CristianOlli

Sfat achizitie XC60

89 posts in this topic

Vă salut, sunt în căutarea unui Volvo XC60 și mi-a atras atenția acest anunț, cel mai probabil mâine dacă am timp merg să o văd. Voi ce părere aveți?  Eu sunt mai novice în volvo, dar caut o mașină pentru confort și siguranță, iar toți cunoscuții mei din domeniul auto mi-au recomandat Volvo. 

https://www.autovit.ro/anunt/volvo-xc-60-ID7GHMTM.html#gallery-grid

Vă mulțumesc anticipat! 

 

image.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Pare un XC60 dotat complet. Arata bine intretinuta, km ar parea reali. Daca a fost intretinuta cum trebuie, km sunt doar un numar. Totusi as face o diagnoza si as cere un istoric la dealerul Volvo si sa vad daca au fost probleme in trecut. Si de asemenea, merita sa ii faci un tuning de fabrica Polestar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari!

As vrea sa achizitionez un XC60, in principiu 2015+ (modelul vechi) insa cu un motor mai putin popular (cred): 2.0 benzina. 

Nu prea am gasit info despre varianta pe benzina. Ceva probleme cu acest motor?

Altfel, ce recomandati intre 2.0 diesel si mai vechiul 2.4 diesel (in cazul in care ma razgandesc)?

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut cristxxxlog. In privinta motorului pe benzina cam slabe sanse sa gasesti, cel putin pe site-uri din Germania din total anunturi Volvo daca gasesti un exemplar. Motor pe motorina 2.0 exista doar pe modelul tractiune fata(FWD) , motorul de 2,4 e pe modele 4x4 . Eu zic ca ideal ar fi motor de 2.0 cu 5 cilindri , dar se gaseste pe modele inainte de 2014...Alegera e la indemana ta. Apropo ,varianta motor benzina ca se gaseste mai rar , spune tot ,adica e fiabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba de motorizarea VEA care are probleme  si la diesel si la  benzina.Se stie de la ce serie de motor sint problemele rezolvate.

Inainte de 2014 se gasesc motoare mai asezate dar cutia nu stiu cit de fiabila si desteapta este .Oricum sint E5 acestea din urma. Intreaba la BGMotors si vezi ce zice!

Acum 7 ore, Kuki62 a spus:

 Apropo ,varianta motor benzina ca se gaseste mai rar , spune tot ,adica e fiabil.

Scapa tot occidentul de motorizarile diesel ,acest diesel cumparat de toti de acolo in detrimentul   benzinarelor T5,T6 , sau 3.2.

Au fost cumparate de noi (in D,NL,B,I,F) putine benzinare de la inceput asa ca. Acum se vind si acestea care au trecut de 200k.rulaj.

Ce afacere este sa dai  acum pe un auto 20K Euro ,cu ~200k  rulaj (adica 40% din pretul de nou).Doar ca este Volvo XC60!

Placerea omului.:)

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/12/2021 at 7:52 PM, cristixxxlog said:

Salutari!

As vrea sa achizitionez un XC60, in principiu 2015+ (modelul vechi) insa cu un motor mai putin popular (cred): 2.0 benzina. 

Nu prea am gasit info despre varianta pe benzina. Ceva probleme cu acest motor?

Altfel, ce recomandati intre 2.0 diesel si mai vechiul 2.4 diesel (in cazul in care ma razgandesc)?

Multumesc!

Salut, 

Probleme ca la orice alte motoare la alte marci - daca le intretii cand si cum trebuie, nu ar trebui sa fie probleme. 

La diesel am avut ambele variante - 2.0 VEA si 2.4 clasic: 

- 2.4 vine cu cutie automata 6 rapoarte // 2.0 VEA vine cu cutie dublu ambreiaj 8 rapoarte. 

- avandu-le pe amandoua (ambele cu tuning Polestar), pot spune ca scot aceleasi aproximativ erformante dupa mine. 

- VEA 2.0 este mai economic - nu extraordinar mai economic - in oras ambele "scot" 10L / 100km. 

Eu nu am avut nicio problema cu niciunul din ele, insa am facut revizii si verificari la timp, cu consumabile originale. 

Dupa parerea mea, mai degraba verifici cat poti de bine masina pe care o iei sa fii sigur ca a fost intretinuta cum trebuie, si eventual sa obtii un istoric al masinii. 

Succes cu achizitia!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/11/2021 at 0:11 PM, maverick said:

Salut, 

Pare un XC60 dotat complet. Arata bine intretinuta, km ar parea reali. Daca a fost intretinuta cum trebuie, km sunt doar un numar. Totusi as face o diagnoza si as cere un istoric la dealerul Volvo si sa vad daca au fost probleme in trecut. Si de asemenea, merita sa ii faci un tuning de fabrica Polestar. 

Salut, multumesc pentru raspuns!. Nu am reusit sa ajung la el , il aveam al treilea in lista de vizitat in ziua respectiva. M-am oprit la un parc auto , unde am vrut sa vad tot un XC 60 Summum alb cu motor de 2L din 2015 , foarte frumos, dar cineva mi-a atras atentia in acel parc, Volvo XC 60 generatia noua, era un model din 2018, a fost dragoste la prima vedere :))) o bijuterie, dar cam "materialista", pretul se apropia de 30k EUR, cu mult peste bugetul meu din prezent, dar pretul este dat intotdeauna de raportul cerere/oferta. .Am stat putin sa analizez situatia, si inca o analizez . Intr-un an as mai putea economisi fara sa strang cureaua prea tare, pentru a ajunge la un buget de 22-23k EUR, din cate am observat, aceasta generatie de XC60 a inceput productia in martie 2017, in acel s-au vandut aproximativ 99k in Europa ( nu stiu exact cate au fost din modelul vechi si cate din modelul nou, dar acel an a fost cel mai bun pentru XC 60 in Europa ) , anul viitor se vor termina multe leasinguri, vor intra in anul 5, oferta va fi mai mare, daca punem in calcul doar o depreciere de 10-15% fata de pretul actual ( aprox 30k EUR ) ajungem la un 24-25k EUR, plus o oferta mai mare, as avea sanse sa gasesc un model in buget . Nici nu ma grabesc, momentan detin un Ford C-max, care in situatia actuala imi satisface nevoile, dar pana la iarna, cand se va mari familia, pe urma nu imi mai incape in portabaj, caruciorul+bicicleta++trotineta+moto +etc etc ( unii dintre voi stiti foarte bine :)))) ) . Mai astept putin :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vă salut! Nu am mai rezistat un an și am achiziționat primul meu Volvo! Sunt fascinant de această mașină, este un D4 AWD 190CP 2018.

20210630_075418.jpg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo, felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Sa te bucuri de ea - daca ai grija de ea cum trebuie, si ea va avea grija de tine! 

Fa-i un tuning de fabrica Polestar si ai grija sa sa ii faci revizia cum trebuie, cu ce trebuie - astfel te vei bucura de ea multi ani. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 01.07.2021 at 8:33 AM, maverick said:

Bravo, felicitari! Sa o stapanesti sanatos! Sa te bucuri de ea - daca ai grija de ea cum trebuie, si ea va avea grija de tine! 

Fa-i un tuning de fabrica Polestar si ai grija sa sa ii faci revizia cum trebuie, cu ce trebuie - astfel te vei bucura de ea multi ani. 

On 01.07.2021 at 8:33 AM, maverick said:

 

Multumesc! După aprox 1000 de km sunt foarte încântat, foarte confortabilă, consum bun, foarte stabilită, chiar am prins o ploaie torențială zilele trecute, multe mașini au tras pe dreapta, eu nici o emoție, multe se țineau după mine, aveam undeva la 50 km/h, rupere de nori, seara, vizibilitate excelentă, ștergătoare sunt foarte bune, fetița dormea în spate :). Are un ușor lag când dau talpă dar nu mă deranjează, nu am un stil de condus sportiv. Toate acestea vin și cu un cost, față de vechiul Ford, vai Doamne :))) dar mă așteptam oarecum, e altă clasă, nu se compară. Până acum i-am cumpărat anvelope de vara 3000 RON, Casco negociat la sânge 6000 RON cu fransiza și valoarea asigurată 25k EUR. Urmează distribuția 4500 RON și revizia 2250 RON în aprox 2 săptămâni. Luna viitoare vreau să îi schimb și uleiul din cutia de viteza, undeva 1500-1800 RON și parbrizul ( are o ciobitura) aproape 5000 RON. În septembrie am alte cheltuieli personale și poate prin noiembrie- decembrie am să îi fac un upgrade Polestar, acesta nu știu exact cât costă, citeam pe undeva că ar fi 1000 EUR. Toate acestea adunate e mai mult decât am luat pe Ford, l-am vândut recent :)))). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, sa te bucuri de ea mult timp, fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/8/2021 at 9:17 PM, NicuCJ said:

Multumesc! După aprox 1000 de km sunt foarte încântat, foarte confortabilă, consum bun, foarte stabilită, chiar am prins o ploaie torențială zilele trecute, multe mașini au tras pe dreapta, eu nici o emoție, multe se țineau după mine, aveam undeva la 50 km/h, rupere de nori, seara, vizibilitate excelentă, ștergătoare sunt foarte bune, fetița dormea în spate :). Are un ușor lag când dau talpă dar nu mă deranjează, nu am un stil de condus sportiv. Toate acestea vin și cu un cost, față de vechiul Ford, vai Doamne :))) dar mă așteptam oarecum, e altă clasă, nu se compară. Până acum i-am cumpărat anvelope de vara 3000 RON, Casco negociat la sânge 6000 RON cu fransiza și valoarea asigurată 25k EUR. Urmează distribuția 4500 RON și revizia 2250 RON în aprox 2 săptămâni. Luna viitoare vreau să îi schimb și uleiul din cutia de viteza, undeva 1500-1800 RON și parbrizul ( are o ciobitura) aproape 5000 RON. În septembrie am alte cheltuieli personale și poate prin noiembrie- decembrie am să îi fac un upgrade Polestar, acesta nu știu exact cât costă, citeam pe undeva că ar fi 1000 EUR. Toate acestea adunate e mai mult decât am luat pe Ford, l-am vândut recent :)))). 

Volvo costa la intretinere si trebui sa iti asumi aceste costuri. Lag-ul se mai compenseaza din Polestar - intr-adevar pretul este undeva la 1000 EUR cu TVA, insa dupa parerea mea merita. 

Spor la kilometri si fara incidente - daca numarul e cel din poza poate iti dau cateva flash-uri de salut daca ne intalnim prin trafic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, maverick said:

Volvo costa la intretinere si trebui sa iti asumi aceste costuri. Lag-ul se mai compenseaza din Polestar - intr-adevar pretul este undeva la 1000 EUR cu TVA, insa dupa parerea mea merita. 

Spor la kilometri si fara incidente - daca numarul e cel din poza poate iti dau cateva flash-uri de salut daca ne intalnim prin trafic. 

La Polestar, pe lângă cei 10 căluți și 40 cuplu, se mai modifică ceva? 

Multumesc asemenea îți doresc! Da, e numărul meu, am transcris-o recent. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, NicuCJ said:

La Polestar, pe lângă cei 10 căluți și 40 cuplu, se mai modifică ceva? 

Multumesc asemenea îți doresc! Da, e numărul meu, am transcris-o recent. 

Destul de mult din punctul meu de vedere - raspunde mai repede cutia, urca mai repede in trepte, ai alt grafic de putere vs. turatie - vei observa 2 plaje unde ai putere marita exact unde ai nevoie in depasiri - 80 - 120 km/h si respectiv 140 - 180 km/h - acolo indeosebi vei putea sa observi cat de repede accelerezi. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, maverick said:

Destul de mult din punctul meu de vedere - raspunde mai repede cutia, urca mai repede in trepte, ai alt grafic de putere vs. turatie - vei observa 2 plaje unde ai putere marita exact unde ai nevoie in depasiri - 80 - 120 km/h si respectiv 140 - 180 km/h - acolo indeosebi vei putea sa observi cat de repede accelerezi. 

O să îl fac cât ii vine rândul, deși am un stil de condus mai preventiv, și dacă am verde la semafor stau cu piciorul ridicat pe frâna și cu ochii la intersecție, iar depășiri mai rar, prefer să ajung mai târziu decât niciodată, dar niciodată nu se știe când voi avea nevoie de acea putere în plus :). Mulțumesc mult pentru informații, dacă ești din Cluj, putem sta la un pahar de vorbă când dorești :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intru totul de acord cu condus preventiv si legal - cu cat iti ia mai putin depasirea in conditii de siguranta cu atat mai bine. Si eu sunt dee parerea ca mai bine ajungi cu cateva minute mai tarziu decat niciodata. 

Al doilea aspect este increderea - raspunsul cutiei fiind mai rapid si mai prompt din ce am observat eu - iti permite sa mergi mai relaxat, coroborat cu regimul cutiei - incearca sa tina cutia intr-un regim adaptat stilului de mers din acel moment - la consum, sportiv etc - stiind ca ai aceasta posibilitate, mai ales in mod Sport, ajuta mult la increderea in posibilitatile masinii. 

Inca ceva - sa mergi neaparat pe la un dealer Volvo sa iti faci update-uri de soft care au aparut intre timp daca este cazul - inclusiv pentru radar - eu am observat comportament imbunatatit la anumte update-uri de soft pentru diferite componente de safety - gen radar. Se pot dovedi utile, mai ales pe timp neprietenos - ploaie, burnita, intuneric. Inclusiv update la sistemul de infotainment - verifica daca poti face pairing wireless pentru Android Car // Apple Car -> Waze, Google Maps si alte aplicatii din telefon. 

Daca vin pe la Cluj dau un semnal din timp. 

Pana atunci sa te bucuri din plin de masina - este o super masina!

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor, 

M-ar interesa va rog, sfaturile voastre, pentru o achizitie a unui XC60, prefebil benzina. Ca motorizare, m-ar tenta un 2 litri benzina turbo. Am condus 2 luni un R-Design din 2011 cu motor 2.4D AWD, automat, de 160 de cai. Impresionanta masina. Din pacate, motoarele mari la noi sunt pedepsite aspru de catre stat...

Anyway, din ce am vazut, o masina ok, intretinuta (estetic, ca mecanic vezi la fata locului) ar fi cam 16-17k euro.

Ce an sa evit, la ce sa ma uit, ce sa caut etc. 

De principiu, daca ma uit pe mobile.de este ok? Sau pierd timpul?

Masina vreau sa o iau pentru familie, sa mergem in siguranta, sa fim in siguranta, avand in vedere ce sinucigasi exista pe soselele noastre...

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, referitor cum să cauți mașina, poți să te uiți și pe mobile.de, să mergi după ea în Germania sau altă țară, dar cu condiția să te pricepi sau să mergi cu cineva care a mai adus mașini, procedura nu e tocmai simplă, și pe acolo sunt parcuri auto de samsari albanezi, turci, etc. Eu recomand două variante, fie ai noroc chior și găsești masina la un cunoscut, cum am luat eu XC 60 2018 D4, sau apelezi la un dealer auto cu vechime și review-uri pozitive , sunt firme care aduc mașini de dincolo, caută pe google, la unele firme le spui exact ce cauți și te ajută ei, ți-o aduc, o verifici și o cumperi, da prețul e puțin mai mare dar ai o garanție. Eu de exemplu mi-am cumpărat o mașină în 2018 de la Spectre Automobile Galați și stau în Cluj, am bătut ceva drum dar am știut că mașina e ok, kilometri reali, dotările sunt cele din anunț, prețul o idee mai mare față de alte anunțuri. 

Evită samsarii pe cât posibil, 90% dintre ei sunt de rea credință, dai ușor de ei, au multe anunțuri cu mașini sau anunțuri gen, recent adusă, accept schimburi și combinații, nu bate, nu trocane, ei evită să pună seria VIN în anunț, au poze profesionale. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut 

Bugetul este cam micut pentru un benzinar este mai rar (oricum Volvo nu este foarte vandabila de fel, fata de alte marci) si apoi trebuie sa te documentezi bine ce probleme tehnice comporta un benzinar VEA. Dupa 2017 este rezolvata problema segmenti -pistoane.Apoi din ce stiu au pompa electrica de apa,,unele compresor ,DPF si alte minunatii tehnice care ,daca iti pica dupa 90-120oookm te face sa umbli ,la buzunar. .

Este doar in teorie posibil ,stiind ca dupa un numar de km rulati reperele mai importante merg sau cedeaza in primele revizii ,insa conteaza intretinerea anterioara fiindca platesti un auto pe care  prorpietarul anterior l-a avut ,adaugat fiind si adaosul celui care ti-o vinde(intermediarul=dealer) .

Fiindca esti din Bucuresti ,poate ar trebui sa intrebi la service la Gutu B.(BGMotors )coleg care a  activat pe acest forum.Nu stiu daca i-a  trecut prin mina multe benzinare dar macar a avut motorizare de top VEA si oricum  te poate lamuri tehnic 99,9% ,eventual si pe mai departe in demersul tau .Este doar o idee ,il cunosc, dar nu vorbesc in numele lui.:)

Edited by Vvolvo
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NicuCJ Felicitari pentru achizitie, arata super si cred ca e super tare!! Da, ideea cu luat de aici si poate si o garantie ceva nu suna rau, ce-i drept nu m-am gandit. Din pacate, sunt putini care sunt spre Volvo si din cercul de prieteni si cunostinte, nu am. Am ajuns la experienta Volvo, de la un coleg, care s-a mutat din tara si a ramas masina lui aici, s-o vanda candva (XC60 D3 AWD din 2011, R-Design). Nestiind mare lucru despre Volvo, decat platformele comune pe care le are cu Ford, am zis hai sa vedem cum e, it's a Volvo, nu are cum sa nu-mi placa.

Rezultatul a fost Wow!!! Am un Focus 2 facelift, masina de suflet, dar pe cuvant ca-mi doresc si un XC60. Mai ales ca sunt trecut printr-un accident, inteleg altfel lucrurile acum si am si familie. Deci, XC60 e tot ce caut, siguranta maxima, confort si de ce nu, lux. 

O sa mai auziti de mine p-aici, asa ca va tin la curent :)

@Vvolvo Multumesc pentru sfaturi, stand chiar pe soseaua Chitilei, o sa ma duc iar la BG Motors. De ce iar? Ca am fost nevoit sa schimb bateria la XC-ul mentionat mai sus, si am mers pe original, courtesy of BG Motors. 

Deoarece nu sunt foarte famiiar cu termenii, va rog, de la ce vine "VEA"?? Totodata, as fi vrut benzina ca astea mi se par mai fiabile si mai usor de intretinut over time, dar poate asa e la mine la Ford...

Plus ca asa cum se zicea mai sus, lumea civilizata arunca diesel-urile si poate candva ne trezim si la noi ca ne taxeaza de ne rupe, ca na, sa fim si noi in ton cu lumea buna....

Orice sfat, e binevenit, atat ca achizitie cat si exploatare, fiecare ce ar recomanda, in functie de a auzit, ce a patit, etc. 

Nu ma voi zgarci la intretinere, dar nici sa dau 3-4 mii pe o revizie la reprezentanta cand pot s-o fac la BG cu jumatate de bani si acelasi profesionalism si piese de calitate.  

Va multumesc!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10/13/2021 at 6:21 PM, raduv8 a spus:

 

@Vvolvo Multumesc pentru sfaturi,  .....................de la ce vine "VEA"?? Totodata, as fi vrut benzina ca astea mi se par mai fiabile si mai usor de intretinut over time, dar poate asa e la mine la Ford...

Plus ca asa cum se zicea mai sus, lumea civilizata arunca diesel-urile si poate candva ne trezim si la noi ca ne taxeaza de ne rupe, ca na, sa fim si noi in ton cu lumea buna....

Va multumesc!! 

Cu placere.

Volvo Engine Arhitecture. .

 

Offtopic

Cu lumea civilizata este o chestie  depinde cum privesti lucrurile. Se "electrifica"  Europa in galop , fara o baza clara precum este resursa existenta  subterana ,necesara functionarii unui motor termic si in mintea multora care "electrifica" lumea ,consumul major mondial de CO2  ar veni de la auto, :huh:

 Indirect acest aspect duce la o circulatie de metale si nemetale (auto) catre o partea a Europei care mai apoi se vor intoarce ca materie prima (Fe,Al)  ,de unde au plecat.De ce crezi ca taxa auto a disparut?! O impresie de simplu cetatean european.:)

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.03.2021 at 0:11 PM, maverick said:

Salut, 

Pare un XC60 dotat complet. Arata bine intretinuta, km ar parea reali. Daca a fost intretinuta cum trebuie, km sunt doar un numar. Totusi as face o diagnoza si as cere un istoric la dealerul Volvo si sa vad daca au fost probleme in trecut. Si de asemenea, merita sa ii faci un tuning de fabrica Polestar. 

Oare toate reprezentantele au softul de Polestar? As fi interesat de instalarea acestui software. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Asa ar trebui - insa am avut surpriza sa nu se poata executa in trecut, exact la Constanta, deoarece nu aveau un stick USB criptat orginal Volvo - nu se poate copia softul pe orice USB stick. Sugerez la verifici inainte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now