Xwinner

Pareri c30 2.4i vs 2.4D vs 2.0i

13 posts in this topic

Ma gandesc din ce in ce mai serios vara aceasta sa.mi iau un volvo c30 2007-2010 (prefacelift) cu una din motorizarile mentionate mai sus. 

Acum intrebare. Stiu ca multa lume ma v.a critica intreband de consum, dar e si acest aspect oarecum important. Ce sfaturi imi dati legat de cele 3 motorizari? (De 2.4i nu prea m.as lega deoarece chiar imi inchipui ca va avea un consum mare). 

Din pacate ma uitam pe un site din Germania si nu prea sunt multe modele cu motorizarile acestea la vanzare. 

As putea intreba de fiabilitate daca a detinut cineva vre.o motorizare din cele 3. Mentionez ca am avut un c30 1.6D si nu am fost incantat deloc de fiabilitatea motorului (probabil deoarece nu e facut de Volvo). 

Mai am si alte optiuni de masini, dar inca C30.ul e in top. Multumesc si astept opinii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia s-a dat cel mai bun D5 din Ro. :))

2.0i e un gunoi sinistru de motor, 2.4i face zgomot frumos dar e puturos ca naiba. Mai bine iei un T5. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca poti sa treci de fobia consumului, MMMihai  are dreptate: singurul C30 in care merita sa te urci si sa te bucuri de viata asta scurta e T5. Restul ?  Mizerii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Xwinner said:

M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 

:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Xwinner said:

M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 

Dizal. Orice benzinar consuma peste.

Piata de C30 T5 din Europa e exagerat de sus, nu gasesti sub 7000 masini DECENTE, alea dintr-o bucata fiind la 10K+.

Mai bine-ti iei ceva mai nou si mai ieftin de rulat (Focus, Megane etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai avea varianta unui BMW 320D 2011(facelift), dar desi masina e mai noua si are undeva la 170CP, interiorul arata de Opel, obisnuit fiind cu interiorul cat de cat premium oferit de c30. As fi dispus sa cheltui  pana in 7500 daca gasesc un D5 ingrijit. Nu ma intereseaza sa aiba neaparat GPS sau bluetooth dar macar incazire in scaune si aux. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai iau in considerare si un c30 2.0i, care desi e puturos pentru motorul pe care.l are, sa.i fac un Stage 1. Acum nu stiu cati cai as mai strange, de aceea sunt un pic sceptic. Cat despre consum, ma gandesc ca ar sari de 10% in oras, dar as recupera pe exterior. 

P.S. Fratele meu are un ford focus RS din 2017 luat de nou cu motor 2.3 si vreo 350 de caluti si scoate in bucuresti un consum de 11%(dar ma gandesc ca e si generatie mai noua de motor)

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 05.06.2019 at 8:48 AM, Xwinner a spus:

Ma gandesc din ce in ce mai serios vara aceasta sa.mi iau un volvo c30 2007-2010 (prefacelift) cu una din motorizarile mentionate mai sus. 

Acum intrebare. Stiu ca multa lume ma v.a critica intreband de consum, dar e si acest aspect oarecum important. Ce sfaturi imi dati legat de cele 3 motorizari? (De 2.4i nu prea m.as lega deoarece chiar imi inchipui ca va avea un consum mare). 

Din pacate ma uitam pe un site din Germania si nu prea sunt multe modele cu motorizarile acestea la vanzare. 

As putea intreba de fiabilitate daca a detinut cineva vre.o motorizare din cele 3. Mentionez ca am avut un c30 1.6D si nu am fost incantat deloc de fiabilitatea motorului (probabil deoarece nu e facut de Volvo). 

Mai am si alte optiuni de masini, dar inca C30.ul e in top. Multumesc si astept opinii. 

Eu as merge pe 2.4i...dar găsești la 7-8000euro un T5 (aceleași taxe cu 2.4i sau D5)...nu am condus 2.0i si nu vad avantaje la aceasta motorizare fata de 2.4i sau T5 (poate doar taxele)...era pe grupul de C30 un posesor de 2.0i in Germania si a vandut masina la 175000km (nu a avut nici o problema cu acest motor; masina era folosita zilnic 170-200km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poi tocmai ce am precizat ca nu as lua in calcul prea mult motorul de 2.4i tocmai deoarece ar avea un consum prea mare. Plus ca pe Germania nu prea sunt multe de vanzare. Nu stiu daca am vazut mai mult de doua. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
M.am gandit si eu la T5. Dar nu o voi folosi numai pentru raliuri si de aceea as vrea sa ma incadrez intr.un consum de pana in 11-12%. 

Daca te gândești la consum nu avantajează nici unul dintre motoarele enumerate mai sus...

Loganul cu 1,2benzina are consum de 11% in oraș, si este o tigaie pe roți

Poti opta in schimb pentru un 1,5dci de la Bmw, Mercedes, Renault fiind foarte economice motoarele

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate am uitat sa specific. Ma gandeam la un consum de 11-12% mixt. Daca voiam ceva foarte economic, ramaneam la 1.6D de pe c30.ul meu. 

Motorul ala de 2.4 are varul meu pe un xc90 si are un consum de pana in 11-12%. C30.ul e mai usor si totodata caut sa fie si manuala. Deci ma incadrez. Cat despre logan, probabil nu as mai fi postat daca voiam consum enorm de mic si nici nu as mai fi adus in discutie motorizarea de 2.0i. Dar asa cum am mai specificat, RS.ul fratelui meu scoate un consum de 11% mixt in regim normal de mers.

pana la urma cred ca raman la D5. Doar ca nu vreau sub nicio forma automata (si nu din cauza consumului), doar ca nu simt frumusetea condusului mai sportiv daca nu schimb eu vitezele. Plus ca as vrea de cand o iau sa.i fac un Stage 1 ca mi se pare cam puturoasa ca putere pentru motorul pe care.l are. (Facand paralela cu un audi a4 2010 2.0TDI al unui prieten de.l meu ce are 177CP)

Edited by Xwinner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un oras mic, cu circulatie normala scoti mixtul ala de 11-12% cu 2.0 benzina, daca mergi normal. Eu cu C30 1.8, am un mixt de 10.7-11 calculat la pompa. Doar ca mai trebuie sa adaug si uleiul...=)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now