Anto

Ce motorina folositi?

10 posts in this topic

Salutare,

Vin si eu cu o intrebare. Cine a alimentat cu motorina alto 55 de la Rompetrol? Ce stiti despre motorina cu cifra cetanica mai mare? Adica 55 in cazul de fata? Majoritatea sortimentelor de motorina de la statiile din Romania sunt cu cifra cetanica 51. Avand in vedere ca Volvo nu este o masina prea comuna nu prea ai cu cine discuta probleme de genul acesta si am zis sa arunc o intrebare aici. Parerile, bineinteles sunt impartite, posesorii de vw arunca pareri si pareri, cei de renault la fel.... dar? Cineva care a incercat la volvo? Eu am un D3, am incercat un plin cap - coada cu alto 55 iar zgomotul motorului parca e altul.. de tras.. trage parca putin mai binisor dar e in rodaj si nu prea vreau sa trag de ea acum. Dar fiabilitatea motorului in timp? Poate afecta durata de viata a motorului? DPF ul poate fi afectat? Cam multe intrebari... dar poate daca e cineva care mai cunoaste pe aici poate arunca nishte raspunsuri? Multumesc frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu bag cea mai ieftina motorina pe care o gasesc ! La cat consuma sa mai am si pretentii ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa stii ca nu tot ce i scump e si bun ;D.

Eu am facut plinu la:

- Omv-++

-Petrom +

-Rompetrol - mi se pare mai proasta motorina si fuge imediat

La Omv am avut ocazia sa iau si putina apa..asta de la Oradea

La Mol mai e bunicica

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde Anto ?

Anto, îţi recomand cu căldură subiectul şi subiectul . ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, scuze, credeam ca la mine te referi ! ;D;D;D

Anto, iniţiatorul topicului, bre, crezi că numai cu tine vorbesc? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mol= Praffff , nu trage deloc si mai dai si de apa

Luk = Same ca Mol , inaintea se merita ca era mai ieftina cu 20 de bani ca celellalte .

OMV - Este cu 5 -6 bani mai scumpa ca cea de la petrom , dare este acelasi lucru , cei 5 bani sunt pentru serviciile din statii .

Petrom - Este cea mai ieftina de pe piata , nu am dat de apa la ei sau sa am probleme sa nu traga .

Rompetrol - Este the best , este cea mai scumpa , dar se merita , masina consuma mai putin .

Acum tu alegi , eu iti recomand Rompetrol si nu neaparat Alto 55 .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu folosesc aproape exclusiv si recomand Petrom EuroDiesel5, are cea mai mare probabilitate sa fie curata si fara apa.

Pentru common-rail, cu cat mai putin aditivata cu atat mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu in ultimul timp alimentez exclusiv de la MOL , motorina de top ....si nu am absolut nici un fel de problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si eu am observat ca motorina de la Mol, aia mai scumpa, aditivata cu Kepur, sau nu stiu cum ii zice, e mai buna. Sa va spun si cum argumentez:

Am mers cca 2000 Km cu motorina de Aral, ca auzisem vorbindu-se ca trage bine, ca e mai nu stiu cum ... Intr-adevar, masina tragea foarte bine, dar dupa 2000 Km facea ca tractorul, simteam vibratii, se auzea barait de motor mai intens, ceva nu era in regula. Din masina silentioasa pe care am cumpaart-o, a devenit una zgomotoasa, tindeam sa cred ca ceva e defect.

Ingrijorat, m-am plans pe la colegi si prieteni care se mai pricep la motoare si am ajuns la concluzia ca poate fi de la motorina din Romanica noastra iubita. M-am dus la pompa Aral si am pus mana pe capatul pompei, m-am murdarit putin de motorina pe maini. Am simtit ca e "aspra" la mana, asa ca lichidul de frana. Mi s-a aprins si mai tare beculetul rosu in cap si, injurand, am plecat in cautare de motorina "uleioasa" facand proba in acelasi mod "stiintific" cu mana, la mai multe benzinarii. Dupa ce le-am pipait pe toate, am ales sa alimentez de la Mol cu din aia mai scumpa. Ghiciti ce s-a intamplat. Acum imi iubesc mai mult tractorasul si ma bucur de el ca la inceput. Incercati si voi, macar cu cativa litri pusi in rezervorul gol si veti afla. rolleyes.gif

Sunt tare curios sa aflu si parerea voastra dupa ce veti face proba.

Toate cele bune !

Eu in ultimul timp alimentez exclusiv de la MOL , motorina de top ....si nu am absolut nici un fel de problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Vin si eu cu o intrebare. Cine a alimentat cu motorina alto 55 de la Rompetrol? Ce stiti despre motorina cu cifra cetanica mai mare? Adica 55 in cazul de fata? Majoritatea sortimentelor de motorina de la statiile din Romania sunt cu cifra cetanica 51. Avand in vedere ca Volvo nu este o masina prea comuna nu prea ai cu cine discuta probleme de genul acesta si am zis sa arunc o intrebare aici. Parerile, bineinteles sunt impartite, posesorii de vw arunca pareri si pareri, cei de renault la fel.... dar? Cineva care a incercat la volvo? Eu am un D3, am incercat un plin cap - coada cu alto 55 iar zgomotul motorului parca e altul.. de tras.. trage parca putin mai binisor dar e in rodaj si nu prea vreau sa trag de ea acum. Dar fiabilitatea motorului in timp? Poate afecta durata de viata a motorului? DPF ul poate fi afectat? Cam multe intrebari... dar poate daca e cineva care mai cunoaste pe aici poate arunca nishte raspunsuri? Multumesc frumos.

Cifra cetanica defineste rezistenta la autoaprindere a carburantului.55 ideal mai ales pentru motoarele moderne cu turatii mai mari.Pentru corectarea cifrei cetanice se utilizeaza policetan.Peate 55 cifra cetanica nu are rost intrucit avantajele se plafoneaza.Keropur banuiesc ca este denumire comerciala,dupa miros ,o combinatie de kerosen[petrol de aviatie]si policetan.Intradevar mentine curata instalatia de alimentare si motorul merge mai linistit.Consumul tine si de calitatea generala a motorinei.La noi oricum proasta atita timp cit rafinariile sunt aceleasi pentru toti distribuitorii.Cu motorina din Austria consumul a fost mai mic cu aproape o jumatate de litru.Mai scumpa motorina dar cheltuielile cu intretinerea mai mici nu semnificativ dar sansale de a sta pe drum din cauza filtrelor scad. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now