850

Membru
  • Content count

    66
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by 850


  1.    Schimbat ulei motor, filtrul de ulei și filtrul de aer.

       Schimbat conducta ambreiaj.

       Schimbat toate furtunele de la sistemul de răcire, încălzire și turbo.

       Interogare A7, răspuns 439364km.

    1 person likes this

  2. Acum 10 ore, Cristian Scutaru a spus:

    Schimba si tu rotita de la kilometraj ;)

    :D:D:D E enervant, nu-i așa?

    Cu ceva vreme in urma am fost la o reprezentanță Volvo să întreb printre altele și de rotița cu pricina, iar băieții au spus că-mi dau tabloul de bord complet, nou! Era in jur de 50€, dar m-am încăpățânat să nu-l iau și acum i-mi pare rău... :(

    VID_20190927_090532916.mp4


  3. Acum 6 ore, Cristian Scutaru a spus:

    Pana la stalpul B sunt identice. Covorul de berlina e ceva mai scurt dar merge si in break, trebuie modificat usor in spate deoarece bancheta se prinde altfel de podea.

    Bancheta spate nu se potriveste. Plasticurile de la stalpul C la fel nu se potrivesc.

    Fetele de portiera spate se potrivesc sunt identice.

    Mulțumesc mult, Cristi! :)

    Schimbat ulei motor + filtre (ulei, benzină, aer, polen)! 

    Schimbat tampoane motor pe stânga, fața-spate!

    Schimbat un furtun, care se crăpase ( unul din cele două care intră în habitaclu pentru încălzire)!

    Schimbat antigelul!

    ITP până-n septembrie 2020!

     

    1 person likes this

  4. Întrebare întrebătoare! :) Interiorul de la berlina se potriveste cu cel de combi? Ma refer la bancheta spate si panourile pentru ușile spate, in mod special! Poate a pus cineva un interior de berlina pe combi si este in măsură să dea un răspuns! 

     


  5. Acum 8 ore, Cristian Scutaru a spus:

     

    Cum se comporta cand accelerezi tare (de ex in viteza a 2-a si apoi iei brusc piciorul de pe acceleratie)?

       Asta, n-am incercat Cristian, dar problema apare la ambreiere, nu la reducerea vitezei! Oricum voi incerca si asta!


  6. Acum 5 ore, Bogdan S a spus:

    Volanta e schimbata?

     

     

     

     

     

     

       Nope! :huh:

       Doar placa, disc si rulment! 

       Pana la urma este doar un fier mort! Daca ar fii fost volanta cu masa dubla, atunci as fii schimbat-o sigur, sa nu ma mai gandesc la ea! Pe de alta parte, nici nu prea e FUN sa mai dai o data cutia jos! :wacko:

       Treaba este ca nici nu poti fi foarte sigur ce anume nu este in regula acolo! 

       Initial, m-am gandit la placa de presiune! Din cauza trepidatului la plecarile de pe loc am schimbat kit-ul, ca de patinat nu patina deloc! 

       Uneori, sa ajungi unde trebuie, trebuie s-o iei pe bajbaite si asta nu-mi place! Nu e funny deloc!


  7. Acum 7 ore, pedala a spus:

    Indiferent de plecare (mai brusca, mai inceata, cu ambreiaj mai patinat) face la fel?

    Cum stai cu suporti de motor? Cei mari, hidraulici.

       Cu ambreiajul mai patinat la plecare, parca nu mai trepideaza chiar asa de tare! Uneori, parca o mai pacalesc sa nu mai trepideze deloc, dar asta foarte rar se intampla... Trebuie sa ai multa rabdare cu ea, la plecatul de pe loc! La plecarile din rampa, trepideaza si mai accentuat decat la plecarile de pe loc in palier, in linie dreapta!

       Inainte sa-i schimb kit-ul, trepida doar la plecarile de pe loc, iar acum trepideaza si intre viteze! Adica la ambreiere dupa cuplarea treptei a doua si la ambreiere dupa cuplarea treptei a treia! X Files! :wacko:

       Referitor la suportii de motor, cei hidraulici, n-am bagat de seama cum sunt...  La asta nu m-am gandit, recunosc!  :rolleyes:


  8. Carui fapt i-as putea datora trepidatul masinii la plecarea de pe loc?;) A se tine cont ca este nou kit-ul de ambreiaj!

    Trepidatul acesta m-a facut sa schimb kit-ul, deci exista si inainte de schimbare! Ma gandeam la placa de presiune, la arcurile de la discul de ambreiaj... Se pare ca n-ar fii d-acolo! :huh: Ceva prin cutie, oare? :huh:


  9. Schimbat pe 20 septembrie 2018 ulei motor si filtre! Schimbat garniturile de la etrierii de pe fata, schimbat semeringurile de la planetare, schimbat uleiul din cutia de viteze, un burduf de la o planetara si kit-ul de ambreiaj! ITP pana-n septembrie 2018!:)  Pus folie pe geamuri!


  10. 9 hours ago, Bogdan S said:

     

    -Dat fiind faptul ca placa mea de presiune a cedat, am comandat kit ambreaj 850 R, rulment, furca, burduf furca, pin de pivotare, plastice aferente, piesa de pe cutie pe care gliseaza rulmentul si toata partea hidraulica de actionare a ambreiajului (toate piesele OE). Termen livrare 3-15 zile. Cu Dumnezeu inainte cand vine factura :))

     

    Ar fi interesant de stiut cat a costat tot kit-ul si tot ce tine de asta! :huh:

     


  11. Intr-adevar, turata de la 2400-2500rpm in sus se desfasoara bine, nu mai intrerupe in sarcina maxima! :wub:

    Ce ti-e si cu secretele astea!... :)

    Candva aveam un tricou pe care scria "Volvo Explosive Power"! Soryy, dar mi-am reamintit sloganul! :)


  12. 3 minutes ago, Midnight Caller said:

    Boost mare - > presiune mare la turație mica - > îndoi biele

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Asta nu tin s-o fac neaparat! :) Multumesc mult pentru info!

     


  13. 10 hours ago, Midnight Caller said:

     

    Îți face overboost și îți dă detonatii probabil, iar ECU retrage avansul ca să nu dăuneze motorului pana reușește sa stabilizeze. Se numește boost spike, și este foarte periculos în turatii joase. De obicei se întâmplă de la strângerea necontrolata a piuliței de pe tija de la wastegate

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Da, are si cateva intreruperi consecutive pana reuseste sa stabilizeze, sa inceapa sa traga! Ma intreb, in ce imprejurari sa se fi umblat la piulita cu pricina?... :huh: Poate cand s-a reconditionat turbo! Si totusi dupa reconditionat, ar trebui sa fie reglat in parametri de fabrica, ma gandesc... Sau nu neaparat?

     

    35 minutes ago, Matrixxx said:

    Poate te ajuta.

    850 T5 Wastegate adjustment procedure.pdf

     

    si aici ai convertorul, alegi in stanga Kilopascal si in dreapta psi sau bar

    http://www.translatorscafe.com/unit-converter/pressure/kilopascal-[kpa]-to-psi-[psi]//

     

    Sfat pretios: Niciodata nu ii da talpa mai jos de 2400-2500 de ture.

    Multumesc mult, Matrixxx!

    N-am stiut ca nu trebuie turata tare sub 2400-2500rpm! Uite ceva nou, bun de stiut! :) Dar, totusi care ar fi motivul din pricina caruia nu este recomandat sa accelerezi puternic sub 2400-2500rpm? :huh:

    1 person likes this

  14. Totusi, acum, se intampla un fenomen si nu stiu daca este normal! Sincer nu prea cred ca este in regula! :huh:

    In momentul in care intra in full boost, accelereaza dar parca nu cu toata puterea, dupa care acul de la boost se retrage putin inspre trei sferturi si in momentul acela accelereaza cu adevarat cu toata puterea. In acel moment trage ca un T5, parca! Atunci pleaca cu adevarat! Intr-un fel, raspunde cu o oarecare intarziere din momentul in care calci pedala la podea si pana incepe sa traga de toti caii, sa spun asa!... Si aici nu este vorba de intarzierea specifica la raspuns a motoarelor supraalimentate, turbo! Este vorba de o intarziere mai mare! Repet, intra in full boost, dupa care presiunea, acul de la indicatorul de boost scade inspre trei sferturi si abea atunci incepe sa traga simtitor! 

    Este normal sa se intample asa?