U R S U

S80 - teste comparative, concurenti?!

37 posts in this topic

M-am uitat peste mai multe articole si in presa scrisa si peste cea virtuala, dar tot nu stiu daca as incadra S80 la seria 5, A6 sau E-Klasse?!

Dupa logica mea eu l-as pune landa 7, A8 sau S! ... Nu cred ca e o logica bolnava. As vrea sa ma  edific, in schimb!

Voi cum caracterizati S80? Unde l-ati incadra si "de ce"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 e echivalentul E-Klasse, BMW seria 5, Audi A6. Intotdeauna Volvo a fost undeva "intre" clase...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am mers si cu E i cu 5, NU SE RIDICA LA S80!

S40 pe ce treapta il atribuim? Dar S60?

Intre clase e altceva, dar sa il pui lanca 5?!!?? Nu inteleg!

Am condus multe masini, dintre toate mi-a placut felul in care Volvo da drumul la cai p strada.

Mai am un Merțan cu 200cmc ai mic si cu 41cp, tot mai mic! In afara ca impinge spatele .. e VARZĂ! VARZĂ! ... Pai cand calc pedala la Volvo chiar simt ca pleca mașina!

Când calc pedala l MerÈ› se mai gândeÈ™te juma' de oră până plecă!

AÈ™a că ... VOLVO! ... Ce mult mi-ar plăcea un S80 V8 AWD! ... I-aÈ™ rupe sufletul!

Poate că veÈ›i spune ca Volvo nu e o maÈ™ină sport! Nici nu am pretenÈ›ii de sport, pentru asta am un ZX12! Am pretenÈ›ii ca atunci când calc acceleraÈ›ia, maÈ™ina sa plece!

Am luat-o razna!

Dec, de ce comparaie cu 5??? ... Il mănânc cu S80! La tot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo S80 a fost incadrat in categoria ´´oberklasse´´, adica clasa superioara sau clasa inalta, clasa de sus, tradus ad literam. Testat comparativ cu Mercedes E Klasse si Cadillac CTS, s-a ´´aranjat´´sa iasa pe ultimul loc. Nu cred ca e real testul. S-au ´´latinizat´´ si nemtii in ceea ce priveste politica vanzarilor!

Rezultatele testului:

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=137389

Ciudat, S80 pierde si in testul cu Citroen C6:

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=109765

Volvo V70 versus Audi A6:

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=77377

Share this post


Link to post
Share on other sites

URSULE, nu poti compara o intreaga serie 5 cu S80, mai ales ca pui accentul pe sportivitate. 520, indiferent ca e I sau D, sunt niste balarii. Insa, daca vorbim de E39 (1996-2003), de la 535 problema se schimba serios. Si nu numai din privinda CP-ilor, ci si a suspensiei si directiei de M cu care sunt dotate modelele superioare.

Iar daca ne referim la actuala serie 5, cod E60, Adaptive Drive + un motor mai maricel rupe tot.

Si, daca tot am zis de M... :) Aici nu exista nici o competitie, corect? Nu exista echivalentul M5-ului la Volvo. Sa ii dam Cezarului ce e al Cezarului, ok? Inteleg subiectivismul, ca, de, si eu am Volvo si ma mandresc cu asta, totusi... ;)

Ai zis de cum se simte plecarea de pe loc la Volvo? Am experimentat odata Launch Control-ul unui M6 (motorizarea e identica cu a M5, deci nu gresesc facand asocierea). Ei bine, cred ca din acel moment am influentat cumva planeta, ca pur si simplu am simtit cum rotile au fortat Pamantul sa se invarta mai repede in sens invers :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modul in care se clasifica masinile pentru fiecare clasa sunt legate de dimensiuni. Fiecarei clase ii corespunde o anumita dimensiune. Din punctul asta de vede S80 se "bate" cu Seria 5, Clasa E, A6, 9-5, GS etc. Singurii concurenti veritabili pe care ii consider pentru S80 sunt Seria 5, A6 si Lexus GS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este destul de nasol faptul ca Volvo nu are o limuzina veritabila, adica ceva comparabil cu S klasse sau Bmw seria 7 . Noul S80 a crescut in dimensiuni cu 3 cm :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un E classe 220 si vreau sa va anunt ca de cind am cumparat Volvo, desi pe benzina, umblu numai cu acesta. Diferenta de confort este de la cer la pamint. Nu dau S 80 pe mert in veci. Iar demarajul sa nu mai vorbim, cu toate ca Volvo are cutie automata.  Da, probabil, cineva l-a incadrat cu E classe, A6, etc. S 80 este o adevarata limuzina. Referitor la A6, m-am distrat de un astfel de posesor de automobil cu o zi inainte de Craciun. Pur si simplu nu putea sa ma depaseasca. Ghinionul lui ca a trebuit sa vada sigla "VOLVO 2.9" tot drumul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de ce A6 vorbim, daca era unul mai vechi sau un 2L atunci e normal insa exista A6 de 4.2L V8 sau cu motorul de 5.2l V10 de pe Gallardo .

S80ul nu este deloc o sportiva, chiar si in varianta T6 de 272CP tot nu se pune cu 3.0 TDI @240 CP de pe A6 sau cu 3.2 FSI .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde de ce A6 vorbim, daca era unul mai vechi sau un 2L atunci e normal insa exista A6 de 4.2L V8 sau cu motorul de 5.2l V10 de pe Gallardo .

S80ul nu este deloc o sportiva, chiar si in varianta T6 de 272CP tot nu se pune cu 3.0 TDI @240 CP de pe A6 sau cu 3.2 FSI .

da-mi voie sa te contrazic.

Si inca ce se pune un s80 t6 cu 3.0 TDI...... eu cu a mea cu 156 cai stateam zilele trecut in spatele unui a6 3.0 TDI in linie dreapta pe european si el era kick down 100% ca iesea un fum in spatele lui... Asta ca sa nu mai spun ca de pe loc nu am ce face cu un q7 de 3.0 dar asta e alta poveste..categorii diferite

De ce toata lumea se uita doar la sportivitate si la cat te baga in scaun masina cand accelerezi? Nimeni nu se uita la primul lucru care iti vine in cap cand spui Volvo. SIGURANTA!!

Am avut zilele trecute un accident cu un audi a3 si thank God I'm alive... O sa deschid si un topic la rubrica accident cand descarc pozele...

Stau prea mult la pc si deja ametesc... un an mai bun tuturor  :-*:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma poti contrazice cu fapte atunci e ok, A6 3.0 TDI nu scoate fum decat daca e defect deci masina aia avea probleme mari,

A6 3.0 TDI 0-100kmh=6.8 sec, 0-400m in 15.2 sec

S80 T6 0-100km/h=7.2 sec, 0-400m in 15.2 sec

Deci conform datelor T6 nu este deloc extrem de performant pt cei 272CP, daca avea o altfel de cutie atunci vorbim de alte performante, noul S80 T6 3L @285 CP, 6.8 sec suta, nu e rau deloc pt o masina AWD dar sa nu uitam ca si A6 3L TDI e tot AWD si pe deasupra mai este si diesel ;D

Iar daca luam un A6 de 3L turbo benzina, are aceiasi putere  ca noul T6, adica  286 CP si face suta in 5.9 secunde, iar A6 este mai greu decat S80 .

Deci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

... deci e mai putin fiabil! :D

E adevarat ca si eu sunt subiectiv atunci cand vorbesc despre Volvo.

Dar, despre cuplu, ce vorbim?

Apropo, as vrea sa imi schimb S80 ul cu unul awd, chiar daca e mai vecih si poa' sa fie si benzinar. Sa fie awd si ... Volvo! ... Daca nu, ma enrvez si il dau pe super masina manelistului: a8 quattro! :D

Va salut cu farul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3.0 tdi am lasat si eu cateva in urma... cu "diesel-ul antic si de-demult".

Ori dormeau aia la volan, ori nu stiau ce au sub capota... cert e ca fata lor cand i-am lasat in urma, a valorat milioane.  :P

La drum drept, toti sunt zmei...  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

....mai surprinzator este sa te faca alt Volvo :D....daca nu este de pe forum cine o fi ???...ti-ai pune intrebarea.  ???:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ma poti contrazice cu fapte atunci e ok, A6 3.0 TDI nu scoate fum decat daca e defect deci masina aia avea probleme mari,

A6 3.0 TDI 0-100kmh=6.8 sec, 0-400m in 15.2 sec

S80 T6 0-100km/h=7.2 sec, 0-400m in 15.2 sec

Deci conform datelor T6 nu este deloc extrem de performant pt cei 272CP, daca avea o altfel de cutie atunci vorbim de alte performante, noul S80 T6 3L @285 CP, 6.8 sec suta, nu e rau deloc pt o masina AWD dar sa nu uitam ca si A6 3L TDI e tot AWD si pe deasupra mai este si diesel ;D

Iar daca luam un A6 de 3L turbo benzina, are aceiasi putere  ca noul T6, adica  286 CP si face suta in 5.9 secunde, iar A6 este mai greu decat S80 .

Deci ?

Nu te mai contrazic...

S80ul D5 (>2007) a devenit masina pe care mi-o doresc acum... Daca se poate si summun si automata :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 e altceva dar daca ar avea si motoare ar fii si mai bine, abia se obisnuise lumea cu V8ul si l-au si scos dupa 3 ani, niste dobitoci .

In schimb au pus motor de 1.6 DIZAL pe S80, ma intreb aia de la BMW ce raspuns au, cred ca noul M5 este raspunsul ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

S80 e altceva dar daca ar avea si motoare ar fii si mai bine, abia se obisnuise lumea cu V8ul si l-au si scos dupa 3 ani, niste dobitoci .

In schimb au pus motor de 1.6 DIZAL pe S80, ma intreb aia de la BMW ce raspuns au, cred ca noul M5 este raspunsul ;D

Au scos V8 ul ? C dobitoci  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la facelift au renuntat la V8, a ramas numai T6 care oricum e alt T6 decat ala vechi, decat numele a ramas, acum are 3L si 285 CP si CUTIE DE VITEZE ADEVARATA ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca S80 e o cauza pierduta, nu are motoare sa se bata cu seria 7/ clasa S, eu il vad doar ca pe o masina de corp diplomatic de exemplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi place mult noul S80  Nu cred ca este o cauza pierduta el inscriindu-se in politica Volvo si anume aceea de ataca segmentele de nisa. Este o masina numai buna pt cei "saraci" care nu isi permit sa plateaca 40000 E in plus pt un S sau un 7 si se multumesc cu cei 20 de cm in minus pe care ii are S80-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1: S80 nu mai exista cu motor V8 ??? - DEZAMAGIRE !!!

2: S80 cu motor 1.6 ??? - DEZAMAGIRE !!!

3: S80 chinezesc ??? - DEZAMAGIRE !!!

Mdeah, deja imi voi descarca "discografia" Guta si ma indrept catre ... primul A8 4.2 quttro !

... Ce sa mai zic?! ... Volvo merge pe drumul cel bun! - IRONIC, fiind!

Nu mai stiu ce sa comentez, momentan sunt cuprins de o profunda indignare! :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai asa care 20cm in minus cand S80 este mai scurt decat A6 cu 8cm, deci de ce il comparam cu A8 cand e mai mic ca A6, iar cand vine vorba de comparatii hai sa le facem corect, S80 D5@205CP AWD EXECUTIVE costa 68.950E iar A6 2.7 TDI Quatro echipare de varf costa 66.195E .

Deci acuma pe bune cat de bou sa fiu sa-mi iau o masina mai slaba ca performante, cu mai putine optionale doar pt ca e Volvo ?

A8 este cam cu 2 clase peste S80 asa ca nu prea se pot compara, deci acel pret dublu pt A8 este corect chiar si pretul de revanzare SH este dublu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan...nu stiu unde ai vazut S80 D5 Executive la 68950E...la Kamsas D5 Euro5 este 56001E cu tot cu TVA conform pdfului lor...Dar intr-adevar nu incape loc de comparatie cu A8 sau S Klasse cel putin dpdv al dimensiunilor...si nici din alte puncte de vedere nu cred...

In ceea ce priveste A6 pretul lui vad ca e cam 41000 2.7D Tiptronic(nu stiu excat ce cutie automata are S80)...dar cred ca e pretu cu dotari de baza,conf configurator www.audi.ro,caci cruise control(simplu) trebuie selectat la optiuni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt curios sa vad noul S 80 marca Geely. In principiu cred ca vor fi foarte interesante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blueazimut  intra pe www.autoweek.nl si gasesti acolo preturi si specificatii ale diferitelor modele, degeaba compari un Volvo la oferta cu un Audi care nu e la oferta, acolo ai preturi medii ale diferitelor modele si poti face o comparatie clara, oricum si tu ai concluzionat ca Volvo S80 este mai scump decat A6, este mai mic decat A6, caz in care pt multi S80ul nu este o afacere, pt cunoscatori nu prea conteaza cifrele, pt ei este clar ca S80ul este mai confortabil decat A6, scaunele sunt din alta lume DAR pt cine vrea gadgeturi ca suspensie pneumatica, volan incalzit sau trapa solara cu celule fotovoltaice care asigura racirea masinii cand masina este stationata vara la soare, chestie super tare as spune ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now