Sign in to follow this  
Followers 0
Adriann

Diferential blocat ?

11 posts in this topic

Nu inteleg foarte bine conceptul si o discutie ar fi buna.

Care sunt avantaje si dezavantajele unui diferential sudat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam ii greu la viraje

forteaza planetarele cand ii sudat

in linie dreapta ii ok la liniute ca nu prea pierzi aderenta cand patineaza o roatta

eu la 244 caut un diferential autoblocant

asta ii solutia (de moda mai veche) :hello2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu te tenteaza sudura ?

Eram un baiat foarte fericit daca puneau si pe a mea sistemul de pe 244.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu diferentialul sudat ambele planetare se invart cu aceasi viteza, practic devin una singura, rupi aderenta in viraje, uzura pe planetare, cauciuri, suspensie, etc. In linie dreapta e bun sau in offr-road sau in drifting ca rupi aderenta pe spate usor.

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun doar daca vrei sa mergi pe sine.Si acolo e o jmecherie la curbe.Nu s-au inventat degeaba, cam din pruncia automobilului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de matematica si de una din inventiile majore din industria auto.

In orice curba distanta parcursa de roata din interior este mai mica decat cea parcursa de roata din exterior.

La o masina fara diferential ambele roti parcurg aceeasi distanta deci merge numai drept.

Pentru a vira o roata trebuie sa patineze (mai mult sau mai putin). Uzura cauciucurilor este majora.

Blocarea diferentialului ar ajuta la o plecare cand una din roti pierde aderenta, dupa aceea ar fi un calvar sa mergi cu el blocat.

Eu am mers cu camionul (tractiune spate) la care nu s-a mai deblocat diferenialul dupa ce am iesit din noroi si a fost foarte misto, mai ales la manevrele de parcare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles.

In concluzie un diferential blocat este util doar pentru drift si drag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ti-a spus sa sudezi diferentialul... nu iti vrea binele

La curbe in viteza ti se poate rupe sau altele mai rele.

El este gindit numai pentru mers in linie dreapta, mai precis sa iesi din portiuni dificile gen noroi, nisip, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar alb neagru cu diferentialele astea... Blocat sau deblocat... De fapt, cea mai buna solutie este cea gri... Si cea pe care o folosesc majoritatea masinilor RWD sport.

Adica diferentialul semi-blocant, care permite totusi o diferenta de viteza intre roti... 15-25-30%.

Adica iti permite sa iei si curba fara sa patinezi o roata, dar, in conditii de circuit, transmite putere si la roata de pe exteriorul curbei, nu fumega inutil roata de pe interior, cum o face diferentialul open...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca il sudezi ai pus-o

pe romaneste si SIGUR

in prima curba serioasa o sa o patesti

e cea mai mare prostie sa sudezi difful

Share this post


Link to post
Share on other sites

O patesc daca accelerez nu?

Suna interesant ce a zis muadDIB :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0