opt81

PROBLEME PORNIRE

25 posts in this topic

SALUTARE AM OPROBLEMA LA PORNIRE SI ANUME ACEST RELEU SAU CE ESTE EL NU STIU EXACT NU MA LASA SA DAU LA AUTOMAT. RELEUL MERGE CONTINUU SI ODATA CU EL AVARIILE SE OPRESTE DOAR DACA SE DECUPLEAZA BATERIA SAU RELEUL.INTREBAREA ESTE DACA MERGE LUAT DE PE O ALTA MASINA SAU ESTE PERSONALIZAT.MA POATE AJUTA CINEVA IN ACEST SENS?

Dezactiveaza Caps Lock-ul!Citeste Regulamentul!

post-3905-0-98336100-1332269665_thumb.jp

post-3905-0-77512500-1332269677_thumb.jp

Edited by Vita_Fresh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este releul de la alarma .. nu te lasa imobilizatorul . Ai telecomanda la ea ?

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Daca releul ( alarma) este defect il poti schimba fara probleme cu alta. Nu te speria daca eventul are alta culoare carcasa. Gasesti la @criss ! Eventual se poate inlocui cu un releu simplu ca cel din poza,(este defapt un pod) dar nu va mai functiona alarma ! Noroc !

post-50-0-65499900-1332273351_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am telecomanda iar daca se poate inlocui pur si simplu cu un altul este ok.Maine am sa cumpar unul si vad ce se intampla. Va anunt multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi am pus testerul pe masina si totul este ok imobilaiser cheie,cititorul de cheie totul si pe motor singurul cod de defect 2 1 2 sonda lambda. Oare eroarea de sonda sa fie de la gas sau trebuie inlocuita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ma poate ajuta cineva cu acest releu contra cost binenteles pentru ca nu gasesc iar nou costa foarte mult. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge inlocuit cu un fir , intre pinul 50E si 50F din releul 210

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor o sa incerc maine cu un fir dar as dori sa cumpar si releul daca-l arew cineva.va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-am trimis un pm in care am spus ca am si sa ma suni sa stabilim detaliile de expeditie.

daca nu poti suna lasa un nr si te sun eu

nr meu:0767671303,al tau:..........?

Share this post


Link to post
Share on other sites

in legatura cu acest releu, am achizitionat recent un volvo c70, faricatie 2000. are ceva probleme pe la imobilizator uneori nu porneste. ca sa porneasca misc putin de volan sus/jos si apoi porneste. am cautat acest releu o duminica intreaga si nu l-am gasit. ma poate ajuta cineva cu pozitionarea lui? sau este vreun alt releu numerotat altfel care sa faca acelasi lucru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degraba ai un fir care iti face probleme , verifica conectorul de la contact .

Share this post


Link to post
Share on other sites

in legatura cu acest releu, am achizitionat recent un volvo c70, faricatie 2000. are ceva probleme pe la imobilizator uneori nu porneste. ca sa porneasca misc putin de volan sus/jos si apoi porneste. am cautat acest releu o duminica intreaga si nu l-am gasit. ma poate ajuta cineva cu pozitionarea lui? sau este vreun alt releu numerotat altfel care sa faca acelasi lucru?

Probabil ai probleme cu antena imobilisatorului. trebuie sa desfaci carcasa de sub volan, iar peste contact, o sa gasesti o "coroana" de plastic in care intra o mufa. Misti de mufa sau de antena si dai la automat. E posibil sa fie doar problema de contacte

Atasez o poza sa vezi cum arata antena

post-259-0-26276900-1375519191_thumb.jpg

post-259-0-03921600-1375519598_thumb.jpg

Edited by paunionutz
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut asa cum ai spus tu, am curatat chiar si mufa, si vad ca nu a mai facut nici o figura. sper sa ma si tina cat mai mult :smile: multumesc de ajutor

Edited by Cristian Tanasoiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand imobilizatorul nu poate "citi" cipul din cheie masina porneste totusi si dupa 2 secunde se opreste. Daca la tine motorul nu porneste deloc problema este in alta parte. Dupa cum imi suna din descrierea ta mai degraba as zice ca ai un fir care nu face contact la placa de contact unde bagi cheia.

Poti sa faci o diagnoza modulul de la imobilizator memoreaza erorile (cheie necunoscuta samd) si poti vedea daca ai o problema cu el sau nu.

Citat din VADIS legat de antena cum se comporta masina cand e defecta:

-The engine starts but stops immediately.

-The engine may however start in certain cases.

Edited by Cristian Scutaru
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

vad ca de o saptamana nu a mai facut probleme. asa facea cum spui tu, pornea, mergea 2 secunde si se oprea. insa numai la primele 2,3 incercari. dupa ce pornea de 2 sau de 3 ori si se oprea, dadeam la automat degeaba...parca nu avea benzina. miscam putin de volan sau inchideam si deschideam usile din telecomanda, dupa care pornea din prima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Astazi cand am vrut sa plec cu masina nu a vrut sa porneasca.

Pun contact se aprind toti martorii dar cand rotesc cheia pentru a porni masina nu se intampla nimic,niciun zgomot,nimic.

Ceva sugestii?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie mai ai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,baterie este.

Am claxon,martori ok,lumini,tensiune 12.94 v,am incercat sa dau curent de la alta masina si acelasi rezultat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi firele care duc la electromotor, daca iti vin 12V la bobina cand dai la demaror. Daca nu iti ajung acolo, probabil ti s-a stricat ceva in contact...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune pe direct +12V de la borna electromotor la bobina starter.Cu un strap mic facut din conductor de cupru(fir)Trebuie sa invirta.

1. Daca nu invirte nu isi ia minus prin carbuni si trebuie sa ii schimbi.

2. Daca invirte electromotorul ,schimba contactul

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surpriza!!!

Dupa 2 zile m-am intors la masina,am bagat cheia in contact si a pornit la prima cheie.

Oricum voi mai investiga problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Astazi cand am vrut sa plec cu masina nu a vrut sa porneasca.

Pun contact se aprind toti martorii dar cand rotesc cheia pentru a porni masina nu se intampla nimic,niciun zgomot,nimic.

Ceva sugestii?

Multumesc.

Masina e model 96 sau 95 (ai portul OBD sau diagnoza cu LED)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e model 96 sau 95 (ai portul OBD sau diagnoza cu LED)?

Salut,

Masina este model 1996 cu OBD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now