Raducu Radu

Membru
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Raducu Radu


  1. Buna , am si eu o problema in legatura cu bateria. Pe al meu s60 d3 din 2012 a murit bateria sa zic asa , mai imi aparea in bord mesaj cu acumulator slab , cand era frig tare afara, si cand o opream uneori. Vreau sa schimb acumulatorul ( precizez ca este oroginal) cu unul echivalent. Atasez o poza cu ce am avut pe masina si vreau sa stiu ce a-ti pus voi pe masina si e ok, si sa imi spune-ti si mie daca cumva trebuie baterie pentru start - stop adica agm din aceea, sau se poate pune acumulator normal , obisnuit. Multumesc ! 

    IMG_20181206_170751.jpg


  2. Buna , recent am achizitionat un volvo s60 din 2012, cu faruri cu bec halogen.... intrebarea mea este urmatoare, daca imi cumpar faruri complete originale cu drosere si becuri xenon din dezmembrari , si le pun pe masina in locul celor cu halogen, vor functiona? Multumesc !


  3. Buna , recent mi-am achizitionat un Volvo S60 2.0 D4 163CP, automata din 2012 echipare momentum, va pun si un link cu masina ( http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=312112184 ) , intrebarile mele sunt urmatoarele:

    Ce parere aveti de motorul de pe masina , daca nu gresesc este d5204t3, probleme comune , etc...  ?

    Cat despre cutia de viteze ce parere aveti ? 

    Avand in vedere ca masina are relativ kilometri putin si este de la reprezentanta din Belgia cu CAR-PASS si control tehnic si garantie 1 an de zile in europa la Volvo, astept parerile voastre. Multumesc.

     

    In caz de nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute topicul unde trebuie. Multumesc !


  4. Buna , recent mi-am achizitionat un Volvo S60 2.0 D4 163CP, automata din 2012 echipare momentum, va pun si un link cu masina ( http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=312112184 ) , intrebarile mele sunt urmatoarele:

    Ce parere aveti de motorul de pe masina , daca nu gresesc este d5204t3, probleme comune , etc...  ?

    Cat despre cutia de viteze ce parere aveti ? 

    Avand in vedere ca masina are relativ kilometri putin si este de la reprezentanta din Belgia cu CAR-PASS si control tehnic si garantie 1 an de zile in europa la Volvo, astept parerile voastre. Multumesc.

     

    In caz de nu am postat unde trebuie, rog un moderator sa mute topicul unde trebuie. Multumesc !

     


  5. Salutare, pentru cei care au incercat, testat, vazut, sau cunosc acest kit de player multimedia pentru c30/s40/v50

     http://www.bluepower.se/en/product/audio-video/car-stereo/custom-players/volvo-c30s40v50c70-headunit-arm.html       , as vrea sa stiu daca se poate ce parere aveti despre firma specificafii, marca, calitate produsului, calitatea sunetului  si daca se merita sa achizitionezi asaceva (sa lasam pretul de 600 de euro la oparte), ma refer strict la calitate performance, fiabilitate, etc.... Multumesc !


  6. Va salut cu respect !

     

    Dupa cum stiti unii dintre voi si ati citit in acest topic, m-am orientat dupa un set de jante pe 17 si cauciucuri, acuma ce vreau eu sa va intreb si astept si parerile voastre, este: cum vor sta jantele acestea pe masina mea (mai inafara, mai inauntru), parere despre jante, eventual recomandare , parere cauciucuri, eventual ceva recomandari? 

     

    Astept , multumesc !

     

    Jante

    http://www.ejante.ro/magazin-online/jante/produs/pdw-jeneva/385211

     

    Anvelope 

     

    http://www.ejante.ro/magazin-online/anvelope/produs/nexen-n-blue-hd-plus/781467

    Sau

     

    http://www.ejante.ro/magazin-online/anvelope/produs/federal-ss-595/780291

     


  7. Acum 2 ore, Claudiu T a spus:

    Am vrut sa scot astazi lupele ca sa le curat si al treilea torx e in spatele motorasului care regleaza farurile, nu il pot scoate (cel putin nu fara sa trag sau sa rup ceva pe acolo). Imi poate da si mie cineva un sfat cum sa desfac torx-ul ala ca sa scot lupele sa le sterg? Lupa de pe stanga mi-e murdara, se vede si cu ochiul liber ca are niste puncte inauntru si voiam sa o scot sa o sterg. Am vazut pe net un tutorial la un C30, dar era pre-facelift si nu era problema cu pozitionarea motorasului de reglaj.

    Claudiu T eu vineri vin in Timisoara, daca vrei ne putem intalni si til desfac eu sau iti arat cum. Stima


  8. La 02.02.2016 at 0:46 PM, Marian Sabou a spus:

    Da sigur , in prima faza am cumparat o instalatie xenon Can-Bus Pro SLim (TERMINATOR) de la GAMAMAG ( eu am luat cu tot cu becuri h7 in acel moment nu stiam cat imi sunt de praf lupele , dar cand am desfacut am observat , oricum am montat cu h7 si nu am castigat foarte mult ) , apoi am cautat lupe care sa se potriveasca pe sistemul de prindere de la volvo s40/v50 .. am gasit pe sweedspeed un topic despre bosch e46 (am vrut sa il pun aici dar nu il mai gasesc X( ) , am gasit pe ebay undeva la 80$ numai stiu exact preturile , dar am gasit in romania la cei de la PERFORMANCE AUTO bosch e46 bixenon , care au fost deacord sa mi le trimita sa le montez si in cazul in care nu se potrivesc pot sa le trimit inapoi , am cumparat de la ei cele 2lupe si 2 becuri D2S de 5000K . 

     

    Pentru montare am folosit doar un Torx25 , se scoate lupa din fara( se poate scoate fara a dezlipi partea din fata atentie doar la suruburi ) sunt 3 suruburi de prindere  , se monteaza lupa bosch e46 (la montare eu am folosit si "Saibe de cauciuc" ca sa pot sa reglez din sistemul de prindere stanga dreapta daca e nevoie) iar pentru bixenon se conecteaza in paralel cu faza lunga conductorii auxiliari care vin de la motorasul lupei ).

    Am facut aceasta operatie acum 3 luni si sunt foarte multumit acum pot sa conduc si eu linistit noaptea .. totul ma costat aproximativ 1000RON asta pentru ca am cumparat kit complet de xenon(h7) , si dupa am cumparat lupele si a trebuit sa schimb pe D2S cred ca costul total ar putea fii pana in 800RON .

     

    Marian Sabou, iti multumim frumos, apreciez efortul depus de a ne explica cum ai procedat la aceasta operatiune. Sa ai parte de volvolica tau multi km de acum inainte fara defecte si incidente !

    1 person likes this

  9. Acum 12 ore, Marian Sabou a spus:

    Eu am ales o solutie mai simpla am cumparat lupe bosch e46 sunt plug and play doar ca trebe sa schimbi si tipul de bec de la h7 la d2s si ai nevoie si de o instalatie de xenon can bus ... Rezultatele Am renuntat sa mai vand masina dupa ce am inceput din nou sa circul linistit si noaptea sau pe conditii de ceata..

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Salut Marian, imi poti, sau ne poti explica te rog exact procesul de inlocuire lupe, cum ai procedat, de unde le-ai cumparat, pret, sunt lupe OE sau AM care se monteata in far la versiunile de e46 care nu au lupe in far din fabrica?  Iti multumesc !


  10. Salutare, acusi vine primavara, si bineinteles, ma tot uit dupa niste jante frumoase pe 17 (in loc de 16 cat am pe masina). Intrebarea mea este, are ceva daca pun jante pe 17 in loc de 16 pe masina? Afecteaza ceva, gen, directie, caseta, pivoti, bucse, capeti, bielete, suspensii, etc.. ?

    Vreau sa va intreb pe voi, mai ales pe cei care aveti, sau a-ti avut jante r17 sau care a-ti trecut de la r16 la r17.

    Necesita ceva modificari? Pe mine ma intereseaza daca imi afecteaza directia, in sensul ca poate sa se duca mai repede directia ca sunt mai mari, sau ? 

     

    Multumesc, astept raspunsuri, sfaturi !!

     

    PS: Masina este un volvo S40 2.0D Kinetic din 2006 !!


  11. Te intrebam pt. ca incepe lumea sa treaca pe LM pt. ca e mai putin contrafacut, spre deloc... Sa stiu daca este lumea multumita, sa il recomand mai departe la clientii mei, pt. ca e mai scump si lumea vrea ieftin... :)

    Asa e Midnight Caller, probabil ca nu e cel mai bun de pe piata, dar eu sunt foarte multumit de el deocamdata, o sa vedem pe viitor ce va fi. Lumea vrea ieftin si bun, dar nu tot timpu' pusca socoteala de acasa cu cea din targ. Toate cele bune !


  12. Te intrebam pt. ca incepe lumea sa treaca pe LM pt. ca e mai putin contrafacut, spre deloc... Sa stiu daca este lumea multumita, sa il recomand mai departe la clientii mei, pt. ca e mai scump si lumea vrea ieftin... :)

    Asa e Midnight Caller, probabil ca nu e cel mai bun de pe piata, dar eu sunt foarte multumit de el deocamdata, o sa vedem pe viitor ce va fi. Lumea vrea ieftin si bun, dar nu tot timpu' pusca socoteala de acasa cu cea din targ. Toate cele bune !


  13. Va salut!

    Am citit cam tot topicul asta si n-am gasit un raspuns concret! Vad ca majoritatea pe aici, vorbeste despre ulei pentru diesel!

    Pentru un 1.8 ce ulei recomandati? Norma o stiu, WSS-M2C-913B  sau ACEA A5/B5, 5W30, dar pe mine ma intereseaza ce marca ati mai folosit!?

    Vad ca Volvo recomanda Castrol, dar pe forumul de unde vin(Ford) uleiul Castrol nu este vazut bine deloc, iar Formula F este tot un Castrol re-branduit!

    La fel ca aici si acolo baietii vorbesc tot de ulei pentru diesel, benzinarele fiind foarte rare! :ph34r:

    Salutare ACN, eu sincer iti recomand acelasi ulei ce l-am folosit si eu, LIQUI MOLY SpecialTec F 5w-30 (NU CASTROL) deoarece respecta cu exactitate normele si este si pentru benzina si pentru diesel. Eu sunt foarte multumit de acest ulei, momentan, deoarece nu il consuma, iar motorul merge mai rotund, mai silentios, fata de CASTROL ce am avut inainte si pe care nu il recomadn NIMANUI, nici un fel de ULEI CASTROL, orice norme si specificatii ar avea (probabil ca in germania, austria, belgia, etc... o fi de calitatea mai buna, dar la noi ii ultimul ulei, parerea mea). 


  14. Salut Midnight Caller, eu sunt multumit de LIQUI MOLY fata de CASTROL, deoarece motorul merge mai rotund, este mai silentios, si nu consuma uleiul, nu scoate fum, nici la CASTROL nu consuma uleiul, dar parca motorul era mai zgomotos. Motivul este ca, Castrolul de la noi cel putin nu mai este ce era inainte. 

     

    Eu detin si un VW Golf 3 1.9 TDI 66kw 90CP, si pana anul acest tot castrol magantec 10w-40 si mai papa din el cate putin, la un schimb de ulei complectam in jur de 1,5 litri, chiar 2litri de ulei .... iar de cand am schimbat cu liqui moly leichlauf special diesel 10w-40 (de vreo 5000 km) am complectat vreo 200 grame (motorul mai pierde in unele locuri ulei, dar putin, are o varsta totusi si vreo 480 000 km) 

    Mentionez ca schimbul la VW il faceam si il fac la 9 000-9 500 km MAXIM !

    Toate cele bune !!


  15. Salutare, de curand am facut si eu schimbul de ulei+filtre la Volvo meu (S40 2006 2.0D Kinetic) si am folosit asa:

    Filtru ulei: Purflux

    Filtu motorina (combustibil): Purflux

    Filtru aer: Kengst 

    Filtru polen: Kengst (simplu, nu cu carbon activ) si imi pare rau ca nu am luat de data asta cu carbon activ, in fine oricum voi cumpara unul cu carbon activ si il voi schimba

    Ulei motor: Liqui Moly SpecialTec F 5w-30 A5/B5 cu Normele specificate de producator bineinteles, cele cu WSS 913B, 913C, 913D..

     

    Inainte de acest schimb am folosit filtre MANN si ulei...(nu spuneti nimica, ca pe atunci nu stiam excat cum ii cu "castrol") Castrol Magnatec 5W-30 A5/B5 WSS 913B, 913C, 913D...

     

    Sunt abea la al 2-lea schimb de ulei, primul fiind cu castrol, iar al 2-lea cu Liqui Moly (pe care eu personal, il recomand), restul schimburilor de ulei pana sa cumpar eu maisna au fost facute in Belgia (nu stiu exact ce ulei au bagat, dar filtrele erau purflux, si erau diferite putin fata de filtrele noastre purflux si la design, si calitate)

     

    Si... de fiecare data cand schimbati uleiul, cumparati-va buson nou de golire daca schimbati pe la buson, deoarece al meu s-a intepenit la al 2-lea schimb de ulei...

     

    Sper ca v-a fost de folos acesta postare, la cat mai multi KM cu VOLVO voastre, toate cele bune !!

     

    Am atasat niste poze la filtre (sunt doar informative pentru cei care nu stiu marca) si uleiurile folosite (cele folosite de mine pana acuma)

    84706166_2_644x461_ulei-castrol-magnatec-5w30-1l-fotografii.jpg

    Castrol-Magnatec-5W-30-A5-1X5L.jpg

    home_hengstfilter1.jpg

    LiquiMoly-5W-30-SpecialTecF-1X5L.jpg

    m1.jpg

    P5030234.JPG


  16. Salutare si la multi ani!  Ma numesc Radu, si citind acest articol, vreau sa va spun ce am facut eu pentru o lumina mai buna la farurile cu halogen la s40/v50. Am dat farurile jos, le-am luat in casa, m-am dotat cu surubelnite, carpa din piele de caprioara si bumbac si m-am pus pe dat jos lupele din faruri, le-am curat (am dat cu putina solutie de geamuri W5 de la Lidl pe carpa din piele de caprioara dupa ce am umezit-o putin de tot cu apa), inclusiv oglinda, iar dupa aceea am sters cu carpa din bumbac. Am asamblat tot la loc si gata. Mentionez ca este o oarecare diferenta sesizabila ! Din cate am observat cand am desfacut farurile am vazut ca si oglinda e usor matuita pe o parte la ambele faruri...

    Am vrut sa imi pun initial kit xenon mai calitativ de 55w 4300k cu condensatori, deoarece se stie ca sunt probleme daca pui un kit din piata de slaba calitate.

    Dupa aceea am vrut sa iau un kit xenon calitativ tot de 55w cu condensatori dar de 3000k (pentru a nu sari in ochi ca am xenon deoarece 3000k este o culoare mai galbuie putin) deoarece, dupa cum se stie xenonul montat pe masini fara instalatie de spalat faruri, autoleveling si lupe NU este legal, iar daca te opreste un Domn' Garcea care vrea sa te intrebe de sanatate mai in detaliu ramai fara talon si nu este chiar ok...

    Am avut si becuri halogen minune de la osram, philips cu lumina mai buna, etc.. dar nu sunt prea fiabile, pretul este mare, iar  pe ploaie nu vezi mai nimica, asa ca si acum am becurile originale osram cu care a venit masina echipata, cel putin cu becurile alea am cumparat-o eu din strainatate. 

    Dupa cum spune si paunionutz, este un surub mai greu de desfacut din cauza motorasului de reglaj, dar mie nu mi-a dat dureri prea mari de cap.

    Sper ca va fost de ajutor. Va salut cu respect !!


  17. Buna, detin si eu un  Volvo S40 2.0d din 2006, din decembrie 2014. Pana acum totul ok, cu mici interventi (minore) , dar per total sunt foarte multumit de masina !!

     

    Intrebarea mea este urmatoarea...:

    Cand am facut schimbul de ulei  cand am luat masina, am pus filtre Mann, si ulei castrol 5w30 full sintetic cu normele WSS care trebuie !

    Se apropie schimbul de ulei si as vrea sa schimb uleiul castrol cu liqui moly, mai exact liqui moly leichtlauf special f 5w30 care este semi sintetic din cate am vazut in loc de full sintetic. Si mai este si liqui moly special tec f 5w30 , care nu cunosc daca este semi sau full sintetic. Iar filtru de ulei si motorina le-am schimbat cu purflux in loc de mann

    Intrebarea mea este: Are ceva daca pun ulei semi sintetic in loc de full sintetic ? Care dintre aceste 2 uleiuri liqui moly mentionate este mai indicat, mai bun pentru masina mea? 

    (mentionez, masina nu are DPF din fabrica !)

     

    Si as mai vrea sa stiu daca se poate ce ulei recomandati voi pentru masina mentionata sau care este indicat? Si la fel si cu filtrele. 

     

    Va multumesc, astept ! O zi frumoasa !