-
Content count
18 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by omulcuvolvo
-
-
-
Am inceput, prin forte proprii, un hard detailing la batranul meu volvo 240 din '92, ultimul ramas din colectie. Epopeea se intinde pe vreo 5 saptamani de munca "in salturi" dar cu aplecare la detaliu. Am luat fir cu fir instalatia electrica (chiar papuc cu papuc), s-a spalat profesional tubulatura si grilele de aerisire, toate aparatele electrice (din bord, inclusiv ceasurile) desprafuite, desfacute si verificate. A urmat caroseria surub cu surub, mochetele spalate in " 3ape", tapiteria luata bucatica cu bucatica, tot ce era ruginit/oxidat a fost schimbat cu original (am adunat piesele timp de 20 ani , de la primul meu volvo 245).
11 people like this -
Salut. Mai este valabila lista ?
-
Scuze pentru intarziere raspuns. Carligul ? Multumesc
-
pozele ?(jante macar)
-
Jantele, carligul ? Sunt disponibile ?
-
Salut. Ce destin a avut/are 240-ul ?
-
Am trimis o solicitare de fotografii pe ultima adresa de mail si nimic.....
-
La Autokarma, dupa indelungi lupte . Este identic cu kit-ul folosit la motoarele B 200F de pe volvo 740 si 940. L-am cumparat pe componente deoarece este mai ieftin decat in kit (850 ron fata de minim 1100 ron) pe Sachs, cu rulment SKF.
1 person likes this -
Am rezolvat.
-
Salut. Am nevoie de un kit ambreiaj volvo 240 , motor B 200 F. Am mers un timp cu ulei pe disc (a cedat simeringul de palier) + are 160 tk. Oricum, inainte de concediu fac o revizie generala : schimb franele fata/spate, distributia, amortizoare, bucse, etc.
Are cineva in plus/stoc ?
-
Multumesc. Interesant pentru ametitii de la magazinele de piese auto (pentru identificare corecta).
1 person likes this -
Am trimis mail la adresa indicata si inca nimic.......................
-
Interesant. Un telefon ?
-
Am manualul rusesc de reparatie volvo seria 2. Cred ca se gaseste o referire la carburatoarele Solex de pe modelele 24 si 74.
-
Oricum, modelele S 80 si S 40 se fabricau in China . Ce mai conteaza ?
-
Da, De asteptat: langa oalele spate, pragurile si langa supoturile de cric fata.
Am facut rost de praguri noi, seturi de reparatie pasaje spate. O sa le schimb la timpul lor, cu prilejul primei revpositorii a masinii (ma gandesc sa o fac in 2 nuante precum la modelul 264).
-
-
Din biblioteca, postez niste materiale pentru cei interesati
volvo_240_owners_manual_1993.pdf
1 person likes this -
Modelul Polar este varianta cu minimele dotari. Exista si SuperPolar, pentru piata din Italia, care are in plus: AC, 2 geamuri electrice, proiectoare de ceata si lampa spate follow-me. Motoarele sunt fiscale (de 1986 cm3), cutiile de viteza manuale cu 5 trepte (fara OVD), in general cu dotare spartana.
-
Verificati:
-conexiunea conducte-pompa-caseta directie;
-simeringul pompei de servodirectie.
Culoarea uleiului de servodirectie este de obicei alb-galbuie. Culoarea rosie apare datorita completarilor ulterioare cu ulei de cv automata. Spuma apare de la barbotarea excesiva din pompa, sau de la apa din condens in pompa.
-
Este cumva volvo-ul reparat pe Simetriei ?
-
Aeroterma pentru 240, avem !
-
Sunt proaspat in forumul acesta. Bine v-am gasit. Reconstruiesc 240-uri si 244-uri din 1996. Am avut pe mana 200-uri si 700-uri. Tot 200 ramane masina in adevaratul sens al cuvantului. Discutam de masini fabricate in Suedia, nu imitatiile celelalte (Belgia, Olanda,Mexic,etc). Acum mai am un 240 Polar din 1992 si un 244 din 1982. Am procurat aproape toata documentatia referitoare la modelul 200. Daca va pot sprijini cu un sfat,etc. , cu placere.
Epopee hard detailing volvo 240
in 240/260, 740/760 si 940/960
Posted · Report post
E gata... cum scrie la carte si fara vreo interventie non-volvo. Mai merge usor inca 25 de ani, pana la urmatoarea interventie ( de intretinere majora).
Greu ( infernal) cu cauciucaraia de exterior : perii geamuri laterale, chedere, trim-uri. Am adus in conditii onorabile chederele si trim-urile. In urmatorii 10 ani caut periile exterioare de geam lateral .