Gheorghe Ionut

Xc60 cutie automata exploatare

193 posts in this topic

Salut Tudor,

 
Eu am un XC70 din 2011 D5, 205CP. (aceeaşi cutie de viteze ca la XC60)
 
La 205 CP mă aşteptam să mă lipească pe scaun la plecarea de pe loc însă maşina asta n-a fost gândită pentru aşa ceva. M-am liniştit după ce am mai condus Volvo-uri din aceaşi clasă.
 
Mie în oraş nu prea îmi place să o conduc în schimb la drum lung sunt fan declarat. Are vână exact acolo unde în practică trebuie cu adevărat (cel puţin pentru mine), nu la liniuţe, plecări de pe loc pentru impresii "artistice" ci la depăşiri, când maşina e deja pusă în mişcare şi când accelerează de parcă nu se mai termină puterea. Maşina are ţinută de drum impecabilă.
Eu mi-am luat de curând o rulotă de 1350 kg şi nici nu o simte. E şi foarte stabilă.
 
Cât despre smucituri, şi la a mea am avut chiar de când am luat-o (SH ), la trecerea din N în D. M-am panicat un pic atunci dar m-am liniştit. Am schimbat uleiul şi i-am făcut o calibrare iar simptomele s-au atenuat simţitor. Am făcut de atunci vreo 8000 km şi mă declar cât se poate de mulţumit. Ocazional (foarte rar şi fără a depista vreun tipar după care o face) mai smuceşte din N in D. 
 
Niciodată însă nu am simţit smucituri odată intrată în D, când schimbă între trepte, şi asta cred că este cel mai important.
 
Având însă în vedere preţul de achiziţie, schimbul de ulei am putea spune că e la un preţ modic. Ştii cum se spune "Better safe than sorry".
Eu am luat-o dintr-o reprezentanţă Volvo din Germania şi mi-au confirmat că nu s-a schimbat uleiul în cutie şi că la ei nu se practică asta.
 
Dacă treci prin Braşov şi vrei să faci un "testdrive" pentru liniştea ta, dă-mi un semnal.
 
Baftă.
Edited by Bogdan ST

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci revin cu update: smucea cutia in D, am fost cu ea la un service prin chitila, au dat-o jos si mi-au zis k ar fi discuriile,filtrul si inca ceva (nu mai stiu exact).le-a schimbat pt niste bani multi si dupa am facut o adaptare la volvo.momentan totu este perfect,nu mai smuceste dar mi-a zis sa trec usor prin trepte si la semafor sa o las in N dak stau la coada sau dureaza mai mult semaforul.dak se mai intampla ceva revin cu rectificari si update.

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Alin ai fost ?

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alt Alin . Buga e cu rumegusul :P

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si ce, daca bagi un pumn de rumegus in cutie nu-i mai silentioasa ???

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il chema alin dar nu stiu numele de familie.O ALTA INTREBARE: mi-a cazut C-ul de la xc 60 din spate si l-am pierdut.aveti vreo idee de unde pot cumpara unu?MULTUMESC FRUMOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate lua doar cu totul scrisul "XC60" si costa 170RON.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Midnight Caller said:

Se poate lua doar cu totul scrisul "XC60" si costa 170RON.

De unde?merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi un PM te rog

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristi Muresan @Midnight Caller Revin cu un update. Exact acum o saptamina am fost la Premium Cars si am facut schimbul de ulei la cutie. Am lasat masina la ora 8 si pe la 16 m-au sunat ca e gata, m-a costat 1.800 lei. Simt imbunatatiri cand schimba vitezele, este mult mai fina trecerea, aproape nu simti, insa usoare socuri se mai simt cand pun pe R, dar rar si nu le pot lega de nimic, mie mi se par normale, simti doar ca "ceva cupleaza" (nu stiu daca in mod normal trebuie sa nu se simta nimic)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ti-au schimbat macar 12 litri (ideal e 16), e pacat

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ei schimbul cu 16 litri costa 3100 lei.am intrebat eu cand vroiam sa schimb uleiul la cutie.tie ti-a scos uleiul vechi si a bagat unu nou atat.nu a spalat cutia.smuceala grava si mare conteaza,asta k simti k cupleaza nu cred k e o problema.si eu simt cand bag in D ca cupleaza dar important e k nu smuceste

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba bai frate 3100 de lei, ca e 1100 uleiul. 2000 manopera !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca intra si adaptarea cutiei,plus ca au 220 sau 280 lei ora de munca

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Midnight Caller mi-au spus ca au dat drumul la ulei si spalat pana cand a fost curat, ca nu au gasit nici un fel de problema la cutie. 900 a fost uleiul , 900 manopera, mai mult nu stiu ce sa spun, daca trebuia facut 'mai mult' sau 'si altceva' e pacat, asa cum spui tu, si asta denota cat de profesionisti "sintem". Eu cu siguranta nu m-am dus nici sa ma targuiesc cu ei si eram pregatit sa platesc cat trebuia. SI eu am un business, si daca vine un client la mine il saftuiesc, si incerc sa ii dau servicii cat de bine ma pricep. Sa speram ca nu sint probleme si nici nu vor aparea, ramane de vazut pe viitor. Deocamdata cutia se comporta ok.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 litri de ulei costa maxim 500 de lei,hai 700 cu adaosul de reprezentanta. Schimbul si recalibratul mai dureaza maxim 2 ore. Deci in continuare japca :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand i-am sunat mi-au zis ca costa 1800 lei schimbul de ulei,fara spalat (adica 6 litri) iar daca vreau cu spalat adica 16 litri costa 3000-3100 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu recomand spălarea cu Dex3 după care ulei oem . E mai ieftin asa și chiar da rezultate. Eventual și un aditiv și dacă merge merge dacă nu trebuie reparata cutia .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cati litri de OEM mai trebuie sa plimbi prin ea ca sa scapi de melanjul DEX3 + ulei uzat + aditiv ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 bidoane de 4l și ai rezolvat problema .

Sent from my SM-N920S using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti!Am citit cam tot topicul si v-as ruga sa ma ajutati si pe mine cu cateva informatii.Sunt proaspat proprietar de volvo xc60 2011 2000cm cu transmisie automata.Am masina de aproape 2 sapt si din prima zi cand am cumparat-o s-a aprins un martor in bord.M-am dus la un service general la tester si mi-au spus ca era o eroare care s-a putut sterge si ca ar fi fost ceva de ambreaj.Eu simt cand e calda uneori ca smunceste cand o dau in D sau R....Dacs revin prin trepte isi revine si nu mai smunceste insa daca conduc mai sportiv imi tot apare un mesaj in bord in franceza cum ca ar fi ceva probleme cu transmisia.Daca o menajez acel mesaj nu imi apare...numai dupa turatii de peste 3000ture apare si la prima oprire a motorului dispare di reapare doar daca dau iar tare in ea.Un mecanic generalist si-a dat cu parerea cum ca nu asi avea ulei deajuns si ca ar trebui schimbat.Cum eu sunt din Bacau unde imi recomandati sa fac o diagnoza la cutie si care credeti ca ar fi problema din experienta voastra? Va multumesc! 

IMG-20160618-WA0000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia automata nu are ambreiaj cum il stii de la manuala. Din ce eroarr ai tu acolo, solenoidul de blocare al convertizorului de cuplu este defect

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now