CristianAlexandru

Smucitura Trecere în Drive

19 posts in this topic

Salut, am achiziționat de curând un xc60 an fabricație 2012 D5 Awd, după un drum în jur de 300 de km depășiri și mers mai sportiv când am ajuns la destinație și am dat în R apoi în D sa simțit o smucitura puternica apoi am mai încercat de câteva ori RD la fel am oprit masina am lasato 10.min apoi  a mers normal oare care sa fie problema sau dacă ați mai întâlnit asa ceva... Mulțumesc în avans! 

Edited by CristianAlexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa fie o problema comuna. Eu am un S60 Geartronic (AISIN TF80-SC) si facea cam aceleasi probleme aproape zilnic pana acum ceva timp (3 luni) cand a fost facut un rebuild al cutiei. De atunci de 3 ori a mai facut asa ceva.

Din cate stiu pentru o rezolvare de moment trebuie facut din nou ciclul de adaptare al cutiei.

Contacteaza-i pe baietii care au service pe aici si cred ca vei putea rezolva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca o resoftare/acomodare si schimbare de ulei (daca nu are multi km). E o problema cunoscuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou, se pare ca dupa adaptarea cutiei facuta la reprezentanta din Timisoara masina a început sa sucească iarasi la trecerea în D, cred ca totuși ar trebui sa schimb uleiul, Bogdan G un număr de telefon te rog sa te pot contacta în privat 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti convine sa vii de la Timisoara in capitala?BG Motors pe Google...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu am aceeași problema cu smucitul când o pui în D dar asta doar după am schimbat uleiul la cutie și într-un final am găsit niște băieți care au știu sa o calibereze și pare ok.... 

Edited by Maryan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut , si eu am aceiasi problema la un Xc60 2.0 AWD smuceste cand o pun in D , in special cand fac mai multe manevre . Am schimbat uleiul la cutie care era negru am facut dupa aceia resetare la cutie dar tot mai smucete . La cine as putea merge in Constanta pentru o verificare mai amanuntita sau poate sai mai fac dinou o  resoftare/acomodare avand deja uleiul schimbat . Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu smucitura apare in general cand se incinge foarte tare uleiul (mers mai sportiv , viteze mari) sau daca  este mai vechi uleiul

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, adytym said:

Problema cu smucitura apare in general cand se incinge foarte tare uleiul (mers mai sportiv , viteze mari) sau daca  este mai vechi uleiul

e ca si cum ai spune ca becul de presiune ulei se aprinde de la sonda de pe bloc.Daca nu esti mecanic specializat in cutii automate evita sa te pronunti intr-un domeniu  ce nu stapinesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, gaby78 a spus:

Am schimbat uleiul la cutie care era negru 

daca era negru, l-ai schimbat tarziu si degeaba. mizeria a ramas in cutie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Tetea a spus:

daca era negru, l-ai schimbat tarziu si degeaba. mizeria a ramas in cutie.

sal,  si in cazul asta ce am de facut cum as putea sa remediez aceasta problema 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tetea zice binisor.De aia se face spalarea cutiei.Se goleste uleiul suspect,apoi se baga ulei de cutie cit trebuie ca in final sa se arunce si el si sa se bage un ulei final.In traducere,posesorii precedenti nu au facut intretinerea cutiei si tu cheltui in plus ca sa recuperezi acest handicap.Am patit asta,am schimbat uleiul din cutia automata,IMEDIAT DUPA CUMPARAREA MASINII FARA SA AM PROBLEME LA CUTIE,si am gasit in baia cutiei lipsa acel magnet ce retine pilitura datorata uzurii.Am decis instantaneu sa fac spalarea si am pus si magnetul,era pe stoc la reprezentanta respectiva.Dar e necesar sa cheltui,am cumparat atunci 16 litri de ulei original MB plus magnet si deranjul mecanicului vreo 300 euro in total(daca te ajuta cumva am facut spalarea cu un ulei de transmisie ce avea o normativa inferioara,dar mecanicul a avut ideea,pentru ca acel ulei a costat mult mai putin decit cel final si cutia nu a fost solicitata in timpul spalarii..Am folosit masina la tractat apoi inca 6 ani cu schimburi de ulei cutie la 40000km(pentru ca tractam intens),apoi am vandut-o perfect functionala.La Mangalia nu s-a auzit de semnul intrebarii?

Edited by Ujio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din descrierea sumara facuta de tine zici ca uleiul era negru.

el de fapt in cel mai defavorabil caz poate sa fie similar unei vișine putrede dar tenta de rosu nu trebuie sa si-o piarda ptr că uleiul fie Aisin/fie Volvo e roșu închis.

la câți km l-ai schimbat?

mai incearcă adaptări, dar daca face tot timpul nu prea mai ai ce-i face.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 20.09.2021 at 8:54 AM, Ujio said:

e ca si cum ai spune ca becul de presiune ulei se aprinde de la sonda de pe bloc.Daca nu esti mecanic specializat in cutii automate evita sa te pronunti intr-un domeniu  ce nu stapinesti.

Dar tu de unde stii ce calificare am ( cand lucram eu la cutii automate tu probabil nici nu stiai ce s  alea) . O spun din experienta nu din auzite, am avut un s60 2012 si exact problemele astea le avea si dupa schimbul de ulei nu au mai fost probleme , la fel si dupa ce mergeam la viteze mari pe auostrada de exemplu si ajungeai sa umbli prin oras pana nu se racea uleiul din cutie erau exact aceleasi simptompe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am schimbat uleiul la 98k km, i s-a făcut spalarea, s-a înlocuit bușonul complet, s-a introdus ulei nou (uleiul vechi era foarte închis la culoare). Surpriza a venit după aceea, a început să aibă o smucitură ușoară la trecerea din D in R. Nu e deranjanta, dar există. Mă gindesc sa ii mai fac odata schimbul de ulei, poate dispare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e mai simplu si mai ieftin sa deduci ca cine ti-a vandut-o a platit o constatare la cine se pricepe,si ca urmare a fost sfatuit sa o vanda...Parerea mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu faceti schimbul la reprezentanta? Este ~1500 roni. Si nu ai batai de cap ca nu se face cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now