JonJon

Membru
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by JonJon


  1. Solutia Leatherque face minuni cu conditia ca scaunul sa nu fie foarte uzat. Si eu am aceeasi culoare a tapiteriei iar la scaunul soferului aveam anumite zone unde incepuse sa se duca din pigment iar dupa aplicarea solutiei de la Leatherique s-au accentuat foarte tare acele zone care acum sunt mai mult gri decat crem :(

    La celelalte scaune in schimb diferenta este uimitoare, scaunele arata ca noi, iar in anumite zone unde inainte de aplicare credeam ca sunt craptaruri in piele, de fapt erau doar urme de mizerie depuse in crevasele aparaute in piele care au disparut dupa o curatare mai ferma in acele zone cu o perie foarte fina.

    Cum spunea si @MMMihai ordinea aplicarii, desi suna ciudat, este: Rejuvinator Oil apoi Cleaner. Nu stiu daca este de ajuns kit-ul de 250ml, mai ales daca este mizeria este pronuntata pe tapiterie. Eu am luat kit-ul de 500ml, din ulei ce-i drept mi-a ramas mai mult de jumatate din recipient si am aplicat cu generozitate, dar din cleaner-ul aplicat dupa mi-au ramas mai putin de 100ml pentru ca am avut lupte grele cu scaunele din fata.

    Daca cineva cunoaste un specialist in repararea crapaturilor si revopsirea tapiteriei este rugat sa lase aici un numar de telefon sau alta modalitate de contact. Curatarea a fost floare la ureche pana si pentru mine care nu sunt mare adept al lucrurilor DIY dar reparatia vreau sa o las in seama specialistilor.

    Aici gasesti un clip foarte detaliat despre modul de utilizare al kit-ului Leatherique, ajuta destul de mult

     

    1 person likes this

  2. 1 hour ago, bobeaurelian said:

    Salutare, ma intereseaza si pe mine un set de ornamente pentru cotiera, daca mai e cineva care vrea sa comande as fi dispus sa comandam impreuna.

    after.JPG.3a5168d4c5d39907d5ebee9e2eb5d420.JPG

    https://www.aliexpress.com/item/Car-styling-Stainless-steel-Cup-holder-armrest-box-sticker-decoration-Accessories-for-Volvo-S60-S60L-V60/32612968782.html

    https://www.aliexpress.com/wholesale?initiative_id=SB_20170426122031&site=glo&g=y&SearchText=volvo&needQuery=

    Nu e nevoie sa te combini cu cineva ca sa comandati impreuna, de obicei transportul este gratuit pentru produsele comandate pe aliexpress dar dureaza cateva saptamani pana vei primi produsul. S-ar putea totusi sa platesti si o taxa vamala, eu comand cam la 1-2 luni "chinezarii" de pe saituri de genul asta si uneori platesc taxa vamala, alteori nu, in functie de dispozitia agentului vamal


  3. Salut Alexandro, ai instalat kit Xenon after market pe masina? De obicei aceasta modificare daca nu este facuta cu atentie, de catre o persoana care intr-adevar se pricepe, poate duce la simptomele enumerate de tine mai sus (distrugerea modulului de stergatoare sau a CEM-ului)

    Aici poti gasi o explicatie a problemelor cauzate instalarea incorecta a unui kit Xenon http://forums.swedespeed.com/showthread.php?135645-Aftermarket-HID-Data-If-you-have-installed-a-kit-read-this


  4. Salut Kaz, ELM este o mizerie, iti ofera foarte putine informatii.

    Daca vrei o alternativa relativ ieftina poti incerca cu Delphi DS 150 sau Autocom CDP+
    https://www.olx.ro/oferte/q-delphi-diagnoza/
    http://www.dx.com/p/universal-car-3-in-1-interface-scanner-diagnostic-tool-for-v2013-03-cdp-380469#.WNjP7Gh96hc

    Eu am folosit Autocom dar nu pe Volvo, ci pe masini din grupul VW si Renault si m-a ajutat de fiecare data sa depistez cauza problemei dar nu imi mai amintesc daca avea si interfata pentru DPF, intre timp am vandut Autocom-ul deci nu iti pot spune exact daca te ajuta sau nu

    Sau daca esti mai cu dare de mana iti poti cumpara o interfata dedicata Volvo dar eu personal ti-as recomanda sa cauti mai intai pe forum pentru ca sigur o sa gasesti pe cineva care te poate ajuta

    Ai mai jos un link cu un topic pe tema asta aici pe forum

     

     


  5. 47 minutes ago, Bogdan G said:

    Mr Bob . Când se rupe chiulasa sa te plângi la Bosch .

    Noi ți-am dat gratuit niște sfaturi bazate pe experienta de ani pe care o avem . Eu personal consider ca m-ai luat rau la mișto cu postul de mai sus legat de cureaua boss care e buna .

    Cu stima .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Bob, are dreptate Bogdan, nu are rost sa te plangi ce te-a luat cineva la misto, aici o sa gasesti oameni care vor sa ajute si care iti impartasesc din cunostintele si experientele lor.

    Referitor la curea si intinzator, sfatul meu este sa le schimbi de urgenta daca nu ai facut-o deja pana acum. Intinzatorul hidraulic este cel cu probleme, iar cureaua, fie ea si noua, se poate rupe in urmatorii 100km daca ai ghinionul sa ai joc la fulia de la alternator. Chiar daca o sa te coste ceva bani acum la Primus sau orinde altundeva, mai bine dai acum banii pentru acea interventie decat sa suporti mai tarziu costul reparatiei unei chiulase

    O seara buna!


  6. 14 hours ago, Bogdan G said:

    Poți argumenta cele de mai sus pt ca induci lumea în eroare rau .

    Revizia este 420 lei la D2 adică ceva mai ieftin ca la un Passat 2.0 TDI euro5 .

    Xenon și dotări de top poate avea și D2 ul .Dacă e D3 nu înseamnă că are Xenon și Blis . Nu înțeleg de unde scoți toate astea ?

    Piese la demontări sunt gârlă și mai ieftine ca la Golf 6 .

    Și încă ceva, piesele OEM Volvo sunt mai ieftine decât AUDI OEM, asa ca nu înțeleg cum e scump Volvo .

    Singurele piese mai scumpe la Volvo sunt farurile cu Xenon care la Audi A4 sunt 3000 lei și la Volvo S60 4000 lei .

    În rest preturile sunt pe acolo pana ajungi la motor unde e jale, un EGR original 1100 lei la Volvo vs 2200 lei la VW .

    Garnitura de chiulasa originala Ford 91 lei iar una de TDI vreo 250 lei OEM VW .

    Nu mai vorbesc de piese de articulație unde setul de flanșe pe original ford costa 320 lei setul de 2 iar pe Audi te apuca plânsul, flansa, rulment plus protecție amortizor vreo 400 lei pe original pe o singura parte . 800 lei vs 320 lei ? Scump rău frate Volvo .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Salut Bogdan,

    Tu compari D2 de 1.6 cu 2.0 de la Passat, ca sa fie o comparatie echitabila compara D3-ul de la Volvo cu 2.0 de la Passat :)

    La xeonon si alte dotari ma refeream fix la cele doua anunturi pe care Tibi le-a precizat care sunt oarecum entry level care se invart in jurul a 9.500 euro. Si spuneam ca daca poate face un efort financiar mai mare, pe langa un motor mai puternic, va avea parte si de si niste dotari in plus in comparatie cu cele doua masini din anunturi

    Referitor la piesele din demontari, daca la Volvo sunt garla atunci la cele din grupul VW sau Renault sunt fluviu

    Referitor la piesele OEM, vei gasi si mai ieftine si mai scumpe decat la Audi, nu a spus nimeni ca toate piesele originale Volvo sunt mai scumpe decat cele de la Audi

    De-a lungul timpului am avut masini din mai toate grupurile auto mari (Renault, VW etc.), acum am si VW si Volvo si pot spune ca cel putin din experienta proprie, Volvo a fost masina cea mai costisitoare (si asta nepunand in calcul chiulasa facuta praf din cauza unui defect de fabricatie la D3), dar daca citesti finalul mesajului meu, nu o sa imi para rau niciodata ca am cumparat un Volvo, este o masina deosebita, dar trebuie sa spunem lucrurilor pe nume si sa recunoastem ca Volvo nu este o masina ieftina la intretinere.

    1 person likes this

  7. 13 hours ago, Tibi1968 said:

     

    Salut,

    Preturile sunt ok pentru motorul de 1.6 dar trebuie sa tii cont ca este totusi vorba de o masina de aproape 1600kg. Deci, daca o sa folosesti masina preponderent in oras, s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca o sa consume mai mult decat motorul de 2 litri.

    Daca mai poti face un efort financiar de 1000-1500 de euro ia-ti motorul de 2 litri pe care, pe langa senzatia celor 163 de cai in comparatie cu 115, cel mai probabil il vei gasi si cum mai multe dotari (faruri Xenon, scaune din piele cu memorie si incalzire, BLIS etc.)

    Mai trebuie tinut cont si de faptul ca Volvo este cu putin mai scumpa la intretinere decat concurentele din clasa sa (Audi A4, BMW seria 3, Passat etc.). Diferentele de costuri nu sunt foarte mari dar exista, deci trebuie tinut cont si de asta. Ca sa nu mai vorbim ca pentru Volvo va fi ceva mai greu sa gasesti piese din dezmembrari in comparatie cu masinile din grupul VW, sunt foarte putini cei care dezmembreaza Volvo, si prin consecinta preturile sunt destul de maricele.

    Trebuie pus totul in balanta, de cati bani dispui, cat de mult iti doresti masina, ce dotari vrei sa aiba, costuri de intretinere etc. Important este ca la final, daca vei hotari sa achizitionezi un Volvo, nu o sa iti para rau, este o masina deosebita care intoarce capete


  8. 13 hours ago, Tibi1968 said:

     

    Salut,

    Preturile sunt ok pentru motorul de 1.6 dar trebuie sa tii cont ca este totusi vorba de o masina de aproape 1600kg. Deci, daca o sa folosesti masina preponderent in oras, s-ar putea sa ai surpriza sa constati ca o sa consume mai mult decat motorul de 2 litri.

    Daca mai poti face un efort financiar de 1000-1500 de euro ia-ti motorul de 2 litri pe care, pe langa senzatia celor 163 de cai in comparatie cu 115, cel mai probabil il vei gasi si cum mai multe dotari (faruri Xenon, scaune din piele cu memorie si incalzire, BLIS etc.)

    Mai trebuie tinut cont si de faptul ca Volvo este cu putin mai scumpa la intretinere decat concurentele din clasa sa (Audi A4, BMW seria 3, Passat etc.). Diferentele de costuri nu sunt foarte mari dar exista, deci trebuie tinut cont si de asta. Ca sa nu mai vorbim ca pentru Volvo va fi ceva mai greu sa gasesti piese din dezmembrari in comparatie cu masinile din grupul VW, sunt foarte putini cei care dezmembreaza Volvo, si prin consecinta preturile sunt destul de maricele.

    Trebuie pus totul in balanta, de cati bani dispui, cat de mult iti doresti masina, ce dotari vrei sa aiba, costuri de intretinere etc. Important este ca la final, daca vei hotari sa achizitionezi un Volvo, nu o sa iti para rau, este o masina deosebita care intoarce capete


  9. Daca nu vrei sa instalezi IE9 poti incerca din IE11 in felul urmator: tastezi F12, jos iti va aparea o fereastra Developer Tools, in coltul din dreapta jos unde ai monitoarele selectezi versiunea de IE pe care o doresti. Atentie, sa nu inchizi feareastra de Developer Tools, altfel IE va reveni la versiunea 11 si va face refresh la pagina. Metoda nu e garantata 100% pentru ca tu vei avea un IE9 emulat, nu versiunea nativa, dar de multe ori este cam greu sa faci downgrade de la IE11 la IE9 asa ca merita incercat mai intai varianta asta.

    http://screencast.com/t/3WYH2FwS9Bb

    2 people like this

  10. 49 minutes ago, Brava said:

    In primul rand, trebuie facut un refurbish total al alternatorului sau montat altul nou. 

    Ca sa nu se mai ajunga la curele rupte, la fiecare 100.000Km facuta o mentenanta preventiva la alternator(schimbgat fulie si rulmenti) si bine-nteles schimbata cureaua de la alternator la fiecare revizie(ceea ce spun eu aici este IDEALUL)

     

     

    Salut,

    Evident ca dupa ce am observat problema la fulie am schimbat fulia si rulmentul, acum nu mai are niciun fel de joc. Am schimbat si distributia complet (mai putin cureaua de la compresorul AC care era aproape noua). Pe mine ma "roade" faptul ca nu este aliniata cureaua si imi este teama sa nu mai patesc si a doua oara acelasi lucru mai ales ca am auzit cazuri care au patit-o de mai multe ori :)


  11. Salut baieti, ma poate ajuta si pe mine cineva cu o informatie?

    Am reusit in sfarsit sa schimb motorul dupa cateva luni dupa ce am patit si eu clasica problema cu cureaua de alternator, dar am o mica dilema/nelamurire. Cureaua nu pare perfect aliniata, alternatorul este putin mai spre stanga cum te uiti din fata la motor. Am vorbit cu mecanicul care mi-a schimbat motorul si mi-a spus ca daca aliniaza toate componentele pe care se invarte cureaua de alternator (muta alternatorul mai spre dreapta) in acel moment cureaua ii sare de pe rola. Am depistat si ce a dus la ruperea curelei: fulia de la alternator avea joc stanga dreapta si ma gandesc ca nealinierea corecta ar putea fi una dintre cauze.

    Puteti sa imi spuna cineva daca si la el este "stramba" cureaua sau este aliniata corect? Este vorba de un S60 2011 motor D3

    De asemenea, imi puteti recomanda un service bun sau imi recomandati sa merg la Primus Auto? Eu sunt din provincie si pe aici este cam greu sa gasesti un mecanic bun care sa se priceapa la Volvo.

    Va multumesc!


  12. On 2/10/2015 at 8:07 AM, sorin said:

    Salut , da intradevar Volvo Primus a schimbat cureaua de alternator, intinzatorul sa montat unul nou, aceste doua piese fiind pe garantie!

    Am platit doar protectia de plastic pentru cureaua de alternator ! Cureaua originala arata ok la 125000 km !

    Salut, am avut si eu ghinionul sa mi se rupa cureaua de auxiliare si odata cu ea chiulasa, tachetii, supapele (probabil si pistoanele dar nu am mai avut curiozitatea sa desfac motorul complet ca sa vad si pistoanele).

    Am gasit un motor SH in Germania pe care vreau sa il cumpar si evident cand o sa il montez o sa schimb si distributia ca sa nu am aceeasi surpriza si cu acest motor. Voiam sa te intreb de unde pot cumpara protectia de plastic pentru cureaua de alternator