Haiimthatguy

Ce model merită luat pentru tuning motor/suspensie

53 posts in this topic

Bună,

Întrebarea mea este în felul urmator:

Ce motorizare si ce masină credeți că merită luată. Caut o versiune benzină turbo până în 2500 cm. Scopul masinii ar fi să o modific pentru putere suspensie şi frame.

Evident ceva model "R" dar costul îi ridicat şi mă gândesc că nu se merită pentru ce am eu nevoie . Îs în zona mea mai multe locuri în care cunostinte se dau pe foste piste de cartodrom.

Aşa dar, caut ceva să dispună de caluţi să şi fie distractiv. Mentionez am masină de oras asta ar fi de distracţire şi am de gand să modific mai multe cum ar fi softul turbina injectoare pompă benzină si etc.

Deci ce parere aveti ce model s-ar merita? Am condus şi monitorizării de 1.8t şi de 2.0t si 2.4t. Toate o fost masinii bune.

Am avut şi saab si subaru dar următorul proiect aş vrea să fie un volvo.

Multumesc anticipat pentru orice sfaturi.

P.s. am un volvo 240 din 86 din 2001 care şi acuma functionează bine doar nu îl mai prea conduc. O masinat de nota 10 da nu are potential deoarece nu este turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arunca o privire peste topicuri in sectiunea tunning motor .

Vor arunca colegii de pe forum cu pietre in mine , dar pt. Racing pe traseu (curbe) un volvo cu tractiune pe fata nu prea isi are locul . Sunt grele .

Ori un 740 , ori bmw . Ori R , sau ceva AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulţumesc o să verific.consider şi tractiune fată îi pentru distractie nu mă bag la competitie. Merci de ajutor!

Am avut şi saab 93 tractiune fată cu soft evacuari si filtru de aer am scos in jur de 230 de cai şi m am distrat bine.eu mai mult is curios ce motorizari recomandaţi şi de ce. Care au potential. Aş lua o masină până în 4-5000 euro să rămân şi cu niste bani de băgat în ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a plimbat bogdan g cu un v70 2t , cu mici modificari (injectoare si soft) si mergea beton . Uitate si in sectiu ea de vanzari , este un s60 t5 (250 cp stock) si merg puse arcuri sport , suspensie devine cart-like ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, pai asta urmeaza sa caut cateva luni pana gasesc ce trebe sau poate cateva zile cine stie :glasses9: . multumesc oricum dupa ceva documentatie pe net se aud lucruri bune de toate automatizarile benzina turbo; acuma de probleme sigur dai cu orice masina care nu ii tinuta in vitrina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la shoping , mai asteapta si alte pareri (eu nu am detinut benzina de la volvo)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

asta ii si idea sa mai aud pareri si sa ma mai si documentez putin sa stiu in ce ma bag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina chiar este in mintile ei!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S60 2.3T-250cp.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina chiar este in mintile ei!

"Postat 10 December 2014 - 02:12 AM" cu totu ca incep sa caut numa motorizarea asta de 2.3t de acum incolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Postat 10 December 2014 - 02:12 AM" cu totu ca incep sa caut numa motorizarea asta de 2.3t de acum incolo.

Masina nu a fost vanduta

Share this post


Link to post
Share on other sites

"incep sa caut numa motorizarea asta de 2.3t de acum incolo."

2,3 T5 - nu 2,3 T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"incep sa caut numa motorizarea asta de 2.3t de acum incolo."

2,3 T5 - nu 2,3 T.

Multumesc , am uitat sa precizez T5 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bună,

Întrebarea mea este în felul urmator:

Ce motorizare si ce masină credeți că merită luată. Caut o versiune benzină turbo până în 2500 cm. Scopul masinii ar fi să o modific pentru putere suspensie şi frame.

Evident ceva model "R" dar costul îi ridicat şi mă gândesc că nu se merită pentru ce am eu nevoie . Îs în zona mea mai multe locuri în care cunostinte se dau pe foste piste de cartodrom.

Aşa dar, caut ceva să dispună de caluţi să şi fie distractiv. Mentionez am masină de oras asta ar fi de distracţire şi am de gand să modific mai multe cum ar fi softul turbina injectoare pompă benzină si etc.

Deci ce parere aveti ce model s-ar merita? Am condus şi monitorizării de 1.8t şi de 2.0t si 2.4t. Toate o fost masinii bune.

Am avut şi saab si subaru dar următorul proiect aş vrea să fie un volvo.

Multumesc anticipat pentru orice sfaturi.

P.s. am un volvo 240 din 86 din 2001 care şi acuma functionează bine doar nu îl mai prea conduc. O masinat de nota 10 da nu are potential deoarece nu este turbo

Eu zic sa modifici 240-ul!!! Cauta redblock pe google/youtube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina îi luată din america şi îi tanc. 240 îi 2.4 cutie automată. Da sfântu wikipedia m io dat informări despre motorizare. Cu totu că şi un model tractiune spate îi tentant. Un vlsd sau differential sudat şi am cu ce mă juca. Mulţumesc tuturor de sfaturi. În vară acuma sigur achiziționez eu ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La capitolul manevrabilitate, Volvo 850 este peste S60/V70. Deci daca vrei sa cumperi ceva de-a gata iti recomand 850 T5 sau 850 R. Daca iti place sa mesteresti sau daca ai de gand sa fac modificari cea mai buna/ieftina varianta este sa modifici 240-ul

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca 850-ul este peste S60 inseamna ca C30-ul este peste Veyron .

C30 T5 este alegerea ideala pt weekend fun car, o masina bestiala de weekend usor de tunat si bestiala cand sta cuminte in parcare iar pe strada este vis, pe langa C30, 850-ul e caruta .

Edited by Bogdan G
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daa, C30. Masina perfecta. Pacat ca nu se gasesc decat cu motorul ala pacatos 1.6D si 110 cp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Offtopic..

.Faceti ,ce faceti si vorbiti de sasiu "focus". :smile: . ..Sa vorbim de Volvo autentic ,adica intre o "caruta" si alta "caruta" :smile:.Cele cu R tot "carute" sint si sa fie motivul ca si acum la muulti ani sint f fiabile si cautate!!? Asta intreaba omul pe aici..

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe langa C30, 850-ul e caruta .

Imi cer scuze, maine sterg posturile de mai sus despre 850-uri.

Nu am vrut sa va deranjez cu carutele alea.

Totusi, nu as schimba niciodata caruta mea Volvo pe...verisorul focus-ului.

Orice ati spune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva de genul

ec5e18321e43362b1e27e98a5d8c3d28.jpg

Sent from Nokia 3310i using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niice,S70 AWD.

Dintr un 850 scoti 400 hp cu 2000E investiti in masina.

Sunt curios cat trebuie bagat intr un C30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate e mai ieftin 850-ul per cal putere, adica cu 2100E ai 400 cp, ieftin rau .

Sa-mi detaliezi si mie cum ajungi la 400cp cu 2000E pt ca sunt tare curios cum se face .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defapt 2150,14

Pt asta ai nevoie de un 2.3 t5 de 225 hp, si sa incepem shopping list ul:

Biele forjate 500E, turbina 19T 300E, injectoare 100$, sonda Afr 900 Lei, segmenti Mahle 600Lei , garnituri motor 800 Lei, rectificat cilindrii 600 Lei, distributie 350 Lei, intercooler 1500 Lei. plus maruntisuri gen: fise, bujii, bov si cam astea sunt in mare.

Ai in acelasi timp stage zero si un motor de 400 hp :D

Daca te pasioneaza surubaritul manopera nu platesti si pt soft ai documentatie pe tot www ul.

Cat fac astea la un C30? Basca ca un 850 il iei la bani de seminte.

Pff uitasem de suruburile de la chiulasa...120 Lei si evacuare custom 1500 Lei.

Edited by Brava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa vedem ce am investit eu pana acum in motor :

-30750783 Genuine Volvo oil pan gasket set - 105RON (A/T) - comandat - VENIT

-271815 Oil squirter gaskets - 20RON (A/T) - comandat - VENIT

-274260 Oil Pump Gasket Set - 70RON (A/T) - comandat - VENIT

-9146132 Valve spring for oil pump - 10RON (A/T) - comandat - ANULAT, NELIVRABIL

-1271903 piston for above spring (discontinued) - 30RON (A/T) - comandat - ANULAT, NELIVRABIL

-3531017 OEM Head Gasket - 250RON (A/T) - comandat -VENIT

-6842347 x12 Cylinder Head Bolts – Victor Reinz (made by Mahle) - 130RON (UNX) - comandat - VENIT

-31368044 x12 Main Bolts (Volvo) - 180RON (A/T) - comandat - VENIT

-1161059 anaerobic sealant - 300RON

-6842272 x2 front cam seal (Beck/Arnley) - 80RON (A/T) - comandat - VENIT

-9443310 x2 rear cam seal (SKF 11809) - 80RON (A/T) - comandat - VENIT

-1397525 x5 valve cover sealing rings (Victor Reinz) - 10RON - UNX + AGS - comandat - VENIT

-272424 - valve stem seals (Victor Reinz 70-26058-00) - 170RON (A/T) - comandat - VENIT

-9458178 rear main seal - 70RON (A/T) - comandat

-1397077 - Pilot bearing (behind flywheel) - 40RON (A/T) - comandat - VENIT

-1271988 - Oil trap - 120RON (A/T) - comandat - VENIT

-8699467 - Exhaust manifold gasket - 30RON (A/T) - comandat - VENIT

-9146266 Intake manifold gasket - 40RON (A/T) - comandat - VENIT

-1271893 NA throttle body

-9135990 throttle body gasket - 20RON (A/T) - comandat - VENIT

-1366791 rectangular sealing ring for oil pan thermostat - 20RON (A/T) - comandat - VENIT

-968757 x2 o-rings oil pan thermostat housing - 15RON (A/T) - comandat - VENIT

-9463274 Thermostat housing gasket on block - 20RON (A/T) - comandat - VENIT

-30777466 x5 sets Genuine Volvo rod bearings - comandat

-Mahle OS2 Pistons (includes wrist pins, snap rings, piston rings) - 2000RON - comandat - venit

-Volvo Main Bearings (ordered by code) - 2000RON

-Timing kit - 500RON

-30677767 water pump gasket (re-used bolts)

-1275379 oil cap gasket - 5RON (A/T) - comandat - VENIT

-1236119- water pipe gasket to cylinder head - 11RON - comandat

Se mai adauga alezat + honuit + shimming ~ 700RON

Biele forjate K1 (Wiseco) - 2000RON

Si inca nu e gata, turbina e inca 16T... Deci mai puneti.

Calculele le faceti singuri :smile: Setup-ul duce peste 500HP, dar cu 19T doar in vise treci de 300HP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now