cdaugustin

temperaturile de vara + cum schimbam triplele(plasticul) de 850 pe spate

13 posts in this topic

Salut,

am observat ca atunci cand afara sunt temperaturi nesimtite (37, 38, 39) si circuli cu viteza mare (120km/h si aprox 3000 ture intr-a 5a) temperatura apei ajunge foarte aproape de rosu. La mine temperatura sta de obicei la "ora 3" iar in cazul de mai sus era aproape de "ora 12 si un sfert". Solutia mea a fost sa scad viteza pana la 100km/h (vreo 2500rpm in a 5a). Ii normal fenomenul? sa ma ingrijorez?

si o a doua intrebare: are cineva vreo idee cum se schimba carcasa(plasticul) la partea de sus a triplelor de pe spate ? Un necunoscut "prieten" o considerat ca trebuie sa imi faca o bucurie si probabil o lovit cu o sticla in tripla si eu am gasit a doua zi spartura in tripla in zona becului de frana (masina era parcata absolut ok langa un trotuar prin vama veche cei drept intr-o zona mai retrasa a statiunii... aviz amatorilor)

thanks

ps: a reusit cineva sa scoata usor "bara" transversala care tine prelata la din spate? (eu am scos suruburile alea micute, dar tot se mai tinea in ceva si nu am vrut sa fortez sa aflu ce tine)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la prima intrebare iti pot raspunde si eu....

Nu prea inteleg faza cu 3 si 12:15 :) dar nu e normal sa iti varieze temperatura. Odata ajunsa la temperatura de lucru, trebuie sa ramana acolo.

Verifica daca ai termostatul, daca mai e bun, daca radiatorul nu e infundat, uleiul....

Variatia temperaturii nu e normala

Share this post


Link to post
Share on other sites

[...]Nu prea inteleg faza cu 3 si 12:15 [...]

Uite de ce nu înţelegi:

post-820-0-86788100-1344408088_thumb.jpg

Nici eu nu cred că e normal să varieze. Cu lichidul de răcire cum stai? Dar cu pompa de apă? Dar cu uleiul?

Ventilatorul radiatorului e funcţional?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fenomenul nu-i normal.Dupa parerea mea,radiatorul nu mai asigura racirea lichidului de racire si trebuie curatat(spalat).Eu am schimbat recent radiatorul de racire datorita unei fisuri si nu mi-a venit sa cred cata mizerie era pe peretii acestuia.

La a doua intrebare , chiar sunt si eu curios sa vad cum se poate umbla acolo.

Pentru treaba cu suruburile , forteaza ca nu se intampla nimic.Piesele laterale care sustin bara prelatei , sunt fixate in plasticul lateral cu niste piese de cauciuc si prin rasucire si tragere simultana spre interior , ar trebui sa iasa fara stricaciuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

multumesc de raspunsuri, uleiul tocmai l-am schimbat ( cu o zi inainte ), lichid de racire este, pompa de apa (hepu) a fost pusa anul trecut odata cu distributia, iar ventilatorul de pe radiator merge ca il aud si il vad, radiatorul sa il curat cu apa la spalatorie sau cum?

cu tripla spate inca nu m-am lamurit cum se scoate, dar ma mai uit la ea poate ma prind, m-am uitat in vadis dar nu am gasit o metoda (dar ii posibil sa nu stiu eu sa caut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca fierbe ..... ai 3 lposibilitati :

1. Garnitura chiulasa , asta nu e pentru ca ar face tot timpul .

2. Termostat , costa 50 lei , merita schimbat.

3. Celulele de la radiator infundate , aici ai 2 variante si anume : 1. dat jos bazinele de plastic si curatat ; 2. altul nou .

Bafta !

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce am observat eu sa incalzit doar la viteza mare si ce nu inteleg eu exact (oricare din cele trei cauze de mai jos ar fi) ii de ce se manifesta doar in contexul respectiv. Mai precis nu ar fi trebuit sa se fi comportat ciudat la orice viteza la aceeasi turatie ?

Daca fierbe ..... ai 3 lposibilitati :

1. Garnitura chiulasa , asta nu e pentru ca ar face tot timpul .

2. Termostat , costa 50 lei , merita schimbat.

3. Celulele de la radiator infundate , aici ai 2 variante si anume : 1. dat jos bazinele de plastic si curatat ; 2. altul nou .

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte simplu , la viteza aia fortezi motorul mai mult , apa se incalzeste , radiatorul nu face fata sa o raceasca .. si aia e

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am uitat sa mentionez ca AC-ul era pornit tot timpul...

(are cineva idee si cu tripla? :help: )

Face la fel si daca ai A.C.-ul pornit sau nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca atunci cand ai a/c ul pornit , lucreaza si radiatorul de A/c .

Cad despre tripa .... vezi si tu niste suruburi ceva prin portbagaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfaturi, m-am uitat pe acolo dar cred ca trebuie sa scot ramele alea si sa ma uit dedesubt... pana una alta cica o tripla dintr-aia ii 700RON (originala).... timpul sa cautam pe undeva dezmembrari ca ii prea mult

Pentru ca atunci cand ai a/c ul pornit , lucreaza si radiatorul de A/c .

Cad despre tripa .... vezi si tu niste suruburi ceva prin portbagaj .

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 piulite ce se desfac cu o capsula de 8 si,(astea-s triplele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now