Cristi Muresan

Informatii despre dpf .

266 posts in this topic

Cu 150 ti-o trimit eu...lasa adresa.

Garnitura nu gasesti separat. Incearca la baietii care dezmembreaza.

Daca vrei sa scapi putin mai "ieftin" dar si asa e scump pot incerca varianta cu furtun silicon la cot de 90gr dupa care te legi cu o teava/tub si 2 coliere de furtunul existent.

Varianta ieftina si eleganta este sa cumperi un furtun nou!

Edited by Dinoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

150 lei pt o bucata de cauciuc ? 

Bună oferta, ma bag și eu Dinoco :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

150 lei pt o bucata de cauciuc ? 

Bună oferta, ma bag și eu Dinoco 

Stii cum e... eu cer!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare...rog respectuos daca poate cineva sa imi dea ceva idei inainte sa merg pe la doctori auto ,,no name,,:unsure:...deci...volvo v50 1.6 2006...

Problema...cand o accelerez in sarcina cam pe la 3000 de ture imi ramane acul acolo si imi apare minunatul mesaj : ANTI-PATINAGE REPAIR DEMANDEE..

Daca i-au contactul si il pun din nou dispare...pana la urmatoarea acceleratie mai tare...Va rog sa nu ma injurati daca trebuie sa raspundeti a nu stiu cata oara si ptr mine...Multumesc...Sebi/ Brasov/35 ani...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentionez ca am o problema si cu alternatorul..am achizitionat o baterie noua de 70 iar cel care mi-a montat a spus ca alternatorul...in loc de 14,6 imi da doar 13,6..de aceea probabil mi se opreste radioul in mers si imi apar o grămadă de senzori pe moment....Acum...oare acceleratia...(Ce am scris mai sus)..are legatura cu asta?...ar fi bine...dar nu cred:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/31/2017 at 10:44 PM, Sebybran said:

Salutare...rog respectuos daca poate cineva sa imi dea ceva idei inainte sa merg pe la doctori auto ,,no name,,:unsure:...deci...volvo v50 1.6 2006...

Problema...cand o accelerez in sarcina cam pe la 3000 de ture imi ramane acul acolo si imi apare minunatul mesaj : ANTI-PATINAGE REPAIR DEMANDEE..

Daca i-au contactul si il pun din nou dispare...pana la urmatoarea acceleratie mai tare...Va rog sa nu ma injurati daca trebuie sa raspundeti a nu stiu cata oara si ptr mine...Multumesc...Sebi/ Brasov/35 ani...:)

Salut...

La mine a fost din senzorul RPM... Nu pica la 3000... Pica atunci cand avea el chef, dar de cum trecea de 2200, murea tot: motor, bord... 

Daca ai sa incerci sa-l masori "la rece", o sa fie in parametri... Asa ca, daca nu ai un senzor de "imprumut" (sa faci proba), poate ca n-ar strica unul nou (e 85 de lei), mai ales ca functioneaza in conditii de temperatura mare, si din 2006, io fi ajuns!

Stima si Respect!

:occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 5/31/2017 at 10:44 PM, Sebybran a spus:

Salutare...rog respectuos daca poate cineva sa imi dea ceva idei inainte sa merg pe la doctori auto ,,no name,,:unsure:...deci...volvo v50 1.6 2006...

Problema...cand o accelerez in sarcina cam pe la 3000 de ture imi ramane acul acolo si imi apare minunatul mesaj : ANTI-PATINAGE REPAIR DEMANDEE..

Daca i-au contactul si il pun din nou dispare...pana la urmatoarea acceleratie mai tare...Va rog sa nu ma injurati daca trebuie sa raspundeti a nu stiu cata oara si ptr mine...Multumesc...Sebi/ Brasov/35 ani...:)

Am pățit-o și eu, aveam 2 mesaje și motorul intra in protectie. La mine a fost  Valvacontrol turbină.Aveam presiune prea mare in turbina si de aceia imi intra motorul in protectie si nu trecea de 3000rp Pot fi si furtunurile de vacuum. Fă o diagnoză pe vida+dice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Mesajele dese "russfilter voll siehe handbuch" pot fi si de la senzorul de presiune defect? Mi-au spus o data la reprezentanta ca ar fi defect senzorul, am luat altul, cand am fost sa-l schimbe au zis ca de fapt al meu e ok, si stau cu senzorul nou in torpedou acum. Credeti ca are rost sa schimb senzorul? Sau trebuie alt DPF, eventual off? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca masina functioneaza normal. Zilele trecute cand veneam pe autostrazi din Grecia, mai aparea mesajul, si parca slabea puterea motorului, semn de regenerare, mesajul disparea dar dupa o vreme aparea iar... de vreo 2-3 ori a aparut in vreo 850 km, majoritatea pe autostrazi. Acum a aparut iar, dar sunt in oras, nu mai pot sa-i dau blana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca schimb senzorul, trebuie vreo adaptare sau ceva facut prin vida? sau doar schimbat si gata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat senzorul azi, sper sa fie ok. Pana acum asa pare, dar nici nu am mers prea mult, desi in ultimele zile aparea si disparea mesajul la minut... parca a luat-o razna

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal trebuie adaptat senzorul . 

Oricum trebuie vazut in valori reale ce presiune diferentiala ai cu noul senzor vs vechiul senzor . Altfel fara tester este posibil sa-l fi schimbat degeaba . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au facut baietii ceva resetari / adaptari pe acolo, si urmeaza sa merg si luni sa vada iar ce se petrece pe tester. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum am alta problema cu debimetru de aer , mi s-a aprins in bord check engine,am fost la doua testere si mi-au dat acelasi rezultat=debimetru de aer defect(debit aer slab cod eroare 136F) Am cumparat un alt debimetru EPHUC 135088 Brand HUCO ( made in Germany dar pe el scria made GB)de pe NET de pe AutoKarma dupa codul care era pe cel vechi 7M5112B579BB.L-am schimbat dar motorul merge la fel de rau,nu trage ,nu intra turbo in functiune,martorul check engine s-a aprins din nou si sunt disperat, Va rog sa-mi spuneti ce pot face .

Am uitat sa mentionez ca atunci cand mi s-a aprins prima data martorul check engine simtomele masinii erau : masina nu mai tragea ,nu avea sprintul de dinainte,parca o strange ceva de" gat",nu are vlaga se taraste incet ca o Dacie.

Edited by MirceaV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, eu as verifica cu atentie TOATE imbinarile de pe circuitul de admisie poate fi o cauza simpla , un colier slabit, o garnitura la turbina,etc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MirceaV problema ta e DPF blocat, nu are treaba cu debitmetrul . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now