Sorin9308

Singurul Volvo V70 XC 2.0t 226hp din RO

22 posts in this topic

Salutari tuturor,

De aceasta saptamana sunt noul posesor al unui Volvo V70 XC 2.0t din 1998 varianta de 226cp. (un lot cu un numar limitat fabricat doar pentru Italia)

Masina a fost adusa in Romania din 2013 de catre proprietarul ei din Germania pentru a o pastra aici in tara dupa ce i-a refacut turbo-ul acolo. A renuntat la idee, ramanand in Germania asa ca a vandut-o cuiva din Bucuresti. In 2 ani de zile a rulat 12.000km in RO, proprietarul fiind mai mult plecat din tara. Acum a ajuns la mine tot din aceasta cauza ca va pleca pentru un an de zile si nu va mai avea nici o utilitate masina.

In prezent are 234.000 km, motorul se prezinta intr-o stare foarte buna se aude si trage foarte bine.

Ca si probleme identificate si ce urmeaza a fi rezolvate saptamana viitoare:

- cele doua usi din dreapta nu se descuie decat de pe interior(nu se deblocheaza, ca dupa ce s-au deblocat se deschid normal)

- conform proprietarului are o f mica fisura la galeria de evacuare

- are lipsa un proiector (a intrat cu ea cand a parcat-o intr-un stalpisor de parcare si la spart)

- haionul nu sta sus (coboara usor usor nu sta fixat)

- un bec de la pozitie si unul de la faza lunga nu functioneaza

 

Ca si impresii generale are foarte multe optiuni pentru vremea ei cel putin mie asa mi se pare:

- aer conditionat cu reglaj pentru sofer si pasager (merge extraordinar aerul:)))

- radio cu CD si caseta

- computer de bord ce afiseaza consumul instant, mediu, range-ul, temperatura de afara si distantele parcurse

- oglinzi electrice si incalzite

- scaune reglabile pe inaltime, fata-spate, lombar si inclinatie

- in rest nu stiu ca nu m-am mai uitat :))

 

Revin cu impresii si poze imediat ce apuc sa o mai conduc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari , sa te bucuri de masinuta ! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar de ce este singurul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt ca e XC. Ce e prin Ro e de obicei V70 normal, fara AWD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spun singura fiindca i s-a facut omologare speciala la RAR din cauza faptului ca nu a mai fost inscrisa nici una.

Volvo V 70 XC cu acest motor a fost fabricat doar pentru Italia intr-un numar restrans (nu reusesc sa gasesc nicaieri numarul).

In plus nu am gasit nici una de vanzare pe mobile.de cu aceste specificatii, foarte ciudat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spun singura fiindca i s-a facut omologare speciala la RAR din cauza faptului ca nu a mai fost inscrisa nici una.

Volvo V 70 XC cu acest motor a fost fabricat doar pentru Italia intr-un numar restrans (nu reusesc sa gasesc nicaieri numarul).

In plus nu am gasit nici una de vanzare pe mobile.de cu aceste specificatii, foarte ciudat.

Mai stiu cel putin 2 dar una este cu numere de Italia si una cu numere de Bulgaria.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a 3-a cu numere de romania :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu este singura, asa cum mi s-a precizat, imi cer scuze pentru dezinformare. Voi incerca sa schimb titlul!

La cele doua daca le stiti proprietarii as aprecia daca as reusi sa dau de ei sa mai schimbam o parere/idee.

Ce am mai observat la ea in cei cativa km rulati de cand o am:

- pe undeva intra miros de gaze nearse in instalatia de aerisit (doar cand e pornita incalzirea/racirea)

- vasul de lichid de parbriz scrie in carte ca are 4-5 litri, eu am pus 2 si aparent s-a umplut, dar senzorul de lichid este inca aprins, iar la stergatorul din spate nu curge

Pentru poze, ii fac maine pe lumina.

Edited by Sorin9308
wrong word

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu ma insel motorul este t5 (2.0 editia pt italia, cum spuneai si tu) v50saphir are motorizarea respectiva si este din bucuresti , mai sunt si altii (nu ii cunosc ) 

Masini similare cu a ta sunt 850-u , si s70-u 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Din pacat nu pot schimba titlul, asa ca daca deranjeaza pe cineva rog un admin sa il schimbe.

Legat de probleme enumerate are cineva vreo idee despre ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil s-au stricat yalele pe dreapta si iti trebuie slte amortizoare la haion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapinesti sanatos si Da sint f. rare asemenea modele intrucit sint AWD , mult mai rare decit berlinele.:)

Daca a fost cumva cea cu nr provizorii de HR dupa anunturi de mai demult cam scumpa la cite probleme ai cu ea.Daca nu este , poate este mai bine insa sigur ai ceva de bagat bani in ea pt un nivel mediu .Galerie  fisurata inseamna ca pierzi putere sigur ,asa ca idee.

Offtopic

Daca era masina "ceas"  ma interesa un schimb in ideea ca iti place berlina.Caut de ceva  vreme asa ceva ,insa  numai pocnitori am intilnit....masini adevarate  la preturi de ~4000E  sint cam scumpe insa f f rare:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit printre noi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc!

Cu mirosul s-a rezolvat, cu luminile s-a rezolvat, cu usile partial s-a rezolvat (mai am nevoie de broasca pentru usa din dreapta fata ca s-a rupt un pin in plasticul de la interior si nu mai arunca automat in sus incuietoare).

Cu haionul se rezolva saptamana viitoare fiindca cred ca le-am gasit pe cele bune noi.

A mai ramas acea fisura, care nu cred ca e fisura ci sonda lambda fiindca nu se aude nimic, dar am senzorul aprins de la sonda. O pun pe tester si rezolv si asta. In functie de ce este vorba, inlocuiesc cu piese noi fiindca nu-s asa scumpe.

Ii voi face si toate schimburile saptamana viitoare sau aceasta depinde cand ajung: filtre, ulei, placute.

In rest masina nu are nici o alta problema.

Ii voi face si un detailing interior si la exterior sa o aranjez usor usor, dar pastrez totul stock OEM.

Edited by Sorin9308

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut un filmulet cu sunetul masinii daca dorea cineva. :P

Inca nu am reusit sa ajung sa rezolv tot ce mai am de facut, din pacate nici nu am mai circulat cu masina. Acum seara am scos-o vreo 20 de minute la plimbare. 

Saptamana viitoare sper sa apuc sa merg sa termin cu tot ce am de facut.

VID-20151126-WA0000.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legat de gaze uita-te si la imbinarea flexibila de dupa turbo la teava de esapament. Poti evident controla si galeria de evacuare, daca mai ai toate prezoanele intacte.
XC a avut din fabrica motoare LPT (low pressure turbo). Daca al tau chiar are 226cp inseamna ca a fost modificat. In Italia au fost vandute preponderent motoare de 2l si mai mici din cauza ca taxele la motoare peste 2l sunt / erau foarte mari. In mod normal masina s-a asamblat cu motorul 2.5T de 193cp.

Legat de apa de la stergatoare, senzorul e destul de pacatos, e ieftin si relativ simplu de schimbat e infipt de sus in vasul cu lichid.

Apa de la stergatorul din spate nu ajunge ori din cauza supapei blocate care este in stalpul D de pe partea pasagerului in spatele plasticului care acopera difuzorul, sau pompa este blocata (e tot infipta sus in vasul cu lichid). Deci verifica mai intai daca auzi motorasul cand actionezi spalarea pe spate. Eventual s-a desfacut si imbinarea furtunului care aduce apa in portbagaj (asta in caz ca merge pompa).

 

 

Edited by Cristian Scutaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru explicatii si ajutor!

Motorul nu cred ca este modificat fiindca respecta specificatiile standard http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Volvo/1730/Volvo-V70-XC-20T-AWD.html .

Motorasul se aude cand incerc sa spal luneta, deci nu cred ca ar fi acesta de vina.

Voi da jos turbina sa-i schimb garniturile si sa verific tot in zona aceea, dar cel mai probabil saptamana viitoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cred ca e aia de HR masina, a ajuns si pe la mine acum un an si era ok masina . 

Si da e unicat combinatia 2.0T @ V70 Cross Country . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: Am refacut caseta de directie. A fost 1000 RON, dar curgea putin si nu puteam sta cu ea asa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarbatori fericite tuturor!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now