Lucian Ludu

Filtru conectat partial...Volvo V50 1.6D 2008

16 posts in this topic

Salut frati forumisti, am o scurta intrebare, mai degraba o nedumerire. Atasez o imagine de la motorul meu, cu un filtru conectat numai intr-o parte, cealalta parte stand in aer, cum s-ar zice. E cazul sa imi fac probleme sau asa trebuie sa fie? Mentionez ca totul e ok la masina, motorul merge bine. Azi dimineata mi-am aruncat ochii pe la motor si l-am vazut stand asa singurel.

Mersi de raspunsuri!!!

post-5820-0-94565700-1376373337_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am mai vazut 1.6d sa aiba vreun filtru pe langa conductele de AC.

Zici ca-i filtru de motocicleta, si ala pare un futun de vaccum

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk 2

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e adusa din Belgia si are 80.ooo km ?

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atasez o imagine de la motorul meu, cu un filtru conectat numai intr-o parte, cealalta parte stand in aer, cum s-ar zice.

...

Genial! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala-i filtru de benzina de Dacia! Sa fie de la lichidul pentru parbriz? ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e adusa din Belgia si are 80.ooo km ?

Am luat-o de la un prieten, proprietar de service auto din Cluj. Da, e din Belgia, avea 160.000 km la bord cand am luat-o, acum vreo 3 luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate o fi vreun sistem minimalist de filtru de aer :)).

Durere... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ma uit ce e in celalat capat...oricum foarte ciudata faza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o abordare ieftina catre un breather filter pt epurator. Eu m-as uita bine sa nu fie si restul furtunului care ar trebui sa duca in admisie, pt ca iti trage aer fals pe acolo daca nu e blocat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu banuiesc ca duce la rezervorul pt spalat parbrizul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mai baieti chiar nu stie nimeni ?

Hai ca la Jeopardy, ce este valva control turbina ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acuma ca zici am realizat ca poza e facuta in spatele motorului....nu ar trebui sa fie furtunul cuplat la adminsia de aer inainte de turbo ?! Incercare diletantica de tuning?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum m-am prins, e pusa turbina pe direct :D

Si trage de rupe asfaltu` pana cand face poc...ce o fi mai slab :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi, nu este cuplat in admisie pt ca e vacuum nu boost fiind vb de un motor diesel . De fapt de fabrica are un filtru de burete care la 1.6D nu este in valva de control ci este extern, acel filtru a fost inlocuiut cu .........alt filtru .

@Dinoco, mai turbo vad ca de cand nu mai ai probleme ai uitat cum arata un 1.6 D . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat mai atent, filtrul asta care sta in aer e atasat de un furtun de cauciuc relativ scurt, cam 15 cm, care intra intra intr-un fel de ramificatie de plastic, care nu se mai vede unde duce, e chiar in spatele motorului, dificil de accesat si de urmarit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now