![](http://www.volvo-club.ro/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_default_photo.png)
d3lir
Membru-
Content count
83 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by d3lir
-
-
SIEMENS sunt injectoarele, eu vreau sa le schimb doar ca nu gasesc aceeasi clasa si acelasi cod de referinta tot de pe un Volvo. Am gasit un singur model cu clasa 5 dar de pe un Peuogeot.
La mine au fost mai multe probleme, am dat-o pe ulei, din cauza turbinei, defapt din cauza DPF-ului, o sa merg maine sa anulez DPF-ul la cineva ce mi-a fost recomandat de un user al acestui forum. Cat despre consum imi ia 10% chiar saptamana asta am facut consumul plin pe plin plus ca imi creste nivelul de ulei in baie, ajunge motorina in baia de ulei.....e mai delicata problema la mine...
-
Asadar, @larahau a schimbat injectoarele din clasa 4 cu injectoare din alta clasa (nu stie exact daca 5 sau 6, il putem ruga sa verifice exact) dar au fost luate tot de pe un Volvo.
Eu le voi schimba toate, asadar este exclus si cred ca si imposibil sa am unele clasa 4 si altele 5 sa 6!
Marea mea intrebare este daca sunt sau nu compatibile cele din clasa 5 luate de pe un Peugeot 307, 2.0D, 136CP pentru al meu Volvo S40, 2.0D, 136CP, 2007??
1 person likes this -
Am inteles, deci ar fi compatibile cu o resoftare a ECM-ului. Are cineva idee daca aceasta resoftare se face doar la reprezentanta sau nu (adca doar tester original)? Dar ce costuri ar presupune o astfel de resoftare?
Multumesc
-
Buna seara, detin un VOLVO S40, 2.0D, 136CP, 2007, trebuie sa schimb injectoarele si ma inclin spre a le achizitiona de la un depozit de dezmembrari. Intrebarea mea este urmatoarea, Injectoarele montate acum pe masina sunt cu "acea" cifra 4, cele pe care doresc sa le iau au acelasi cod de referinta insa "acea" cifra este 5 si provin de pe un PEUGEOT 307 2.0 HDI.
Sunt compatibile petru S40, 2.0D 136CP??
Atasez mai jos o poza cu unul din injectoarele montate acum pe masina si alte 2 cu cele pe care doresc sa le achizitionez.
Multumesc!
-
Pana la urma ca nivelul creste cu 1mm la 300km sau cu 2mm nu are importanta, cert este ca se intampla asta si nu este bine deloc, uleiul l-am schimbat acum 2 saptamani, maine o sa-l schimb iar sa pot ajunge cu ea la Brasov, o sa revin cu informatii
-
Problema e ca eu oricum trebuie sa merg in Brasov cu sau fara masina, ma impart cumva intre Brasov si Buzau, de asta o tin mult si bine cu Brasovul. Multumesc de sugestie
-
Eu fac diagnoza, dar nu stiu daca mai pot ajunge cu ea pe roti pana la Brasov pentru ca in Buzau nu este decat volvo trucks, deja i-am scos din ulei aproape 1litru si dupa aprox 100km nivelul este iarasi la maxim, ma gandesc ca uleiul este diluat sa nu apara si alte complicatii, singura varianta, platfoma, "m-aaaaaaaaaaa nenorocit masina asta!!!"
Insa intrebarea este daca or sa-mi spuna la diagnoza exact "buba" sau or s-o ia prin eliminare, eu am fost saptamana trecuta im brasov, si mi-au spus ca nu ma prea ajuta diagnoza, ca trebuie verificate mult mai multe si am renuntat....chiar nu vreau sa bag in ea zeci de milioane degeaba
-
Si sa inteleg ca nici la mine sa n-o fi fost de la turbina? Ce-i drept cand am fost cu turbina la reconditionat mi-a cam strambat din cap mecanicul si a spus ca la prima vedere n-ar avea nimic, si nici inainte nu mi-a dat vreun simptom
? Unde ai facut update si cat a costat?
-
Totusi mi-a spus ca este duza de la un injector, deoarece motorul cand este rece nu merge uniform iar dupa aprox 2 minute de la pornire motorul merge perfect, sa nu cumva sa intre motorina pe langa segmenti (de aici si consumul mai mare) intrebarea este alta, se spune ca as avea injector siemens piezoelectrice care sunt destul de scumpe, oare SH as gasi?.. (seria pe fisa din capul injetorului: 9657144580)
-
Astazi am verificat iarasi nivelul uleiului si este peste limita maxima cu aproape 0,5cm, mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de la un injector si sa bage motorina in baia de ulei? ...sincer mi s-a parut ca a crescut consumul ....Vrea cineva sa o cumpere???
-
Am verificat uleiul zilnic, nivelul nu s-a schimbat deloc, nu cumva sa fie vreun injector, pentru ca atunci cand o pornesc dimineata (sau cand motorul este rece) masina tremura, merge sacadat...si atunci este singura data cand scoate fum la relanti, in rest doar sub turatie, in schimb cand se incalzeste motorul masina functioneaza perfect, motorul trage, nu tremura la relanti, absolut nimic. Si intrebarea este de ce in primele zile dupa ce am scos-o din service nu a scos pic de fum, motorul mergea perfect si la relanti....sau sa fie oare problema tot de la turbina?
-
Salut! Revin cu o problema
.
Asadar lunea trecuta am scos masina din serivce, totul perfect, ieri dupa un drum Buzau-Brasov undeva dupa 70km am oobservat in oglinda ca scoate fum, un fum negru, scoat atunci cand o calc intre 2000-2700rot/min. Si cand o pornesc si e motorul rece iarasi scoate fum mult la relanti si motorul merge aiurea, ...tremura masina zici ca ar merge in 3 pistoane....precizez ca pana ieri, cat am mers cu ea prin Buzau (in oras) nu a scos fum. Am pus-o si pe tester si zice:
" - Control unit additive metering (ADM)
- Faulty signal
- Permanent"
-
Foarte bine, colega! Să ai parte de drumuri bune și doar de turații intenționate și până în zona roșie.
Ce ți-au făcut la service, până la urmă?
Nu au umblat la nimic altceva decat turbina + schimbat filtre si ulei
-
Salut! In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru timpul si iideile/cunostintele ce mi le-ati impartasit. Astazi a fost ridicata masina din service si totul este ok, motorul n-a avut de suferit, functioneaza in parametri normali.
Sper sa nu se mai confrunte nimeni cu problema asta...
Cu stima, va salut!
-
Salut! Am demontat turbina si m-am hotărât sa o reconditionez (la turbocar serv in Brașov), cei de acolo mi-au spus ca ii fac reconditionarea standard, o curată si ii schimba nu știu ce... Mi-au mai spus ca s-ar putea sa mai fie defect acel senzor de pe ea dar nu-mi pot da seama decât dupa ce o montez. In condițiile astea daca ar fi de la acel senzor si patesc la fel imi e ca de data asta motorul nu va mai rezista...
-
Cam așa era si la mine, doar ca n-a durat așa mult
))
-
Va spun eu ca n-o sa va ganditi sa tăiati niciun furtun
, cum am spus eu abia mai gaseam clapeta de la capota sa scot bornele, imi intra fum in masina pe la "gaurile" de la AC mai rau ca pe un horn. Eu când am văzut ca după ce am scos cheia si apoi într-a 3-a cu frână calcata nu se operate am tras frână de mana si am ieșit din ea crezand ca a luat foc
), nu mai vedeam nimic doar auzeam in fundal glasul unei femei "a luaaattt foooocccc"
))
-
Eu numai la obturare nu ma gândeam atunci
... Mi-a spus multă lume ca am fost norocos ca s-a oprit singura, masina nu era in mișcare când am încercat s-o opresc cu frână in a 3-a.
-
De fumul care era nu gaseam clapeta de la capota dapoi sa mai umblu in portbagaj
)
1 person likes this -
Zack: deși mi s-a părut o vesnicie cred ca nu a stat mai mult de 40secunde, sper sa nu mai am alte surprize.
Bartro: am încercat toate metodele, oprit cu cheia, scos cheia din contact, in a 3-a si tot degeaba, s-a oprit singura pana la urma ....
-
Bogdan: sa zic ca mai erau cam 4L de ulei in ea, eu am dus-o la service pornită, cu furtunurile scoase exact ca in poza, la motor nu s-a auzit niciun zgomot ciudat, mâine o sa umble la ea, sper sa nu am si alte surprize.
-
Ce ar mai putea fi pe langa turbina? (Stiu ca nu de mult am vazut la stiri un S40 care a luat foc pe A1, ma intreb acum daca tot de la poblema asta o fi fost)
-
2.0 Diesel este
-
Nu cred
O sa o merg maine in service cu ea, dar curiozitatea m-a facut sa cer pareri aici
. Si da ...a ajuns la 6000, acul turometrului era "la maxim" insa masina nu era in viteza cand am vazut ca tot urca am scos-o pe liber, era peste tot numai fum, lumea de pe strada striga ca a luat foc
Anulare DPF 2.0D
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post
@dok: Spui ca orice masina scoate fum dimineata cand e rece, dar cand scoate fum ca in imaginile atasate acestui mesaj, tot normal sa fie?