Guest OvidiuDanut

S60 D5 vs S60 T5!

66 posts in this topic

Salutari!

Am o mare dilema. In banii pe care ii am imi permit fie un D5 din 2004-05 fie un T5 din Germania. Problema decizionala rezida in faptul ca T5 va fi mai puternic insa mai vechiut decat D5-ul iar ultimul va fi mai nou si mai aratos insa mai slabutz decat T5 ul.

Voi ce credeti? Se apropie de T5 cat de cat la senzatii un D5 chipuit pana pe la 180-190CP?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu.... T5 nu se compara cu D5 la performantze.... acum depinde de tine ce cautzi la o masina .... putere sau varsta, stare etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu.... T5 nu se compara cu D5 la performantze.... acum depinde de tine ce cautzi la o masina .... putere sau varsta, stare etc.

In primul si in primul rand vreau sa fie intr-o stare cat mai buna optic si functional apoi vreau de la masina sa simt ca are forta, fara senzatii de lesin la o depasire pe la 100-120 la ora. Nu ma intereseaza masina pt fum/scartaieli la verde, liniute sau intreceri la 200km/h. Ofera D5 -ul senzatia unei masini puternice?

Iti ofera mai mult decat suficent....Oricum fa o diferenta clara intre CP si Cuplu!!!!! Caii putere te ajuta doar la viteza maxima iar cuplul la reprize. Daca esti foarte nervos rupi aderenta si in treapta a 4-a cu D5. You need more? Vrei senzatii de raliu ? Atunci mergi pe T5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

d5-ul meu are (cu power box=600 euro) 220cp si 480nm

cuplu asta n-o sa-l vezi in veci la T5

si se duce (real) la 240.

daca vrei sport ia d5.

daca vrei viteza ia t5

t5-ul n-o sa te bage niciodata in scaun ca un d5

Share this post


Link to post
Share on other sites

d5-ul meu are (cu power box=600 euro) 220cp si 480nm

cuplu asta n-o sa-l vezi in veci la T5

si se duce (real) la 240.

daca vrei sport ia d5.

daca vrei viteza ia t5

t5-ul n-o sa te bage niciodata in scaun ca un d5

Ok, m-am lamurit. Sa vad ce o sa gasesc. Sunt vreo 2 T5-uri din 2001 care arata absolut fantastic pe mobile.de pe la 8500 de euro. Daca imaginile sunt conforme realitatii, asa ceva o sa fie daca nu , atunci D5.

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ iulirx "t5-ul n-o sa te bage niciodata in scaun ca un d5.."

Dragul meu,lasa-ma sa te contrazic.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai...,da ! contrazice-ma !

la blocul de vis-a-vis este un s60-t5 din 2006 sau 2007, exact aceeasi culoare cu a mea.

din cite am simtit pe pielea mea, a fost singura masina care , fiind sub d5, mi-a pus probleme.

io probleme am cu m3,5 - urile care sint peste mine cu mult. dar au dublu cai putere.

t5-ul e intr-adevar puternic, dar tot nu te baga in scaun ca d5-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca o linita de 400m o sa va edifice. Ia vedeti cum va intalniti ca sunteti aproape. Noi asteptam rezultatele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu de 400

una de 1000 sau 1500

la 400 cistiga el la 1000 sau  peste io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu, clasic e "Quarter-mile"-ul... jucam dupa reguli sau nu ?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pot incerca.

dar io ajung intr-a 3-a , el intr-a 2-a....

sau 400m dar cu plecare de la 25 km/h

vin acasa pe 12 august. stau 2-3 zile si plec aiurea.

deci intre  13-15 august inclusiv, astept.

Share this post


Link to post
Share on other sites
;)  de cite ori vad d5-uri cum provoaca t5-uri, nu-mi pot reprima inceputul de zambet din coltul gurii  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu la fel zambesc, vad ca se compara mere cu prune pe aici, hai sa comparam totusi masinile stock, D5 scoate limba pe langa T5 . Noul D5 scoate 0-100 in 8.2 sec iar T5 @210CP scoate 7 sec iar T5@260CP scoate 6.5 sec, intrebarea este mai are sens sa comparam??? Ca idee un S60 R tunat la 380 CP scoate 0-100 in 5.4 sec, mai are sens sa vb despre D5 ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se bat cifre, 480 Nm cuplu suna bine. DAR PE CE PLAJA DE TURATII IL AI? :) D5 intradevar te baga in scaun, dar pt. 2-3 secunde maxim. Pe cand un T5 te tine acolo o vesnicie. :)

Eu am cuplu maxim intre 1800 si 5500 rpm. Si e un amarat de ... T3. Cam asta insemana benzina, daca fortez ajung la 100 in a 2-a. La diesel insa... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiu 2 lucruri:

1 D.-urile nu se compara cu benzinarele

2 T5-urile sunt legendare

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx vad ca are un power box cu 220 cp, deci daca prin absurd castiga sa nu faceti o regula cu d5-urile care bat t5-urile.

Scuze, dar iar nu-mi pot potoli zambetul  ;D

P.s. Oameni buni, chiar nu ne putem bucura de bijuteriile noastre fara sa facem comparatii, liniutze, etc ? Fiecare stim ce avem sub capota, nu va fi niciodata edificator un singur test, mai ales daca nu e unul foarte concludent. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

iulirx vad ca are un power box cu 220 cp, deci daca prin absurd castiga sa nu faceti o regula cu d5-urile care bat t5-urile.

Scuze, dar iar nu-mi pot potoli zambetul  ;D

P.s. Oameni buni, chiar nu ne putem bucura de bijuteriile noastre fara sa facem comparatii, liniutze, etc ? Fiecare stim ce avem sub capota, nu va fi niciodata edificator un singur test, mai ales daca nu e unul foarte concludent. ;)

Deci topicul asta eu l-am inceput pentru ca ma tot framant "aci" ce sa aleg intre cele doua.

Voi ce parere aveti de T5-urile alea din Germania care costa intre 8 si 11 mii? Sunt cateva care arata extraordinar, din 2001 , insa arata foarte bine. Stiti ceva in legatura cu asta? M-as baga a un T5 in plaja asta de pret (oricum inca 2000 o sa fie taxa), dar mi-e sa nu ma intep cu vreun motor terminat. Orice sfat este binevenit:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic in aceasi dilema as fi si eu, desi m-am gandit la alta solutie dar.........totusi e un T5  ;D ;D ;D::), deci ma intereseaza si pe mine strict fraza "Voi ce parere aveti de T5-urile alea din Germania care costa intre 8 si 11 mii?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu unul a-si recomanda T-5-ul ... logica ar fi k cele pe motorina au in general mult mai multi km la bord si apar probleme dupa un anumit nr de km mult mai repede decat unul pe benzina ; cat despre t-5-uri dk nu scoate fum la turati mari in sarcina in special iar motorul trage nu prea ai de ce sa iti faci probleme inafara de consum :) .Salutari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca sunt subiectiv in calitate de proprietar de T5 de atatia ani dar ti-l recomand cu caldura....e o masina comfortabila,de incredere,se strica greu,puternica si mai e ceva...senzatia pe care o ai cand o conduci,in special la drumuri lungi, trebuie sa o simti ca sa ma poti intelege..efectiv te indragostesti de ea...daca ai sansa sa iei unul in drive-test pt cateva zile iti garantez ca nu te desparti de masinutza....asta e partea in care pui suflet..restul sunt detalii tehnice si tin exclusiv si de stilul tau de sofat si preferintele fiecaruia...nu vreau sa denigrez D5-ul care ,la randul lui,e un motor foarte reusit,am condus cateva,inclusiv S80-ul,dar eu as alege T5-ul...

BTW...T5 stock...0-100 km/h in 7,2 sec si cuplul maxim de 320 Nm disponibil de la 2200 rot/min pana la 5200 rot/min...ca sa iti faci o parere ce inseamna asta eu am 230 km/h la turatia asta...deci pot sa tin tintuit in scaun din a 1-a pana in a 5-a plecand de pe loc pana la viteza aia...imediat ce mi-am luat masina am stricat un kit de ambreiaj pana mi-am satisfacut nebunelile de tinerete cu masina,pur si simplu nu imi venea sa cred ce poate sa faca masinutza asta...toate bune si indiferent de alegere,important este ca devii proprietar de Volvo si intri intr-un club select de soferi,cred eu,mai educati si civilizati decat adeptii multor alte marci..

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact tot  asa pot spune si despre d5.

diferenta este ca la t5 simti 320 nm in reprize lungi (sa zicem 15-20 sec) pina ajungi undeva la 230 km/h

iar la d5 simti 480 nm in reprize mai scurte (sa zicem 10-12 sec) pina ajungi tot acolo.

nu pot desena aici, dar graficul viteza timp la t5 arata mai aproape de o dreapta , iar la d5 are forma de scara.

la t5 ai senzatia se accelerare la infinit, pina te ia frica, iar la d5 acceleratia este muuult mai puternica, frica fiind sa nu pierzi aderenta.

ambele sint masini excelente.

ma refer la motoarele d5 220cp/480nm si t5 220cp/320nm ambele pe volvo

s60 d5 are 8.6sec 0-100 la motorul de 185cp. ramine de vazut cit scoate asta de 220cp.

daca va fi cu plecare de pe loc diferenta intre cele doua va fi probabil 0.1-0.2 sec in favoarea t5 (4-6 metri) si se va datora faptului ca d5-ul pierde acest timp pentru o scimbare in plus a vitezei. daca se va face un test tot pe 400m dar cu plecare de la 20-25 km/h atunci sa vedem citi metri ramine in urma t5-ul (ca se schimba doar o data si d5-ul si t5-ul)

dar io tot vreau sa fac sa dispara ceva zimbete.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar io tot vreau sa fac sa dispara ceva zimbete.....

Deci le-ai pus gand rau detinatorilor de T5. ;D Eu chiar astept deznodamantul. Totusi ma indoiesc ca D5 ul chiar si cu powerbox coboara sub 7.5sec/100km.... Sau nu e asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu le-am pus gind rau.

vreau sa vad care motor e mai bun.

nu stiu rezultatul dinainte, caci n-as mai incerca.deci e posibil sa si pierd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci le-ai pus gand rau detinatorilor de T5. ;D Eu chiar astept deznodamantul. Totusi ma indoiesc ca D5 ul chiar si cu powerbox coboara sub 7.5sec/100km.... Sau nu e asa?

nu stiu. n-am cum sa masor. d-asta vreau un test (nu-l priviti ca pe un razboi)

ce stiu e ca diferenta dintre 185 si 220 respectiv 400-480 e enorma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.