onezero

onezero's voLOWvo

580 posts in this topic

hai ca nu arata chiar atat de rau discul ... am vazut altele mult mai grave :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mir ca arata asa discul. Eu am 218 mii km si acum 3 saptamani cand am schimbat ambreiajul am avut surpriza sa vad ca discul si placa inca erau super ok. Dar am schimbat tot sa fie schimbat. Oricum observ ca piesa oem tine mult si bine.

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate nu arata asa grav discul, dar eu abia mai urcam un deal. cu toate fiind schimbate, mie imi prindea foarte sus ambreiajul si azi cand am scos masina din service mi-a murit motorul:)) am pus cateva poze cu lucrarea si treaba cu constatarea...: toate bucsile sunt ok! happy tare baiatu, pe langa incidentul de la nemernicul ala ce o fugit, sper sa se faca dreptate. dupa treaba asta, urmeaza furtunasele si o inventie ce-am vazut azi ca neaparat trebe facut:D to be updated

post-6070-0-10502100-1427742758_thumb.jp

post-6070-0-64051400-1427742807_thumb.jp

post-6070-0-03693000-1427742851_thumb.jp

post-6070-0-46144900-1427742892_thumb.jp

post-6070-0-07208100-1427742932_thumb.jp

post-6070-0-85766800-1427742983_thumb.jp

post-6070-0-70401000-1427743021_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te pregatesti pt. depasiri spre bv :D

ce simptome ai avut cu rulmentul acela de la planetara ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tic-tic-tic-tic [de la 0 pana la 20 km\h] si huruia. acuma nu stiu, sa vad dupa ce pun masina pe dice. mai am ceva de facut la ea :D maine dimineata>:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu cate ceva de verificat pe la masina si am sa verific si acel rulment .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-ar fi rau sa le faci inainte de brasov, sa iesi mai ieftin nu de alta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ma duc vineri in fr , si am 3 chestii de verificat la roata stg fata . studiez maine problema si revin . :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-am facut soft, masina are undeva la 120-130 [safe zone] si consuma 7 la algomeratie mare in cluj :D:D si nu, nu merg subturata cu ea, mai mult de 3 nu-i dau.

in schimb ce-am vazut e ca pe la capacul de la ulei imi vin niste vapori de ulei :( am schimbat garnitura si degeaba, tot se vede. dafuq? la fel si pe la epurator, aceeasi chestie.

are careva o schita cum se desface galeria de admisie? [si de la injectoare :D ] vreau sa schimb saibele de foc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectoarele se desfac cu o cheie din aceea de scos injectoare, la mine am schimbat o saiba la primul injector in toamna ca imi scapa motorina. Doar scoti furtunasul ala de pe injector si ce o mai fi conectat (nu mai stiu din cap ce era acolo), si folosesti o chestie din aia pe care o prinzi pe injector, apoi bati pana iese injectorul afara. Il cureti, scoti saiba veche, o pui pe cea noua si pui la loc :)

Spor la treaba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Injectorul iese pur si simplu afara, nu bati deloc. Daca ai inceput sa bati in injector nu esti mecanic, daca nu iese usor inseamna ca iti scapa compresie pe langa el si s-a format calamina in timp, il misti usor stanga dreapta si isi da drumu'

Spor la ciocanit.

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Edited by Dinoco
5 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am spalat azi motorul, totul e all clean and shiny.

si..astept un pachet din sua, cu o buza pe fata. urmeaza distantiere si niste gume pe jante- astea sper ca inainte de 9mai

ah da, si am facut un stance board din motiv de plictiseala si eram in apogeul creativitatii :))

post-6070-0-19863500-1429826385_thumb.jp

post-6070-0-79108400-1429826420_thumb.jp

post-6070-0-98457900-1429826777_thumb.jp

4 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut un retro-fit sau back to stock cum s-ar zice cu becurile din interior. ii fain sa ai leduri, dar cand incep sa tot palpaie...nu. si atunci am lasat un set pe w5w de 5w si 2 leduri cu o lumina "ice" alb.

post-6070-0-25086800-1430757731_thumb.jp

post-6070-0-63628000-1430757707_thumb.jp

si ...

un mic teaser:

post-6070-0-44273000-1430758068_thumb.jp

Edited by onezero
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si pe ultima 100... schimb de anvelope 2x dunlop si 2x pirelli. mai urmeaza o spalare interior exterior si poate, o surpriza

ah da, si ce face camberul din roti :evil6:

post-6070-0-11021900-1431072992_thumb.jp

post-6070-0-72175100-1431073033_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat si eu ca le papa pe interior pe spate , dar asa face si v70 -u...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate al tău...

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

depinde, daca ti asemanatoarea puntea pe spate cum ii la s40, v50, c30 atunci cu cat o incarci sau is uzate arcurile...adica cu cat se lasa cu atat ai mai mult camber negativ -> uzura mai mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu îi ziceam lui Cristi, care spunea că aşa face V70-ul. Acum, nu ştiu dacă are amortizoare nivomat sau nu, însă, oricum, unul din rolurile suspensiei multi-link este exact cel de a elimina fenomenul pe care l-ai descris tu.

Edited by HEIMÐALLR
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

Daca cumva mergeti la geometrie aveti mare grija sa existe scule perfomante de reglaj in dotarea respectivului service DAR mai cu seama sa existe meserias care le face .Am facut greseala sa merg la autosoft mai demult (stiind ca au logistica) si mi-a facut si geometria spate la fosta masian ,incit am ajuns sa uzez prematur anvelopele la interior ,cu toate ca am revenit in termenul de garantie sa le realinieze din nou unghiurile.Asta este Ce ramine facut din fabrica ,scris ramine .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha , posibil sa nu imi amintesc exact (la v70) oricum pe spate am arcuri AM sport + inaltatoare si fara nivomat(e o struto camila da merge)

@saphir sa inteleg ca ar trebui sa merg la volvo pt geometrie cu v50-u ? Oricum am in plan brate noi pe fata si atunci se face si o geometrie (astea cam peste 2 luni ca vine sesiune si oricum masina va sta mai mult)

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

si acum avem 1400 de kg dar e bulletproof si anti-racheta. mai trebe sa-l aranjez unpic si sa-l vopsesc si apoi sus, sper ca pe maine ii pus.

si de comparatie, cea veche si cea noua.

post-6070-0-93567100-1431088131_thumb.jp

post-6070-0-56321700-1431088182_thumb.jp

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca usor usor ajungi la greutatea V70-ului meu . :D

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand o sa am timp o sa-l crestez pe o parte, poate mai scad din greutate cumva:))

de cand am masina n-am demontat niciodata scaunele si cand aspiram prin masina tot mai ramanea cate unpic pe langa scaune, unde nu puteam sa bag aspiratorul asa ca, am decis azi sa fac o parte din demontare.

1. ustensile si ce mai trebe : rabdare, unpic de forta si o surubelnita.

2. tehnici de supravietuire

3. dex de sfinti in caz ca se rup clemele

scaunele pe fata au cate 4 plastice la sinele de prindere.

cele de pe fata se scot relativ usor, iar cele din spate...'tui inca unde-i dexu cu sfintii?!?

pe fata, pe interiorul sinelor sunt cate un "buton" pe care il apasam cu o surubelnita si tragem frumos spre pedale plasticul si voila! o iesit, se vede surubul

post-6070-0-81141800-1431347669_thumb.jp

post-6070-0-44352900-1431347714_thumb.jp

post-6070-0-35288200-1431347764_thumb.jp

pe spate in schimb, pain in the s. ca sa scoatem plasticele pe spate trebe multa rabdare si depinde de cat noroc ai, poate iti mai raman ok plasticele. sinele care sunt mai aproape de consola centrala au cate o gaura pe care bagam o surubelnita si apasam unpic inspre sina cealalta ca sa scoatem clipsu respectiv iar dupaia tragem [FRUMOS ca de nu se rup si apoi dam comanda la Midnight Caller :D] iar celalt...cum tii norocu, eu am incercat sa-l trag odata inspre stanga pana am scos clipsu [bucata de plastic care deobicei se rup] si pe celalta la fel si...cu un chinuit si cu cativa sfinti la ajutor am reusit sa le scot.

post-6070-0-54788700-1431347815_thumb.jp

post-6070-0-53921600-1431347871_thumb.jp

post-6070-0-17529300-1431347907_thumb.jp

post-6070-0-67502700-1431347941_thumb.jp

ca sa ne asiguram ca facem o treaba buna, 1 DATA facem asta cu plasticele, a 2-a oara comandam.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce grosime are tabla scutului? E din otel?

Sent from my iPhone

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, 4 mm. trebe sa o indoi cumva ca ii prea dreapta.

scaunele le desfacem cu un tub de 13 si daca aveti probleme cu tapiseria de pe scaun asa se desface, tot o clema tine toata treaba

post-6070-0-14816400-1431360170_thumb.jp

post-6070-0-73263500-1431360213_thumb.jp

post-6070-0-17614900-1431360247_thumb.jp

nu stiti cum se poate remedia asta? asa e de cand o am si nu-mi dau seama cum sa o fac

post-6070-0-65333900-1431360289_thumb.jp

[varianta cu dal jos si pune altu nu accept:))]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now