alin_ux

probleme motor ( Camelia Stefania )

10 posts in this topic

Buna tuturor!

Cine imi spune si mie ce ar putea avea un volvo c 30 din 2007 care dintr o data se tureaza pana la 6000 turatii se opreste, porneste normal si nici dupa 100 de metri din nou se tureaza pana la 6000 scot cheile din contact ea se tureaza in continuare FARA CHEILE IN CONTACT!!!!!!! inca 2 minute si incepe sa iasa un fum negru pana la etajul 4 al unui bloc si apoi se opreste. Am dus-o la un mecanic, inca nu s-a uitat la ea, in cursul saptamanii se va uita. Vreau sa stiu la ce sa ma astept. In prealabil la masina in toamna am dus-o la un service ca mi se parea ca nu trage si i-au curatat injectoarele si au taiat tubul ala mic si subtire care duce motorina la motor si au pus o supapa de sens. Ce parere aveti?

Edited by alin_ux
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se muta disperarea pe forum :)))

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

A discutat domnisoara problema pe grupul de pe facebook dar foarte ambiguu mai multe "????????" decat detalii. Am vorbit cu ea pe privat pe facebook si a zis ca e de 2.0d. A cumparat masina la 85 de mii de km si acum are 130 de mii (cam putin credibil zic eu) . Masina a dus-o intr-un service la pascani unde i s-a confirmat (imi vine sa rad ) ca trebuie sa schimbe motorul , injectoarele si turbina :confused2: . Nu stiu cat de mult o sa aiba succes topicul pt ca nu stie sa foloseasca forumul desi i-am explicat pas cu pas .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa NU mai pornesca motorul ! La service s-o duca tractata !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce motorizare e vorba?

Sună a turbină care "o ia pe ulei".

Scoate fum NEGRU deci nu e turbina. S-a uitat cineva la nivelul de ulei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur ti-a crapat turbina. Cand au zis baietii ca trebuie schimbat tot inclusiv masina, au desfacut ceva? Nu de alta dar pana nu desfaci motorul nu te poti pronunta......ca idee, Injectoarele n-au ce sa pateasca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verificare nivel ulei. Daca se mai gasesc urme de ulei in motor (in prealabil nu a fost ars tot), are sanse sa scape doar cu schimb de turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate masina nu se repara pe Facebook .

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate masina nu se repara pe Facebook .

Dar nici la mecanici care-ti spun sa schimbi motorul fara macar sa-l desfaca :) sau sa arunce o privire amanuntita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vb cu adevarat de un motor 2.0D pot spune ca este cea mai buna alegere sa inlocuiesti motorul cu totul, nu este un motor ce rezista la 6000rpm iar odata mers pe ulei acest motor e cam gata .

Nu e nici primul nici ultimul 2.0D care face asta .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now