catalinbv

roti spate

25 posts in this topic

salut ieri am observat ca rotile din spate ale masini stau putin oblic iesite de partea de jos inafara?ce as putea face sa le indrept?e vreo piesa care sa uzat sau telescoapele ce trebuie schimbate stie cineva?multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil tirantii spate... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam ciudat sa fie ambele dintr-o data...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa niste poze sau ceva filmulet si posteaza le

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tiranti e ceva de reglat cu doua suruburi excentrice... Fa-ti unghiurile pe spate si poate scapi de problema. Daca nu, probabil ai nevoie de alti tiranti, ca au bucsile duse...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca e o iluzie optica. Si mie mi se parea asa si la unghiul de fuga a iesit bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cred ca noi vorbim de unghiul de cadere aici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut impresia ca sta putin cracanata...deci cred ca asa sunt ele facute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca asa sunt facute(gen BMW Z3 modelul anterior).

Asa stau si la a mea,dar si la altele pe care le-am vazut(nu putine la nr. atat in tara cat si pe afara).Daca la geometrie ies unghiurile bune las-o asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca facem o comparatie vw vs volvo rezulta ca Volvourile astea stau/sunt mai "cracanate"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca falllen angle cum zice MC e bun inseamna ca e iluzie optica, nu ca stau cracanate. :) Altfel ar toci anvelopa pe interior.

Parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam uitat dedesupt dar nu imi dau seama care sunt tiranti stii care sunt imi poti explica mai bine? scuze pt fotografie nu am stiut cum sa o incarc

am reusit sa le incarc scuze ca e putin cam murdara ... :hello:post-3643-0-56371000-1329578239_thumb.jppost-3643-0-11722200-1329578321_thumb.jppost-3643-0-04769200-1329578437_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup2: sasiul de P1 este cunoscut pentru unghiul ciudat din spate (camber) care provoaca "feathering" cauciucurilor, adica le mananca pe margini printr-un aspect de "sfartecat".

Asa e masina, camber-ul\unghiul nu se poate regla cu tirantii originali, exista tiranti reglabili de la IPD, VIVA, Elevate, etc, dar problema asta credeam ca e doar la sasiul "sport" in special pe T5-uri si AWD-uri. Pe swedspeed gasiti la aria S40\V50 toata povestea daca dai un search dupa "camber".

http://forums.swedes...ighlight=camber

Daca vreti tiranti reglabili - http://www.vivaperformance.com/adjustable-rear-control-arms-s40-v50-and-c30-c70/

Edited by Roberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altii le regleaza extra asa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine stau asa! Cred ca toate au rotile inclinate...am vazut la mai multe, oricum parca arata mai spectaculoasa asa dar sa ai si anvelopele ceva mai late, macar un 205 pe rotile de 16/17" sau mai misto un 215 pe rotile de 18"biggrin.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e problema, e feature :))))))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt 205 r17 si mie mi se pare destul de cracanata am luat cauciucuri de vreo 3 luni am facut cu ele 3000km mam uitat la daca sunt uzate pe interior dar sunt ok?si cand am pus cauciurile noi am fost sa fac si unghiul de fuga pe spate si mia spus ca sunt ok?cum se pot face fara tiranti reglabili sa stea mai putin cracanata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nene daca sunt ok care e problema?? Schimba spoilerul spate sa nu ti mai para cracanata. :) Chiar nu ai altele mai importante de facut la masinuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai tot am bagat bani in ea de cand am luato si voiam sa remediez si rotile spate sa stea drept,am avut si eu destule chiar nu imi mai trebuie de la nimeni.oricum multumesc de oferta :evil6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intelegeti ca nu aveti ce "repara". Nu este o "problema" cu unghiul (camber-ul) puntii spate, asa e din fabrica inca din 2004 cand a aparut modelul si tot asa e si pe modelele noi.

Daca chiar va deranjeaza "look-ul" si vreti sa faceti masina volkswagen :P va trebui sa cumparati tiranti reglabili de la companii precum Viva, Ipd Usa, etc care se vand piese de tuning.

Atata timp cat nu faceti modificari la suspensie (lowering, roti imense, distantiere, coilovers) nu aveti nevoie de tiranti reglabili ca sa modificati camber-ul puntii spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc mult roberto. nu ma deranjeaza cum sta dar imi era frica sa nu toceasca cauciucurile pe interior voi mai vedea pe parcurs oricum multumesc tuturor care mi-au raspuns.o seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menţineţi-vă la subiect, vă rog!

(offtopicuri şterse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now