MORMAILA

Merge ca un tractor

15 posts in this topic

Buna zjua !

Ceva ajutor daca-mi dati.dar nu benzina si chibrit !

Brusc si subit (dupa ploaie) masina a inceput sa mearga in 4 si pe urma in 3 pistoane, Este un 2,0t benzia + gpl, Am verificat bujiile, mufele de la senzori. Toate bune. Am fost la un atelier specializat gpl si mi-au spus ca sunt bujiile. M-am conformat si am schimbat bujiile. Tot prost merge. Sa explic un pic : la relantiu merge balbait, acum in 5 pe urma in3 sau in4 si motorul balangane ; pana la 1800rpm se mentine acelas mers; mai sus parca merge ceva mai rotund dar tot prost. Mentionez ca la o accelerare usoara si treptata, dupa 1800rpm, pot prindeun mers in 5 pistoane si pot acelera treptat cu un mers aproape normal. Daca merg intr-o balbaiala de jos sau dupa1800 cu acceleratia apasata brusc merge ca un tractor. Deci la orice turatie daca calc pedala mai brusc merge prost. Daca pe la 1800 prind un moment cu5 atunci accelerez treptat si merge bine,(treptat nu brusc).Am uitat sa spun ca prima data cand a aparut balbaiala eram pe gaz iar pe benzina mergea bine,iar a 2-a zi a inceput si pe benzina..

Pana acum am schimbat bujiile, am decuplat instalatia electrica de la gaz ce venea la injectoare,am refacut izolatia firelor de la bobine, bobinele par bune iar fara maf merge la fel.

Aici m-am impotmolit si nu stiu ce sa-i mai fac.

Ceva ajutor daca se poate.

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Sa fie de la bobinele de inductie?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil să fie uzat un injector.De regulă face aşa când injectorul scapă benzină şi se amestecă cu GPL-ul.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut pe undeva condens . Verifica bobinele .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aş... e de la gaz, coane Fănică... miroase de la o poştă :bgsok:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca idee , ai facut o diagnoza ?

si asta e tot de la gaz nu ?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara !

Diagnoza n-am facut deoarece in 3 pistoane. merge urat si mi-a fost frica sa plec pana la Bucuresti . Gazul l-am decuplat din buton, l-am decuplat si din sistemul de injectie si l-am decuplat si de la curent.Gazul este scos din ecuatie (zic eu) . La injectie adica pentru gaz firele care duc la injectoare nu ajung la injectoare, ajung in calculatorul gpl.(pentru comutarea gaz-benzina) dupa care firele se intorc la injectoare.Acum firele de la injectie sunt puse la jnjectoare cum a fost masina din fabrica. si tot prost merge..

Bobinele par bune. Un sef de atelier auto mi-a spus sa le masor si sa aiba aceeasi impedanta toate.Sunt toate la fel masurate intre pinul 1si pinul 3 si intre pinul 2 si pinul 3 .

Edited by MORMAILA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu fie sparte/crapate pe lung...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am montat totul la loc si motorul merge rotund doar la o acceleratie usoara sau o turatie constanta. Am iesit un pic pe varianta si merge bine singura problema ramane pana in 1500 rpm. Daca accelerez merge ca un tractor. Adica la plecarea de pe lac si daca merg sub 1500rpm si accelerez. apare acest mers in 3 / in 4 pistoane. Tind sa cred ca este din amestec si urmeaza sa curat cumva maf-ul si sa verific partea de vacum..

Voi ce ma sfatuiti sa fac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi te sfatuim sa faci o diagnoza pentru ca nu este Dacie sa o iei pe ghicite .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate Brava trebuie sa merg la diagnoza. Ieri dupa ce s-a incalzit bine motorul mergea numai in 4 pistoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat problema !

Cand motorul era rece parea ca merge rotund, deoarece era mai turat, dar mergea tot in 4 pistoane. Am lasat motorul sa se incalzeasca pana cand turatia la mers in gol s-a stabilizat si motorul a inceput sa trepideze (mergand in4). Daca tot am dat capacul de la injectoare jos , am inceput sa scot cate o mufa, la rand, de la injectoare. La pistonul 1 nicio schimbare la scoaterea mufei (nefuntional.)/ Ca sa verific am schimbat bobina 1 cu bobina3 si am ponit motorul. Acum pistonul 3cu bobina1 nu functionau. Deci bobina 1 stricata. Am schimbat bobina si motorul merge bine.

Cateodata nu sti ce sa-i mai faci si conteaza foarte mult un sfat .

Multumesc mult tuturor pentru agutor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci , se pare ca am avut dreptate cu bobinele .

Ca idee , pentru a scapa de stresul cu scoate mufa , baga mufa , o diagnoza si ai punct ochit punct lovit .

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci , se pare ca am avut dreptate cu bobinele .

Cred ca de mine zici Vadime, nu? Eu am zis de bobine primul ;D ;D ;D

Asa ca MORMAILA, trebuie sa-mi dai un ciko :D :D :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andule tu ai bagat o intrebare ...... eu am zis exact :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now