AdiBurlacescu

s40 1.9 dci 102cp

94 posts in this topic

Asa o sa fac,i-am dat si aditiv da nu tare am obs diferenta,cand am venit cu ea in italia,parca atunci cand ea cald motorul mergea mai rotund,de specificat e faptul ca motorul trage fff bine.Am venit cu o viteza medie de 150-170,masina merge impecabil,trage f bn pt 102cp.Farul ala de ceata....? :headbang:

P.S. Urmatoarea achizitie S40 2003 116cp,da sa aiba pana in 130k.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI care ar fi avantajul ca are numai 130 tkkm?!Imi spui si mie?

App: masina ta cati km are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi e mult 130k km, cred ca mai bun este unul de 67k km . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sa incep cu inceputl,un motor si daca are 280k poate sa mearga ca unul ce are numai 120k dar conditia generala a pieselor de pe masina sa fim seriosi e alta,in 100k se pot uza multe,a mea are 233k si motorul trage super bine,insa se aduna unele chesti care vor sa fie schimbate,atat estetice cat si mecanice.

P.S. Sunt o persoana cam perfectionista si si vreau ca un lucru sa ma satisfaca si moral nu numai fizic :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

AdiBurlacescu la mine are 260.000 acusica si sincer merge impecabil .... (inafara de debitmetru care face figuri din cand in cand si pe care il astept din tara) in rest fara nici o problema la motor... cum ai zis si u trebuiesc schimbate cateva chestii estetice si mecanice care au o uzura psihicanu neaparat fizica....

p.s. am reconditionat grila din fata si am revopsit sabotii de frana si partea aceea de la disc ce nu vine in contact cu placutzele ... azi sper sa termin cu rotile din spate

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti idee ce fel de electromotor este montat pe masinile noastre si ce piese ar fi necesare pentru reconditionarea lui? La fel si in cazul alternatorului daca stie cineva :)

Bafta!

LE: alternatorul este cel din poza

post-3108-13520275754913_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aveti idee ce fel de electromotor este montat pe masinile noastre si ce piese ar fi necesare pentru reconditionarea lui? La fel si in cazul alternatorului daca stie cineva :smile:

Bafta!

LE: alternatorul este cel din poza

post-3108-13520275754913_thumb.jpg

nu se merita sa repari electromotoru daca te apuci sa-l repari poti sari de 350ron

Share this post


Link to post
Share on other sites
bendercasim daca imi lasi un mesaj cu datele masinii iti pot zice eu ca am vadis-ul si imi da pe original ce piese sunt si codul lor de comanda.... sau vorbeste cu cipilika si te ajuta el cu piese...
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti schimba periile si bucsile ,altceva nu cred ca merita deoarece sunt scumpe.Eu am schimbat periile si se face foarte usor,vin montate pe un tub de plastic ce are diametrul colectorului,le impingi pe colector si aproape ai terminat.Au costat in jur de 80ron.

Edited by cristianc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acelasi model de alternator ( SG 12B071 - VALEO) il am si eu...In afara de carbuni si rulmenti nu prea ai ce schimba la el. Regulatorul de tensiune pica foarte rar iar colectorul uzat al periilor de excitatie se poate schimba relativ lejer.

Mai dificil este accesul la alternator!

Retine totusi ca pt schimbarea carbunilor sau a regulatorului nu este necesar sa-l dai jos de pe motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. Urmatoarea achizitie S40 2003 116cp,da sa aiba pana in 130k.

Te intereseaza doar Diesel ? Un "petrol" la 92.000 de km. nu te-ar aranja? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te intereseaza doar Diesel ? Un "petrol" la 92.000 de km. nu te-ar aranja? ::)

pret? poze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place petrol dar daca tot e petrol sa fie un T4,in rest sincer am avut numai pe benzina si nu am fost dezamagit numai ca sunt fan diesel,turbo,si cuplu de diesel.Eu mai fac si drumuri lungi la 3 luni,1700km si dieselul nu e asa turat,in rest masina ta din 2003 cu km aia e bijuterie.Poze?pret?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Aveti idee la inlocuirea distributiei ce piese sunt necesare, ca nu prea imi e clar daca este doar o rola sau mai este si altceva? Si pompa de apa sa o schimb? Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

curea ,o rola, pompa de apa si termostat daca nu l-ai schimbat demult ,din cauza lui pentru ca a ramas blocat pe inchis am ars garnitura pana am oprito,nici eu nu-l schimbasem pana atunci si apoi am vazut ca are si el un interval recomandat la care se schimba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba: 2 curele (distributie, auxiliara), 2 role si pompa de apa, minim. Iar daca vrei sa nu ai probleme, verifici/schimbi simeringul de la pompa de ulei si bujile incandescente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am proiector pe dreapta de care aveai nevoie

Share this post


Link to post
Share on other sites

[media/media]

~13 secunde ca sa faca 100? :) Urat, sper ca nu e tot ce poate.

In zilele bune, td-ul meu face 100 in sub 9 secunde. :P

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

volanta si ambreajul sunt in ultimele lor zile,plus 3 persoane,nu e tot ce poate ea,tinand cont ca ambreajul conteaza la demaraj,dar e elastica.Sub 9 sec?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am proiector pe dreapta de care aveai nevoie

super,dar e o mica chestie ce ma intereseaza,poti sa il trimiti si prin posta??Nu am pe cine sa trimit dupa el in Satu Mare.Apropo ai si semnalizarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

semnalizare numai am ....dar nu am cum sa trimit cu posta...din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Aveti idee unde se gaseste pompa care "sprituieste" apa pe parbriz? Stergatoarele merg, apa in vas am, dar nu ajunge nimic pe parbriz si nici pe circuit(furtunas). :-(

Edited by bendercasim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este montat pe vas

in aripa dr. sub aripa interioara

Share this post


Link to post
Share on other sites

In spate la farul din dreapta...trebuie sa dai roata jos si sa scoti carenajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now