C30nick

Trăiască motoarele pe benzină

83 posts in this topic

„Frați întru Volvo” am trecut de "fund"ând de la modelul C30 1.6D la S40 1.6 benzină. Vă spun cu mâna pe inimă că a fost cea mai bună decizie pe care am putut să o fac. Deși motorul pe benzină are performanțe mai mici față de cel diesel (100CP față de 109CP), mașina s-a comportat mai mult decât mulțumitor, și cu un consum decent (distanța București-Buzău, 7.4l/100km).

Un sfat pentru toți șoferii care fac pe an mai puțin de 20.000 km, luați-vă mașini pe benzină! Consumul mic nu compensează întreținerea foarte mare a motoarelor diesel (stați departe de motorul 1.6D, e tare păcătos :female: ).

Am să revin și cu alte postări după ce voi mai parcurge ceva km cu noua achiziție.

P.S. Mulțumesc Bogdan pentru diagnoza la achiziție :salut::77:

post-4571-0-04504900-1361958084_thumb.jp

post-4571-0-96803800-1361958084_thumb.jp

post-4571-0-45800900-1361958088_thumb.jp

post-4571-0-50900400-1361958089_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea milioane de km!

Intradevar 1.6i este un motor extrem de simplu si de fiabil.Plus ca distribuita pe lant e priceless!

Baga si ceva poze la interior ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:headbang: :headbang: :headbang: .... Yeeeeee, ne inmultim (cei cu "benzinare")! :D

Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea multi multi km si ai multa grija in trafic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Am vazut masina asta la autovit, pare fain. Kilometrii cati sunt? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce pret? :smile: ... daca se poate

Edited by agr350r

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.6 benzina are distributie pe curea nu pe lant, 8 ani sau 160 mii de km daca imi amintesc corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

160 de mii? Nu cred asta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpatica , sa o stapanesti sanatos , benzinarele se evalueaza in oras pt consum . :) La drum lung e prea putin important . Chiar sunt curios ce consum ai in Buc . Eu am 1,6d fix pt consum in oras , la drum lung iau un benzinar automat cu mine si ma bucur de drum .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi dau lacrimile...

Abia astept ziua in care o sa-mi dau prima si ultima masina pe motorina care am cumparat-o si sa-mi iau o benzinara automata.

Sa aveti grija unul de altul. :hello2:

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie. Intradevar, e mai eficient si mai putin timp pierdut pe la service cu o masina pe benzina, daca nu faci multi kilometri in oras.

Este si situatia mea si pot sa confirm asta. Plus rafinamentul (a se citi silentiozitatea) care face diferenta.

Sunt multe alte avantaje, legate de combustibilul cu mai putine probleme, scapi de problema filtrului DPF ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinaraaaa ..., daca ai grija de ea si nu traiesti mult o ai toata viataaaa ...

desigur , glumesc (asta mi-au zis fostii colegi cand m-am pricopsit cu T4 al meu, da

poci sa spun cu mana pe inima stanga - sunt faaaan al T4 si nu vreau altceva) ;

iti doresc cel putin 1.000.000 km cu Volvica ta, fara problemeeee! :headbang:

CpNmTboooo!

Edited by alexpopeystar68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri cit mai mult de bijuteria ta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinaraaaa ..., daca ai grija de ea si nu traiesti mult o ai toata viataaaa ...

desigur , glumesc (asta mi-au zis fostii colegi cand m-am pricopsit cu T4 al meu, da

poci sa spun cu mana pe inima stanga - sunt faaaan al T4 si nu vreau altceva) ;

iti doresc cel putin 1.000.000 km cu Volvica ta, fara problemeeee! :headbang:

CpNmTboooo!

Pana la 1 milion de km, poate devine si a ta un T5 mai mic, sau poate chiar un R :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie sa o stapanesti sanatos.

Pentru colegii cu benzina le inteleg entuziasmul dar nu prea le inteleg nemultumirile pt motorina. Eu am avut doar masini diesel pana acum (4 la numar) si nu am avut niciodata probleme majore. Daca e sa ai ghinion poti sa ai si la benzina nu prea conteaza. DPF-ul se rezolva o singura data si gata, injectoare, turbine pompe si alte cele nu prea pica decat foarte rar eventual cand iti cumperi o cazatura ce are deja juma de milion de km. Intretinerea nu este cu nimic mai scumpa la diesel decat la benzina filtrele si uleiul costa tot cam atat (ok, filtrul de motorina costa cu cateva zeci de lei mai mult 100 de lei in plus...dar in rest).Mi-as lua benzina doar daca as merge distante foarte scurte prin oras ca iarna cam faci frigul cu diesel daca nu apuca sa se incalzeasca, si doar din generatia noua 1.6 turbo sau 1.8 turbo care momentan sunt cam scumpe. In rest, motorina doar de la OMV, consum 5 extraurban si 8-9-10 Bucuresti in cele mai nenorocite ambuteiaje posibile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai asa, nu inteleg o chestie! Faci naveta cu ea? DA, atunci as fi de acord du tine, ce-i 2 la suta in plus conteaza! In schimb, consuma cat a mea in oras, si am motor mai mare si este benzina! Motorina este deja mai scumpa, in plus de asta motorina este mult mai proasta decat benzina, la pompa. Intretinerea este mai ieftina la benzina. Pai in primul rand, la diesel se face mai des o revizie, nu schimbi atatea chichite, cum ar fi filtrul de motorina, si nu stiu foarte sigur, daca gresesc va rog sa ma corectati, motorul DIESEL este mai greu decat motorul pe benzina, deci asta inseamna ca ingreuneaza sarcina masinii ceea ce rezulta costuri mai mari de intretinere :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stai asa, nu inteleg o chestie! Faci naveta cu ea? DA, atunci as fi de acord du tine, ce-i 2 la suta in plus conteaza! In schimb, consuma cat a mea in oras, si am motor mai mare si este benzina! Motorina este deja mai scumpa, in plus de asta motorina este mult mai proasta decat benzina, la pompa. Intretinerea este mai ieftina la benzina. Pai in primul rand, la diesel se face mai des o revizie, nu schimbi atatea chichite, cum ar fi filtrul de motorina, si nu stiu foarte sigur, daca gresesc va rog sa ma corectati, motorul DIESEL este mai greu decat motorul pe benzina, deci asta inseamna ca ingreuneaza sarcina masinii ceea ce rezulta costuri mai mari de intretinere :D

Adevarat graiesti, motoarele diesel sunt mai grele un pic decat benzinarele, insa nu si foarte eficiente de multe ori. sa nu uitam ca temperatura de ardere la benzinar este mai mare decat la un diesel, plus ca turatiile motorului diesel, sunt mai reduse iar cuplul mult mai mare decat la un benzinar. Spun asta deoarece eu am masina atat pe benzina cat si diesel, insa nu dau niciodata dieselul pe un benzinar, cu toate ca iarna un benzinar e un pic mai comod, insa daca ii dai ceea ce trebuie unei masini diesel te asigur ca nu te va deranja prea des. oricum masina prezentata mai sus este o frumusete, Dumnezeu sa-ti ajute si sa te duca pe "drumurile" noatre cati mai multi km fara probleme!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru urari fraților :salut:

Mașina are 157.000 km și sper să ducă mult mai mulți. Trebuie să fac o revizie cât de "fund"ând, să schimb distribuția, filtrele și uleiul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina avea la momentul achizitiei 156.876km 100% reali .

Masina este impcabila dpdv mecanic MINUS AC-ul care nu functioneaza .

Motorasul 1.6i vine si cu alte avantaje cum ar fi pompa servo mecanica, electronica motor extrem de simpla + fiabilitate ridicata . Este un motor de 100 ori mai fiabil decat 1.6D .

Blizzard de ce te minti singur, probleme ai avut la 1.6D si vei avea in continuare, ai uitat de uleiul contaminat de regenerarile aiurea ? Stai sa pice turbina si vorbim dupa sa vezi distractie .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună alegere am făcut. Să văd cum rezolv și cu problema asta cu AC-ul. Până acum nu am simțit vreo lipsă, dar până vine vara trebuie rezolvată :thumbsup2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine idem . Chiar ma uitam la a mea ca in 2012 luna a 7-a a fost facuta revizia la AC, halal revizie as putea spune . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil sunt cu freon R134a (ecologic, relativ ieftin), daca e doar lipsa de freon, nu costa mult sa faceti o completare. Dar o sa mai scape in timp daca undeva e o scurgera mica.

Eu am avut un soc cand am umplut freon R12 la fosta mea masina, si a intrat 2kg, contra cost de cam 600ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

avea egr stricat si cateva chichite de cand am luat-o, dupa ce am pus-o la punct I-am bagat 40.000 km intr -un an problem free si cred ca mai merge cel putin inca 40 problem free. anyways nu neg fiabilitatea 1.6i, ai facut o alegere foarte buna. Te asteptam la intalniri. Agresor daca mergi pe traseul meu in paralel cu mine si scoti sub 13 cand a mea face 10, ti-o dau gratis:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre' sa-ti schimbi nick name-ul in S40nick. Sa o stapanesti sanatos desi jumatate de masina este aceasi iar cealalta jumatate doar banala. Nothing special :smile:

Nu vreau sa supar pe nimeni dar am cativa prieteni cu S40 in Galati si am auzit o vorba mare din gura lor. S40-ul este noul logan in devenire. :))

Edited by nionut76
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auch, asta a durut...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now