edyxc70

Edy's V70XC/XC70 2001 2.5 benzina 200cai manual

93 posts in this topic

si tu te pricepi, sa nu-mi spui ca nu stii sa schimbi o bujie, sa schimbi un ulei si un filtru, sau sa schimbi un set de placute de frana. Este exact acelasi procedeu la orice masina! de ce sa dai la un service specializat 2-300 lei pentru asta pentru ca nu-ti trebuie decat cateva scule normale si ...un pic de initiativa! Bine, eu am un garaj unde fac asta, nu in mijlocul strazii, insa asta nu inseamna ca nu pot schimba niste bujii in fata blocului. Uleiul uzat trebuie neaparat strans si dus la un centru de colectare, eu de obicei il pun in recipientele golite si cand se strang mai multe le duc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am disparut, numai ca dupa ce am dat unghiularul jos am constatat ca mai am nevoie de 2 simeringuri ca sa rezolv cu masina si trebuie sa mai schimb garniturile de la conducta ce duce uleiul din turbina inapoi in blocul motor. De o saptamana le astept si o sa mai astept cateva zile, dar cand termin revin cu documentatia completa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Am revenit după o pauza de 3 săptămâni timp care a trecut mai mult fără folos pentru ca după ce am constatat ca am nevoie de 5 simeringuri de a schimba la unghiular in loc de cele 3 comandate si am așteptat după ele cam 1,5 săptămâni am constatat ca bucșa de otel ce asigura transmisia de la cutie la unghiular era uzata destul de tare si trebuia schimbata. Piesa costa 150 de euro si a venit in alte 1,5 săptămâni Intre timp am desfacut unghiularul pentru "fund"ățare si bine am făcut pentru ca uleiul era marmelada înauntru si negru tăciune = "fund"ățat si sigilat montat tot la loc. A intrat cca 850ml ulei in unghiular si am schimbat si uleiul in cutia de viteze unde au intrat 1900ml. Filtrul de benzina schimbat, cel vechi avea noroi in el! Am schimbat si bucsile la bascule la un service cu presa si s-a potrivit tot ca si uns. Am mai schimbat si garniturile conductei de retur a uleiului din turbina in baia de ulei, amavut acces la el abia dupa ce am dat unghiularul jos!

In sfarsit masina este gata pentru folosinta, totul functioneaza perfect si nu mai astept alte cheltuieli majore cel putin 2-.3 ani.

Am depasit bugetul de investitie initiala - cel de 1500 de euro - cu cca 350 de euro dar au fost numai piese foarte importante si ZERO manopera - asta a fost ambitia mea initiala!

Iata si poze cu produsul finit!

Ne vedem laintalnirea de joi si de vineri!post-5507-0-36359400-1368989007_thumb.jppost-5507-0-79392400-1368989005_thumb.jppost-5507-0-89057600-1368989008_thumb.jppost-5507-0-59812800-1368989010_thumb.jppost-5507-0-19814200-1368989012_thumb.jppost-5507-0-64719400-1368989013_thumb.jppost-5507-0-29899900-1368989015_thumb.jppost-5507-0-91394100-1368989016_thumb.jppost-5507-0-05271300-1368989019_thumb.jppost-5507-0-69732800-1368989020_thumb.jp

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te bucuri cit mai mult de bijuteria ta ! Te asteptam sa te mandresti cu ea !

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, multumesc! Pentru 6000 de euro este o masina extrem de decenta si placuta, chiar daca are km multi acum este functionala 100% si sper sa mai duca inca cativa ani buni de acum-incolo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aici inainte ai masina cum trebuie :smile: .Multi km cu bine sa ai.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru confort - urmeaza sa plecam in vacanta - am decis sa inchid la culoare geamurile din spate cu folie autorizata Llumar. A costat 70 de euro dar merita cu prisosinta pentru ca deja, cu masina in soare, se simte mai racoare in masina! Tariful este unul dintre cele mai bune de pe piata, cine mai doreste poate sa-mi dea mesaj pe privat si dau adresa si numarul de telefon.

In plus de asta am schimbat si covorasele din masina; cele originale erau putrezite - uzate peste masura - si se cereau afara. Am gasit la un magazin specializat presuri facute de un producator german dupa cele originale, au costat doar 30 de euro.

Azi schimb in sfarsit si cheia de contact si telecomanda originala a masinii la Bogdan cu una tip briceag. Este necesar pentru ca telecomanda este deteriorata si e singura pe care o am iar cheia este destul de degradata. Nu stiu cat costa dar voi reveni cu detalii!

post-5507-0-37568000-1369198302_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna alegere ai facut! :)

Eu anul trecut am "turbat" in soare tot drumul, si gandeste-te ca am mers toata ziua, la peste 70 de grade deasupra asfaltului :D .....

Ma chinui de ceva timp sa fac si eu pasul asta, sper cat de curand :)

Apropo, nu cred ca ti-am spus, ca ai o masina foarte misto! Urmaresc cu interes subiectul deschis de tine ...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi frumos pentru aprecieri,multa lume se uita cu admiratie si chiar sunt intrebat daca o vand! Da, dar nu mai devreme de 2-3 ani ca sa ma bucur si eu de ea, abia am facut-o; in ce priveste folia...da, pe langa schimbarea de look chiar se simte mult mai racoare inauntru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo @edy! Ai facut o treaba pe cinste! Sa va bucurati sanatosi de tanculet!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, functioneaza tot perfect pe masina; familia este multumita ca pentru o iesire la padure a incaput tot calabalicul in ea, eu sunt multumit ca pentru ca tancul consuma putin; de exemplu pentru ultimii 250 de km facuti 80% oras a consumat benzina de 160 de lei, adica 27.5 litri (aprox 11%). Ce pot sa-i mai cer, saraca, cred ca abia astepta sa functioneze si ea cum trebuie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit sa schimb si cheia de contact. Carcasa am cumparat-o de la Bogdan iar cheia am facut-o la un atelier specializat pentru copiere chei. Au fost foarte amabili si a costat foarte putin. Cei de la Bricostore nici nu au vrut sa auda sa faca cheia ca cica ar fi fost impotriva politicii lor de vanzari sa copieze alte chei decat cele vandute de ei. Mai bine ca nu m-am complicat sa insist, l-am gasit pe Cristian si a rezolvat problema imediat. Cine doreste relatia poate sa ma contacteze pe privat ca sa nu para ca fac reclama, diferenta este extraordinara!

post-5507-0-46733100-1370439875_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Edy,

Cat a costat copiatul cheii? Stiu ca la Bricostore costa 100 lei copiatul! Merci anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EDY dar nu ai mutat cipul ? In poze asa se vede .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@EDY dar nu ai mutat cipul ? In poze asa se vede .

Poza era inainte de operatie :D!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poza era inainte de operatie. 55 de lei a costat copierea cheii; Cristian stia ca cipul este de sticla si a desfacut cheia veche cu mare grija. La Bricostore au tinut coada sus, nu au vrut sa copieze nimic; pierderea lor, asa l-am gasit pe Cristian si am foarte multumit de colaborare. Cine vrea numarul de telefon sa ma contacteze pe privat sau sa se duca direct la centru de copiere chei in incinta Real Vitan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabuloasa masina de concediu!

Cred ca a intrat un sfert de casa fara mobila in ea plus bicicleta!

post-5507-0-46491200-1372081523_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu exageram :D

Pt unii a ramas mica .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai daca-ti zic, am carat juma' de ora bagaje in ea si in momentul in care nu mai incapea un pai in masina am terminat de carat si bagajele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am vazut masina acum 2 zile (la resedinta cred), in Dr. Taberei, intre blocuri si mi-am adus aminte de topicul tau, ca ai terminat cu masina si nu mai are nici o problema. Ma gandeam sa o iau cu cheia "la ocol", sa ai ocupatie, nu de alta :))).

Glumesc!!!!! Arata foarte bine masina!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, mersi frumos pentru grija; in termeni de exterior ar fi 2-3 elemente de revopsit din cauza zgarieturilor dar nu cere interventie imediat. O s-o fac odata pe toata dar mai astept un pic. Mersi pentru grija de ocupatie dar sa stii ca nu stau; daca am terminat cu Volvo acum m-am apucat de o Honda, mai precis de un VF750 Interceptor din 1983 pe care o sa-l termin saptamana viitoare de restaurat si o sa-l inaugurez pe Transalpina la sfarsitul lunii!

post-5507-0-85115300-1373289956_thumb.jp

post-5507-0-83691600-1373289957_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am mai scris demult, in mare si din cauza ca nu am avut mare lucru ce sa mai scriu despre masina! Am facut lunile astea cam 6000 de km, concedii si alte plimbari, masina s-a comportat impecabil, zero probleme, merge perfect!

Sunt foarte multumit de confortul pe care-l ofera si senzatia de securitate este mereu la cote inalte, consumul mediu a fost in limite decente, undeva intre 10 si 12% si creste un pic, cred ca cu un litru, in oras.

Am cumparat un set de cauciucuri foarte bune, mai au 6-7 mm, Good year pentru iarna cu dot 2010, dimensiunea pentru masina 215/65/16 si am platit 600 de lei pentru ele, un pret foarte decent avand in vedere cat de scumpe sunt cauciucurile noi la aceasta dimensiune

Caut un set de jenti de tabla Volvo pe 16 cu latimea de minim 7, 7,5 sa poata incape cauciucul de iarna fara probleme. Ma poate ajuta cineva?

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit jenti de tabla originale XC70 la Prietenul nostru din Suceava cu dezmembrarile la un pret foarte rezonabil si am profitat sa comand si o tripla pe stanga sus care era crapata si ciobita (bine, era intreaga dar...na...nu dadea bine)

Am schimbat tripla si am pus deja jentile (dupa ce le-am curatat, grunduit si vopsit) cu cauciucurile de iarna! Cum vi se pare?!

post-5507-0-77076700-1381478766_thumb.jp

post-5507-0-89200900-1381478781_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asteptam sa o bagi prin zapada :headbang: :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata bine bine dar de ce nu ai optat pt sablarea jentilor ? asa in 1-2 ani o sa se gaureasca pe sub vopseaua noua ca nu ai cum manual sa elimini si ultima picatura de oxidare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now