coprescu

Ajutor! Motor plafonat/ limitat! Lipsa putere!

10 posts in this topic

Salut,

Am si eu o problema cu un V50 1.6d.

Motorul nu mai trage deloc. Porneste normal, accelereaza liniar insa foarte incet, pare a fi o limitare electornica.

Am fost la un service (nu volvo) si mi au spus ca ar fi o problema generata de bujii (mi e greu sa cred ca asta ar fi problema). Tind sa cred ca e de vina filtrul de particule (DPF).

A mai avut cineva problema asta? ceva pareri?

Mentionez ca masina are 220k Km.

Multumesc!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca masinuta ta are o problema reala de a consuma ulei, betiva cam 1-2l la 10k km Problema reala a limitarii find infundarea filtrului catalizator DPF.

ce poti face:

Curatare galerie admisie si evacuare(turbo)

Verificare-Inlocuire turbo (ea este buba)

Spalare sau inlocuire filtru particule (nu face regenerare fortata DPF fara curatare galerie admisie si evacuare pentru ca vei lua foc la propriu, in cel mai bun caz vei patii diesel runaway, momente de panica in multe cazuri cu spargerea blocului motor, oprirea motorului se face doar cu introducerea treptei de viteza mare si pedala de frana calcata maxim)

Edited by AndrZi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut și eu această problemă (sper că am scăpat de ea), respectiv motorul intra în protecție (eroare în bord) se tura foarte greu și nu trecea de 3000. Dacă opream motorul și reporneam (plecam imediat de pe loc), eroarea dispărea / motorul mergea bine (de cele mai multe ori).

La un service local (Sighetu Marmației) am avut eroare legată de buji/releu buji și dereglare DPF. Am schimbat bujiile, dar motorul tot intra în protecție. Am schimbat furtunul de la turbo (era crapat), dar problema tot persista.

După un drum mai lung am simți că bagă gaze în interior atunci când staționez. Problema a fost filtru epurator înfundat și capacul fisurat (sărea ulei pe motor la turații mai mari)

După ce am schimbat filtrul epurator și am văzut că problema tot persistă, am mers la un service autorizat Volvo (Premium cars - Cluj) unde au făcut o diagnoză și s-a constatat că :

- aveam ulei pe tubulatura turbo, inclusiv la debitmetru (probabil din cauza filtrului epurator înfundat),

- fișele de la buji nu erau bine clipsate

- turbo este ușor descentrat (au recomandat înlocuirea lui)

După curățarea tubulaturii și clipsarea fișelor problema nu a mai apărut (de o săptămână).

Urmează să merg luni la un service local pentru înlocuire turbo.

Dacă aveam un service autorizat Volvo mai aproape de mine, mergeam din prima la ei. Îți recomand să mergi la un service Volvo pentru o diagnoză.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai pus un tester ceva?Pana si banalul Autocom pe care il are cam toate serviceurile afiseaza majoritatea problemelor si iti faci o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, coprescu a spus:

Salut,

Am si eu o problema cu un V50 1.6d.

Motorul nu mai trage deloc. Porneste normal, accelereaza liniar insa foarte incet, pare a fi o limitare electornica.

Am fost la un service (nu volvo) si mi au spus ca ar fi o problema generata de bujii (mi e greu sa cred ca asta ar fi problema). Tind sa cred ca e de vina filtrul de particule (DPF).

A mai avut cineva problema asta? ceva pareri?

Mentionez ca masina are 220k Km.

Multumesc!

 

Schimba filtrul. Ori cum fac toti ,il golesti si iti face meserias ,competitiv  cineva DPF off ,in ideea sa nu afumi pe altii in trafic.:)Altfel te " ia" radarul dupa dira de fum.

 Trebuie sa ai si bujiile in regula si tubulatura turbo fara fisuri,etc. Intreg lantul de la admisie-turbo  catre DPF trebuie sa fie etans pentru a avea regenerare constanta la intervalele respective acestui motor.

Edited by 1984

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut aceeasi problema ca a ta, era de la Filtrul de particule.

L-am eliminat si acum este ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesant ca la voi merge doar ca ati reparat/modificat DPF...al meu nici dupa astea nu trage...adica e puturos...3 diagnoze 3 unitati service diferite...toate-s bune la masina si si in/la cote optime dar nu trage.

dupa 'resoftare' DPF OFF cei de la reprezentanta nu mai pot face nimic pana nu pun un filtru bun inapoi...eu ma gandesc la debitmetru de aer...asta nu apare la nici un tester chiar si cu mufa scoasa...de-astea ati intalnit???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai mufa scoasa la debitmetru si nu ai eroare 

Atunci ii stearsa lista de erori

Dpf off facut din soft numai de dragul de a lua banii

Soft oe pus inapoi

Reparat masina si dupa dpf off

Edited by volvo 244
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Intampin si eu o problema. Dimineata pornirea la al meu s40 1.6 diesel 2009 este ff greoaie. Trebuie sa invart cheia prelungit undeva intre 5-8 ture. Incepe sa vibreze de la 400 de ture si creste treptat si usor pana la 800 de ture, evacuand fum albastru. Dupa ce s a incalzit motorul, pornirea este din prima, insa aceleasi sintome in revenirea la relanti( de la 400 pana la 800 rpm). Testerul nu spune mare lucru insa ce suspectez eu as fi filtru epurator. Ar putea fi si alceva? Mecanicul spunea ca daca ar fi pompa de inalta ar da pe tester. Injectoarele le am verificat si sunt ok. Filtru de particule este anulat cu by pass. Ce ar putea fi?

Edited by luca30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now