Robert Szentannai

Probleme motor in mers

19 posts in this topic

Am si eu o problema care deja incet ma face sa renunt la masina (daca nu gasesc solutii). In timpul mersului cand mi lumea mai draga (in depasire) pur si simplu se opreste motorul. De precizat este ca se opreste doar daca este cald afara, peste 25 de grade. Imi face aceasi figura si cand e fortat (in sensul ca urc o panta si suntem mai multe persoane in masina) si bineinteles merge si clima. Dupa ce se opreste poate di pornit numai din cheie. Testerele nu imi indica nimic! Mecanici nu au habar. Mi-au spus sa schim filtru de motorina. Nu a rezolvat problema. Mi-au zis sa xumpar filtru original (nu am gasit). De circa 3 sapt.imi urca si acul de la apa cand circul in aglomeratie. Am svhimbat termostat, dar acul urca in continuare...ventilatorul de racire merge non stop. Uneori si 30 de minute dupa ce opresc motorul....ma ajutati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca urca peste jumatate poate fi si garnitura de chiulasa sau pompa de apa. Coincide oprirea motorului cu supraincalzirea ? Daca nu, poate fi si o eroare de suprapresiune a pompei (daca zici ca apare in sarcina) de la un injector defect care da prea mult pe retur. Cel putin asta pateam eu la Smart.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa o revizie serioasa la un service autorizat Volvo. Acolo vei primi consumabile originale si o diagnoza profesionala.

Daca nu ai bani de revizie si de consumabile originale la Volvo, mai bine vinde masina, ca nu razbesti asa cu ea.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul as da vina pe senzorul de temperatura... Scoate-i mufa si masoara rezistenta cu motorul cald si rece; apoi compara cu valorile normale, eu nu le stiu dar daca le cauti sigur le gasesti.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la us service unde au adus un tester mai serios, cel putin asa ziceau. Testerele universale nu indicau nimic, iar asta indica eroare la senzorul de presiune. Dar spuneau ca poate fi si injectoarele (dar atunci nu ar avea legatura cu caldura, banuiesc?!) Sau mai era ceva senzor pe o pompa care ar mai putea fi. Va trebui sa schimb toate bujiile incandescente + ma-au pregatit sufleteste ca mi se va duce si clima cu totul. I trebarea ar fi daca merita investiti bani in ea sau ar fi mai rentabil sa il schimb?! Imi spuneau cand am cumparat masina ca si ambreajul e pe duca...mi-au dat vreo 10.000. Eu am facut 70.000 iar ambreajul e in aceasi stare. Pride sus detot, dar nu simt mare lucru (cu exceptia mirosului in situatii cand suntem 4-5 in masina si fac pornire de pe rampa). Astept pareri...poate ar fi o idee buna sa gasesc un service autorizat volvo, dar nu stiu sa existe in mures....? Poate ma ajutati si cu asta...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

First of all ...ce motorizare ai?

Cand sare apa pe rosu,  fierbe in vas? Daca nu, verifica ce temperatura iti indica pe tester cand e masina rece.

Este posibil sa fie zenzorul dus.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

First of all ...ce motorizare ai?

Cand sare apa pe rosu,  fierbe in vas? Daca nu, verifica ce temperatura iti indica pe tester cand e masina rece.

Este posibil sa fie zenzorul dus.

 Motor de 1.9 diesel 102 cp 333.000 km. Nu stiu daca fierbe in vas. Am patit de 2x in total sa imi urce acul la apa. Inainte sa schimb termostatul si dupa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite daca esti din mures , avem un coleg de pe forum care are Dice (tester volvo) kecs il cheama 

 

Tiam trimis mesaj privat cu email-ul lui

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba senzorul de temperatura .....La mine  s-a dus acul pe rosu la maxim in citeva secunde chiar dupa ce am reparat motorul  in primele zile de probe (sensor de 3 luni achizitionat ) .... mi-a trecut motorul in regim de avarie  si ventilatoarele pornite ....PROTECTIE MOTOR DIN ECU...

Edited by bebencino
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Am masina cu acelasi tip de motor, de 102cp, iar la mine pot sa iti spun ca problema a fost la cablajul care vine la senzorul de temperatura.Din cauza vibratiilor si a faptului ca sa intarit izolatia firelor, sau rupt exact de la intrarea in mufa. Verifica continuitatea intre cabluri si pinii din mufa, asta in timp ce flexezi de mufa. La mine asa s-a rezolvat problema! Succes, asta daca nu cumva ai si reparat-o intre timp!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou! Dupa cum vedeti, sunt destul de rar intrat pe site :( lipsa timp. First of all, va multumesc pentru toti care m-ati ajutat cu sfaturi. Am reusit sa il pun pe un tester, care a indicat putere scazuta la motor si consum ridicat! Nu am solutionat problema, deoarce sunt si comod, dar fiind toamna si temperaturi mai scazute, masina merge foarte bine. Pana se apropie vara din nou :) Am sa iau in considerare ce m-ati spus legat de senzorul de temperatura si saptamana viitoare ma voi duce la un electrician auto. Sper sa ma ajute ei, deoare mecanicii nu ma ajuta.

Apropos. Cand l-am pus pe tester (service autorizat si mare) din Mures, baietii de acolo m-au spus ca ei ar presupune sa fie de vina regulatorul de presiune. Voi ce parere aveti?

Mai am o chestii foarte foarte enervanta la masina: treaba ar trebui sa fie simpla. Imi bate ceva in fata la roata din dreapta, dar numai si numai la denivelari. Am fost cu el in trei locuri diferite, si nimeni nu imi poate spune ce bate. Au fost schimbate bieletele si capetele de bara, dar problema nu vine de acolo. Au verificat de la telescoape si pana la etriere tot.Pur si simplu nu m-au putut spune ce suna. Dar ma enerveaza. Suna fier pe fier si ma prostdispune :( Poate aveti si aici vreo idee,?!

 

Va multumesc inca odata!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucse bascula,bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor, mai ai destule cauze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucse bascula,bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor, mai ai destule cauze :)

Cu alea au inceput si toate sunt in regula!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bucse bascula,bucse bara stabilizatoare, flanse amortizor, mai ai destule cauze :)

Cu alea au inceput si toate sunt in regula!
 

Si cum le-ai verificat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum le-ai verificat?

La service (chiar la 2 am fost) de l-au verificat, nu eu! La un service am primit un raspuns ca poate fi de la cauciucuri. M-a bufnit rasul> Cauciucurile au fost noi noute, si am rulat cu ele un sezon! Vredestain snowtrack 3 + nu stiu cum poate sa sune un cauciuc fier pe fier! Masina a fost ridicata si testata. Mi-au spus clar ca bucsele, telescoapele si flansele nu sunt. Ce era dubios si putea fi (capete de bara si bieleta anti ruliu, au fost inlocuite). Problema persista

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la motor: Ce credeti ca e mai mare sansa sa fie defectiunea? Senzorul de temperatura sau regulatorul de presiune, tinand cont ca imi face figuri numai si numai vara, la caldura. Nefiind un service autorizat Volov in mures, chiar nu as vrea sa ma duc la un service (unde oricum nu stiu) sa le iau pe rand cu inlocuita, deoarece costa ceva bani si sansele sunt mari sa nu nimeresc senzorul potrivit din prima.

Vreau sa vand masina si vreau sa o pun la punct, pana mi se iveste un cumparator, caci chiar nu vreau sa imi bat joc de nimeni!

La masina mai am de retusat si ceva rugina aparuta pe praguri si aripi fata...asa ca orice ban economisit ma ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La service (chiar la 2 am fost) de l-au verificat, nu eu! La un service am primit un raspuns ca poate fi de la cauciucuri. M-a bufnit rasul> Cauciucurile au fost noi noute, si am rulat cu ele un sezon! Vredestain snowtrack 3 + nu stiu cum poate sa sune un cauciuc fier pe fier! Masina a fost ridicata si testata. Mi-au spus clar ca bucsele, telescoapele si flansele nu sunt. Ce era dubios si putea fi (capete de bara si bieleta anti ruliu, au fost inlocuite). Problema persista

 

Mie imi bateau flansele si bucsile de la bara stabilizatoare. Cu masina pe elevator nu aveam niciun joc, bara stabilizatoare era "teapana" in bucsi, de asta te-am intrebat cum au fost verificate.

Flansele nu stiu cum au fost verificate dar poti sa faci si tu o verificare: cu capota ridicata tragi frana de mana si rogi un prieten sa incerce sa plece de pe loc, daca tija amortizorului joaca in flanse, sunt uzate. In mod normal tija amortizorului trebuie sa stea in centrul flansei.

Daca nu ai schimbat niciodata piesele astea ma indoiesc ca dupa 333000 km sa nu bata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now