d3lir

Membru
  • Content count

    83
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by d3lir


  1. SIEMENS sunt injectoarele, eu vreau sa le schimb doar ca nu gasesc aceeasi clasa si acelasi cod de referinta tot de pe un Volvo. Am gasit un singur model cu clasa 5 dar de pe un Peuogeot.

    La mine au fost mai multe probleme, am dat-o pe ulei, din cauza turbinei, defapt din cauza DPF-ului, o sa merg maine sa anulez DPF-ul la cineva ce mi-a fost recomandat de un user al acestui forum. Cat despre consum imi ia 10% chiar saptamana asta am facut consumul plin pe plin plus ca imi creste nivelul de ulei in baie, ajunge motorina in baia de ulei.....e mai delicata problema la mine...


  2. Asadar, @larahau a schimbat injectoarele din clasa 4 cu injectoare din alta clasa (nu stie exact daca 5 sau 6, il putem ruga sa verifice exact) dar au fost luate tot de pe un Volvo.

    Eu le voi schimba toate, asadar este exclus si cred ca si imposibil sa am unele clasa 4 si altele 5 sa 6!

    Marea mea intrebare este daca sunt sau nu compatibile cele din clasa 5 luate de pe un Peugeot 307, 2.0D, 136CP pentru al meu Volvo S40, 2.0D, 136CP, 2007??

    1 person likes this

  3. Buna seara, detin un VOLVO S40, 2.0D, 136CP, 2007, trebuie sa schimb injectoarele si ma inclin spre a le achizitiona de la un depozit de dezmembrari. Intrebarea mea este urmatoarea, Injectoarele montate acum pe masina sunt cu "acea" cifra 4, cele pe care doresc sa le iau au acelasi cod de referinta insa "acea" cifra este 5 si provin de pe un PEUGEOT 307 2.0 HDI.

    Sunt compatibile petru S40, 2.0D 136CP??

    Atasez mai jos o poza cu unul din injectoarele montate acum pe masina si alte 2 cu cele pe care doresc sa le achizitionez.

    Multumesc!

    post-893-0-76084700-1426098014_thumb.jpg

    post-893-0-50110600-1426098025_thumb.jpg

    post-893-0-39191000-1426098035_thumb.jpg


  4. Eu fac diagnoza, dar nu stiu daca mai pot ajunge cu ea pe roti pana la Brasov pentru ca in Buzau nu este decat volvo trucks, deja i-am scos din ulei aproape 1litru si dupa aprox 100km nivelul este iarasi la maxim, ma gandesc ca uleiul este diluat sa nu apara si alte complicatii, singura varianta, platfoma, "m-aaaaaaaaaaa nenorocit masina asta!!!"

    Insa intrebarea este daca or sa-mi spuna la diagnoza exact "buba" sau or s-o ia prin eliminare, eu am fost saptamana trecuta im brasov, si mi-au spus ca nu ma prea ajuta diagnoza, ca trebuie verificate mult mai multe si am renuntat....chiar nu vreau sa bag in ea zeci de milioane degeaba :smile:


  5. Totusi mi-a spus ca este duza de la un injector, deoarece motorul cand este rece nu merge uniform iar dupa aprox 2 minute de la pornire motorul merge perfect, sa nu cumva sa intre motorina pe langa segmenti (de aici si consumul mai mare) intrebarea este alta, se spune ca as avea injector siemens piezoelectrice care sunt destul de scumpe, oare SH as gasi?.. (seria pe fisa din capul injetorului: 9657144580)


  6. Am verificat uleiul zilnic, nivelul nu s-a schimbat deloc, nu cumva sa fie vreun injector, pentru ca atunci cand o pornesc dimineata (sau cand motorul este rece) masina tremura, merge sacadat...si atunci este singura data cand scoate fum la relanti, in rest doar sub turatie, in schimb cand se incalzeste motorul masina functioneaza perfect, motorul trage, nu tremura la relanti, absolut nimic. Si intrebarea este de ce in primele zile dupa ce am scos-o din service nu a scos pic de fum, motorul mergea perfect si la relanti....sau sa fie oare problema tot de la turbina?


  7. Salut! Revin cu o problema :(.

    Asadar lunea trecuta am scos masina din serivce, totul perfect, ieri dupa un drum Buzau-Brasov undeva dupa 70km am oobservat in oglinda ca scoate fum, un fum negru, scoat atunci cand o calc intre 2000-2700rot/min. Si cand o pornesc si e motorul rece iarasi scoate fum mult la relanti si motorul merge aiurea, ...tremura masina zici ca ar merge in 3 pistoane....precizez ca pana ieri, cat am mers cu ea prin Buzau (in oras) nu a scos fum. Am pus-o si pe tester si zice:

    " - Control unit additive metering (ADM)

    - Faulty signal

    - Permanent"


  8. Salut! Am demontat turbina si m-am hotărât sa o reconditionez (la turbocar serv in Brașov), cei de acolo mi-au spus ca ii fac reconditionarea standard, o curată si ii schimba nu știu ce... Mi-au mai spus ca s-ar putea sa mai fie defect acel senzor de pe ea dar nu-mi pot da seama decât dupa ce o montez. In condițiile astea daca ar fi de la acel senzor si patesc la fel imi e ca de data asta motorul nu va mai rezista...


  9. Va spun eu ca n-o sa va ganditi sa tăiati niciun furtun :), cum am spus eu abia mai gaseam clapeta de la capota sa scot bornele, imi intra fum in masina pe la "gaurile" de la AC mai rau ca pe un horn. Eu când am văzut ca după ce am scos cheia si apoi într-a 3-a cu frână calcata nu se operate am tras frână de mana si am ieșit din ea crezand ca a luat foc :)), nu mai vedeam nimic doar auzeam in fundal glasul unei femei "a luaaattt foooocccc" :)))