmat caroseria surub cu surub, mochetele spalate in " 3ape", tapiteria luata bucatica cu bucatica, tot ce era ruginit/oxidat a fost schimbat cu original (am adunat piesele timp de 20 ani , de la primul meu volvo 245).

    IMG-20170418-WA0010.thumb.jpeg.f50997489IMG-20170503-WA0014.thumb.jpeg.02a9680eaIMG-20170503-WA0016.thumb.jpeg.9cefcd2aeIMG-20170503-WA0000.thumb.jpeg.b5e6b24efIMG-20170503-WA0000.thumb.jpeg.b5e6b24efIMG-20170503-WA0020.thumb.jpeg.acf5c7ca6IMG-20170507-WA0000.thumb.jpeg.40532c31aIMG-20170516-WA0003.thumb.jpeg.0d6647d1dIMG-20170503-WA0008.thumb.jpeg.83ff24940IMG-20170428-WA0015.thumb.jpeg.d0bb726bbIMG-20170503-WA0004.thumb.jpeg.bc7316e39

    IMG-20170508-WA0000.jpeg

    IMG-20170508-WA0012.jpeg

    IMG-20170516-WA0000.jpeg

    11 people like this

  3. Verificati:

    -conexiunea conducte-pompa-caseta directie;

    -simeringul pompei de servodirectie.

    Culoarea uleiului de servodirectie este de obicei alb-galbuie. Culoarea rosie apare datorita completarilor ulterioare cu ulei de cv automata. Spuma apare de la barbotarea excesiva din pompa, sau de la apa din condens in pompa.


  4. Sunt proaspat in forumul acesta. Bine v-am gasit. Reconstruiesc 240-uri si 244-uri din 1996. Am avut pe mana  200-uri si  700-uri. Tot 200 ramane masina in adevaratul sens al cuvantului. Discutam de masini fabricate in Suedia, nu imitatiile celelalte (Belgia, Olanda,Mexic,etc). Acum mai am un 240 Polar din 1992 si un 244 din 1982. Am procurat aproape toata documentatia referitoare la modelul 200. Daca va pot sprijini cu un sfat,etc. , cu placere.