PetrisorGhidu

Membru
  • Content count

    78
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by PetrisorGhidu


  1. Salut,

    Producatorul propune Castrol 5W30 cu norma a5b5...

    Eu am tot 220k si data asta am pus TOTAL cu aceste specificatii si cu mentiunea "low ash" (conform fisei tehnice 0.69 fata de 1.24 la castrol)

    Nu zic ca e cel mai bun, dupa cum ziceau si colegii pe forum "fiecare pune ce vrea"...

    Am avut si Castrol si Total pe masina si nu mi se pare ca ar fi diferente la nivel de zgomot sau la modul in care se comporta masina in mers... e drept ca pentru total am doar 1000 km deci mai vedem...

    Succes la revizie!


  2. Computerul de bord e utiil in a avea informatii detaliate in timp real, spre ex. consumul masinii (eu fara cb il fac doar la pompa) dar nu numai.

    Eu asa intelesesem din postarea ta, cum ca ai vrea cat mai multe din optiunile alea pentru a evita diverse probleme.

    Ideea e ca mai bine mergi pe Ford la 5000€, 2007+

    Si eu ca si tine am oscilat mult pentru ca vroiam ceva bun (FF 110cp sau Audi A4 1.9, 2003-2004)... Volvo mi se parea scump pentru posibilitatile mele.

    Cu Volvo am avut noroc cu o cunostinta ce era prietena cu fosta proprietara si care i-a povestit despre mine cum ca am copil mic si nu am neaparat nevoie de probleme cu o masina la mana a doua asa ca ea s-a hotarat sa ma ajute (de unde si pretul mic desi era unic proprietar, revizii numai la Volvo etc) iar ea si-a cumparat un XC60 nou


  3. Intai si intai... nu sunt criteriile mele, e ceea ce am inteles eu referitor la masina pe care o cauti...

    O sa iti dau exact cazul meu:

    Volvo S40 motor 2.0 diesel

    Pret de achizitie 3800 euro de la privat din Germania

    An de fabricatie 2005

    Masina arata si functioneaza impecabil dar:

    210 000 km la achizitie

    distributia nu era schimbata, am schimbat-o ulterior si nu m-a costat o avere

    nu are CB, scaune de piele, regulator de viteza etc.

    Concluzia:

    - ori bagi mana in buzunar mai adanc si atunci discutam despre altceva

    -ori ramai la 5000 de euro si cauti ceva dupa buget

    - ori iei un super Volvo S40 cu toate optiunile enumerate de tine, eventual kilometri putini, de la eu stiu ce vanzator obscur si apoi ai sa strigi la noi ca nu ti-am spus ce si cum

    Oricum ar fi, alegerea e a ta!

    Si inca ceva: motoarele de pe Volvo S40 2007 1,6d au 109 cp nu 90cp

    1 person likes this

  4. Dupa cum zicea si un coleg mai sus, daca partea financiara e asa de importanta discutia devine complicata...

    Din ce observ eu - vrei masina cu un an de fabricatie relativ bun (2007+)

    - euro 4 fara dpf pentru costuri mai mici de intretinere

    - motor mic pentru costuri mai mici de inscriere sau impozit

    - distributie pe lant pentru alte costuri mai mici de intretinere

    - consum mic pentru costuri mici la carburant

    Toate astea la 5000 de euro

    Intrebarea mea e: de ce vrei Volvo? S-ar putea sa fie o palarie prea mare...

    2 people like this

  5. Off-topic:

    cumpar carlig remorcare pt Volvo V 50 ! Multumesc

    Prietene, daca tot abia te-ai inregistrat ai putea macar sa te obosesti sa vezi cam ce propune forumul pe sectiuni, nu sa vii sa ne zapacesti cu mesaje postate aiurea si eventual dupa ce iti rezolvi treaba sa dispari ca magarul in ceata...

    Pentru vanzarea V50-ului tau sau pentru cumpararea unui carlig de remorcare s-a inventat bursa... asta daca stii unde s-o cauti!

    2 people like this

  6. @Petrisor , incearca sa desfaci lupa si sa vezi cat e de prafuita oglinda , curat-o usor cu o carpa moale (gen microfibra)

    De curatat is curatate, vad destul de bine in configuratia lupe curatate + Osram NB

    Intrebarea legata de scoaterea lupei s-a ivit intr-o discutie cu Thor si cum eu sunt de profil "stiinte umane" eram curios care sunt consecintele


  7. Merge sa pui si AM si chiar sa incerci inscrierea in talon cu conditia de a intruni cateva elemente:

    - lupa

    - spalator de far

    - instalare autoleveling

    - montaj in service autorizat cu acte doveditaore

    Daca toate is bune iti va fi trecut in cartea masinii mentiune "vehicul echipat retrofit cu surse de lumina cu descarcare pe gaz

    Cf. :

    "Modificarea/inlocuirea dispozitivelor de iluminare si semnalizare luminoasa se accepta numai cu elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca verificarea efectuata evidentiaza faptul ca noile dispozitive isi indeplinesc rolul functional. Inlocuirea farurilor initiale cu altele cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip Xenon) este acceptata numai daca vehiculul este echipat cu tot kit-ul necesar, asa dupa cum producatorul acestuia a prevazut in fabricatia curenta pentru respectivul tip de vehicul: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj în functie de sarcina, spalator. Daca aceste componente sunt cele originale, pe care producatorul le monteaza in fabricatia curenta, acestea trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj).

    In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse.

    In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul \"Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz\".

    Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancţiuni următoarele fapte săvârşite de persoane fizice:

    codul rutier art 101

    10. montarea la autovehicul, remorcă sau tramvai a luminilor de altă culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonoră sau accesorii ori modificări neomologate;

    Ne dumerirea mea e legata de dispozitivul de autoleveling (correcteur d'assiette in franceza). La masinile din fabrica au o serie de senzori mi se pare care identifica inclinarea (daca spun prostii sa ma corecteze cineva)... Cum deci identifica gradul de inclinare aceste dispozitive AM?

    http://www.france-xenon.com/fr/homologation/78-correcteur-d-assiette-automatique-3700811507640.html

    Si pentru ca discutam la un moment dat cu Thor...

    Stie cineva care sunt efectele in cazul in care scoti lupa? E de bine? E de rau?

    3 people like this

  8. Eu am pus pe masina acum vreo 3 luni OSRAM NB +110% (varianta 01) si sunt multumit.

    Nu face minuni, nu e xenon... dar face treaba buna.

    Cineva mi-a recomandat asa ceva dar aparent nu e legal si nici n-am incercat ca sa ma pot pronunta

    Merci Heim pentru lectia de gramatica.

    N-ar strica daca toti am fi mai atenti la maniera de a ne exprima in scris (ca sa nu mai spun ca pentru unii scrisul e o adevarata corvoada!)

    2 people like this

  9. In mod normal, daca nu e cine stie ce service obscur... in Franta garantia se aplica la toate filialele de service de pe teritoriul tarii. Au legi destul de stricte legate de garantie, poate chiar vei avea ocazia sa mergi in reteaua VOLVO

    Daca nu... 800 de km inseamna 60 de euro la motorina si eventual vreo 80 la autostrada daca nu vrei sa mergi pe N-uri (pe care eventual ii recuperezi tot de la ei)... nu 300-600 de euro ca inlocuirea...


  10. #GabiGM am ramas asta iarna in centrul Parisului din cauza ca a murit alternatorul, cum zici tu - fara nicio avertizare nimic, dar asta e deja alta poveste (adevarul e ca a fost o experienta foarte neplacuta - geamul ramas deschis si afara ploua de numa, bateria moarta, am scos chiea din contact si s-a blocat si volanul, si degeaba o bagi la loc ca asa ramane, daca nu ai curent:) )

    Si am fost nevoit sa-l schimb, si acuma iarasi sa am problema la alternator?

    Pai nu l-ai schimbat cu unul nou? Nu ai garantie la el?


  11. Salut,

    Dupa ce am cumparat mecanismul de la Sarsaila (multumesc pentru calitatea piesei si a livrarii), astazi un prieten mecanic de meserie, in 15 minute, cu o dexteritate impresionanta si multa siguranta de sine, mi-a schimbat mecanismul de la stergatoare.

    Am ramas uimit cat de simplu (pentru unii) se poate scoate masca ce acopera mecanismul...

    Dupa 3 luni si jumatate chestiunea e rezolvata

    Merci tuturor pentru ajutor si indrumare.