Posted 6 Feb 2012 · Report post sunt alergic la vaporii de benzina, deci, benzina exclus conduc de 12 ani disel, am condus si benzina, dar nu am observat diferenta, in special la motoarele de dupa 2000(anul) nu am nevoie de motor mare si puternic, vreau sa ajung din A in B in siguranta am inceput sa conduc pe aro 244 motor 4000cmc (motorul produs in cehia editie limitata) dupa am trecut pe nisan patrol motor 3000cmc pana acum 2 ani ultima masina logan mcv 1.5 dci 70hp - am ramas placut impresionat de performanta acelui motor, nu m-am asteptat sa fie atat de sprinten (l-am facut cadou lui tata) de mult timp visez la VOLVO, acum nu vad altceva decat v50(in viitor o sa trec la ceva mai mare, cand o sa fie mai multi membri in familie, momentan suntem doi, eu si sotiia) nu zic nu la motor de 2.0, dar nu vad pe piata nici unul care sa fie mai "tanar de 2006" si sa aiba sub 150kkm toate sunt 1.6 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Salutare...1.6D il am si eu si parea ok ,dpdv al performantelor,pana cand am dat de 2.0D...Eu,din fericire le am pe ambele Euro3 adica fara DPF...dar stau si ma intreb:2.0D Euro4 nu are si el filtru DPF?adica fugim de 1.6D in principal din cauza DPFului,dar DPFul de la 2.0D e mai breaz? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 (edited) · Report post La minusuri trebuie trecut in primul rand filtrul de particule, dar sa zicem ca se poate trece peste asta avand in vedere ca exista posibilitatea de a-l suspenda atunci cand cedeaza, daca nu vrei sa dai 1000 E sa-l schimbi. Apoi toate celelalte necazuri ale turbo-diesel-urilor: turbina, injectoare. Volanta bimasica e alta buba, dar nu neaparat specifica pentru motorul asta. Intretinerea/piesele sunt scumpe, mai ales daca le faci pe original/in reprezentanta. Cum a mai zis cineva, nu se preteaza la o utilizare preponderent urbana. Unii zic ca e prea mic pentru masina, eu zic ca daca esti un sofer normal de zi cu zi si nu faci curse cu ea, e suficient. La plusuri: evident taxe/asigurare mici, consum mic (in regim normal de mers). Desi incep sa cred ca sunt singurul pe aici pe forum, eu sunt multumit de motorasul asta - in total am aproape 400.000 km pe motorizarea asta. Pana la 180.000 prima masina s-a comportat ireprosabil, dup-aia au inceput problemele. A doua are 140.000, iar pana acum nu s-a schimbat pe ea nimic in afara de consumabile. Cu toate astea, in momentul asta eu nu as cumpara diesel. Diferenta pe care o dai la achizitie, intretinerea ceva mai scumpa, problemele potentiale mai multe nu justifica diferenta de consum, mai ales la preturile actuale ale carburantilor. +1 in legatura cu fiablilitatea. Am scris si prin alte posturi; ca nu e regula generala ca acest motor sa aiba "bube", dar cum romanului il place sa generalizeze, asta nu inseamna e un motor prost. Din punctul meu de vedere este echilibrul perfect atat pentru Bucuresti cat si pentru drumuri "intinse" 205k km si nu a cazut turbo;injectoare;dpf;ambreiaj. Edited 6 Feb 2012 by Dinoco Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Salutare...1.6D il am si eu si parea ok ,dpdv al performantelor,pana cand am dat de 2.0D...Eu,din fericire le am pe ambele Euro3 adica fara DPF...dar stau si ma intreb:2.0D Euro4 nu are si el filtru DPF?adica fugim de 1.6D in principal din cauza DPFului,dar DPFul de la 2.0D e mai breaz? E putin mai breaz . Dpf ul s a montat abia din 2005.De aceea au fost cateva fara .In special prin 2004(primele modele). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 (edited) · Report post numa eu am 2.0d euro 3 cu dpf adaugat ulterior se pare. Poi nu gasesti 2.0d la vanzare pt ca nu se vand deoarece nu au problemele la 200mii de km cum le are 1.6d.Intra de forma pe forumu ford,poate si pejo...si vezi cate probleme apar la 1.6d...cu 2.0d ff putine.Si tu crezi ca din toata lista de pe autovit de 1.6 D este vruna sub 200mii???chiar daca acolo scrie 60mii..te inseli.Cum ziceam daca masina ii din Bucuresti vorbeste cu bogdan,roaga l sa te ajute pt tester...si vei vedea.Volvo 2009 1.6 d 62mii km la 9000E...poate 11-12mii. LE uite http://www.ebursaaut...ism/282918.html la pretul ala tind sa cred ca km sunt reali Cauta si tu pe stieul ala cu filtru:v50 disel..si din 14 masini 2 sunt 2.0d Edited 6 Feb 2012 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Masinile noi se vand de obicei cand apar primele probleme (reale si serioase). Dupa ce-s omorate prin oras sunt pasate altora. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Discutia asta despre km a tot fost. Cum ne putem inchipui ca cineva isi vinde in afara masina luata cu 22-25000 euro la 60000km cu un pret derizoriu. La pretul asta mai isi pune si samsarul cheltuielile si profitul( care ma indoiesc ca e sub 1000eur) si se vinde undeva pe la la 9000 negociabil in targ. Masinile astea au pe putin 150000 km in plus. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post si atunci ce fac? ma plimb cu RATB pana strang bani de una noua? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Nu, atentie marita, rabdare si diagnoza. Se gasesc si masini bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post mersi pt incurajarehttp://www.autovit.ro/volvo-xc%2070-C22194647.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Nu te grabi si incearca sa iei ceva direct de la sursa nu prin intermediari. Asta e sfatul meu. Altii poate iti vor spune contrariul. Oricum cred ca sunt sanse mici sa gasesti pe cineva cu o masina buna si cu km putini sa o dea pe mai nimic. Indiferent ca are o problema financiara sau e criza. Masina, daca este in stare perfecta si cu km putini o va lua o cunostinta apropiata sau din familie. Astea nu ajung la samsarii de vitan. Acolo ajung 90% masini de firma alergate si la care se umbla substantial la km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post km se pot verifica doar la primus? cat de reala este verificarea asta? scuze ca pun atatea inrebari, dar am citit atatea pe acest forum ca m-am incurcat, multa informatie si foarte multe pareri sunt contradictorii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 (edited) · Report post mersi pt incurajare http://www.autovit.r...-C22194647.html opaa.ai sarit de la v50 la xc70...ii total altceva.xc70 ii net superior...dar si taxele. Edited 6 Feb 2012 by thor4ever Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Asa mai vii de acasa.Asta da un Volvo adevarat!Daca e ok si nu are km ''manariti'' go for it! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post In principiu pot fi verificati la o reprezentanta legata la baza de date comuna. Nu stiu daca in Romania mai e vreuna in afara de Primus. Dar siguranta 100% nu e. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post km se pot verifica doar la primus? cat de reala este verificarea asta? scuze ca pun atatea inrebari, dar am citit atatea pe acest forum ca m-am incurcat, multa informatie si foarte multe pareri sunt contradictorii Da, multa informatie te baga in ceata . Totusi cel mai important sfat pe care trebuie sa il iei in calcul e : - fii foarte vigilent, obligatoriu opteaza pentru o diagnoza profesionala inainte de a lua masina, asta nu pentru ca e Volvo, sau ca ar fi masina proasta, sau ca e 1.6D, etc, ci pentru ca afacerile cu masini din ziua de azi sunt pline de magarii si manarii si chiar e riscant sa nu fii vigilent. Crede-ma, nu iti vine sa crezi cum se "prepara" masina de piata ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2012 · Report post Km se pot verifica la bogdan, nu trebuie sa mergi la reprezentanta.+ ca daca are timp liber poate vine cu tine in ziua respectiva sa vezi mai multe masini.El are si xc70 deci stie ce i poate capu la masina. sincer volvo nu merita ca pret de nou Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post Cauta userul bogdan g, ia nr de telefon si vezi daca poate veni cu tine cu testerul de diagnoza + ca se pricepe la volvo.Si poate vine in bucuresti sa vezi masina/masinile. si inca ceva:se recomanda sa fugi de motorul 1.6d Salut, ce are motorul de 1,6 D ca si eu is curios de un V50 dar sa nu sar la 2.0 D ca deja ma omorat impozitele destui ani la 2,4 D5... ? Sunt probleme la echipare 1,6 D ce motor e de fapt Renaul , Peugeot ca habar nu am? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post Mai bine optezi pentru 1,6 benzina decat 1,6D. Dar, cam cati km faci anual de vrei neaparat diesel? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 (edited) · Report post nu te supara dar cat platesti impozit la 1.6? 150lei?La 2.0 este 180 lei. motorul este psa Edited 1 Mar 2012 by thor4ever 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post thor asta e singura diferenta?Impozitul cat e la 2.0d? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post nu te supara dar cat platesti impozit la 1.6? 64lei impozitul la 1.6d Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post Asigurarea va pot spune eu ca e 253 de lei pe 6 luni,la 2.0D. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2012 · Report post Asigurarea va pot spune eu ca e 253 de lei pe 6 luni,la 2.0D. Iar la 1.6d costa 340lei/an la Generali Share this post Link to post Share on other sites