yuda

Generator de hidrogen

59 posts in this topic

a incercat cineva asa ceva pe vreo motorizare(netul e plin de tot felul de incercari)?se afirma ca imbunatateste arderea si scade consumul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E abureala ca sa zic asa... Din categoria magnetilor si elicelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elice dinacelea care ne cumparau ai nostri cand eram mici,erau pe un bat asa colorate si se invarteau de la vant,si ieseam la plimbare in parc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh aici vin eu si va spun ca nu e absolut nici o abureala.

Testata pe un motor diesel non-euro a iesit la RAR Euro 4, au crezut oamenii ca le-a cazut sonda de pe evacuare.

Faptul ca nu mai iesea fum, ce credeti ca insemna? Toata motorina ardea perfect si mai rezulta si o crestere nesimtita de putere.

Deci asta cu HHO-ul nu e frectie absolut deloc. N-am apucat inca sa testam 'inventia' si pe benzina ... pentru ca acolo intervin sondele lambda care vor vedea un amestec (chipurile) prea sarac (ca se arde tot) si trebuie manarit un pic si soft-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu HHO-ul nu e abureala cum e cu magnetii si elicele intradevar, am vazut pe discovery documentare si e foarte beton dar.....producerea lui in cantitati mari suficiente e foarte grea, acasa iti poti contrui singur tot felul de pile dinacelea generatoare dar produc putin, iar constructia unor generatoare home-made care sa produca in cantitati mari hho inseamna riscuri mari de a sari in aer cu tot cu casa vecinului deci...

Daca dati pe Youtube cautare dupa HHO aveti tone de materiale, inclusiv teste, oameni care merg zilnic pe HHO si alte minuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o problema de eficienta si de materiale necesare. Majoritatea schemelor de pe youtube sunt niste chestii de clasa a 7-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cred ca trebuie verificat DIRECT;in consecinta ,o sa investesc astronomica suma de 30-40 lei (il confectionez personal),contorizez,evaluez,oricum trebuie sa fac itp-ul,dupa care o sa va comunic rezultatele.

Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare : daca e o chestiune asa de babana cum de nicio firma, babana si asta, nu facu pana-n prezentul accesibil un motoras cu HahHaO-ul asta? construit pe jenunche ( expresia preluata de la BogdanG ) nu-mi inspira niciun soi de incredere  >:(  ; Volvo-urile rabda multe dragutele de ele, dar nu asi baga o facatura (geniala!?!) in main maschinen nici daca asi consuma 24 RedBulle  ;D:D;D (scuze Danyx  ;D) ; astept critici  :D sau replici de genul "firmele nu sunt interesate", " n-au niciun enteres sa-si scimbe tehnologia", "habar n'ai da firmele facura deja", ..... etc.  ;D ; Idee : intr-o barca, pa marea neagra, s-ar putea face un perpetuum mobile romanesc, cu apa plina de hydrogenum sufuratum, scoasa de la 200 m adancime si bagata intr-un HaHaO autohton si iel ;D ;D ;D

CpNmTboooo!!! pt toti Volvistiiiiiiiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

a incercat cineva asa ceva pe vreo motorizare(netul e plin de tot felul de incercari)?se afirma ca imbunatateste arderea si scade consumul!

Dupa ce experimentez pe 64 AVX, revin cu detalii... ;)  http://www.energielibera.net/Motorul-cu-apa/masina-cu-apa-de-la-arad.html

Oxihidrogenul poate fi obtinut relativ usor si folosit in aplicatii uzuale : http://www.energielibera.net/Motorul-cu-apa/experimentele-lui-flavian.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

E interesant solutia insa........ este f periculoasa. Eu nu as autoriza-o

Din ce imi dau seama, tu iei apa f necesara vietii o descompui arzi Hidrogenul si oxigenul si optii gaze cu efect de sera.....

Deci.......

Welcome to Marte.......  este parerea mea.

Poate gresesc dar.... e doar parerea mea.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hidrogenul combinat cu oxigenul ne da vapori de apa si nimic altceva. Nu asta e problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu, nu cunosc partea asta de fizica combinata cu chimie.

E adevara.

Hidrogenul cu Oxigenul da apa din combinatie + un pic mic de electricitate si asta e masina cu Hidrogen din care rezulta apa........

asta e electicitatea pe care ai folosit-o sa spargi combinatia de H2O si pe care o recastigi la loc in cazul masinii cu Hidrogen, ideea nu prea agreeat pentru ca muti poluarea de la masina ta la uzina de produs Hidrogen insa e adevara, nu pierzi apa. O readuci naturii.

In cazul experimentului de mai jos eu vad un pic altceva.

Eu sesizez o scanteie produsa de o bujie care face buuum la oxigen si hidrogen si produce explozia care impinge pistonul rezultand  forta motorului, caldura si ceva gaze arse..........

Deci.......

Poate ma insel dar daca sap cred ca pot gasi si ce se intampla chimic acolo.......

Ma insel eu?????

Corectati-ma va rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si inca ceva, sa te fereasca d-zeu sa iti dea un rateu care sa ajunga si in vasul tau plin cu Hidrogen si Oxigen......... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze pentru greselile de scriere.... deh sunt varza. bine ca nu a vazut danyx, nu inca.

Uf :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit s-a lamurit trebusoara cu hahao si inca in mod profesionist si responsabil; tare-mi plac astfel de puneri la punct; basta, probl epuizata elegant si exact, mit neconfirmat!!!; mai ramane de cercetat energia neagra  ;D pt logane vapsite in rogvaiv natural, si care, prin absorbtia unei lungimi de unda secrete, vor consuma in motoarele lor numai radiatii, negre si iele, fara sa imprastie p'afara tot felul de noxe ... negre (ca uleiul de la diesel) ;D

ValiU te prefaci ca nu stii da tai in carne vie; f bine, bravos, barosan link  :D

CpNmTbooo! pt VOLVO ale noastre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc. Dar mai stai putin ca inca nu m-am lamurit ce se intampla in motor in situatia prezentata de baieti.

Trebuie sa fie si pe acolo ceva......

Inca imi storc neuronii si caut pe net......

E f buna solutia daca vi de la mare cu daciutza si ramai fara benzina. Scoti oale si strachini din bagaje + galeata in care ai avut rosiile si castravetii de la mama , faci un dispozitiv de electroliza.... si pac..... ajungi acasa :) si gratis.

Apa iei de la un izvor de pe drum. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2. 1. Combustie

Hidrogenul gazos (în stare de moleculă diatomică[20]) este extrem de inflamabil ÅŸi la presoiune atmosferică se aprinde în aer la concentraÅ£ii volumetrice cuprinse între 4 % ÅŸi 75 %,[21] iar în contact cu oxigenul pur între 4,65 % ÅŸi 93,9 %.[16] Limitele între care apare detonaÅ£ia sunt între 18,2 % ÅŸi 58,9 % în aer, respectiv între 15 % ÅŸi 90 % în oxigen.[16] VariaÅ£ia entalpiei în urma combustiei (puterea calorifică, căldura de ardere) este de −286 kJ/mol:[22]

2H2(g) + O2(g) --> 2H2O(l) +572 kJ (286 kJ/mol)

[23]

Amestecul dintre oxigen ÅŸi hidrogen în diferite proporÅ£ii este exploziv. Hidrogenul se autoaprinde ÅŸi explodează în contact cu aerul în intervalul de concentraÅ£ii cuprins între 4 % ÅŸi 75 %, temperatura de autoaprindere fiind de 560 °C.[24] Flacăra unui amestec pur hidrogen-oxigen emite radiaÅ£ii ultraviolete invizibile cu ochiul liber.

H2 reacÅ£ionează cu toate elementele oxidante. Acesta poate reacÅ£iona spontan ÅŸi violent la temperatura camerei cu clorul ÅŸi fluorul, formând HCl ÅŸi HF.[25]

Hidrogenul a fost descoperit de către chimistul ÅŸi fizicianul englez Henry Cavendish în 1766, în urma unui experiment în care a studiat reacÅ£iile dintre mercur ÅŸi acizi. Când a amestecat cele două substanÅ£e, a observat apariÅ£ia unor mici bule de gaz în amestec. Acest aspect l-a determinat să efectueze o cercetare suplimentară, numind substanÅ£a necunoscută „aer inflamabilâ€. ÃŽn 1781 a descoperit că acest element produce apă atunci când arde

.

Si cu asta am terminat. :) In principiu produce apa...... Nu stiu si in cazul asta ce alte efecte mai are pentru care pare extrem de simplu si sigur ar fi fost adoptat de multa lume daca ar fi fost viabil 100%  mai multe nu mai caut ca mi se innod neuronii :)

Probabil ca este prea instabil ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

...si probabil fiindca randamentul si fiabilitatea instalatiilor de electroliza este prea mica pentru a fi puse de serie intr-o masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut experimentul asta la Mythbusters.

Bulele create de ei erau mult prea rare ca sa functioneze masina.

Au adus insa un tub de Hidrogen si au alimentat direct in carburator. Masina a functionat foarte bine insa.......

S-a intamplat exact ce banuiam, le-a explodat in nas de au facut pe ei de frica.

Bine, ei nu au reglat nimic doar au varsat cu ajutorul unui furtun hidrogenul direct in carburator si asta pe la admisia aerului. S-au speriat insa prea tare si au renuntat la experiment :)

:))

Asa ca aveti grija sa nu va parliti sprancenele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nevoie sa functioneze DOAR pe hidrogen, instalatia din masina oricum nu face fata (deocamdata). Insa un pic de ajutor (bulele alea) bagat in admisie ajuta, e clar, chiar si la noxe. Nu e mare scofala si nici asa mare pericol, nu mai speriati oamenii dornici de...aventura  8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa o testare de cateva saptamani,dispozitivul functioneaza dar productia de gaz este foarte mica(recipientul cu pricina inglobeaza 600 ml de apa),consumul electric:10 A(nesemnificativ),consumul de combustibil:neschimbat,noxe:in limite normale.Pentru a genera o cantitate de gaz care sa conteze,e necesar un dispozitiv mult mai mare care ar consuma multa energie

Singurul aspect remarcat pozitiv:a disparut scaderea turatiei la relanti(probabil ca injectoarele sunt ceva mai curate,sau am bagat motorina din germania).

Succesuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicitari si tot respectul pentru ambitia ta :)

Bravo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa o testare de cateva saptamani,dispozitivul functioneaza dar productia de gaz este foarte mica(recipientul cu pricina inglobeaza 600 ml de apa)

Salut. Niste poze si alte detalii nu ne dai? Unde si cum ai amplasat dispozitivul, cum ai introdus in circuit gazul produs, etc. etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now