Cristi Muresan

Informatii despre dpf .

266 posts in this topic

Poate turbina se topeste

Cam asta ar fii alte daune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema rezolvata ! DPF, EGR off.lucrare bine facuta.masina se comporta exceptional

Ms de sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Si nu ne spui si noua unde ai executat lucrarea?

(sa nu se ia ca o reclama mascata... pur si simplu e bine sa sti unde sunt oameni priceputi... atata tot)

Stima si Respect

:occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur !  Orasul Brad, la 36 km de Deva.( atasez poza cu linkul lor pt mai multe informatii)

Screenshot_2016-11-02-12-56-28.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim...

Stima si Respect!

:occasion14:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum îmi dau seama când își face regenerare?ce simptome are?mie îmi pornește des termocupla..are vreo legatură?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Creste consumul instant la o valoare constanta in jur de 8%, ai scaderere de putere, poate simti si ceva zvacnituri fine (eu simteam), si posibil sa iti porneasca si ventilatorul ca sa creasca sarcina pe motor si sa ridice temperatura pentru a face regenerarea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am si eu un Volvo S40 din 2009,1.6D,80KW si am o problema.Mi s-a aprins in bord martorul ce indica defectiuni la sistemul de control al emisiilor,nu mai are putere-demaraj si nu stiu ce trebuie sa fac.Cineva a spus ca este EGR-ul infundat deoarece merg prea finut cu ea,sa merg mai turat ca-si revine,dar nu s-a intamplat asta dupa o tura de 20 km la 2800-3000 rotatii.Ce trebuie sa fac?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, MirceaV a spus:

Salut.Am si eu un Volvo S40 din 2009,1.6D,80KW si am o problema.Mi s-a aprins in bord martorul ce indica defectiuni la sistemul de control al emisiilor,nu mai are putere-demaraj si nu stiu ce trebuie sa fac.Cineva a spus ca este EGR-ul infundat deoarece merg prea finut cu ea,sa merg mai turat ca-si revine,dar nu s-a intamplat asta dupa o tura de 20 km la 2800-3000 rotatii.Ce trebuie sa fac?

Diagnoza si apoi vezi ce e stricat si inlocuiesti , e posibil sa nu ai aditiv , poate e altceva . Cert este ca multa blana in stadiul acesta nu te va ajuta. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva in judetul Hunedoara cine se pricepe bine la Volvo ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Budulan la Deva care are diagnoza de Volvo . Nu știu însă dacă mai intra pe forum .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la diagnoza si imi dadea debimetru aer,eroare care a putut fi stearsa ,dar problema este ca am o reductie de cauciuc sparta pe furtunul care vine de la intercooler(pun poze).De acolo dadea eroarea si se aprindea si martorul,sufla aer prin ea deoarece era sectionata pe la jumatate longitudinal..Am cautat la toate magazinele de piese auto de la noi dar nimeni nu gaseste aceasta reductie.Apelez la voi poate  ma ajuta cineva sa gasesc aceasta mica reductie .Va rog mult..

Momentan meseriasul care mi-a descoperit baiul a vulcanizat pe interior reductia sparta si deocamndata tine(doamne ajuta cat mai mult)pana gasesc alta.

Reductie 1.png

Reductie 2.png

Edited by MirceaV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se gaseste separat, ci doar impreuna cu furtunul si costa in jur de 450 lei, pe original FoMoCo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau 330ron pe original VoLvO

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru informatii,dar alta alternativa nu ar fii ? Si daca vreau sa cer oferta de la dezmembrari cum se numeste furtunul ala ?adica ce sa cer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg de ce recomanzi un produs mai scump si de alta marca, cand repet, cel original VOLVO este undeva la 300 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc foarte frumos.Sper sa gasesc ceva din multitudinea de oferte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Cu care furtun vine

On 13.12.2016 at 10:38 PM, Midnight Caller said:

Sau 330ron pe original VoLvO

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

 Care furtun vine numai  coplect(original volvo) si costa in jur de 300 ? Tot furtunul de la intercooler cu cot si reductie(mufare)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.12.2016 at 7:00 PM, acn said:

Nu se gaseste separat, ci doar impreuna cu furtunul si costa in jur de 450 lei, pe original FoMoCo!

Care furtun vine numai  coplect  si costa 450 ? Tot furtunul de la intercooler cu cot si reductie(mufare)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Complet, fara C ! :) 

Da, furtunul cu tot cu , cot!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, acn said:

Complet, fara C ! :) 

Da, furtunul cu tot cu , cot!

Da,dar dupa cot mai vine reductia aia (mufarea),este si ea cuprinsa.La mine aia-i sparta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul link pus de mine, iti prezinta furtunul asa cum e! Vezi daca e ce-ti trebuie, sau ia legatura cu Midnight Caller si intreaba-l ce contine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now