muadDib

Ce nu va place la Volvo-ul personal?

243 posts in this topic

Dar cu frana de mana ce probleme ai intampinat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frina de mina este "elastica" si urca mult si este incomoda la revenire.Cred ca la acest aspect se refera probabil

Nu se poate intoarce usor (partial )masina pe uscat cu frina de mina in caz ca vrei sa faci vreo manevra etc plus ca V-ul ,in cazul tau,este greu pe spate

Chiar daca tragi de maneta la maxim este "elastica" fie si reglata bine(max 5 dinti) si ai placute noi , in rest tine bine pe loc.

Fireste ,iarna poti si actionind-o inainte de frina de serviciu "tai" DSTC-ul iar logica masinii iti permite asta,fara sa il mai actioneze.

Sistemul mecanic de ancorare ce vine pe placute spate este delicat dupa parerea mea si nu este precum in cazul S70 cu placute (saboti) separate ce "lucreaza" foarte gospodareste

.

Edited by V50Saphir
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu exact cum taie dstc caci am incercat in iarna un mic drift si a vrut sa ma redreseze de mam speriat ca intru in zid .

In rest mi se pare super buna frana de mana .

Si mi se pare mai oke decat cele cu placute si tambur care se uzeaza si se desprind si zdrangane pe acolo

Sa se inteleaga (tambur in disc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... plus ca V-ul ,in cazul tau,este greu pe spate

Cum vine asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un pic mai greu decit S-ul.Este vorba de repartizarea maselor pt acelasi sistem de actionare al frinei de mina .Bun acum , eu asa consider avind vreo 5 ani pe mina V50.Poate sint eu subiectiv :smile: ,daca vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un pic mai greu decit S-ul.Este vorba de repartizarea maselor pt acelasi sistem de actionare al frinei de mina .Bun acum , eu asa consider avind vreo 5 ani pe mina V50.Poate sint eu subiectiv :smile: ,daca vrei.

Nu stiu cum e la V50/70 dar la S/v 40 greutatea este aproximativ aceiasi.S-ul este mai greu cu aproximativ 20 kg(conform Heynes).Conform cars-data.com este invers.Considerand ambele masini goale.Nu am reusit sa gasesc greutatea pe fiecare punte.Cu aceleasi dimensiuni la discuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@V50saphir aha deci v-ati dat la drifturi :))) cu masinuta mea :P

Comparativ s40 are 1490 si v50 1505(d5 ambele acelasi an adica 2007) ce e drept 15 kg pe partea din spate . Masina se comporta bine la viteza pe curbe avand cauciucuri noi (un pic se inclina probabil o suspensie sport sau dinamic ar rezolva)

Spunea roberto ca s40 lui era cam ciudat pe curbe cand nu avea pasageri in spate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit un "bug" la sistemul walk me home la v70 ... daca tragi o data de maneta e faza lunga walk me home , daca mai tragi inca o data trece pe faza scurta si ramai fara baterie daca nu observi ...

Revin cu detalii. La mine la prima actionare a manetei se aprinde faza lunga, insa se stinge imediat ce eliberez maneta si se se aprind faza scurta si proiectoarele, iar la a doua actionare se sting toate. Daca actionez functia, luminile se sting singure dupa aprox 30 sec

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar cu frana de mana ce probleme ai intampinat ?

In primul rand nu imi place aspectul ei..in afara ca este destul de mare, pare si un pic neterminata, cred ca puteau sa gaseasca si alte solutii pentru aspectul ei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit un "bug" la sistemul walk me home la v70 ... daca tragi o data de maneta e faza lunga walk me home , daca mai tragi inca o data trece pe faza scurta si ramai fara baterie daca nu observi ...

Cum sa ramai fara baterie , se sting singure dupa 30 de secunde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu fie am o problema pe undeva ,releu?

Caci la o tragere simpla cum descrie ionut ramane si faza scurta si lunga si faza lunga nu se mai stinge ...decat dupa ce ai ramas fara baterie

Share this post


Link to post
Share on other sites

La v70 ca sa ridic masina pe cric indiferent fata/spate trebuie sa bag cricul cam pe la mijlocul masinii..... si uite asa se ridica si fata si spatele. Cricul e nou dar hardughia e grea. Mi se pare aiurea rau de tot dar tot o iubesc

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

super util cand treci la alt rand de roti ... deci ar trebui sa postezi in sectiunea ce imi place la volvoul meu :D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parbrizul!

l-am schimbat anul trecut prin noiembrie si acum este zgariat ca ala de la Kia care are 5 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce a mai trecut ceva timp au ramas urmatoarele:

1. franele cam slabute

2. cutia de viteze Aisin AW55-50/51 (cred ca asa se numeste)

3. Senzorii de parcare (foarte sensibili)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de muzica pe care il are gama S/V40... Lipsa boxelor in usiile din spate lasa de dorit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DAca ai tun de bas(lateral) si boxe in spate,eu unul nu prea vad la ce ti ar trebui boxe in usi.Desigur toate astea cu un minim de Hu 605!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Singurul inconvenient la masina mea este ca are 2 usi :)) si un spatiu ceva mai mic de depozitare.

Si am jantele zgariate:(

Edited by B102RED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now