Posted 5 Mar 2013 · Report post Motorul nu te va supara, ci altele te vor supara, pe parcurs ... am ajuns la vorba lui bogdan, mai bine are 200k km parcursi in alte tari "civilizate" decat 50k km REALI parcursi in tara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2013 · Report post Am vazut-o cand era in targ. Bine ca ai luat-o de acolo, nu era la locul ei 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Mar 2013 (edited) · Report post @C30nick : "... S40-ul nu se va putea compara niciodată cu un logan ..." io, in naivitatea mea, credeam ca e tocmai invers, adica stoarfa frantzuza nu se va ... Edited 5 Mar 2013 by Danyx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2013 · Report post Greșeala mea... dar ai înțeles ce vroiam să spun Drum Suceava-București, cu mașina plină, mers constant cu 110 km/h, consum de 6.6l/100km. Pot spune că e un consum mai mult decât rezonabil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2013 · Report post Felicitari pentru achizitie sa o stapanesti sanatos. Pentru colegii cu benzina le inteleg entuziasmul dar nu prea le inteleg nemultumirile pt motorina. Eu am avut doar masini diesel pana acum (4 la numar) si nu am avut niciodata probleme majore. Daca e sa ai ghinion poti sa ai si la benzina nu prea conteaza. DPF-ul se rezolva o singura data si gata, injectoare, turbine pompe si alte cele nu prea pica decat foarte rar eventual cand iti cumperi o cazatura ce are deja juma de milion de km. Intretinerea nu este cu nimic mai scumpa la diesel decat la benzina filtrele si uleiul costa tot cam atat (ok, filtrul de motorina costa cu cateva zeci de lei mai mult 100 de lei in plus...dar in rest).Mi-as lua benzina doar daca as merge distante foarte scurte prin oras ca iarna cam faci frigul cu diesel daca nu apuca sa se incalzeasca, si doar din generatia noua 1.6 turbo sau 1.8 turbo care momentan sunt cam scumpe. In rest, motorina doar de la OMV, consum 5 extraurban si 8-9-10 Bucuresti in cele mai nenorocite ambuteiaje posibile. Colegu am sa te contrazic un pic ,si anume: la un diesel mai trebuie sa schimbi din cand in cand din cauza motorinei pe care o avem ,si cate un injector sau poate doua in cel mai rau caz toate patru si atunci cum poti sa ai aceleasi cheltuieli la un diesel ca la un benzinar.Si inca ceva ,putine sunt masinile diesel care sa porneasca iarna la -20 ,-25 grade la prima cheie.La benzina daca ai bateria ok o ia la prima cheie chiar de nu ai compresia asa cum scrie in carte ,dar parerile sunt impartite.Sper ca nu am suparat cu parerea mea:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Mar 2013 · Report post Eu unul nu am auzit pina acum pe vreun diesel-ar sa jure ca nu mai vrea diesel in viata lui ci benzina, asa de mult sint iubite... Dar mai astept Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post @Vita Fresh, sunt impecabile soselele lor, nu scartaie nimic la Cobai desi are 230.ooo km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Eu unul nu am auzit pina acum pe vreun diesel-ar sa jure ca nu mai vrea diesel in viata lui ci benzina, asa de mult sint iubite... Dar mai astept Deci ai ignorat posturile mele < Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Am tot urmarit topicul, avantaje si deazavantaje Acum intreb si eu. De exemplu pe un drum de 320 km facut in 3 ore pe timp de noapte, voi cu benzinarele, ce consum aveti? Ca o tot dati cu consumul extraordinar. Nu vreau consum de autostrada sau Bucuresti - Bacau - Iasi cu 110 Pe cinstite acum Eu am un consum de 7 litri pe ce am cerut mai sus. Nimic, liniste..... Parerea mea e ca in romania, daca faci drumuri lungi, diesel-ul ramane de baza. Nu avem autostrazi, avem drumuri aglomerate, cu suficienti tembeli care nu te lasa sa depasesti. Pentru conditiile astea avem nevoie de un diesel cu un cuplu bun si cu ceva caluti. Nu aveti idee ce frumos poti depasii un tir pe niste dealuri sau serpentine, sau netrebnici care accelereaza cand incerci sa ii depasesti. Asa e, au o plaja mica dar pe drumurile noastre pline de curbe, e suficient pentru ca se termina linia dreapta pana ajung sa schimb viteza, si toate astea la un consum rezonabil de 7l/100 si nu o data am ajuns acasa cu jantele negre de la placutele de frana. Fiecare motor e cu avantajele si dezavantajele lui, iar pentru mine timpul e important, iar timpul la drum lung il castig cu un diesel si la un pret rezonabil. Edited 7 Mar 2013 by ValiU 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Roskat - mea culpa. ValiU - era vorba de x bani bagati in masina diesel versus y bani bagati in benzinare - in z ani. Daca toate s-ar reduce doar la consum, ar fi asa simplu... Pentru cineva care vrea o masina de familie sau de marfa cu care se circula mult, la care conteaza mult doar consumul de carburant, sau care dupa 3-4 ani sa (poti sa) o vinzi, go for diesel. In rest, o gramada de batai de cap. Nu mai zic de n-spe mii de postari ale problemelor diesel-arilor pe acest forum... Cum ai da-o, acest VERSUS nu se va termina prea curind. Asa ca bucurati-va de masinutele voastre cit mai mult ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Am tot urmarit topicul, avantaje si deazavantaje Acum intreb si eu. De exemplu pe un drum de 320 km facut in 3 ore pe timp de noapte, voi cu benzinarele, ce consum aveti? Ca o tot dati cu consumul extraordinar. Nu vreau consum de autostrada sau Bucuresti - Bacau - Iasi cu 110 Pe cinstite acum Eu am un consum de 7 litri pe ce am cerut mai sus. Nimic, liniste..... Parerea mea e ca in romania, daca faci drumuri lungi, diesel-ul ramane de baza. Nu avem autostrazi, avem drumuri aglomerate, cu suficienti tembeli care nu te lasa sa depasesti. Pentru conditiile astea avem nevoie de un diesel cu un cuplu bun si cu ceva caluti. Nu aveti idee ce frumos poti depasii un tir pe niste dealuri sau serpentine, sau netrebnici care accelereaza cand incerci sa ii depasesti. Asa e, au o plaja mica dar pe drumurile noastre pline de curbe, e suficient pentru ca se termina linia dreapta pana ajung sa schimb viteza, si toate astea la un consum rezonabil de 7l/100 si nu o data am ajuns acasa cu jantele negre de la placutele de frana. Fiecare motor e cu avantajele si dezavantajele lui, iar pentru mine timpul e important, iar timpul la drum lung il castig cu un diesel si la un pret rezonabil. Iti spun eu. 2 drumuri de Bucuresti traseu ( GL-BR-BZ-Ploiesti-Bucuresti ) mers 120-130 consum 7.8 inclusiv mersul prin Braila (oras). Ieri mers GL-BR-Slobozia apoi pe autostrada 135 pilot automat consum 8 litri. Cu tot cu mers prin Bucuresti acolo unde am avut nevoie am media 8.1 litri. Deci diferenta ta de un litru la 110 km la ora e fix pix. Incearca o benzinara si mai vb. Si o spune cineva care 9 ani a condus numai Diesel. Toate TDI-uri. Atat PD cat si CM-rail. La benzina este problematic mersul prin oras mai ales in ore de trafic. Atat. Dar si pentru un diesel mersul prin oras iti duce injectoarele si filtrul. Despre fiabilitate nu mai vb. Deci benzina e la putere. Edited 7 Mar 2013 by nionut76 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Ai scris exact de drumuri pe care am rugat sa le evitam, cele cu doua benzi sau largite in care poti pastra o viteza relativ constanta.... In fine, nu are rost sa ne certam si nici nu incerc sa va conving.....Cat despre condus, au si altii multi ani si km in spate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Ai scris exact de drumuri pe care am rugat sa le evitam, cele cu doua benzi sau largite in care poti pastra o viteza relativ constanta.... In fine, nu are rost sa ne certam si nici nu incerc sa va conving..... Cat despre condus, au si altii multi ani si km in spate. Probabil dar ma indoiesc ca am aici persoane care fac lunar cam 6000-7200 km. Si la fel am indoiesc ca sunt aici persoane care au condus in ultimii 9 ani peste 540.000 km si 5 modele auto diferite din care 4 diesel. la mine jobul a cerut acest lucru si m-am conformat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Pitesti - Valcea - Horezu - Tg. Jiu! Consum de 6,7 - max. 7,5 % - Viteza variata 80 - 120 km/h - evident alimentez cu benzina Edited 7 Mar 2013 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post ma repet Buc - Alba Iulia si retur, forjat la dus, relaxat la intors - drum pe care il fac de mai multe ori pe an, cel mai putin medie per total drum 4.8, cel mai mult 5.1 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post @ValiU, si cand se strica clapeta de acceleratie, EGR-ul si injectoarele ce faci? Bagi 2000E sau dezmembrezi masina ?Cati km mergi cu 2000E folosind o masina pe benzina ? 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Auzisem la un moment dat si de resegmentarea motoarelor la 100 000km....ca asa sunt ele mai proaste. Ok. spor la laudat motoare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post ma repet Buc - Alba Iulia si retur, forjat la dus, relaxat la intors - drum pe care il fac de mai multe ori pe an, cel mai putin medie per total drum 4.8, cel mai mult 5.1 Sper ca esti constient ca este un drum la fel de greu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Bucuresti-Valcea, cam de 2 ori pe luna...blana pe autostrada pana sare magnetul de la antena statie si apoi 95km/h in localitate+omoratul pe Dealul Negru consum de 5,4% cu masina mergand normal, adica turbina sa mearga normal ...dar am avut consum si de 14% cand turbina intra dupa 2400Rpm. 1.6d. Week-end`ul trecut am fost pana la Paltinis, Bucuresti-Pitesti 180km/km , dupa care s-a mers cum s-a putut cu "colegu" ...tur-retur am avut media de 4.7% Cum spunea un coleg de forum, nu merita diesel decat daca faci km...daca mergi doar in weekend/sarbatori legale atunci merge benzina Aaaa...si in Bucuresti acum (iarna-primvara) am un consum de 6,5-6,7% Edited 7 Mar 2013 by Dinoco 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Sublinierea era pentru mine? 4,5 l -5,1 consum benzina. Imi scot palaria in fata voastra. Chiar acum o sa merg in parcare si incep sa imi dezmembrez masina. Traiasca benzinarele.... vreau si eu unul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Sper ca esti constient ca este un drum la fel de greu Si BogdanG este indragostit de 1.6d dar nu vrea sa recunoasca ) acolo deep down in sinea lui stie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 (edited) · Report post Sublinierea era pentru mine? 4,5 l -5,1 consum benzina. Imi scot palaria in fata voastra. Chiar acum o sa merg in parcare si incep sa imi dezmembrez masina. Traiasca benzinarele.... vreau si eu unul Cred ca nu ai vazut bine la semnatura lui blizzard 1,6D , cu D de la Benzina Si BogdanG este indragostit de 1.6d dar nu vrea sa recunoasca ) acolo deep down in sinea lui stie Eh, lui nu-i place, doar nevestei lui Edited 7 Mar 2013 by agr350r Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Mar 2013 · Report post Nu eram foarte sigur. Imi cer scuze. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Terminati va rog cu polemica - doua concluzii sunt clare si propun sa inchidem subiectul aici: 1. Este vorba de alegerea SUBIECTIVA / PREFERINTA fiecaruia. Punct. Share this post Link to post Share on other sites